.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در حالی که انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در جهان اسلام به اوج رسیده، عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان در مقام جانبداری از رژیم‌اشغالگر برآمده و خواستار به رسمیت شناختن این رژیم شد. آیا عبدالحمید مفتی صهیونیست‌ها شده است؟
در حالی که انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در جهان اسلام به اوج رسیده، عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان در مقام جانبداری از رژیم‌اشغالگر برآمده و خواستار به رسمیت شناختن این رژیم شد.(ادامه)
 در مدت اخیر، عملیات "طوفان الاقصی"، به کانون توجه و تمرکز بسیاری از جریان های سیاسی و رسانه ای منطقه ای و بین المللی و مخصوصا افکار عمومی جهان تبدیل شده است. در این راستا، تحلیل و تفسیرها و اظهار شگفتی های فراوانی در مورد این عملیاتِ قابل توجه، حتی از سوی مخالفان و دشمنان جریان مقاومت ارائه می شود و برخی به طرح این گزاره پرداخته اند که تاریخ مبارزات مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی را بایستی به قبل و بعد از عملیات طوفان اقصی تقسیم بندی کرد. چرا شکست صهیونیست‌ها «غیرقابل ترمیم» است؟!(يادداشت)
در مدت اخیر، عملیات "طوفان الاقصی"، به کانون توجه و تمرکز بسیاری از جریان های سیاسی و رسانه ای منطقه ای و بین المللی و مخصوصا افکار عمومی جهان تبدیل شده است. در این راستا، تحلیل و تفسیرها و اظهار شگفتی های فراوانی در مورد این عملیاتِ قابل توجه، حتی از سوی مخالفان و دشمنان جریان مقاومت ارائه می شود و برخی به طرح این گزاره پرداخته اند که تاریخ مبارزات مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی را بایستی به قبل و بعد از عملیات طوفان اقصی تقسیم بندی کرد. (ادامه)
سخنگوی جنبش حماس دوشنبه شب در گفت‌وگوی تلفنی با الجزیره با اعلام توان بالای مقاومت فلسطین برای نبردی بلند مدت، گفت: حماس آماده آتش‌بس با «اسرائیل» است. سخنگوی حماس: به اهدافمان دست یافتیم؛ آماده مذاکرات آتش‌بس هستیم
سخنگوی جنبش حماس دوشنبه شب در گفت‌وگوی تلفنی با الجزیره با اعلام توان بالای مقاومت فلسطین برای نبردی بلند مدت، گفت: حماس آماده آتش‌بس با «اسرائیل» است.(ادامه)
تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی در سومین روز متوالی از عملیات «طوفان الاقصی» ادامه دارد که صهیونیست‌ها آمار جدیدی از کشته‌ها و مفقودان خود منتشر کردند/ آخرین اخبار از عملیات طوفان الاقصی/ منازل غیرنظامیان و مساجد غزه آماج حملات صهیونیست‌ها +فیلم و عکس(خبر)
(ادامه)
وزارت خارجه چین با بیان اینکه عمیقا نگران خشونتهای کنونی میان رژیم صهیونیستی و فلسطین است از طرفین خواست خویشتن داری کنند. واکنش چین به عملیات طوفان الاقصی
وزارت خارجه چین با بیان اینکه عمیقا نگران خشونتهای کنونی میان رژیم صهیونیستی و فلسطین است از طرفین خواست خویشتن داری کنند.(ادامه)
رئیس مجلس گفت: با عضویت ایران در بریکس این امکان فراهم می‌شود که از سیستم ارتباط بانکی الکترونیکی کشورهای عضو به جای سیستم سوئیفت استفاده شود. سامانه «بریکس‌پی» جایگزین سوئیفت است
رئیس مجلس گفت: با عضویت ایران در بریکس این امکان فراهم می‌شود که از سیستم ارتباط بانکی الکترونیکی کشورهای عضو به جای سیستم سوئیفت استفاده شود.(ادامه)
علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس درباره جزییات پیشنهاد نجومی استقلال توضیح داد افشاگری بیرانوند از پیشنهاد نجومی استقلال
علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس درباره جزییات پیشنهاد نجومی استقلال توضیح داد(ادامه)
هیاتی سیاسی از عربستان سعودی قرار است در هفته جاری به فلسطین سفر کند. عربستان هیئت سیاسی به کرانه باختری اعزام می‌کند
هیاتی سیاسی از عربستان سعودی قرار است در هفته جاری به فلسطین سفر کند.(ادامه)
نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل به ادعا‌های امارات متحده عربی درباره جزایر سه‌گانه ایرانی پاسخ داد. ایران به ادعا‌های امارات درباره جزایر سه‌گانه ایرانی پاسخ داد
نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل به ادعا‌های امارات متحده عربی درباره جزایر سه‌گانه ایرانی پاسخ داد.(ادامه)
روزنامه آرمان امروز از احتمال ردوبدل پیغام مخفیانه میان روسای‌جمهور ایران و آمریکا پشت درهای بسته خبر داده است.

بایدن و رئیسی پیغام محرمانه ردوبدل می کنند؟ /پشت درهای بسته چه خبر است؟
روزنامه آرمان امروز از احتمال ردوبدل پیغام مخفیانه میان روسای‌جمهور ایران و آمریکا پشت درهای بسته خبر داده است. (ادامه)
شمال نیوز : ۲۸ نماینده مجلس این هفته در صحن مجلس یا غایب بودند و یا تاخیر داشتند. کدام نمایندگان این هفته در صحن مجلس غایب بودند؟ / کیوان مرادیان و محسنی بندپی غایبان مازندرانی خانه ملت
شمال نیوز : ۲۸ نماینده مجلس این هفته در صحن مجلس یا غایب بودند و یا تاخیر داشتند.(ادامه)
معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: دیدگاه اولیه ما این است که کره جنوبی باید مابه ‌التفاوت پول را بپردازد چون این کشور باعث کاهش ارزش ۷ میلیاردی اموال ما شده است. اما نظر قطعی را بعدا مطرح می‌کنیم. پرداخت مابه التفاوت پول ایران توسط کره جنوبی
معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: دیدگاه اولیه ما این است که کره جنوبی باید مابه ‌التفاوت پول را بپردازد چون این کشور باعث کاهش ارزش ۷ میلیاردی اموال ما شده است. اما نظر قطعی را بعدا مطرح می‌کنیم.(ادامه)
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا موضوعات مورد بحث در دیدار با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد را اعلام کرد. سه پیامی که بورل به امیرعبداللهیان داد
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا موضوعات مورد بحث در دیدار با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد را اعلام کرد.(ادامه)
کاش غرب پرستان یاد بگیرند!
(ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ۵ شهروند ایرانی که در زندان‌های دولت آمریکا بودند، آزاد خواهند شد و متقابلا ۵ زندانی آمریکایی نیز آزاد می‌شوند. تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا امروز انجام می‌شود
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ۵ شهروند ایرانی که در زندان‌های دولت آمریکا بودند، آزاد خواهند شد و متقابلا ۵ زندانی آمریکایی نیز آزاد می‌شوند.(ادامه)
نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد موضوع آزادی ۵ زندانی ایرانی را در قبال آزادی ۵ زندانی آمریکایی تایید و اسامی آنان را اعلام کرد. ایران آزادی ۵ زندانی ایرانی در تبادل زندانیان با آمریکا را تایید کرد
نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد موضوع آزادی ۵ زندانی ایرانی را در قبال آزادی ۵ زندانی آمریکایی تایید و اسامی آنان را اعلام کرد.(ادامه)
متیو میلر، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا از ادامه مذاکرات در خصوص تبادل زندانیان میان تهران و واشنگتن و انتقال دارایی‌های مسدود شده ایران در کره جنوبی خبر داد. روند تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا ادامه دارد
متیو میلر، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا از ادامه مذاکرات در خصوص تبادل زندانیان میان تهران و واشنگتن و انتقال دارایی‌های مسدود شده ایران در کره جنوبی خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سؤال یک خبرنگار با بیان اینکه با دارایی‌های آزاد شده می‌توانیم همه کالاهای غیرتحریمی را خریداری کنید، گفت: امیدواریم طی روزهای آینده این انتقال به صورت کامل انجام شود. با مقامات آذربایجان و ارمنستان در تماسیم/ باهرگونه تغییر در ژئوپلتیک منطقه مخالف هستیم
شمال نیوز : سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سؤال یک خبرنگار با بیان اینکه با دارایی‌های آزاد شده می‌توانیم همه کالاهای غیرتحریمی را خریداری کنید، گفت: امیدواریم طی روزهای آینده این انتقال به صورت کامل انجام شود.(ادامه)
مهاجم اکوادوری مورد نظر پرسپولیس سابقه بازی مقابل استقلال را دارد. بمب پرسپولیس برای استقلال به تهران آمد!/ عکس‌|
مهاجم اکوادوری مورد نظر پرسپولیس سابقه بازی مقابل استقلال را دارد.(ادامه)
کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد که حمایت نظامی کره شمالی از روسیه در جنگ علیه اوکراین، "اشتباهی بزرگ" خواهد بود. همکاری نظامی روسیه و کره شمالی بسیار گسترده است
کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد که حمایت نظامی کره شمالی از روسیه در جنگ علیه اوکراین، "اشتباهی بزرگ" خواهد بود.(ادامه)
درحالی که مقام‌های آنکارا از تمایل برای عادی‌سازی روابط با دمشق خبر می‌دهند، اما روند کنونی حاکی از وجود اختلافات میان ترکیه و سوریه است. فراز و نشیب‌های روابط سوریه و ترکیه؛ اردوغان و اسد دیدار می‌کنند؟
درحالی که مقام‌های آنکارا از تمایل برای عادی‌سازی روابط با دمشق خبر می‌دهند، اما روند کنونی حاکی از وجود اختلافات میان ترکیه و سوریه است.(ادامه)
شمال نیوز : احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز و چهره نزدیک به محمود احمدی نژاد هرگونه ورود احمدی نژاد به انتخابات مجلس در قالب ارائه لیست یا حمایت از یک لیست انتخاباتی را رد کرد. علیرضابیگی : احمدی‌ نژاد بنا ندارد رضا پهلوی شود/ می خواهند ناکامی دولت رئیسی را به حساب احمدی نژاد بگذارند !
شمال نیوز : احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز و چهره نزدیک به محمود احمدی نژاد هرگونه ورود احمدی نژاد به انتخابات مجلس در قالب ارائه لیست یا حمایت از یک لیست انتخاباتی را رد کرد.(ادامه)
یک استاد دانشگاه پیش‌بینی کرده است اگر دونالد ترامپ دوباره رئیس‌جمهور شود، پیمان ناتو از هم می پاشد. ناتو ممکن است تا سال ۲۰۲۵ سقوط کند
یک استاد دانشگاه پیش‌بینی کرده است اگر دونالد ترامپ دوباره رئیس‌جمهور شود، پیمان ناتو از هم می پاشد.(ادامه)
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره مذاکرات احیای برجام می‌گوید گفت‌وگو‌های ما به مقدار زیادی با طرف‌های مقابل برجامی انجام شده و روی کاغذ آمده است و سندی معروف به «سند سپتامبر» بین ما و طرف‌های مقابل آماده است. صرف نظر از اینکه تحولاتی تأثیر گذاشت و توافق ما را به تعویق انداختند. سندی معروف به «سند سپتامبر» بین ما و طرف‌های مقابل برجام آماده است / سلطان عمان ابتکاری روی میز گذاشت و در چارچوب آن گفت‌وگو‌هایی را به طور غیرمستقیم با آمریکایی‌ها داشتیم / بایدن پیام‌هایی می‌دهد مبنی بر این که من نیت و اراده جدی دارم برای اینکه به برجام برگردم(خبر)
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره مذاکرات احیای برجام می‌گوید گفت‌وگو‌های ما به مقدار زیادی با طرف‌های مقابل برجامی انجام شده و روی کاغذ آمده است و سندی معروف به «سند سپتامبر» بین ما و طرف‌های مقابل آماده است. صرف نظر از اینکه تحولاتی تأثیر گذاشت و توافق ما را به تعویق انداختند.(ادامه)
جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اخطار هوایی پهپاد کرار به پرنده‌های دشمن گفت: یک بار هواپیمای P۸ آمریکایی و یک بار هم RQ-۴ و چندین بار هم جنگنده‌هایی با ملیت‌های مختلف در تنگه هرمز به مرزهای ما نزدیک می‌شدند که با اخطار کرار دور شدند ....(خبر)
(ادامه)
منابع رسانه‌ای از شهادت شماری از سربازان ارتش سوریه در جریان درگیری با تروریست‌های جبهه النصره در منطقه الصراف واقع در حومه لاذقیه خبر دادند. شهادت شماری از سربازان سوری در درگیری با تروریست ها در «لاذقیه»
منابع رسانه‌ای از شهادت شماری از سربازان ارتش سوریه در جریان درگیری با تروریست‌های جبهه النصره در منطقه الصراف واقع در حومه لاذقیه خبر دادند.(ادامه)
معتبرترین نشریه ورزشی ایتالیا در گزارشی دلیل اصلی شکست انتقال ستاره ایرانی پورتو به میلان را فاش کرد. پشت پرده شکست انتقال طارمی به میلان فاش شد +عکس
معتبرترین نشریه ورزشی ایتالیا در گزارشی دلیل اصلی شکست انتقال ستاره ایرانی پورتو به میلان را فاش کرد.(ادامه)
صحبت‌های رهبر معظم انقلاب، نصیحت و توصیه‌ای دلسوزانه و پدرانه به دولتی بود که نتوانسته مدافع خوبی برای اقدامات خود باشد و با خطاهای مقطعی، آنچه که ساخته بود را تضعیف کرده و در ادامه فرصت تکرار چنین اشتباهاتی را ندارد. 

تذکری پدرانه به دولت ...(يادداشت)
صحبت‌های رهبر معظم انقلاب، نصیحت و توصیه‌ای دلسوزانه و پدرانه به دولتی بود که نتوانسته مدافع خوبی برای اقدامات خود باشد و با خطاهای مقطعی، آنچه که ساخته بود را تضعیف کرده و در ادامه فرصت تکرار چنین اشتباهاتی را ندارد. (ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتقاد به دولت ابراهیم رئیسی گفت: می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است! می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتقاد به دولت ابراهیم رئیسی گفت: می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است!(ادامه)
روند مذاکرات برای انتقال مهدی طارمی به میلان که به نظر می‌رسید تمام شده است، ناگهان به شیوه‌ای غیرمنتظره به بن‌بست خورد. دلیل منتفی شدن حضور طارمی در میلان مشخص شد
روند مذاکرات برای انتقال مهدی طارمی به میلان که به نظر می‌رسید تمام شده است، ناگهان به شیوه‌ای غیرمنتظره به بن‌بست خورد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.162 seconds.