.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جنبش نُجَبا عراق از احتمال فرارسیدن موعد مناسب جهت ایفای نقش اجزای محور مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی خبر داد. هشدار نجبا: نوبت نقش‌آفرینی ما فرا می‌رسد؛ شاید به همین زودی‌ها!
جنبش نُجَبا عراق از احتمال فرارسیدن موعد مناسب جهت ایفای نقش اجزای محور مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی خبر داد.(ادامه)
در حالی که انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در جهان اسلام به اوج رسیده، عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان در مقام جانبداری از رژیم‌اشغالگر برآمده و خواستار به رسمیت شناختن این رژیم شد. آیا عبدالحمید مفتی صهیونیست‌ها شده است؟
در حالی که انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در جهان اسلام به اوج رسیده، عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان در مقام جانبداری از رژیم‌اشغالگر برآمده و خواستار به رسمیت شناختن این رژیم شد.(ادامه)
روسای‌کل بانک مرکزی ایران و قطر موضوعات مربوط به توسعه همکاری‌های بانکی پس از انتقال ۶ میلیارد دلار به بانک‌های ایرانی در قطر را بررسی کردند. قطر: به تعهدات خود با ایران پایبندیم
روسای‌کل بانک مرکزی ایران و قطر موضوعات مربوط به توسعه همکاری‌های بانکی پس از انتقال ۶ میلیارد دلار به بانک‌های ایرانی در قطر را بررسی کردند.(ادامه)
6 تن از مراجع عظام تقلید قم و نجف در سخنرانی‌ها و پیام‌های خود، ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بر ایستادگی کشورهای اسلامی مقابل اهداف پلیدانه رژیم صهیونیستی تاکید کردند. واکنش مراجع عظام تقلید به جنایات رژیم صهیونیستی
6 تن از مراجع عظام تقلید قم و نجف در سخنرانی‌ها و پیام‌های خود، ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بر ایستادگی کشورهای اسلامی مقابل اهداف پلیدانه رژیم صهیونیستی تاکید کردند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۲۰ مهر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر ورود شیخ زکزاکی به ایران و استقبال گرم مردم از وی پرداخته‌اند.(ادامه)
جنگنده‌های رژیم اشغالگر برای ششمین روز متوالی همچنان به بمباران وحشیانه مناطق مسکونی نوار غزه و کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع در سایه چراغ سبز آمریکا و دیگر کشورهای غربی و سکوت و همدستی سازشکاران عرب ادامه می‌دهند + تصاویر(خبر)
(ادامه)
رئیس سازمان هواشناسی کشور از برگزاری مناقصه برای راه‌اندازی فاز دوم سامانه هشدار سیل خبر داد و اظهار کرد: با برگزاری این مناقصه در تلاشیم تا بتوانیم به اطلاعات بیشتری از شرایط دِبی آب رودخانه‌ها در بالادست و مراکز جمعیتی دست یابیم. سامانه هشدار سیل راه‌اندازی می‌شود
رئیس سازمان هواشناسی کشور از برگزاری مناقصه برای راه‌اندازی فاز دوم سامانه هشدار سیل خبر داد و اظهار کرد: با برگزاری این مناقصه در تلاشیم تا بتوانیم به اطلاعات بیشتری از شرایط دِبی آب رودخانه‌ها در بالادست و مراکز جمعیتی دست یابیم.(ادامه)
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف ۷ راس دام سنگین در عملیات مبارزه با قاچاق و خروج غیر مجاز دام زنده در این استان خبر داد. کشف دام‌های زنده قاچاق در شهرستان ساری
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف ۷ راس دام سنگین در عملیات مبارزه با قاچاق و خروج غیر مجاز دام زنده در این استان خبر داد.(ادامه)
نتانیاهو از این جنگ پیروز خارج نخواهد شد
(ادامه)
نماینده جنبش حماس در تهران گفت: نتانیاهو حاضر نبود با چهار اسیری که از اسرائیل داشتیم، مبادله اسرا را بپذیرد اما اکنون با صدها اسیری که از آنها داریم، مجبور است زندانیان فلسطینی را آزاد کند. کودک‌کشی نتانیاهو با اسارت چندصد صهیونیست برابر نیست
نماینده جنبش حماس در تهران گفت: نتانیاهو حاضر نبود با چهار اسیری که از اسرائیل داشتیم، مبادله اسرا را بپذیرد اما اکنون با صدها اسیری که از آنها داریم، مجبور است زندانیان فلسطینی را آزاد کند.(ادامه)
شمال نیوز : رژیم صهیونیستی که در یک شانتاژ رسانه ای، شمارش معکوس برای فروپاشی نظام مردمی ایران را می‌شمرد ناگهان در طوفان الاقصی، مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بارش را تجربه کرد. اسرائیل، خانه عنکبوت و تل آویو، شهر ارواح / مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بار اسرائیل رقم خورد
شمال نیوز : رژیم صهیونیستی که در یک شانتاژ رسانه ای، شمارش معکوس برای فروپاشی نظام مردمی ایران را می‌شمرد ناگهان در طوفان الاقصی، مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بارش را تجربه کرد.(ادامه)
آخرین اخبار از عملیات طوفان الاقصی/ نتانیاهو: روزهای سختی در پیش داریم/ جنگ بسیار طولانی خواهد بود/ حزب‌الله ۳ مرکز راداری و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را منهدم کرد +فیلم و عکس(خبر)
(ادامه)
وحشت در شهرک‌های اشغالی اطراف غزه
(ادامه)
شمال نیوز : کاهش نرخ تورم، نرخ رشد نقدینگی و از این قبیل آمار یعنی که مسأله در حال حل شدن است، نه اینکه حل شده باشد. امیدواریم این روند با سرعت بالاتری پیش رود. بهادری: بانوی اول ایران همسران و مادران شهدا هستند/ سلاح‌ورزی صلاحیت ریاست اتاق بازرگانی را ندارد +تصاویر
شمال نیوز : کاهش نرخ تورم، نرخ رشد نقدینگی و از این قبیل آمار یعنی که مسأله در حال حل شدن است، نه اینکه حل شده باشد. امیدواریم این روند با سرعت بالاتری پیش رود.(ادامه)
شمال نیوز:  معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور گفت: اقتصاد دریا محور در ادبیات اقتصادی بر بهره برداری مستمر و پایدار از کلیه ظرفیت ها و منابع آبی یک کشور برای پیشرفت اقتصادی، ایجاد و رونق اشتغال و نیز افزایش تولید ناخالص داخلی تأکید دارد. ضرورت راهبردی اقتصاد دریا محور برای توسعه مازندران
شمال نیوز: معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور گفت: اقتصاد دریا محور در ادبیات اقتصادی بر بهره برداری مستمر و پایدار از کلیه ظرفیت ها و منابع آبی یک کشور برای پیشرفت اقتصادی، ایجاد و رونق اشتغال و نیز افزایش تولید ناخالص داخلی تأکید دارد. (ادامه)
یک کارشناس امور سیاسی عراق از سناریوی خطرناک جدید آمریکا در منطقه غرب آسیا پرده برداشت. پروژه تروریستی جدید آمریکا در خاورمیانه از اردن کلید خورد!
یک کارشناس امور سیاسی عراق از سناریوی خطرناک جدید آمریکا در منطقه غرب آسیا پرده برداشت.(ادامه)
دبیر جشنواره بین‌المللی رسانه خورشید معتقد است هیچ کشوری مثل ایران با این حجم از هجمه رسانه‌ای رو‌به رو نیست. هیچ کشوری مثل ایران با این حجم از هجمه رسانه‌ای رو‌به رو نیست
دبیر جشنواره بین‌المللی رسانه خورشید معتقد است هیچ کشوری مثل ایران با این حجم از هجمه رسانه‌ای رو‌به رو نیست.(ادامه)
با اعلام وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، طرح تسهیل تردد گردشگران خارجی بویژه عراقی‌ها با خودرو شخصی به ایران آغاز شد و نخستین خودرو از عراق و از مرز شلمچه وارد ایران شد.
سفر عراقی‌ها با خودرو شخصی به ایران مجاز شد
با اعلام وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، طرح تسهیل تردد گردشگران خارجی بویژه عراقی‌ها با خودرو شخصی به ایران آغاز شد و نخستین خودرو از عراق و از مرز شلمچه وارد ایران شد. (ادامه)
برخی جاده کوهستانی مازندران اکنون بارانی، لغزنده و مه گرفته است. برخی جاده‌های مازندران بارانی و مه گرفته
برخی جاده کوهستانی مازندران اکنون بارانی، لغزنده و مه گرفته است.(ادامه)
برخورد مینی‌بوس با دو خودرو در محور نودهک به چمان نکا ۱۴ مصدوم برجای گذاشت. ۱۴ زخمی در برخورد مینی‌بوس با دو خودرو در نکا
برخورد مینی‌بوس با دو خودرو در محور نودهک به چمان نکا ۱۴ مصدوم برجای گذاشت.(ادامه)
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اشاره به کشف بیش از ۹۰ کیلوگرم تریاک از قاچاقچیان مواد مخدر در شب گذشته، گفت: این میزان موادمخدر، در ۲ عملیات همزمان و جداگانه کشف شد. کشف بیش از ۹۰ کیلوگرم تریاک با طعم لیمو
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اشاره به کشف بیش از ۹۰ کیلوگرم تریاک از قاچاقچیان مواد مخدر در شب گذشته، گفت: این میزان موادمخدر، در ۲ عملیات همزمان و جداگانه کشف شد.(ادامه)
فرمانده انتظامی مازندران از کشف خودروی بنز ۱۵۰ میلیارد ریالی در شهرستان آمل خبر داد. توقیف بنز ۱۵۰ میلیاردی در آمل
فرمانده انتظامی مازندران از کشف خودروی بنز ۱۵۰ میلیارد ریالی در شهرستان آمل خبر داد.(ادامه)
فرمانده سپاه قدس به سوریه در سفری حساس و مهم به سوریه با تعدادی از مقامات رسمی، نظامی امنیتی و سیاسی و همچنین شخصیت‌های مردمی در دمشق دیدار کرد. سفر فرمانده سپاه قدس به سوریه
فرمانده سپاه قدس به سوریه در سفری حساس و مهم به سوریه با تعدادی از مقامات رسمی، نظامی امنیتی و سیاسی و همچنین شخصیت‌های مردمی در دمشق دیدار کرد.(ادامه)
شمال نیوز : مهرداد بذرپاش گفت :  از تاریخ ۴ خرداد که در این استان حضور داشتم و تصمیماتی اتخاذ شد در غرب استان مازندران اتفاق خاصی نیفتاد و این موضوع باید مورد رسیدگی واقع شود .... تورم طی ماه‌های اخیر در بخش مسکن منفی بود / برخی مدیران قبلی وزارتخانه ادعا می‌کردند قیمت مسکن به ما ارتباطی ندارد / برخی موانع در استان مازندران وجود دارد که من متوجه مبنای حقوقی و قانونی آن نیستم !
شمال نیوز : مهرداد بذرپاش گفت : از تاریخ ۴ خرداد که در این استان حضور داشتم و تصمیماتی اتخاذ شد در غرب استان مازندران اتفاق خاصی نیفتاد و این موضوع باید مورد رسیدگی واقع شود ....(ادامه)
«مهرداد بذرپاش» وزیر راه و شهرسازی با استقبال مسئولان در فرودگاه ساری وارد مازندران شد. وزیر راه و شهرسازی وارد مازندران شد
«مهرداد بذرپاش» وزیر راه و شهرسازی با استقبال مسئولان در فرودگاه ساری وارد مازندران شد.(ادامه)
وزیر راه و شهرسازی در سفری یک روزه امروز به مازندران سفر می‌کند. سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به مازندران
وزیر راه و شهرسازی در سفری یک روزه امروز به مازندران سفر می‌کند.(ادامه)
یک مقام شرکت ایران خودرو ضمن اشاره به آغاز تولید انبوه خودروی «کراس اوور ری را» در بهمن‌ماه گفت: تا پایان سال ۵۰۰ دستگاه از این خودرو تولید می‌شود. ایران خودرو رسماً مشخصات خودروی جدید خود را اعلام کرد + تصاویر
یک مقام شرکت ایران خودرو ضمن اشاره به آغاز تولید انبوه خودروی «کراس اوور ری را» در بهمن‌ماه گفت: تا پایان سال ۵۰۰ دستگاه از این خودرو تولید می‌شود.(ادامه)
جمعی از طلایه‌داران، خانواده‌های شهدا، هنرمندان، نویسندگان و امدادگران و پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. دیدار پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت با رهبر انقلاب
جمعی از طلایه‌داران، خانواده‌های شهدا، هنرمندان، نویسندگان و امدادگران و پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
کاش غرب پرستان یاد بگیرند!
(ادامه)
ریزش سنگ بر روی خودرو در محور هراز یک نفر را به کام مرگ برد. ریزش مرگبار سنگ در محور هراز
ریزش سنگ بر روی خودرو در محور هراز یک نفر را به کام مرگ برد.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 347 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.308 seconds.