.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
هشدار هواشناسی مازندران به کشاورزان
شالیکاران این هفته از برداشت برنج به ویژه به روش غیر مکانیزه پرهیز کنند.(ادامه)
قیمت طلا و سکه امروزشنبه ۲۵ مرداد
(ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه، سفیر شد
عباس موسوی سخنگوی کنونی وزارت امور خارجه عهده‌دار سفارت جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان شد.(ادامه)
گروهی از متخصصان علوم پزشکی در آمریکا نوعی اسپری بینی ارائه کرده‌اند که به گفته آنان می‌تواند از ورود ویروس کرونا به دستگاه تنفسی بدن جلوگیری کند. با این اسپری بینی کرونا نمی گیرید+ جزئیات
گروهی از متخصصان علوم پزشکی در آمریکا نوعی اسپری بینی ارائه کرده‌اند که به گفته آنان می‌تواند از ورود ویروس کرونا به دستگاه تنفسی بدن جلوگیری کند.(ادامه)
قیمت ‌خودروها در بازار نزولی شد
بازار خودرو طی هفته جاری برخلاف هفته گذشته شاهد کاهش نسبی قیمت‌ها بود. در حالی که هفته گذشته نمودار قیمت محصولات موجود در بازار روند صعودی داشتند این هفته نمودار قیمت برخی خودروها اندکی نزولی شد، هر چند بودند خودروهایی که ثبات قیمت را حفظ کردند. (ادامه)
از اسفندماه ۱۳۹۸ که شیوع ویروس کرونا منجر به تعطیلی مدارس در کشور شد، مسائلی چون بازگشایی مجدد مدارس، نحوه برگزاری امتحانات، روش های متنوع آموزش و ... برنامه ریزی های وزارت آموزش و پرورش را تحت تاثیر جدی قرار داد و خانواده ها را نیز با چالش هایی مواجه کرد. نحوه بازگشایی مدارس مشخص شد/ جزئیات شرایط تشکیل کلاس‌های درس در ۳ وضعیت
از اسفندماه ۱۳۹۸ که شیوع ویروس کرونا منجر به تعطیلی مدارس در کشور شد، مسائلی چون بازگشایی مجدد مدارس، نحوه برگزاری امتحانات، روش های متنوع آموزش و ... برنامه ریزی های وزارت آموزش و پرورش را تحت تاثیر جدی قرار داد و خانواده ها را نیز با چالش هایی مواجه کرد. (ادامه)
فروشندگان سهام عدالت تاخیر واریز مبلغ را اطلاع دهند
(ادامه)
آغاز توزیع داروی ایرانی کرونا در بیمارستان‌ها
(ادامه)
شمال نیوز : درست است چندین هفته است که شناگاه‌های مازندران یعنی از روزهای پایانی تیر ماه امسال تعطیل شده اما نمی‌توان مانع حضور مردم در ساحل شد و طی این مدت ناجیان غریق همچنان در ساحل حضور دارند .... ناجیان غریق دریای مازندران سه ماه است که حقوق نگرفتند
شمال نیوز : درست است چندین هفته است که شناگاه‌های مازندران یعنی از روزهای پایانی تیر ماه امسال تعطیل شده اما نمی‌توان مانع حضور مردم در ساحل شد و طی این مدت ناجیان غریق همچنان در ساحل حضور دارند ....(ادامه)
پیشکسوت خبرنگاران آمل درگذشت
علی کرم زاده عمرانی پیشکسوت خبرنگاران شهرستان آمل که نخستین بازنشسته خبری تأمین اجتماعی بوده روزجمعه به دیار باقی شتافت و جامعه خبری این شهرستان را در آخرین روز هفته رسانه داغدار کرد.(ادامه)
بین‌المللی شدن مرز هوایی فرودگاه رامسر پیگیری می‌شود
نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس گفت: مرز هوایی بین المللی فرودگاه رامسر شناخته نشده است و این طرح را در مجلس پیگیری می کنم. (ادامه)
انتشار تصاویر جعلی از احمدی‌نژاد در فضای مجازی
تصاویری با عنوان تغییرات ظاهری احمدی نژاد در چند روز گذشته در فضای مجازی منتشر شده که واقعی نیست و حاصل تغییرات در برنامه‌های گرافیکی است.(ادامه)
لیونل مسی؛ فقط یک قدم تا گریه کردن! (عکس)
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا نمایش ضعیفی مقابل بایرن مونیخ ارائه داد و سایه ای از خودش هم نبود. (ادامه)
قطعنامه ضد ایرانی آمریکا در شورای امنیت رأی نیاورد
منابع خبری گزارش داده‌اند قطعنامه آمریکا در شورای امنیت برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران رأی نیاورده است.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مردم مازندران در نشست با رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار اختصاص اعتبار به پروژه‌های نیمه‌تمام استان، ردیف ملی برای جاده تاکام ـ دامغان، توجه بهکریدور راه‌آهن رشت به قائم‌شهر، احداث و اتمام سد‌های در دست اقدام.... نمایندگان مازندران در جلسه مشترک با نوبخت چه گفتند ؟
شمال نیوز : نمایندگان مردم مازندران در نشست با رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار اختصاص اعتبار به پروژه‌های نیمه‌تمام استان، ردیف ملی برای جاده تاکام ـ دامغان، توجه بهکریدور راه‌آهن رشت به قائم‌شهر، احداث و اتمام سد‌های در دست اقدام....(ادامه)
پيش‌ فروش محصولات سایپا از شنبه 25 مرداد به مدت 3 روز (+جدول و جزئیات)
(ادامه)
وزارت کشور: دخالتی در تعیین شهرهای تبعیدی نداریم
(ادامه)
تحقیر آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل / قطعنامه «تمدید تحریم تسلیحاتی ایران» از تصویب بازماند / تصویب این قطعنامه نیازمند کسب حداقل ۹ رأی موافق از مجموع ۱۵ رأی اعضای این شورا و عدم دریافت وتو (رأی منفی) از جانب اعضای دائم ....(خبر)
(ادامه)
عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۲۵ مرداد
(ادامه)
هرگز این خوراکی‌ها را با شکم خالی مصرف نکنید
مصرف بعضی از خوراکی‌ها به صورت ناشتا باعث آسیب به اعضای بدن خواهد شد.(ادامه)
از این نوع ماسک هرگز استفاده نکنید
محققان دانشگاه دوک در بررسی ۱۴ نوع ماسک، دریافتند استفاده از برخی ماسک‌ها نه تنها بی‌اثر بوده بلکه بسیار خطرناک نیز هستند.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد: مبادلات ارزی ایران در حوزه صادرات و واردات سالانه بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار بود که با تحریم نفت، بخش زیادی از این مبادلات مالی متوقف شد ولی سازندگی کشور متوقف نشد. جزییات خبر خوش اقتصادی نوبخت برای مردم
شمال نیوز: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد: مبادلات ارزی ایران در حوزه صادرات و واردات سالانه بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار بود که با تحریم نفت، بخش زیادی از این مبادلات مالی متوقف شد ولی سازندگی کشور متوقف نشد.(ادامه)
دعوای قالیباف و میرسلیم بالا گرفت
رئیس مجلس شورای اسلامی از مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران شکایت کرد.(ادامه)
خبر خوش دیوان عدالت اداری برای کارمندان
(ادامه)
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از رفتار رسانه ملی با افرادی همچون آیت الله هاشمی رفسنجانی و آیت الله حسینعلی منتنظری انتقاد کرد. انتقاد صریح علی مطهری از سانسور آیت‌الله هاشمی در تلویزیون
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از رفتار رسانه ملی با افرادی همچون آیت الله هاشمی رفسنجانی و آیت الله حسینعلی منتنظری انتقاد کرد.(ادامه)
 رئیس اتحادیه املاک بابل، گفت: عراقی‌ها، مشهدی‌ها و اصفهانی‌ها افرادی هستند که بالاترین متقاضی خرید ویلا در شمال هستند. کف قیمت یک ویلای ۱۵۰ متری با ۱۰۰ متر بنا نیز حدود یک میلیارد تومان است. عراقی‌ها، مهم‌ترین مشتری ویلا در شمال کشورند
رئیس اتحادیه املاک بابل، گفت: عراقی‌ها، مشهدی‌ها و اصفهانی‌ها افرادی هستند که بالاترین متقاضی خرید ویلا در شمال هستند. کف قیمت یک ویلای ۱۵۰ متری با ۱۰۰ متر بنا نیز حدود یک میلیارد تومان است.(ادامه)
پیام خداحافظی مدرس خیابانی از وزارت صمت
سرپرست سابق وزارت صنعت، معدن و تجارت طی پیامی به تولیدکنندگان و صادرکنندگان اعلام کرد که در جهت تحقق جهش تولید با هدف ایجاد اشتغال همه تلاش خود را به کار بسته است.(ادامه)
مردم به اندازه کافی مشکل دارند و بسیاری با درک مشکلات کشور صبورانه و با مناعت طبع روزگار می گذرانند. در چنین شرایطی چرا باید مسئولین ما نمک به زخم مردم بپاشند و داغ روی داغ بگذارند. بازی با اعصاب مردم!(يادداشت)
مردم به اندازه کافی مشکل دارند و بسیاری با درک مشکلات کشور صبورانه و با مناعت طبع روزگار می گذرانند. در چنین شرایطی چرا باید مسئولین ما نمک به زخم مردم بپاشند و داغ روی داغ بگذارند. (ادامه)
وزرای اقتصاد، نیرو، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، دفاع و امورخارجه جهت بحث و بررسی پیرامون مسائل تخصصی هر حوزه و پاسخگویی به سوالات نمایندگان در کمیسیون های مجلس شورای اسلامی حضور خواهند یافت. ۶ وزیر هفته آینده به مجلس می‌روند
وزرای اقتصاد، نیرو، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، دفاع و امورخارجه جهت بحث و بررسی پیرامون مسائل تخصصی هر حوزه و پاسخگویی به سوالات نمایندگان در کمیسیون های مجلس شورای اسلامی حضور خواهند یافت. (ادامه)
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تاکنون ۳۳۸ هزار و ۸۲۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۶۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۹ هزار و ۳۳۱ نفر رسیده است. ۱۶۹ بیمار کرونایی دیگر جان باختند / ۳۹۵۶ نفر در وضعیت شدید بیماری قرار دارند / ۱۵ استان در وضعیت قرمز، ۱۱ استان در حالت هشدار
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تاکنون ۳۳۸ هزار و ۸۲۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۶۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۹ هزار و ۳۳۱ نفر رسیده است. (ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 54 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.169 seconds.