.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
سلفی جالب سربازان دهه 40 +عکس
در این خبر تصویری از سربازان قدیمی در دهه 1340 در اصفهان به اشتراک گذاشته شده است.(ادامه)
جدول/ قیمت انواع پژو ۲۰۶ در شهرهای مختلف
با توجه به تحویل برخی خودروهای ۱۴۰۰ از سوی شرکت های خودروساز، شاهد آگهی فروش این خودروها در بازار هستیم به طوری که خودروی پژو SD ۲۰۶ مدل ۱۴۰۰ با قیمت ۲۳۵ میلیون تومان در بوکان برای فروش آگهی شده است.(ادامه)
نوروز امسال سفر نروید+ فهرست شهرهای قرمز و نارنجی کرونا
سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام اسامی شهرهای قرمز و نارنجی گفت: نوروز امسال هم مانند سال گذشته از اقدام به سفر پرهیز کنید.(ادامه)
علایم گول‌زننده کرونا را به‌هنگام تشخیص دهید
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: در این موج بیماری، بیماران با علائمی که گاهی گول‌زننده هستند به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند؛ مردم باید دقت کنند که در زمان اپیدمی کرونا هر علامتی، علامت کرونا است و صرفا به تب، سرفه و تنگی نفس توجه نکنند.(ادامه)
رونمایی از ۲ محصول جدید سایپا در ابتدای سال ۱۴۰۰
سلیمانی گفت: در نظر داریم دو محصول آریا و اطلس را ابتدای سال ۱۴۰۰ رونمایی کنیم.(ادامه)
زخم حوادث چهارشنبه سوری بر تن ۱۷ مازندرانی
حوادث چهارشنبه آخر سال در مازندران ۱۷ مصدوم برجای گذاشت که بیشترین آن را نوجوانان تشکیل داده اند.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
بیماران کرونایی می‌توانند ورزش کنند؟
مبتلایان به کووید ۱۹ که با علائم شدید سرفه، تنگی نفس و احتقان شدید ریوی روبرو هستند، باید از فعالیت ورزشی شدید خودداری نمایند ولی فعالیت فیزیکی در حد سبک تا متوسط بسیار مفید است.(ادامه)
دستخط منتشرنشده امام خمینی پشت قرآن +عکس
همزمان با ایام سالگرد ارتحال یادگار امام مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج سید احمد خمینی(ره)، جماران دستخطی منتشرنشده از حضرت امام خمینی(س) را منتشر می کند.(ادامه)
وقتی علی انصاریان بهترین بازیکن میدان شد +عکس
علی انصاریان در دهه 70 و اوایل دهه 80 جایگاه ثابتی در خط دفاعی پرسپولیس داشت. این تصویر مربوط به بهمن ماه ۷۸ وو مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در ریاض است و زنده‌یاد علی انصاریان به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شده است.(ادامه)
کلاهبرداری با وعده فروش خودرو و زمین
فردی که با وعده فروش خودرو و زمین به شهروندان نوشهری۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.(ادامه)
عکس/ حضور عجیب تماشاگران نساجی در تمرین این تیم
تمرین دیروز تیم فوتبال نساجی مازندران با حضور هواداران این تیم برگزار شد. تمرین دیروز تیم فوتبال نساجی مازندران در شرایطی در حال برگزاری است که تعداد زیادی از تماشاگران علاقه‌مند به این تیم با حضور در استادیوم وطنی به تشویق بازیکنان و کادر فنی این تیم پرداختند. هواداران نساجی البته بدون رعایت کردن فاصله اجتماعی و در حالی که استان مازندران جزو شهرهای قرمز محسوب می‌شود در تمرین این تیم حضور پیدا کردند.(ادامه)
توصیه‌هایی مهم برای بی خواب‌ها
کم خوابی و یا تغییر ساعت خواب باعث بروز مشکلاتی جدی برای افراد خواهد شد.(ادامه)
کرونا سهمیه بنزین نوروزی را منتفی کرد
معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، تخصیص سهیمه بنزین مازاد برای سفرهای نوروزی در ایام کرونا را منتفی دانست.(ادامه)
نساجی و سایپا دوباره به هم رسیدند
تیم نساجی مازندران از ساعت ۱۶ فردا در قائم شهر میزبان سایپا تهران است.(ادامه)
نمایندگان مجلس جهت تامین نظر شورای نگهبان موضوع سن کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری را اصلاح کرده و ایرانی الاصل و تابع ایران بودن را به شروط این قانون برای ثبت نام کاندیداها اضافه کردند. حداکثر سن ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری مشخص شد
نمایندگان مجلس جهت تامین نظر شورای نگهبان موضوع سن کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری را اصلاح کرده و ایرانی الاصل و تابع ایران بودن را به شروط این قانون برای ثبت نام کاندیداها اضافه کردند.(ادامه)
تمدید زمان ثبت نام انتخابات شورا‌های شهر
ثبت نام داوطلبان انتخابات شورا‌های شهر در فرمانداری‌ها تا ساعت ۲۰ و ثبت نام از طریق فضای مجازی تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد.(ادامه)
جدایی انصاری از پرسپولیس منتفی شد
مدافع جدایی‌طلب پرسپولیس با توجه به مخالفت صریح کادرفنی و مدیران این باشگاه، برای دریافت رضایتنامه با مشکل مواجه شد تا جدایی‌اش در این لحظه منتفی شود.(ادامه)
عکس/ قدیمی‌ترین عکس از حرم امام حسین (ع)
در این مطلب میتوانید قدیمی‌ترین عکس موجود از حرم امام حسین (ع) در کربلا را ببینید.(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند، گفت: بر این اساس مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۱ هزار و ۴۲۷ نفر رسید.... فوت ۹۷ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۱ هزار و ۴۲۷ نفر رسید
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند، گفت: بر این اساس مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۱ هزار و ۴۲۷ نفر رسید....(ادامه)
خدمات رسانی بیمه سلامت در تعطیلات نوروز بدون توقف
خدمات بیمه سلامت مازندران به بیمه شدگان در تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.(ادامه)
احتمال رویارویی پرسپولیس و استقلال در جام حذفی
زمان قرعه کشی و مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال اعلام شد.(ادامه)
تشکیل ۲۱۴ پرونده قاچاق کالا در مازندران
۲۱۴ پرونده در بخش مبارزه با قاچاق کالا از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه در مازندران تشکیل شده است.(ادامه)
ورود مسافر از ۳۲ کشور به ایران ممنوع شد
وزیر راه با اشاره به تعلیق ۲ هفته‌ای ورود مسافران غیر ایرانی از عراق، گفت: دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا به قوت خود باقی است و هیچ فردی حق صدور بخشنامه‌ای خارج از مصوبات ستاد را ندارد.(ادامه)
نرخ دیه سال ۱۴۰۰ اعلام شد
سخنگوی قوه قضائیه نرخ دیه سال ۱۴۰۰ را اعلام کرد.(ادامه)
ازدواج جنجالی احسان علیخانی و لیلا اوتادی + عکس
احسان علیخانی متولد 15 آبان ماه سال 1358 است. احسان علیخانی در تهران بدنیا آمد. احسان علیخانی ساکن خیابان هروی است . احسان علیخانی فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است احسان علیخانی 2 خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است.(ادامه)
حقوق نمایندگان مجلس چقدر است؟
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: حقوق نمایندگان همان میزان ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان با توجه به مؤلفه‌های مؤثر در حقوقشان است.(ادامه)
اعضای هیات اجرایی انتخابات در جویبار معرفی شدند
اعضای هیات اجرایی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری در شهرستان جویبار معرفی شدند.(ادامه)
دبیر ستاد انتخابات مازندران گفت که تاکنون یکهزار و ۲۶۰ نفر با ثبت نام قطعی داوطلب نامزدی ششمین دوره شورای اسلامی شهرهای استان شده‌اند.
یکهزار و ۲۶۰ نفر داوطلب نامزدی شورای شهرهای مازندران شدند
دبیر ستاد انتخابات مازندران گفت که تاکنون یکهزار و ۲۶۰ نفر با ثبت نام قطعی داوطلب نامزدی ششمین دوره شورای اسلامی شهرهای استان شده‌اند. (ادامه)
قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۱۲/۲۶
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۵۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۴ هزار و ۷۰۰ تومان است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.