.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به هشدارهای هواشناسی مبنی بر وقوع سیلاب محلی از آماده باش شهرستان های مازندران برای مقابله با سیلاب احتمالی خبر داد.

سیل در راه مازندران؛ اعلام وضعیت آماده‌باش در ۲۲ شهرستان
مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به هشدارهای هواشناسی مبنی بر وقوع سیلاب محلی از آماده باش شهرستان های مازندران برای مقابله با سیلاب احتمالی خبر داد. (ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران
در این بخش صفحه اول روزنامه های مازندران امروز پنج‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ تقدیم کاربران و علاقمندان عزیز می گردد:(ادامه)
شمال نیوز : با حکم احسان آهنگر مدیرکل ، معاون جدید توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران منصوب شد .

معاون جدید توسعه مدیریت و منابع فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران منصوب شد
شمال نیوز : با حکم احسان آهنگر مدیرکل ، معاون جدید توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران منصوب شد . (ادامه)
شمال نیوز : معاون جدید توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران معارفه میشود .

معارفه معاون جدید توسعه مدیریت و منابع فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران
شمال نیوز : معاون جدید توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران معارفه میشود . (ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران
در این بخش صفحه اول روزنامه های مازندران امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ تقدیم کاربران و علاقمندان عزیز می گردد:(ادامه)
شمال نیوز:

۴ داوطلب دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران شبانه روز گذشته انصراف دادند. ریزش تعداد داوطلبان نمایندگی مجلس در مازندران با انصراف برخی نامزدها
شمال نیوز: ۴ داوطلب دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران شبانه روز گذشته انصراف دادند.(ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران
در این بخش صفحه اول روزنامه های مازندران دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ تقدیم کاربران و علاقمندان عزیز می گردد:(ادامه)
اقامه نماز جماعت بعد از راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در تمامی شهرستان‌های مازندران
شمال نیوز: نماز جماعت ظهر و عصر بعد از راهپیمائی امروز در تمامی شهرستان‌های مازندران برگزار شد.(ادامه)
 شمال نیوز: در حکمی از سوی استاندار مازندران ، مشاور و مدیرکل حوزه استاندار منصوب شد.

مدیرکل جدید حوزه استاندار مازندران منصوب شد
شمال نیوز: در حکمی از سوی استاندار مازندران ، مشاور و مدیرکل حوزه استاندار منصوب شد. (ادامه)
« شمال نیوز » برای ارتباط بهتر و بیشتر مردم استان با نامزدای این دوره از انتخابات ، شماره های تلفن همراه آنان را نیز برای نخستین بار منتشر نموده تا در صورت لزوم و برای آشنایی بهتر چهره به چهره مورد استفاده قرار گیرد . اسامی کامل نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در مازندران
« شمال نیوز » برای ارتباط بهتر و بیشتر مردم استان با نامزدای این دوره از انتخابات ، شماره های تلفن همراه آنان را نیز برای نخستین بار منتشر نموده تا در صورت لزوم و برای آشنایی بهتر چهره به چهره مورد استفاده قرار گیرد .(ادامه)
شمال نیوز : سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، گفت: تعداد پنج نفر از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در مازندران تایید صلاحیت نهایی شدند و اسامی آنها به وزارت کشور و استانداری مازندران اعلام شد. ‎ اسامی نامزدهای نهایی مجلس خبرگان رهبری در مازندران اعلام شد
شمال نیوز : سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، گفت: تعداد پنج نفر از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در مازندران تایید صلاحیت نهایی شدند و اسامی آنها به وزارت کشور و استانداری مازندران اعلام شد. ‎(ادامه)
استاندار مازندران گفت: با دستور رئیس جمهور یک فروند بالگرد جدید برای ارائه خدمات اورژانسی و جابجایی بیماران بدحال در مازندران فعال شد. دستور ویژه رئیسی؛ بالگرد ۱۰ میلیون دلاری مازندران فعال شد
استاندار مازندران گفت: با دستور رئیس جمهور یک فروند بالگرد جدید برای ارائه خدمات اورژانسی و جابجایی بیماران بدحال در مازندران فعال شد.(ادامه)
شمال نیوز: امام جمعه ساری با اشاره به اهمیت دو روز ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند برای سرنوشت انقلاب اسلامی گفت: دشمن تمام استراتژی آینده خود را برمبنای حضور و عدم حضور مردم در این دو روز طراحی می کند. ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند دو روز محوری و سرنوشت‌ساز انقلاب هستند
شمال نیوز: امام جمعه ساری با اشاره به اهمیت دو روز ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند برای سرنوشت انقلاب اسلامی گفت: دشمن تمام استراتژی آینده خود را برمبنای حضور و عدم حضور مردم در این دو روز طراحی می کند.(ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران
در این بخش صفحه اول روزنامه های مازندران چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ تقدیم کاربران و علاقمندان عزیز می گردد:(ادامه)
شمال نیوز / یادداشت محسن گرجی : معاون هماهنگی امور عمرانی استان با ایجاد چنین گروهی، ناخواسته تایید می‌کند ساختار اداری و اجرایی در استان در مواردی کارآمدی ندارد و لازم است گروهی در استانداری تشکیل شود تا این کم‌کاری را جبران کند .... گروه پیگیری نیاز نیست ؛ ساختار اداری مازندران درست شود !
شمال نیوز / یادداشت محسن گرجی : معاون هماهنگی امور عمرانی استان با ایجاد چنین گروهی، ناخواسته تایید می‌کند ساختار اداری و اجرایی در استان در مواردی کارآمدی ندارد و لازم است گروهی در استانداری تشکیل شود تا این کم‌کاری را جبران کند ....(ادامه)
غلامرضا بهروان رئیس اسبق هیات فوتبال استان مازندران به علت ایست قلبی درگذشت. غلامرضا بهروان رئیس سابق سازمان لیگ فوتبال ایران درگذشت
غلامرضا بهروان رئیس اسبق هیات فوتبال استان مازندران به علت ایست قلبی درگذشت.(ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران
در این بخش صفحه اول روزنامه های مازندران سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ تقدیم کاربران و علاقمندان عزیز می گردد:(ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران
در این بخش صفحه اول روزنامه های مازندران دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ تقدیم کاربران و علاقمندان عزیز می گردد:(ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران
در این بخش صفحه اول روزنامه های مازندران یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ تقدیم کاربران و علاقمندان عزیز می گردد:(ادامه)
شمال نیوز : دکتر موسوی تاکامی گفت :  از پایان سال 1400 و  استقرار دولت سیزدهم که فی الواقع شروع انقلاب صنعتی دوم در کشور بعد از جنگ تحمیلی بوده است، تا پیک 1403، ظرفیت پست های انتقال و فوق توزیع در مازندران و گلستان به میزان 4220 مگاولت آمپر افزایش می یابد که به معنای 25% رشد طی دو سال اخیر است روایت ۳۰ ماه خدمت و اقدامات شاخص در دولت سیزدهم / 4 دهه توسعه شبکه انتقال و فوق توزیع نیروی برق در مازندران و گلستان
شمال نیوز : دکتر موسوی تاکامی گفت : از پایان سال 1400 و استقرار دولت سیزدهم که فی الواقع شروع انقلاب صنعتی دوم در کشور بعد از جنگ تحمیلی بوده است، تا پیک 1403، ظرفیت پست های انتقال و فوق توزیع در مازندران و گلستان به میزان 4220 مگاولت آمپر افزایش می یابد که به معنای 25% رشد طی دو سال اخیر است(ادامه)
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد. قالی‌باف رئیس جمهور بهتری از رئیسی نمی‌شد/ بسیاری از خانواده‌ها نمی‌توانند گوشت بخورند/ وزیر اقتصاد ارزش ارز را نمی‌فهمد
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد.(ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران
در این بخش صفحه اول روزنامه های مازندران شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ تقدیم کاربران و علاقمندان عزیز می گردد:(ادامه)
مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه مدیریت مهار آب‌های سطحی و روان در استان ضعیف است، گفت: اگر تالاب‌ها را پر آب، آب‌بندان‌ها لایروبی و سه سد هراز، گلورد و زارم رود که در حال ساخت هستند را به پایان برسانیم، این مقدار آب سطحی و روان آب ذخیره‌سازی می‌شوند.

تاکید نماینده ولی فقیه بر احیای تالاب‌ها با مدیریت آب‌های روان در مازندران
مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه مدیریت مهار آب‌های سطحی و روان در استان ضعیف است، گفت: اگر تالاب‌ها را پر آب، آب‌بندان‌ها لایروبی و سه سد هراز، گلورد و زارم رود که در حال ساخت هستند را به پایان برسانیم، این مقدار آب سطحی و روان آب ذخیره‌سازی می‌شوند. (ادامه)
مرغ تنظیم بازاری برای تعادل بخشی بازار در سراسر شهر‌های مازندران توزیع می‌شود. توزیع مرغ تنظیم بازاری در سراسر استان
مرغ تنظیم بازاری برای تعادل بخشی بازار در سراسر شهر‌های مازندران توزیع می‌شود.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر ضرورت حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات گفت: به ایجاد فضای دلگرم کننده در جامعه نیاز داریم. تاکید آیت الله لائینی بر حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات در مازندران
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر ضرورت حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات گفت: به ایجاد فضای دلگرم کننده در جامعه نیاز داریم.(ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران
در این بخش صفحه اول روزنامه های مازندران پنج شنبه۱۲ بهمن ۱۴۰۲ تقدیم کاربران و علاقمندان عزیز می گردد:(ادامه)
شمال نیوز: انتخابات انجمن علمی جراحان عمومی ایران در روز هشتم بهمن ماه برگزار شد و اعضای هیئت مدیره و بازرسین آن توسط اعضا انتخاب شدند. جراح مازندرانی عضو هیئت مدیره انجمن علمی جراحان عمومی کشور شد
شمال نیوز: انتخابات انجمن علمی جراحان عمومی ایران در روز هشتم بهمن ماه برگزار شد و اعضای هیئت مدیره و بازرسین آن توسط اعضا انتخاب شدند.(ادامه)
شمال نیوز : توصیه ما به مدیران اجرایی و در صدر همه فرمانداران شهرستان‌ها این است که از طرح اعداد و ارقام منصرف شوند و سراغ پروژه‌هایی بروند که سال‌ها است در مقابل دیدگان مردم قرار دارد  اما کالبد آن هیچ تغییری نکرده است و در طول سال و ماه، بدون هیچ پیشرفتی در جای خود متوقف شده است .... «کیفیت» فدای «کمیت» نشود ! / ضرورت امیدآفرینی بیشتر با تکمیل و افتتاح پروژه های کهنه و نیمه تمام
شمال نیوز : توصیه ما به مدیران اجرایی و در صدر همه فرمانداران شهرستان‌ها این است که از طرح اعداد و ارقام منصرف شوند و سراغ پروژه‌هایی بروند که سال‌ها است در مقابل دیدگان مردم قرار دارد اما کالبد آن هیچ تغییری نکرده است و در طول سال و ماه، بدون هیچ پیشرفتی در جای خود متوقف شده است ....(ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران
در این بخش صفحه اول روزنامه های مازندران چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ تقدیم کاربران و علاقمندان عزیز می گردد:(ادامه)
شمال نیوز:  هشتمین همایش تجلیل از همایش مفاخر و مشاهیر مازندران ۱۲ بهمن با حضور مسوولین کشوری و استانی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار می شود . ۱۴ نفر از مفاخر و مشاهیر مازندران تجلیل می شوند / 12 بهمن در دانشگاه نوشیروانی بابل
شمال نیوز: هشتمین همایش تجلیل از همایش مفاخر و مشاهیر مازندران ۱۲ بهمن با حضور مسوولین کشوری و استانی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار می شود .(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 2025 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.394 seconds.