.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مدیران باشگاه استقلال در تلاشند ماجرای مذاکره با علیرضا بیرانوند را طوری جلوه دهند که انگار جواد نکونام سفت و سخت از آنها خواسته بود با این دروازه‌بان برای حضور در استقلال مذاکره کنند. تلاش برای استعفا دادن نکونام!
مدیران باشگاه استقلال در تلاشند ماجرای مذاکره با علیرضا بیرانوند را طوری جلوه دهند که انگار جواد نکونام سفت و سخت از آنها خواسته بود با این دروازه‌بان برای حضور در استقلال مذاکره کنند.(ادامه)
اسدی یک راهبرد داشت و آن اینکه در تمام این مدت تلاش کرد تمام اطرافیان خود را از زندان بان گرفته تا زندانیانی که هر از گاهی در هواخوری ها ملاقات می کرد به اسلام دعوت کند و حتی آنهایی که قصد خودکشی داشتند را از انجام این کار منصرف کند ....(خبر)
(ادامه)
بعد از فسخ قرارداد اکنون علیرضا بیرانوند بدون مشکل و در توافقی در صلح و آرامش، قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد بیرانوند در پرسپولیس ماندنی شد
بعد از فسخ قرارداد اکنون علیرضا بیرانوند بدون مشکل و در توافقی در صلح و آرامش، قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد(ادامه)
مصطفی سلیمانی، وکیل علیرضا بیرانوند دقایقی قبل وارد دفتر باشگاه پرسپولیس شد تا احتمالا مراحل ثبت قرارداد جدید با این دروازه‌بان را فراهم کند. فوری/ گل محمدی وضعیت بیرانوند را مشخص کرد
مصطفی سلیمانی، وکیل علیرضا بیرانوند دقایقی قبل وارد دفتر باشگاه پرسپولیس شد تا احتمالا مراحل ثبت قرارداد جدید با این دروازه‌بان را فراهم کند.(ادامه)
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در مقابل درخواست یکی از اعضای هیات مدیره این باشگاه اعلام کرده اگر نیمی از پیشنهاد استقلال برای دو فصل آینده از سوی پرسپولیس به او پرداخت شود، در تیم فعلی خود می‌ماند. بیرانوند: نصف استقلال بدهید، می‌مانم!
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در مقابل درخواست یکی از اعضای هیات مدیره این باشگاه اعلام کرده اگر نیمی از پیشنهاد استقلال برای دو فصل آینده از سوی پرسپولیس به او پرداخت شود، در تیم فعلی خود می‌ماند.(ادامه)
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: از باشگاه استقلال به دلیل نقض قوانین نقل و انتقالات فوتبال ایران و تحریک بازیکن تحت قرارداد شکایت می‌کنیم. معاون حقوقی پرسپولیس : بیرانوند حق فسخ را از خود سلب کرده بود/ استقلال حق مذاکره نداشت
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: از باشگاه استقلال به دلیل نقض قوانین نقل و انتقالات فوتبال ایران و تحریک بازیکن تحت قرارداد شکایت می‌کنیم.(ادامه)
دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس تاکنون ۲ اخطار به این باشگاه داده، اما به نظر می‌رسد قراردادش فسخ نخواهد شد. پشت‌پرده اخطار بیرانوند به پرسپولیس
دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس تاکنون ۲ اخطار به این باشگاه داده، اما به نظر می‌رسد قراردادش فسخ نخواهد شد.(ادامه)
بازیکن فصل قبل السیلیه قطر با تیم فوتبال استقلال قرارداد امضا کرد. اولین خرید استقلال رونمایی شد
بازیکن فصل قبل السیلیه قطر با تیم فوتبال استقلال قرارداد امضا کرد.(ادامه)
باشگاه پرسپولیس پیشنهاد متفاوتی به کاپیتان خود برای تمدید قرارداد داده است. پیشنهاد متفاوت پرسپولیس به امید عالیشاه
باشگاه پرسپولیس پیشنهاد متفاوتی به کاپیتان خود برای تمدید قرارداد داده است.(ادامه)
ریکاردو ساپینتو با انتشار چند استوری، حجت کریمی را به دروغگویی متهم کرد و گفت که خواسته‌های او با اظهارات سرپرست مدیرعاملی استقلال در تضاد است. اظهارات تند و جنجالی ساپینتو علیه سرپرست استقلال
ریکاردو ساپینتو با انتشار چند استوری، حجت کریمی را به دروغگویی متهم کرد و گفت که خواسته‌های او با اظهارات سرپرست مدیرعاملی استقلال در تضاد است.(ادامه)
نوروزی گفت: اگر آمریکا رفتار یک کشور مستقل را داشته باشد و به ما نیز به چشم یک کشور مستقل نگاه کند، طبیعتا مذاکراتمان موفق خواهد بود و هیچ مشکلی نخواهیم داشت. شرط ایران برای توافق با آمریکا
نوروزی گفت: اگر آمریکا رفتار یک کشور مستقل را داشته باشد و به ما نیز به چشم یک کشور مستقل نگاه کند، طبیعتا مذاکراتمان موفق خواهد بود و هیچ مشکلی نخواهیم داشت.(ادامه)
یکی از خطرات مهم این پدیده در عرصه روابط بین‌الملل، شکل جدیدی از عدم توازن با نام "شکاف دیجیتال جهانی" است که در آن برخی از کشورها از مزایای هوش مصنوعی بهره‌مند بوده، در حالی که برخی دیگر عقب می‌مانند. هوش مصنوعی و آینده روابط بین‌الملل(يادداشت)
یکی از خطرات مهم این پدیده در عرصه روابط بین‌الملل، شکل جدیدی از عدم توازن با نام "شکاف دیجیتال جهانی" است که در آن برخی از کشورها از مزایای هوش مصنوعی بهره‌مند بوده، در حالی که برخی دیگر عقب می‌مانند.(ادامه)
تجارت نیوز نوشت:قیمت دلار برای چندمین روز متوالی در میانه کانال ۴۸ هزار تومان ایستاده است. اما علت توقف قیمت دلار چیست و بازار در چه شرایطی قرار دارد؟ قیمت دلار توقف کرد/ منتظر کاهش قیمت دلار باشیم؟
تجارت نیوز نوشت:قیمت دلار برای چندمین روز متوالی در میانه کانال ۴۸ هزار تومان ایستاده است. اما علت توقف قیمت دلار چیست و بازار در چه شرایطی قرار دارد؟(ادامه)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت.
دهه ۹۰ را باید دوره تعطیلی خیلی از بخش‌ها بدانیم/ بسیاری از مسئولین شرایط سال ۱۴۰۰ را حتی از وضعیت زمان جنگ بدتر می‌دانستند/ در شروع دولت ۴۸۰ هزار میلیارد کسری بودجه داشتیم/ با پول فروش نفت این کسری بودجه را جبران کردیم/ اگر اقدامات دولت سیزدهم نبود تورم سه رقمی می شد/ مذاکرات را متوقف نکردیم پای میز مذاکره هستیم ولی التماس هم نمی‌کنیم(خبر)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت. (ادامه)
سرویس‌های اطلاعاتی ۲۰ کشور در اغتشاشات ۱۴۰۱ نقش‌آفرینی کردند/ سازمان سیا در اغتشاشات به دنبال تشکیل تیم مشترک با موساد و ام‌آی‌شش برای فعال‌سازی مجدد پروژه ترور دانشمندان کشور بود ....(خبر)
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۷ خرداد
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر احیاء توافق و مذاکرات میان ایران و آمریکا و سفر ۵ روزه رئیس جمهور به آمریکای لاتین پرداخته اند.(ادامه)
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در آخرین گزارش خود مدعی شد دولت بایدبی‌سر و صدا با ایران مذاکره کرده است. جزئیات نیویورک تایمز از توافق «غیرمکتوب» ایران و آمریک
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در آخرین گزارش خود مدعی شد دولت بایدبی‌سر و صدا با ایران مذاکره کرده است.(ادامه)
به دنبال انتشار اخبار مثبت درمورد مذاکرات ایران و امریکا، دلار در بازار آزاد دچار ریزش شد. درحالیکه دیروز دلار در کانال ۴۹ هزار تومان معامله می شد، امروز ارز در کانال ۴۷ هزار تومان خرید و فروش می شود. دلار در بازار آزاد وارد کانال ۴۷ هزار تومان شد
به دنبال انتشار اخبار مثبت درمورد مذاکرات ایران و امریکا، دلار در بازار آزاد دچار ریزش شد. درحالیکه دیروز دلار در کانال ۴۹ هزار تومان معامله می شد، امروز ارز در کانال ۴۷ هزار تومان خرید و فروش می شود.(ادامه)
ایسنا نوشت: مذاکرات برای انتخاب سرمربی جدید تیم استقلال تهران صورت گرفته است. سرمربی سابق رئال مادرید در یک‌قدمی استقلال
ایسنا نوشت: مذاکرات برای انتخاب سرمربی جدید تیم استقلال تهران صورت گرفته است.(ادامه)
روسای جمهور ایران و فرانسه در گفتگویی تلفنی، علاوه بر بررسی راه‌های توسعه روابط دوجانبه، درباره تحولات منطقه‌ای و همچنین مذاکرات احیای برجام گفتگو کردند. رئیسی : محاسبات غلط برخی دولت‌های اروپایی درباره ایران، ناشی از گرفتارشدن در دام اطلاعات غلط گروه‌های معاند بود / پرهیز از هرگونه سیاسی‌کاری و اقدام غیرسازنده در مذاکرات/ ماکرون: فرانسه به‌دنبال تعامل با ایران است/ ایران بخشی از راه‌حل بحران اوکراین است(خبر)
روسای جمهور ایران و فرانسه در گفتگویی تلفنی، علاوه بر بررسی راه‌های توسعه روابط دوجانبه، درباره تحولات منطقه‌ای و همچنین مذاکرات احیای برجام گفتگو کردند.(ادامه)
پس از پایان همکاری ریکاردو ساپینتو با باشگاه استقلال، مدیران این باشگاه دو گزینه خارجی را برای هدایت آبی‌پوشان در فصل آینده در نظر گرفته‌اند. ۲ گزینه خارجی، مدنظر استقلال برای جانشینی ساپینتو
پس از پایان همکاری ریکاردو ساپینتو با باشگاه استقلال، مدیران این باشگاه دو گزینه خارجی را برای هدایت آبی‌پوشان در فصل آینده در نظر گرفته‌اند.(ادامه)
نماینده آمریکا در سازمان‌های بین‌المللی در وین در بیانیه‌ای در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تکرار ادعاهای غرب درباره اهداف برنامه هسته‌ای ایران، خواستار همکاری کامل ایران با آژانس در زمینه اجرای موارد توافق شده در مارس گذشته شد.

درخواست آمریکا از ایران
نماینده آمریکا در سازمان‌های بین‌المللی در وین در بیانیه‌ای در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تکرار ادعاهای غرب درباره اهداف برنامه هسته‌ای ایران، خواستار همکاری کامل ایران با آژانس در زمینه اجرای موارد توافق شده در مارس گذشته شد. (ادامه)
مهدی رحمتی برای هدایت تیم نساجی با مدیران این باشگاه توافق کرد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به زودی این خبر اعلام رسمی خواهد شد. مهدی رحمتی در آستانه سرمربیگری نساجی مازندران
مهدی رحمتی برای هدایت تیم نساجی با مدیران این باشگاه توافق کرد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به زودی این خبر اعلام رسمی خواهد شد.(ادامه)
شاید دروازه بان پرسپولیس بمب نقل و انتقالاتی فوتبال ایران لقب بگیرد. بیرانوند بمب نقل و انتقالاتی فوتبال ایران را منفجر می کند
شاید دروازه بان پرسپولیس بمب نقل و انتقالاتی فوتبال ایران لقب بگیرد.(ادامه)
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید درباره گفتگوها و مذاکرات برای تبادل زندانیان با ایران گفت: «ما روی همه این موارد بسیار سخت کار می‌کنیم.» کاخ سفید: موضوع تبادل زندانیان با ایران را پیگیری می‌کنیم
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید درباره گفتگوها و مذاکرات برای تبادل زندانیان با ایران گفت: «ما روی همه این موارد بسیار سخت کار می‌کنیم.»(ادامه)


رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان، ایران و ترکمنستان را خویشاوند و دارای اشتراکات فرهنگی بسیار خواندند. ایران و ترکمنستان خویشاوند و دارای اشتراکات فرهنگی بسیار هستند/ جمهوری اسلامی ایران آماده همکاری با ترکمنستان در بخش راه و حوزه انرژی است(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان، ایران و ترکمنستان را خویشاوند و دارای اشتراکات فرهنگی بسیار خواندند.(ادامه)
«لباس ویژه» سلطان عمان در مهمانی رئیسی / عمامه بنفش و قرمز او نشانه چیست؟ + عکس‌ها
سلطان همچنین بر خلاف مراسم استقبال عصر یکشنبه که عمامه سفید رنگ به سر داشت؛ در ضیافت، عمامه بنفش و قرمز رنگ داشت. این رنگ عمامه، مخصوص اعضای خانواده پادشاهی / حاکم ( خانواده آل بو سعید) است.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای روابط ایران و عمان را روابطی دیرینه و ریشه‌دار و خوب خواندند و گفتند: ما معتقدیم گسترش روابط 2 کشور در همه زمینه‌ها، به نفع هر 2 طرف است. گسترش روابط ایران و عمان به نفع هر دو کشور است / از روابط با مصر استقبال می‌کنیم / ازسرگیری دوباره روابط با عربستان نتیجه سیاست خوب دولت آقای رئیسی است/ سیاست رژیم صهیونیستی ایجاد اختلاف و نبود آرامش در منطقه است(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای روابط ایران و عمان را روابطی دیرینه و ریشه‌دار و خوب خواندند و گفتند: ما معتقدیم گسترش روابط 2 کشور در همه زمینه‌ها، به نفع هر 2 طرف است.(ادامه)
یک منبع آگاه از درخواست مریم رجوی سرکرده‌ گروهک منافقین از وزیر خارجه بلژیک برای جلوگیری از آزادی اسدالله اسدی دیپلمات ایرانی و پاسخ منفی وی خبر داد. پاسخ منفی وزیر خارجه بلژیک به مریم رجوی درباره آزادی اسدی
یک منبع آگاه از درخواست مریم رجوی سرکرده‌ گروهک منافقین از وزیر خارجه بلژیک برای جلوگیری از آزادی اسدالله اسدی دیپلمات ایرانی و پاسخ منفی وی خبر داد.(ادامه)
هیأت حاکمه فعلی افغانستان را به رسمیت نمی‌شناسیم/ باید دولت فراگیر تشکیل شود/ طالبان بخشی از واقعیت افغانستان است/ مسأله حقابه با بیانیه حل نمی‌شود / برجام خوب یا بد، یا دارای نقاط ضعف و قوت، امروز سندی بین‌المللی است که در مقابل ما قرار دارد ....(خبر)
(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 173 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.26 seconds.