.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اختلاف در جبهه اصلاح طلبان گيلان شدت گرفته و گروه های میانه رو از قرار نگرفتن نام کیوان محمدی در لیست رشت به شدت عصبانی شدند.احتمالا سروش اکبرزاده و حاجی پور و دکتر ملک اخلاق سه کاندیدای نهایی خواهند بود.اخیرا 8 گروه از 15 گروه عضو این جبهه... آخرین اخبار شنیده ها از استان گیلان ؟!!
اختلاف در جبهه اصلاح طلبان گيلان شدت گرفته و گروه های میانه رو از قرار نگرفتن نام کیوان محمدی در لیست رشت به شدت عصبانی شدند.احتمالا سروش اکبرزاده و حاجی پور و دکتر ملک اخلاق سه کاندیدای نهایی خواهند بود.اخیرا 8 گروه از 15 گروه عضو این جبهه...(ادامه)
ائتلاف در گلستان با سایر استانها متفاوت است. وجود آیت ا... نورمفیدی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و کسی که مامن اصلاح طلبان است...طیف اصولگرایان با محوریت آیت ا... طاهری، ميباشد. او نیز همانند نورمفیدی مریدان زیادی دارد و هر دو ... قصه پرغصه ائتلاف !!!
ائتلاف در گلستان با سایر استانها متفاوت است. وجود آیت ا... نورمفیدی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و کسی که مامن اصلاح طلبان است...طیف اصولگرایان با محوریت آیت ا... طاهری، ميباشد. او نیز همانند نورمفیدی مریدان زیادی دارد و هر دو ...(ادامه)
پس ازشنیدن خبر ثبت نام علی آبادی، احساس کردم ایشان بهترین شخص برای اداره فدراسیون فوتبال است. به همین دلیل انصراف خود را برای حضور در انتخابات اعلام داشته و کناره گیری خود را به اطلاع کمیته محترم انتقالی فدراسیون ... انصراف علوی از حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال
پس ازشنیدن خبر ثبت نام علی آبادی، احساس کردم ایشان بهترین شخص برای اداره فدراسیون فوتبال است. به همین دلیل انصراف خود را برای حضور در انتخابات اعلام داشته و کناره گیری خود را به اطلاع کمیته محترم انتقالی فدراسیون ...(ادامه)
برگزاري مسابقات کاراته جام دریای مازندران
(ادامه)
واكنش اصلاح طلبان و اصولگرایان از فراکسیون اعتدالگرایان شمال
اعلام برنامه تشکیل فراکسیون دانشجویان و فارغ التحصیلان در مجلس هشتم از سوی مجمع اعتدالگرایان شمال (دانشجویان و فارغ التحصیلان گلستان، مازندران و گیلان) واکنشهایی را بین فعالان سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا به همراه ...(ادامه)
تغییر معاونین چند وزارتخانه و سازمان
(ادامه)
وي که از مسئولان ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی در مازندران بوده است و  با چرخش 180 درجه اي رئيس یک سازمان عریض و طویل مهم را در پایتخت بعهده گرفته ،در این ... رياست در تهران، گزارش در مازندران !!
وي که از مسئولان ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی در مازندران بوده است و با چرخش 180 درجه اي رئيس یک سازمان عریض و طویل مهم را در پایتخت بعهده گرفته ،در این ... (ادامه)
رشد صنعت در مازندران چشمگیر بوده است
(ادامه)
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... خبرهای در گوشي از استان گیلان !!
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
مدتی است بحث تقسیمات کشوری در شهرستان بابلسر و الحاق بخشی از آن به فریدونکنار حرف و حدیثهایی را ایجاد کرده و موجبات نگرانی مردم منطقه را فراهم آورده است. این شهرستان بدلیل شرایطی خاص که در انتخاباتهای چند دوره اخیر مجلس بوجود آمده ، بعنوان شهرستانی حادثه خیز که حتی در آخرین درگیری در جریان انتخابات مجلس هفتم موجب برجای ماندن یک کشته ... بابلسر، فریدونکنار- تنش یا آرامش؟
مدتی است بحث تقسیمات کشوری در شهرستان بابلسر و الحاق بخشی از آن به فریدونکنار حرف و حدیثهایی را ایجاد کرده و موجبات نگرانی مردم منطقه را فراهم آورده است. این شهرستان بدلیل شرایطی خاص که در انتخاباتهای چند دوره اخیر مجلس بوجود آمده ، بعنوان شهرستانی حادثه خیز که حتی در آخرین درگیری در جریان انتخابات مجلس هفتم موجب برجای ماندن یک کشته ...(ادامه)
تدوین قانون مطالبات دانشجویان در شمال كشور
(ادامه)
مازندران به صدر جدول مدال ها صعود کرد
(ادامه)
تشکیل شورای آي تي در دادگستری مازندران
(ادامه)
55 واحد مسکونی در سوادکوه خسارت ديد
(ادامه)
90 درصد صیادان گيلاني زیر خط فقرند
(ادامه)
کاوه محسنی از کوله پشتی تا کوچه پشتی!(ديدگاه)
کاوه محسنی(ادامه)
کارگاه تخصصی بحران مدیریت حوادث دربابلسر
(ادامه)
بحرین چگونه از خاک ایران جدا شد؟(ديدگاه)
(ادامه)
احداث خط لوله خزر - پالایشگاه تبریز
(ادامه)
تساوی تیم فوتبال پیکان مقابل شموشک نوشهر
(ادامه)
تولد گوساله عجیب الخلقه در بخش خمام،۶هزار معتاد در گیلان ،افتتاح استادیوم سردار جنگل با دیدار پگاه ـ پرسپولیس،اعتصاب غذا در بیمارستان رازی رشت... خبرهای ویژه مرکز گیلان که گفته میشود!!
تولد گوساله عجیب الخلقه در بخش خمام،۶هزار معتاد در گیلان ،افتتاح استادیوم سردار جنگل با دیدار پگاه ـ پرسپولیس،اعتصاب غذا در بیمارستان رازی رشت...(ادامه)
 گفته می شود که طیف نزديك به  نوری که اکنون معاونت سیاسی امنیتی استانداری و برخي فرمانداریهای استان را در اختیار دارد قصد دارد در این دوره از انتخابات نامزدهایی بدون جلب نظر عباسی به مردم معرفی کند تا از قدرت ... اصولگرايان گلستاني و سردرگمي انتخاباتي
گفته می شود که طیف نزديك به نوری که اکنون معاونت سیاسی امنیتی استانداری و برخي فرمانداریهای استان را در اختیار دارد قصد دارد در این دوره از انتخابات نامزدهایی بدون جلب نظر عباسی به مردم معرفی کند تا از قدرت ...(ادامه)
شنیده شده است......تعدادی از افراد شاغل در استانداری به اتهام تخلفات مالی در جریان تخصیص اعتبارات طرحهای زود بازده دستگیر شده اند.ظاهرا ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!
شنیده شده است......تعدادی از افراد شاغل در استانداری به اتهام تخلفات مالی در جریان تخصیص اعتبارات طرحهای زود بازده دستگیر شده اند.ظاهرا ... (ادامه)
شرکت توسعه گردشگری مازندران افتتاح میگردد
(ادامه)
یک خانم 24 ساله آملی بامداد سه شنبه 8 خرداد پس از سه سال نازایی در نخستین زایمان خود پنج قلو زایید. ، این رویداد که نخستین پدیده پنج قلو زایی در شهرستان آمل بوده ، شگفتی ... تولد پنج قلوهاي آملي پس از 3 سال
یک خانم 24 ساله آملی بامداد سه شنبه 8 خرداد پس از سه سال نازایی در نخستین زایمان خود پنج قلو زایید. ، این رویداد که نخستین پدیده پنج قلو زایی در شهرستان آمل بوده ، شگفتی ...(ادامه)
افتتاح بخش"پیش رشد"مرکز کارآفرینی دانشگاه مازندران
در مراسمی و با حضور دکترنادعلی باباییان رئیس دانشگاه مازندران صبح امروز، بخش پیش رشدمرکز کارآفرینی این دانشگاه افتتاح شد. دکتر باباییان کارآفرینی را شناسایی ، خلق و استفاده از فرصتها از طریق تبدیل ایده های (ادامه)
گفتگو گر:علی عالی کردکلایی مصاحبه با مدیر موفق شمالی در جنوب(ديدگاه)
گفتگو گر:علی عالی کردکلایی(ادامه)
انتصاب روسای دانشگاههای پیام نور انزلی و املش ، تغییر نام خبرنامه زیر تیغ ، ادامه فعالیت چهره های دوم خردادی در ادارات آموزش و پرورش ، حضور بازرسان ریاست جمهوری و ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!(3)
انتصاب روسای دانشگاههای پیام نور انزلی و املش ، تغییر نام خبرنامه زیر تیغ ، ادامه فعالیت چهره های دوم خردادی در ادارات آموزش و پرورش ، حضور بازرسان ریاست جمهوری و ...(ادامه)
درحالیکه "خانه مطبوعات" یک تشکل کاملآ صنفی میباشد و پرهیز از صف بندی های سیاسی و حزبی یکی از لزومات اینگونه مجموعه ها است.و با توجه به اهمیت دوری نمودن خانه مطبوعات از ... "تدارک حزبی" برای خانه مطبوعات
درحالیکه "خانه مطبوعات" یک تشکل کاملآ صنفی میباشد و پرهیز از صف بندی های سیاسی و حزبی یکی از لزومات اینگونه مجموعه ها است.و با توجه به اهمیت دوری نمودن خانه مطبوعات از ...(ادامه)
کارگاه آموزشی ازدواج، ویژه زوج های دانشجو
از سوی سازمان ملی جوانان استان مازندران کارگاه آموزشی ازدواج، ویژه زوج های دانشجو بر گزار شد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.821 seconds.