.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 هادی ابراهیمی اگر فاطمیه نبود....(يادداشت)
هادی ابراهیمی(ادامه)
مردم منتظر اقدام در پرونده فساد واردات چای هستند/ انتظار مردم این است که بعد از ۹ ماه اتفاقی بیفتد/ سال اول دولت این فساد کشف شد / مشکل دزدی زمانی حل می‌شود که دزدان تحویل محکمه شوند. ساختار فسادزا باید اصلاح و نتیجه‌اش به مردم گزارش شود ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : با حکم معاون وزیر کشور و رییس سازمان ثبت احوال کشور، دکتر وحید آرایی به عنوان مشاور رئیس سازمان در امور راهبردی و توسعه مدیریت منصوب شد. انتصاب دکتر وحید آرایی به سمت مشاور رییس سازمان ثبت احوال کشور در امور راهبردی و توسعه مدیریت
شمال نیوز : با حکم معاون وزیر کشور و رییس سازمان ثبت احوال کشور، دکتر وحید آرایی به عنوان مشاور رئیس سازمان در امور راهبردی و توسعه مدیریت منصوب شد. (ادامه)
رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشکده‌های ویژه بر مبنای زیست بوم منطقه‌ای استان‌ها تاسیس خواهند شد. تاسیس دانشکده‌های جدید در دانشگاه آزاد اسلامی
رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشکده‌های ویژه بر مبنای زیست بوم منطقه‌ای استان‌ها تاسیس خواهند شد.(ادامه)
حجت‌الاسلام خسروپناه گفت: مافیای کنکور برای عدم اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی میلیاردی هزینه کرد. دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: دست مافیای کنکور را قطع کرديم
حجت‌الاسلام خسروپناه گفت: مافیای کنکور برای عدم اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی میلیاردی هزینه کرد.(ادامه)
علی ربیعی نوشت: تا زمانی که سیاست‌گذاری‌های جامعه‌محور، اصلاحات ساختاری، تصمیمات غیررانت‌زا، آزادی نظارت عمومی به‌خصوص رسانه‌ها، فقدان گزینش سیاسی در برخورد و افشای فساد، گزینش مدیران بادانش و شایسته صورت نگیرد؛ همچنان شاهد فسادهای دبش خواهیم بود. واکنش کنایه آمیز ربیعی به اختلاس جنجالی چای دبش
علی ربیعی نوشت: تا زمانی که سیاست‌گذاری‌های جامعه‌محور، اصلاحات ساختاری، تصمیمات غیررانت‌زا، آزادی نظارت عمومی به‌خصوص رسانه‌ها، فقدان گزینش سیاسی در برخورد و افشای فساد، گزینش مدیران بادانش و شایسته صورت نگیرد؛ همچنان شاهد فسادهای دبش خواهیم بود.(ادامه)
همزمان با نبرد سنگین نیرو‌های مقاومت با اشغالگران در خان‌یونس و شهر غزه، فلسطینی‌ها شهر «عسقلان» اسرائیل را با موشک هدف قرار دادند. درگیری‌های شدید در محله «الشجاعیه» و خان‌یونس
همزمان با نبرد سنگین نیرو‌های مقاومت با اشغالگران در خان‌یونس و شهر غزه، فلسطینی‌ها شهر «عسقلان» اسرائیل را با موشک هدف قرار دادند.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای جدیدشان پیرامون انتخابات، اذهان عمومی را به یکی از آسیبها و چالشهای مهم اما مغفول در فرایند انتخابات معطوف کردند. آفت و خطری بهنام «دو قطبیهای کاذب». مخاطرات «دوقطبی‌سازی کاذب» در مسیر انتخابات(يادداشت)
رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای جدیدشان پیرامون انتخابات، اذهان عمومی را به یکی از آسیبها و چالشهای مهم اما مغفول در فرایند انتخابات معطوف کردند. آفت و خطری بهنام «دو قطبیهای کاذب».(ادامه)
آتش‌بس در نوار غزه تمدید نشد، آغاز مجدد جنگ بین اسرائیل و حماس
(ادامه)
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در تعطیلات پایان هفته جاری را تشریح کرد. این ۳ مسیر شمال آخرهفته یکطرفه می‌شوند
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در تعطیلات پایان هفته جاری را تشریح کرد.(ادامه)
شمال نیوز : اعضای شورا و مدیران شهری، کارها را رها کرده‌اند و هر کدام مشغول بازدیدهای کسالت‌آور و بی‌نتیجه شدند و تنها خدمتی که انجام می‌دهند این است که از حضور خود در این نقطه و آن نقطه و جلسات ربط و بی‌ربط عکس می‌گیرند و در صفحات مجازی منتشر می‌کنند تا فضای کاذب خدمت‌رسانی را به افکار عمومی القا کنند.... شهرداری ساری ؛ تعهداتِ برزمین مانده و کارهای رها شده !+ نظرات قابل تامل کاربران
شمال نیوز : اعضای شورا و مدیران شهری، کارها را رها کرده‌اند و هر کدام مشغول بازدیدهای کسالت‌آور و بی‌نتیجه شدند و تنها خدمتی که انجام می‌دهند این است که از حضور خود در این نقطه و آن نقطه و جلسات ربط و بی‌ربط عکس می‌گیرند و در صفحات مجازی منتشر می‌کنند تا فضای کاذب خدمت‌رسانی را به افکار عمومی القا کنند....(ادامه)
پیشرفت‌های نیروی دریایی ارتش از ابتدای انقلاب چشمگیر و غیرقابل باور است/ با قدرت و صلابت سفر ۳۶۰ درجه به دور دنیا انجام می‌دهد/ در سواحل دریای خزر ناوشکن ساخته و در آنجا به آب انداخته می‌شود ....(خبر)
(ادامه)
اداره ایثارگران کل سپاه از شناسایی و بازگشت پیکر مطهر ۸ تن از شهدای مدافع حرم به میهن اسلامی خبر داد.
شناسایی پیکر مطهر ۸ شهید مدافع حرم/ اسامی شهدا/ دو شهید از خطه شمال
اداره ایثارگران کل سپاه از شناسایی و بازگشت پیکر مطهر ۸ تن از شهدای مدافع حرم به میهن اسلامی خبر داد. (ادامه)
رییس پلیس راه البرز گفت: تردد از محور چالوس و آزادراه تهران - شمال مسیر رفت و برگشت در حوزه استان مازندران تا ۱۶ ممنوع است. تردد از آزادراه تهران - شمال و جاده چالوس ممنوع است
رییس پلیس راه البرز گفت: تردد از محور چالوس و آزادراه تهران - شمال مسیر رفت و برگشت در حوزه استان مازندران تا ۱۶ ممنوع است.(ادامه)
هواشناسی مازندران درباره احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن روانآب از بامداد روز سه شنبه در استان هشدار داد. هشدار وقوع سیل در استان
هواشناسی مازندران درباره احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن روانآب از بامداد روز سه شنبه در استان هشدار داد.(ادامه)
امیر آشتیانی گفت: حضور آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی در منطقه عکس‌العمل تمامی منطقه از جمله محور مقاومت را به‌دنبال خواهد داشت. وزیر دفاع: توصیه می‌کنم آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها منطقه را ترک کنند
امیر آشتیانی گفت: حضور آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی در منطقه عکس‌العمل تمامی منطقه از جمله محور مقاومت را به‌دنبال خواهد داشت.(ادامه)
يكي از غذاهای سنتی ایرانی، با حضور یک سرآشپز از كشورمان در برنامه صبحگاهی «کانال یک» روسیه معرفی شد. غذای ایرانی روی میز پربیننده‌ترین شبکه تلویزیونی روسیه
يكي از غذاهای سنتی ایرانی، با حضور یک سرآشپز از كشورمان در برنامه صبحگاهی «کانال یک» روسیه معرفی شد.(ادامه)
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از اقدام تروریستی «تله انفجاری و تیراندازی » گروهک معاند در مسیر خودروی گشت تکاوری محور زاهدان به خاش و ناکامی تروریست ها خبر داد. ناکامی تروریست‌ها در تله انفجاری و تیراندازی به تکاوران پلیس زاهدان
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از اقدام تروریستی «تله انفجاری و تیراندازی » گروهک معاند در مسیر خودروی گشت تکاوری محور زاهدان به خاش و ناکامی تروریست ها خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نمود بیماری‌های روانی را در سران و سربازان صهیونیست می‌بینیم، گفت: اشغال‌گرانی که از ۷۵ سال پیش به فلسطین وارد شده‌اند دچار بیماری‌های روانی بودند و اروپایی‌ها به همین دلیل آنان را از اروپا بیرون انداختند.

محسن رضایی : صهیونیست‌ ها مبتلا به سندرم رنفیلدز هستند
شمال نیوز : عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نمود بیماری‌های روانی را در سران و سربازان صهیونیست می‌بینیم، گفت: اشغال‌گرانی که از ۷۵ سال پیش به فلسطین وارد شده‌اند دچار بیماری‌های روانی بودند و اروپایی‌ها به همین دلیل آنان را از اروپا بیرون انداختند. (ادامه)
مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و جمعی از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های ورزشی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. دنیا فهمید چرا ورزشکار ایرانی با صهیونیست‌ها روبه رو نمی‌شود / رژیم صهیونیستی در طوفان‌الاقصی ضربه فنی شد / توجه جدی مسئولان برای رفع مشکلات ورزشکاران/ ظلم رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند(خبر)
مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و جمعی از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های ورزشی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی از فوت ۵ نفر در حادثه رانندگی در محور سربیشه - نهبندان خبر داد. خودروی شوتی جان ۵ نفر را گرفت/ ۲ دانش آموز در میان کشته‌ها
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی از فوت ۵ نفر در حادثه رانندگی در محور سربیشه - نهبندان خبر داد.(ادامه)
کوروش غفاری چراتی روزنامه نگار مازندران و آفتی بنام روزمرگی مدیران !(يادداشت)
کوروش غفاری چراتی روزنامه نگار(ادامه)
آمریکا نمی‌تواند اسرائیل را از خطر فروپاشی نجات دهد/ وزیر خارجۀ آمریکا به برخی مقامات کشورها گفت وقتی بعد از طوفان‌الاقصی به تل‌آویو رسیدیم همه‌چیز فروپاشیده بود/ جنگ اشباح به راه افتاده است(خبر)
(ادامه)
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد . استیضاح امیرعبداللهیان به دلیل رفتار عربستان
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد .(ادامه)
سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در نامه‌ای به «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس تاکید کرد که منطقه پس از عملیات «طوفان الاقصی» دیگر مانند قبل نخواهد بود ....(خبر)
(ادامه)
مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: احتمال وقوع سیل و سیلاب در دو روز آینده وجود دارد و رانندگان و مسافران لازم است از تردد در مناطق کوهستانی پرهیز کنند سیلاب در راه مازندران/ رانندگان از مسیر کوهستانی تردد نکنند
مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: احتمال وقوع سیل و سیلاب در دو روز آینده وجود دارد و رانندگان و مسافران لازم است از تردد در مناطق کوهستانی پرهیز کنند(ادامه)
به گزارش شمال نیوز، مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران نسبت به وقوع سیلاب از فردا در استان هشدار داد. سیل در راه مازندران/ آماده باش به دستگاه‌های اجرایی استان
به گزارش شمال نیوز، مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران نسبت به وقوع سیلاب از فردا در استان هشدار داد.(ادامه)
دادستان کل کشور با اشاره به رصد فعالیت‌های انتخاباتی و برخورد با مرتکبان تخلفات گفت: همه رد صلاحیت‌ها به منزله داشتن پرونده قضائی نیست. رصد فعالیت‌های انتخاباتی و برخورد با مرتکبان تخلفات/همه رد صلاحیت‌ها انتخاباتی به منزله داشتن پرونده قضائی نیست؛ طبق اطلاع اکثر این موارد جنبه شکلی دارد / لازم است دستگاه‌های مرتبط علت رد صلاحیت‌ها را به اطلاع عموم مردم برسانند(خبر)
دادستان کل کشور با اشاره به رصد فعالیت‌های انتخاباتی و برخورد با مرتکبان تخلفات گفت: همه رد صلاحیت‌ها به منزله داشتن پرونده قضائی نیست.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه گفت: قرارداد‌های دولتی باید محکم‌ترین و متقن‌ترین نوع قرارداد‌ها باشند، اما متأسفانه بعضاً دستگاه‌ها و مؤسسات حاکمیتی و عمومی در تنظیم قراردادها، به بخش حقوقی خود کم‌توجهی می‌کنند / بستری برای سرمایه‌گذاری پول‌های خرد مردم در کشور فراهم نیست/ مردم دیگر به بورس اعتماد ندارند....(خبر)
(ادامه)
رییس صداوسیما در جمع خبرنگاران درباره حواشی مختلف در رسانه ملی از برنامه «به افق فلسطین» گرفته تا تولید سریال‌های طنز همچون «پایتخت» و شکایت از مهران مدیری توضیح داد. توضیح جبلی درباه حواشی «پایتخت»، شکایت از مهران مدیری و «ترور»
رییس صداوسیما در جمع خبرنگاران درباره حواشی مختلف در رسانه ملی از برنامه «به افق فلسطین» گرفته تا تولید سریال‌های طنز همچون «پایتخت» و شکایت از مهران مدیری توضیح داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.313 seconds.