.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
درآستانه دربی؛ مبلغ قرارداد طارمی لو رفت!
رقم پیشنهادی باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد دو ساله مهدی طارمی اعلام شد. (ادامه)
عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه ساری با بیان اینکه کشور با واردات و اقتصاد تک محصولی نفت اداره نمی‌شود، گفت: باید روزی فرا برسد که ملت ایران روی پای خود اتکا کند و تا حد امکان از ورود محصولات غیرضرور خودداری کنند.
اقتصاد مقاومتی تنها با جهاد عمومی امکان پذیر است
عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه ساری با بیان اینکه کشور با واردات و اقتصاد تک محصولی نفت اداره نمی‌شود، گفت: باید روزی فرا برسد که ملت ایران روی پای خود اتکا کند و تا حد امکان از ورود محصولات غیرضرور خودداری کنند. (ادامه)
یک فرزند شهید مشاور بانوان شهردار رشت شد
شمال نیوز: زینب فلک دوست با حکم شهردار رشت به عنوان مشاور شهردار در امور بانوان منصوب شد. (ادامه)
واکنش مدیرکل محیط زیست به اظهارات استاندار
(ادامه)
عکس دیده نشده از آیت الله هاشمی رفسنجانی
عکس قدیمی و کمتر دیده شده آیت الله هاشمی رفسنجانی.(ادامه)
عکس یادگاری استقلالی ها با پروفسور سمیعی
(ادامه)
دو محقق دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری حین بررسی موجودات زیستی مازندران، موفق به کشف ‌گونه جدیدی از بندپایان شدند.
کشف موجود عجیب در ساری+ تصویر
دو محقق دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری حین بررسی موجودات زیستی مازندران، موفق به کشف ‌گونه جدیدی از بندپایان شدند. (ادامه)
دیابت ریشه انواع بیماری های قلبی عروقی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندارن گفت: نیمی از مرگ و میر در کشور ما بخاطر بیماری های قلبی- عروقی و سکته های مغزی است که اغلب بیماری های قلبی عروقی ریشه در دیابت دارند.(ادامه)
وجود ۱۵ هزار بیکار در شرق مازندران
نماینده منتخب مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: 15 هزار بیکار در مازندران به شغل نیازمند هستند. (ادامه)
دوعکس قدیمی از پرسپولیس و استقلال
در تصاویر زیر،دو تیم فدیمی تهران را می بینید.(ادامه)
راههای رهایی از بی حالی و خستگی
چگونه می توانیم تنبلی را کنار بگذاریم و چه توصیه هایی برای کنارگذاشتن تنبلی بایید در نظر بگیریم چه کارهایی لازم است انجام دهیم بهترین راهکارها برای مقابله با تنبلی کدامند؟(ادامه)
چکار کنم که شوهرم هر روز بگوید «دوستت دارم»
گاهی فکر می‌کنید مثل یک سنگ نفوذناپذیر است. مردی که تصور می‌کردید با عشق شما را انتخاب کرده، انگار قرار نیست هیچ تلاشی برای اثبات علاقه‌اش به شما به خرج دهد.(ادامه)
سه ستاره پرسپولیس در جوانی +عکس
در این مطلب تصویری از دوران جوانی کریم باقری، حامد کاویانپور و علی کریمی را مشاهده میکنید.(ادامه)
عکس: مظفرالدین شاه قاجار در ده سالگی
(ادامه)
ورود سامانه بارشی از روز یکشنبه
براساس پیش بینی سازمان هواشناسی در ادامه سامانه بارشی فعالی که از روز یکشنبه وارد کشور شده، همچنین از بعدازظهر جمعه بارش در شمال شرق کشور شدت می یابد.(ادامه)
از کجا بفهمیم "دیابت" داریم؟
قند خون یکی از فاکتورهای مهم در بررسی سلامت افراد و اندازه‌گیری مستمر آن، خصوصا برای گروه سنی بالاتر از 30 سال، لازم است. (ادامه)
چهره متفاوت کامبیز دیرباز در کنار دخترش +عکس
کامبیز دیرباز در پستی اینستاگرامی روز پدر را تبریک گفت.(ادامه)
عکس زیرخاکی‌ای که تنابنده به مناسبت تولدش منتشر کرد
محسن تنابنده به مناسبت روز تولدش تصویری قدیمی در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.(ادامه)
تذکر جدی روحانی به اردوغان/ عکس
تصاویر منتشره از استقبال اردوغان از رییس جمهور ایران نشان از حرکات دست هشدارگونه روحانى به رییس جمهور ترکیه است. روحانی در این فاصله با اردوغان روی سن با شدت و حدت درباره بیانیه علیه ایران در اجلاس سازمان همکاری اسلامی سخن گفته و به او تذکر داده است.روحانی خطاب به اردوغان گفته است: هر حرکت تفرقه انگیزانه ای در این اجلاس مخالف فلسفه تشکیل سازمان همکاری اسلامی و قطعا بی اعتبار است.(ادامه)
شمال نیوز: در ميانه جلسه پيامي بر روي موبايل آقاي قشقاوي آمد كه دست به دست ميان تيم مذاكره كننده ايران گشت و اندكي بعد ورقه‌اي A4 از خارج از اتاق به دست تيم مذاكره كننده عربستان رسيد. پيامي رهبري چگونه از نوشهر به اتاق مذاكره رسيد؟ (خبر)
شمال نیوز: در ميانه جلسه پيامي بر روي موبايل آقاي قشقاوي آمد كه دست به دست ميان تيم مذاكره كننده ايران گشت و اندكي بعد ورقه‌اي A4 از خارج از اتاق به دست تيم مذاكره كننده عربستان رسيد.(ادامه)
نماینده مردم آمل در مجلس تصریح کرد: آمدند با خود اظهاری یارانه به مردم دادند که بسیاری از مردم روی آن حساب باز کرده و دارند با آن زندگی می کنند و در حال حاضر معیار و مبنایی که بخواهیم براساس آن یارانه را قطع کنیم وجود ندارد. معیاری برای قطع یارانه مردم وجود ندارد/ ملت نباید هزینه اشتباهات مسؤولان را پرداخت کند
نماینده مردم آمل در مجلس تصریح کرد: آمدند با خود اظهاری یارانه به مردم دادند که بسیاری از مردم روی آن حساب باز کرده و دارند با آن زندگی می کنند و در حال حاضر معیار و مبنایی که بخواهیم براساس آن یارانه را قطع کنیم وجود ندارد.(ادامه)
رییس جمهور تقویت روابط با کشورهای اسلامی را از اولویت‌های اصلی جمهوری اسلامی ایران برشمرد و با تاکید بر اینکه هر حرکت تفرقه‌افکنانه‌ای در سازمان همکاری اسلامی قطعاً بی‌اعتبار است، اظهارداشت: اختلافات در جهان اسلام، معضل همه ما است و حل‌وفصل اختلافات و سوءتفاهمات صرفاً از مسیر دیپلماتیک و با استفاده از روش‌های مسالمت‌آمیز و انجام مذاکرات میسر است.
هر حرکت تفرقه‌افکنانه‌ای در سازمان همکاری اسلامی قطعاً بی‌اعتبار است
رییس جمهور تقویت روابط با کشورهای اسلامی را از اولویت‌های اصلی جمهوری اسلامی ایران برشمرد و با تاکید بر اینکه هر حرکت تفرقه‌افکنانه‌ای در سازمان همکاری اسلامی قطعاً بی‌اعتبار است، اظهارداشت: اختلافات در جهان اسلام، معضل همه ما است و حل‌وفصل اختلافات و سوءتفاهمات صرفاً از مسیر دیپلماتیک و با استفاده از روش‌های مسالمت‌آمیز و انجام مذاکرات میسر است. (ادامه)
ارتباط چشمی؛ تنها برخورد کوتاه روحانی و ملک سلمان در استانبول
شست سران سازمان همکاری اسلامی از روز پنجشنبه در شهر استانبول ترکیه آغاز به کار کرد؛ نشستی که در آن سران دو کشور ایران و عربستان سعودی برای نخستین بار در طول چند سال اخیر و بالا گرفتن تنش میان دو کشور، رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.(ادامه)
واکنش بعید‌ی‌نژاد به خبر قطع عمدی سخنرانی روحانی
مدیرکل سیاسی و امور بین الملل وزارت خارجه اخبار و شایعات مربوط به پخش نشدن عمدی سخنرانی رییس جمهور کشورمان در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی را نادرست خواند.(ادامه)
12 راهكار برای غلبه بر تنبلی
تنبلی یكی ازعادت‌های مضر برای خلاقیت و بهره‌وری است. این عادت در افراد مختلف می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد به هر حال اگر افراد بخواهند كارایی خود را افزایش دهند باید به هر نحوی با این عادت خود مبارزه كنند.(ادامه)
آغاز نشا در نکا
نشا برنج در نکا آغاز شد.(ادامه)
تصویری دیده نشده از سردار ملی ایران زمین
"ستارخان"،سردار ملی ایران زمین؛ در نوجوانی(ادامه)
محدوديت هاي ترافيكي در محورهاي مواصلاتي استان البرز
گروه استان ها - البرز - رئيس پليس راه استان از اجراي محدوديت ترافيكي در پايان هفته در محور هاي مواصلاتي در اين استان خبر داد.(ادامه)
هدیه ای که کریس رونالدو را شگفت زده کرد+عکس
توپی که کریس با آن هت تریک کرد توسط رئالی ها امضا وبه رونالدو تقدیم شد.(ادامه)
تولیت آستان قدس رضوی در گرامیداشت چهلمین روز درگذشت مرحوم آیت الله طبسی+عکس
به مناسبت گرامیداشت چهلمین روز درگذشت عالم مجاهد، مرحوم آیت الله واعظ طبسی(ره)، عصر دیروز مراسمی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 41 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.205 seconds.