.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نسوز : رئیس دستگاه قضا  گفت : کارخانه نساجی مازندران در حال حاضر با کمترین ظرفیت مشغول کار بوده که این مسئله رنج آور است ....
آیت الله رئیسی : رکود کارخانه های نساجی مازندران رنج آور است
شمال نسوز : رئیس دستگاه قضا گفت : کارخانه نساجی مازندران در حال حاضر با کمترین ظرفیت مشغول کار بوده که این مسئله رنج آور است .... (ادامه)
اسامی شهر‌های قرمز برای نوروز ۱۴۰۰
سخنگوی قرارگاه مقابله با کرونا ضمن اعلام اسامی ۱۴ شهرستان دارای وضعیت قرمز برای نوروز ۱۴۰۰، گفت: ورود و خروج با خودرو شخصی از شهر‌های قرمز ممنوع است.(ادامه)
دوشنبه اول ماه مبارک شعبان است
دوشنبه ۲۵ اسفند اول ماه مبارک شعبان خواهد بود.(ادامه)
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقتصاد باید مردم محور باشد بر این اساس تاثیرگذاری نوسانات سیاسی بر اقتصاد کشور باید کاهش پیدا کند. محسن رضایی: تاثیرگذاری نوسانات سیاسی بر اقتصاد کشور باید کاهش پیدا کند
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقتصاد باید مردم محور باشد بر این اساس تاثیرگذاری نوسانات سیاسی بر اقتصاد کشور باید کاهش پیدا کند.(ادامه)
قیمت روز گوشی موبایل در ۲۴ اسفند
قیمت گوشی‌های موبایل موجود در بازار، مورخ ۲۴ اسفند را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
یک ادعا درباره جدایی سعید محمد از قرارگاه خاتم
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: بر روی آقای رئیسی اتفاق نظر کامل است، یعنی آمدن ایشان وحدت را محقق می‌کند اما دعواها سر این است که ایشان نپذیرد و بعد بخواهیم نفر بعد را انتخاب کنیم. (ادامه)
خاموش شدن بی موقع بخاری باعث گازگرفتگی ۶ بابلی شد
۶ نفر در بابل به علت خاموش شدن بخاری دچار مسمومیت با گاز مونواکسید کربن شدند.(ادامه)
دیدار مردمی مسئولان عالی قضایی با مردم مازندران
همزمان با سفر رئیس قوه قضاییه به مازندران،مسئولان عالی قضایی در دادگستری استان در دیدار با مردم مشکلاتشان را بررسی خواهند کرد.(ادامه)
فرمانده پیشین قرارگاه خاتم گفت: همانگونه که قبلا اعلام شده بدلیل حضور در انتخابات ریاست جمهوری و پرهیز از هرگونه شائبه‌ای از فرماندهی قرارگاه خاتم استعفا کردم و این استعفا مورد پذیرش فرمانده کل سپاه قرار گرفت. از فرماندهی قرارگاه خاتم برکنار نشدم؛ به خاطر انتخابات استعفا کردم / هیچ تخلفی هم نداشتم
فرمانده پیشین قرارگاه خاتم گفت: همانگونه که قبلا اعلام شده بدلیل حضور در انتخابات ریاست جمهوری و پرهیز از هرگونه شائبه‌ای از فرماندهی قرارگاه خاتم استعفا کردم و این استعفا مورد پذیرش فرمانده کل سپاه قرار گرفت. (ادامه)
حضور ناگهانی فرزند یک مسئول در مصاحبه زنده
ویدئویی جالب از حضور غیرمنتظره فرزند عباس تابش، رئیس سازمان حمایت وسط مصاحبه زنده پدرش با شبکه خبر را مشاهده کنید. (ادامه)
اعلام ساعت ممنوعیت تردد شبانه در نوروز
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: محدودیت‌های تردد از ساعت ۲۱ تا ساعت ۳ صبح در همه شهر‌ها بدون توجه به رنگ بندی آن‌ها در ایام نوروز هم ادامه دارد.(ادامه)
ترکیب اعضای هیأت اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان رشت مشخص شد
با رأی معتمدین، اعضای اصلی و علی البدل هیات اجرایی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شهرستان رشت انتخاب شدند.(ادامه)
تصویری از صف دیدار با احمدی‌نژاد مقابل خانه‌اش در نارمک
کانال تلگرامی دولت بهار، منتسب به هواداران محمود احمدی نژاد، تصویری از صف دیدار با رئیس دولت نهم و دهم مقابل خانه‌اش در نارمک منتشر کرده است.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه در بیست و چهارمین سفر استانی خود، دقایقی قبل در راس یک هیات عالی قضایی وارد مازندران شد. آیت الله رئیسی وارد مازندران شد + تصاویر
رئیس قوه قضاییه در بیست و چهارمین سفر استانی خود، دقایقی قبل در راس یک هیات عالی قضایی وارد مازندران شد.(ادامه)
تصویر کمتر دیده شده از دوران جوانی شهید سلیمانی
تصویر کمتر دیده شده از دوران جوانی شهید سلیمانی - سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همیشه به مهربانی و احترام به دیگران شهره بودند و همین ویژگی باعث شد تا بیشتر در دل و قلب مردم ایران و جهان ماندگار باشند.(ادامه)
یخبندان صبحگاهی در مازندران
هوای مازندران صبح امروز همراه با یخبندان پیش بینی می‌شود.(ادامه)
عکس/ آسمان آبی رشت بعد از برف
با پایان آخرین بارش برف زمستانی سال ۹۹ در استان گیلان، آسمان آبی به شهر رشت جلوه ای زیبا داد.(ادامه)
عکس/ تصویری خاص از حال و هوای برفی حرم امام رضا(ع)
تصویری زیبا از حال و هوای برفی حرم امام رضا(ع) در آستانه ورود به سال جدید را ببینید.(ادامه)
عکس/ پرسپولیس از صفحه آرمان رمضانی پاک شد
مهاجم جدید تیم استقلال عکس هایش با لباس پرسپولیس را پاک کرد. آرمان رمضانی مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال که نیم فصل اول را در پرسپولیس سپری کرد، پس از پیوستن به جمع آبی پوشان تمامی پست های خود در اینستاگرام را با لباس تیم پرسپولیس پاک کرد.(ادامه)
احتمال تعطیلی کشور بعد از نوروز
هفته گذشته بود که موضوع «التماس» وزیر بهداشت به مردم برای نرفتن به مسافرت، سوژه و خوراک خبری برخی افراد شد. اما، واقعیت این است که «التماس» نمکی عقبه ای دارد که باید از آن ترسید.(ادامه)
ویروس جهش یافته را جدی بگیریم
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، با عنوان این مطلب که مردم از محدودیت های کرونایی در یک سال گذشته خسته شده اند، در عین حال نسبت به خطرات مرگبار ویروس جهش یافته هشدار داد.(ادامه)
تصویر کمتر دیده شده از حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی
(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
وزیر کشور، در ارتباط با وضعیت بیماری کرونا در کشور و شرایط سفر‌های نوروزی، نکاتی را متذکر شد.



رحمانی فضلی: سفر با خودروهای شخصی امکان‌پذیر است و نیاز به مجوز ندارد + جزئیات
وزیر کشور، در ارتباط با وضعیت بیماری کرونا در کشور و شرایط سفر‌های نوروزی، نکاتی را متذکر شد. (ادامه)
 در پایان دویست و نود و هفتمین نشست شورای عالی کار و سومین نشست تعیین حقوق و دستمزد ۱۴۰۰، اعضای شورا به تفاهم رسیده و حداقل حقوق و دستمزد کارگران برای سال آینده را به تصویب رساندند و همچنین میزان افزایش سایر سطوح دستمزدی را نیز تعیین کردند. 

حقوق و دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۰ تعیین شد/ افزایش ۳۹ و ۲۶ درصدی حقوق +جدول
در پایان دویست و نود و هفتمین نشست شورای عالی کار و سومین نشست تعیین حقوق و دستمزد ۱۴۰۰، اعضای شورا به تفاهم رسیده و حداقل حقوق و دستمزد کارگران برای سال آینده را به تصویب رساندند و همچنین میزان افزایش سایر سطوح دستمزدی را نیز تعیین کردند. (ادامه)
سردار محمدحسن کوسه‌چی از فرماندهان و یادگاران دوران دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست. فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست
سردار محمدحسن کوسه‌چی از فرماندهان و یادگاران دوران دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست.(ادامه)
سردار محمدحسن کوسه‌چی از فرماندهان و یادگاران دوران دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست. فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع معدس به یاران شهیدش پیوست
سردار محمدحسن کوسه‌چی از فرماندهان و یادگاران دوران دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست.(ادامه)
چرا «پایتخت ۷» ساخته نشد؟
در شرایطی که در مقطعی از سال زمزمه ساخت سری هفتم از سریال «پایتخت» به گوش می رسید، در نهایت تلویزیون نوروز ۱۴۰۰ به پخش قسمت های جدید و باقیمانده از فصل ششم این سریال اکتفا کرد.(ادامه)
ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو/ پراید ۱۱۱ به ۱۲۴میلیون رسید
با از سرگیری معاملات در ابتدای هفته جاری ریزش قیمت ها در بازار خودرو از سرگرفته شد و این ریزش قیمت ها بیشتر در بین خودروهای گروه پراید محسوس بوده است.(ادامه)
عکس/ نماز شکر حاج قاسم
تصویری از نماز شکر شهید حاج قاسم سلیمانی و نیروهای مقاومت در مرز عراق و سوریه را می بینید.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 41 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.