.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دستگیری سه نفر به اتهام زنای غیر احصانی در نک
(ادامه)
روش کشت برنج تغییر می کند
(ادامه)
از ماه ها قبل تصمیم برکناری این استانداران و تعداد زیادی از فرمانداران گرفته شده بود و اتفاقا یکی از محورهای بروز اختلاف نظر و در نهایت جدایی پورمحمدی از دولت نهم همین موضوع بوده است... اکثر تغییرات استانی ، به نیمه ... موج تغییرات جديد دامنگير استانداران و فرمانداران
از ماه ها قبل تصمیم برکناری این استانداران و تعداد زیادی از فرمانداران گرفته شده بود و اتفاقا یکی از محورهای بروز اختلاف نظر و در نهایت جدایی پورمحمدی از دولت نهم همین موضوع بوده است... اکثر تغییرات استانی ، به نیمه ...(ادامه)
با راه اندازی طرح توسعه و افزایش ظرفیت شرکت تولید محصولات این شرکت به 3/2 میلیون تن در سال برسد که رقم بسیار مطلوبی می باشد ایشان زمان بهره برداری از این طرحها را خرداد ماه سال جاری اعلام کرد... عملکرد سال 86 سیمان مازندران تشریح شد
با راه اندازی طرح توسعه و افزایش ظرفیت شرکت تولید محصولات این شرکت به 3/2 میلیون تن در سال برسد که رقم بسیار مطلوبی می باشد ایشان زمان بهره برداری از این طرحها را خرداد ماه سال جاری اعلام کرد...(ادامه)
گزارشی از ساده زیستی رییس جمهور
(ادامه)
عجله عجیب در برکناری پورمحمدی
(ادامه)
پیش بینی وضع هوای مازندران در 24ساعت آینده
(ادامه)
 در این جلسه که با حضور جمع کثیری از اصلاح طلبان سراسر استان ، دکتر یوسف نژاد نماینده مردم ساری، دکتر جوادحق نظر، کاندیدای ردصلاحیت شده، دکتر ایوب برزگرنژاد کاندیدای ائتلاف و نمایندگانی از اصلاح طلبان شهرهای جویبار ... هفته معلم ،بهانه نشست اصلاح طلبان مازندراني
در این جلسه که با حضور جمع کثیری از اصلاح طلبان سراسر استان ، دکتر یوسف نژاد نماینده مردم ساری، دکتر جوادحق نظر، کاندیدای ردصلاحیت شده، دکتر ایوب برزگرنژاد کاندیدای ائتلاف و نمایندگانی از اصلاح طلبان شهرهای جویبار ...(ادامه)
مهدی شکوهی هویت مازندران درحال فراموشی(يادداشت)
مهدی شکوهی(ادامه)
این اقدام در حالی صورت می گیرد که برخی ناظران معتقدند، نمایندگان مجلس هفتم که کار خود را با استیضاح موفق احمد خرم وزیر راه و ترابری دولت خاتمی آغاز کردند، قصد دارند با استیضاح میرکاظمی کار خود را به پایان برسانند تا  بر اساس وظایف خویش عمل کرده باشند... استیضاح وزیر بازرگانی سیاسی و تبلیغاتی است
این اقدام در حالی صورت می گیرد که برخی ناظران معتقدند، نمایندگان مجلس هفتم که کار خود را با استیضاح موفق احمد خرم وزیر راه و ترابری دولت خاتمی آغاز کردند، قصد دارند با استیضاح میرکاظمی کار خود را به پایان برسانند تا بر اساس وظایف خویش عمل کرده باشند...(ادامه)
پیش بینی می شود در صورت ادامه این روند و عدم اختلال در آن از طرف کسانی که با نگاه سیستمی متضرر می شوند و پایگاههای قدرت و پل های رانت سیاسی خود را از دست می دهند، مجلس هشتم در روندی دمکراتیک با تنظیم کارشناسانه ارکان قدرت در بین منتخبین شایسته، آینده ای درخشان و تأثیری به مراتب بیشتر از مجلس هفتم ... آیا مجلس هشتم از قبیله گرایی دور میشود؟
پیش بینی می شود در صورت ادامه این روند و عدم اختلال در آن از طرف کسانی که با نگاه سیستمی متضرر می شوند و پایگاههای قدرت و پل های رانت سیاسی خود را از دست می دهند، مجلس هشتم در روندی دمکراتیک با تنظیم کارشناسانه ارکان قدرت در بین منتخبین شایسته، آینده ای درخشان و تأثیری به مراتب بیشتر از مجلس هفتم ...(ادامه)
اصناف کشور:سودجویان عامل اصلی گرانی برنج
(ادامه)
نگرانی مجامع بین المللی از افزایش نجومی قیمت برنج
(ادامه)
برنج طارم که قبل از عید و تا همین 10 روز قبل هم به قیمت 1800 تا 1900 تومان فروخته می شد،اکنون 4100 تومان معامله می شودو برنج صدری 1900 تومانی هم 4200 تومان شده است... آخرین وضعیت بازار آشفته برنج/ويژه برنامه تلويزيون و انصراف عمده فروشان از فروش برنج
برنج طارم که قبل از عید و تا همین 10 روز قبل هم به قیمت 1800 تا 1900 تومان فروخته می شد،اکنون 4100 تومان معامله می شودو برنج صدری 1900 تومانی هم 4200 تومان شده است...(ادامه)
بر اساس شنیده‌ها اكنون كمیته‌ای با ریاست ناطق‌نوری در حال رایزنی و فعالیت برای ریاست لاریجانی بر مجلس هشتم است. اما شرایط زمانی برای حدادعادل سخت‌تر می‌شود چراكه شنیده شده محمدرضا باهنر نایب حدادعادل در مجلس هفتم با حضور در این كمیته برای ریاست لاریجانی تلاش می‌ك حمایت ناطق نوری از ریاست لاریجانی بر مجلس هشتم؟
بر اساس شنیده‌ها اكنون كمیته‌ای با ریاست ناطق‌نوری در حال رایزنی و فعالیت برای ریاست لاریجانی بر مجلس هشتم است. اما شرایط زمانی برای حدادعادل سخت‌تر می‌شود چراكه شنیده شده محمدرضا باهنر نایب حدادعادل در مجلس هفتم با حضور در این كمیته برای ریاست لاریجانی تلاش می‌ك(ادامه)
موارد طرح استیضاح وزیر بازرگانی
(ادامه)
بي شك يكي از اصلي ترين نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري محمود احمدي نژاد است، كه البته كانديداتوري او براي استمرار دوره رياست جمهوري طبيعي مي نمايد، اما رقيبان احمدي نژاد چه كساني هستند و يا از نظر احمدي نژاد رقيبان ايده آل او بهتر است چه كساني باشند. 
تلاش دولت نهم براي رياست لاريجاني !
بي شك يكي از اصلي ترين نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري محمود احمدي نژاد است، كه البته كانديداتوري او براي استمرار دوره رياست جمهوري طبيعي مي نمايد، اما رقيبان احمدي نژاد چه كساني هستند و يا از نظر احمدي نژاد رقيبان ايده آل او بهتر است چه كساني باشند. (ادامه)
اجراي امضای الکترونیکی برای اولین بار در کشور در استان گیلان
(ادامه)
شرط کروبی برای انتخابات ریاست جمهوری
(ادامه)
افزایش واردات گاز ایران از ترکمنستان
(ادامه)
تجارت الکترونیکی در مازندران موفق نبوده است
(ادامه)
پیش بینی وضع هوای مازندران در 48 ساعت آینده
(ادامه)
ارتباط آنلاین در 98 درصد شعبات نوشهر و چالوس
(ادامه)
آخرین وضعیت قراردادهای گازی ایران
(ادامه)
آغاز فعالیت اصلاح‏طلبان برای انتخابات 88
(ادامه)
زمان پایان رقابت های تبلیغاتی مجلس
(ادامه)
کنوانسیون حفاظت از محیط زیست دریای خزر
(ادامه)
آشنایی با رحیمی سرپرست آینده وزارت کشور
(ادامه)
مذاکره با "صدر" برای ریاست مجلس هشتم
(ادامه)
دو اظهارنظر جالب از وزیر کشور آینده
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.79 seconds.