.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : من اعتقادی به این موضوع ندارم که به مردم فشار بیاید. به واسطه ی تحریم ها و مشکلات اقتصادی که وجود دارد مردم تحت فشار هستند و بیشتر کردن مالیات کار بسیار اشتباهی است و دولت  و مجلس باید در این خصوص  تجدید نظرکنند یار و وکیل مردم شهرم خواهم بود / مازندران ظاهر سرسبزی دارد اما واقعا مردم درد و فقر بسیاری دارند/ بیشتر کردن مالیات کار بسیار اشتباهی است و دولت باید تجدید نظر بکند / نامزدی ام در انتخابات با انگیزه ی ادای دِین به مردم ساری و میاندرود است
شمال نیوز : من اعتقادی به این موضوع ندارم که به مردم فشار بیاید. به واسطه ی تحریم ها و مشکلات اقتصادی که وجود دارد مردم تحت فشار هستند و بیشتر کردن مالیات کار بسیار اشتباهی است و دولت و مجلس باید در این خصوص تجدید نظرکنند(ادامه)
در حالی همه طرفداران نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس کارزار انتخاباتی خود را در ستاد مرکزی برپا می کنند که پس از پایان مراسم زباله گردها با جمع آوری برگه های کاغذی تبلیغات نامزدها بازار سکه ای برای خود به راه انداختند. بازار سکه زباله گردها در شب‌های انتخاباتی استان
در حالی همه طرفداران نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس کارزار انتخاباتی خود را در ستاد مرکزی برپا می کنند که پس از پایان مراسم زباله گردها با جمع آوری برگه های کاغذی تبلیغات نامزدها بازار سکه ای برای خود به راه انداختند.(ادامه)
ویدیوی کوتاهی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در آن فردی به زبان انگلیسی برای حاضران در خیابان صحبت می‌کند و این گردهمایی در ادامه با .... «سخنرانی به زبان انگلیسی»، اقدام عجیب یکی از نامزدهای مجلس در مازندران+ فیلم
ویدیوی کوتاهی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در آن فردی به زبان انگلیسی برای حاضران در خیابان صحبت می‌کند و این گردهمایی در ادامه با ....(ادامه)
رییس جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران لیست داوطلبان این شورا برای انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در استان اعلام کرد.

اعلام لیست انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در مازندران
رییس جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران لیست داوطلبان این شورا برای انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در استان اعلام کرد. (ادامه)
سردار مرتضی قربانی فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس  با صدور پیامی درگذشت جانباز سرافراز انقلاب اسلامی سردار کساییان را تسلیت گفت.
پیام تسلیت سردار مرتضی قربانی در پی درگذشت سردار کساییان
سردار مرتضی قربانی فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت جانباز سرافراز انقلاب اسلامی سردار کساییان را تسلیت گفت. (ادامه)
سردار سرلشکر سلامی با صدور پیامی درگذشت جانباز سرافراز انقلاب اسلامی سردار کساییان را تسلیت گفت. پیام تسلیت سرلشگر سلامی در پی عروج آسمانی سردار کساییان
سردار سرلشکر سلامی با صدور پیامی درگذشت جانباز سرافراز انقلاب اسلامی سردار کساییان را تسلیت گفت.(ادامه)
جانشین انتظامی مازندران از دستگیری ۵ آدم ربا و رهایی گروگان طی مدتی کمتر از ۸ ساعت پس از وقوع جرم خبر داد. دستگیری ۵ آدم ربا و رهایی گروگان در بابل
جانشین انتظامی مازندران از دستگیری ۵ آدم ربا و رهایی گروگان طی مدتی کمتر از ۸ ساعت پس از وقوع جرم خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : ساکت الهامی به عنوان سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران (قائم شهر) انتخاب شد. ساکت الهامی سرمربی نساجی شد
شمال نیوز : ساکت الهامی به عنوان سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران (قائم شهر) انتخاب شد.(ادامه)
شمال نیوز : یک نماینده مجلس علاوه بر اشرافیت بر موضوعات مختلف کشور جهت قانون گزاری ،می بایست تجربه اجرای آن در سطح کشور را داشته باشد. چرا به « سید شمس الدین حسینی » رای دهیم؟ (يادداشت)
شمال نیوز : یک نماینده مجلس علاوه بر اشرافیت بر موضوعات مختلف کشور جهت قانون گزاری ،می بایست تجربه اجرای آن در سطح کشور را داشته باشد. (ادامه)
شمال نیوز : سردار «سید محمد کسائیان» فرمانده تیپ لشکر ۲۵ کربلا مازندران و فرمانده تیپ ۷۵ ظفر در دوران دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست. سردار «کسائیان» به همرزمان شهیدش پیوست
شمال نیوز : سردار «سید محمد کسائیان» فرمانده تیپ لشکر ۲۵ کربلا مازندران و فرمانده تیپ ۷۵ ظفر در دوران دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست. (ادامه)
روند تبلیغات انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مازندران با پیوستن خیل عظیم اقشار مختلف مردم به همراه نخبگان، فرهیختگان وچهره های اثرگذار این استان به ستاد انتخاباتی آیت الله صادق آملی لاریجانی اوج گرفت. آیت الله لاریجانی؛ بیرقدارعلویان در عرصه پیشرفت
روند تبلیغات انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مازندران با پیوستن خیل عظیم اقشار مختلف مردم به همراه نخبگان، فرهیختگان وچهره های اثرگذار این استان به ستاد انتخاباتی آیت الله صادق آملی لاریجانی اوج گرفت.(ادامه)
شمال نیوز: تبلیغات انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران همزمان با سراسر کشور صبح امروز سوم اسفند ۱۴۰۲ با گشایش ستادهای نامزدها در این مناطق آغاز شده که شور و حال انتخاباتی را در دیار علویان دوچندان کرده است. هیجان مازندرانی‌ها در ساعات آغاز تبلیغات انتخابات مجلس
شمال نیوز: تبلیغات انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران همزمان با سراسر کشور صبح امروز سوم اسفند ۱۴۰۲ با گشایش ستادهای نامزدها در این مناطق آغاز شده که شور و حال انتخاباتی را در دیار علویان دوچندان کرده است.(ادامه)
شمال نیوز: در حالی در این دوره انتخابات مجلس بیش از 15 هزار و 200 نفر تائید صلاحیت شده اند که حدود سه برابر تایید صلاحیت شده‌های دوره گذشته است و در بین تایید صلاحیت شده ها حدود دو هزار چهره اصلاح طلب حضور دارند که استاندار اسبق و چهره های اصلاح طلب در اظهاراتی عجیب می گوید : من در انتخابات شرکت نمی کنم! غلامرضا انصاری : من در انتخابات شرکت نمی کنم!
شمال نیوز: در حالی در این دوره انتخابات مجلس بیش از 15 هزار و 200 نفر تائید صلاحیت شده اند که حدود سه برابر تایید صلاحیت شده‌های دوره گذشته است و در بین تایید صلاحیت شده ها حدود دو هزار چهره اصلاح طلب حضور دارند که استاندار اسبق و چهره های اصلاح طلب در اظهاراتی عجیب می گوید : من در انتخابات شرکت نمی کنم!(ادامه)
فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از کشف و ضبط ۲۴ شی تاریخی در شهرستان ساری، خبر داد. کشف ۲۴ شی تاریخی در شهرستان ساری
فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از کشف و ضبط ۲۴ شی تاریخی در شهرستان ساری، خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام این که حرکت آغاز شده و در صدد هستیم نرخ رشد را از ۱.۱ به نرخ ۲ برسانیم، تصریح کرد: کاهش جمعیت یک اتفاق هولناک برای کشور است. کاهش جمعیت یک اتفاق هولناک برای کشور است / وضعیت مازندران بحرانی است
شمال نیوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام این که حرکت آغاز شده و در صدد هستیم نرخ رشد را از ۱.۱ به نرخ ۲ برسانیم، تصریح کرد: کاهش جمعیت یک اتفاق هولناک برای کشور است.(ادامه)
شمال نیوز: دبیر ستاد انتخابات استان گفت: آیت الله محمدحسن گلی شیردار از نامزدی ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه گیلان انصراف داد.

انصراف آیت الله گلی شیردار از رقابت های ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان
شمال نیوز: دبیر ستاد انتخابات استان گفت: آیت الله محمدحسن گلی شیردار از نامزدی ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه گیلان انصراف داد. (ادامه)
شمال نیوز : نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه مازندران با آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و کاندیدای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ساری برگزار شد. بنده واقعا به مردم مازندران عشق می‌ورزم / برای اجرایی شدن منطقه آزاد تجاری مازندران تلاش می کنیم / باید گلایه مردم را درباره مسائل اقتصادی و معیشتی بپذیریم / گلایه‌ها در بستر اقتدار نظام و امنیت ملی رفع شود
شمال نیوز : نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه مازندران با آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و کاندیدای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ساری برگزار شد.(ادامه)
فرمانده انتظامی مازندران از برداشت میلیاردی نوه از حساب بانکی پدربزرگش برای خریدن بازی‌های اینترنتی آنلاین در شهرستان بهشهر خبر داد. سرقت نوه از حساب پدربزرگش برای خرید بازی
فرمانده انتظامی مازندران از برداشت میلیاردی نوه از حساب بانکی پدربزرگش برای خریدن بازی‌های اینترنتی آنلاین در شهرستان بهشهر خبر داد.(ادامه)
ضبط مناظره انتخاباتی نامزد‌های دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از دیروز در دو حوزه انتخابیه مازندران آغاز شد. آغاز ضبط مناظره نامزد‌های انتخابات مجلس در استان
ضبط مناظره انتخاباتی نامزد‌های دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از دیروز در دو حوزه انتخابیه مازندران آغاز شد.(ادامه)
 مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به هشدارهای هواشناسی مبنی بر وقوع سیلاب محلی از آماده باش شهرستان های مازندران برای مقابله با سیلاب احتمالی خبر داد.

سیل در راه مازندران؛ اعلام وضعیت آماده‌باش در ۲۲ شهرستان
مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به هشدارهای هواشناسی مبنی بر وقوع سیلاب محلی از آماده باش شهرستان های مازندران برای مقابله با سیلاب احتمالی خبر داد. (ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران
در این بخش صفحه اول روزنامه های مازندران امروز پنج‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ تقدیم کاربران و علاقمندان عزیز می گردد:(ادامه)
شمال نیوز : با حکم احسان آهنگر مدیرکل ، معاون جدید توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران منصوب شد .

معاون جدید توسعه مدیریت و منابع فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران منصوب شد
شمال نیوز : با حکم احسان آهنگر مدیرکل ، معاون جدید توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران منصوب شد . (ادامه)
شمال نیوز : معاون جدید توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران معارفه میشود .

معارفه معاون جدید توسعه مدیریت و منابع فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران
شمال نیوز : معاون جدید توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران معارفه میشود . (ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران
در این بخش صفحه اول روزنامه های مازندران امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ تقدیم کاربران و علاقمندان عزیز می گردد:(ادامه)
شمال نیوز:

۴ داوطلب دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران شبانه روز گذشته انصراف دادند. ریزش تعداد داوطلبان نمایندگی مجلس در مازندران با انصراف برخی نامزدها
شمال نیوز: ۴ داوطلب دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران شبانه روز گذشته انصراف دادند.(ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران
در این بخش صفحه اول روزنامه های مازندران دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ تقدیم کاربران و علاقمندان عزیز می گردد:(ادامه)
اقامه نماز جماعت بعد از راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در تمامی شهرستان‌های مازندران
شمال نیوز: نماز جماعت ظهر و عصر بعد از راهپیمائی امروز در تمامی شهرستان‌های مازندران برگزار شد.(ادامه)
 شمال نیوز: در حکمی از سوی استاندار مازندران ، مشاور و مدیرکل حوزه استاندار منصوب شد.

مدیرکل جدید حوزه استاندار مازندران منصوب شد
شمال نیوز: در حکمی از سوی استاندار مازندران ، مشاور و مدیرکل حوزه استاندار منصوب شد. (ادامه)
« شمال نیوز » برای ارتباط بهتر و بیشتر مردم استان با نامزدای این دوره از انتخابات ، شماره های تلفن همراه آنان را نیز برای نخستین بار منتشر نموده تا در صورت لزوم و برای آشنایی بهتر چهره به چهره مورد استفاده قرار گیرد . اسامی کامل نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در مازندران
« شمال نیوز » برای ارتباط بهتر و بیشتر مردم استان با نامزدای این دوره از انتخابات ، شماره های تلفن همراه آنان را نیز برای نخستین بار منتشر نموده تا در صورت لزوم و برای آشنایی بهتر چهره به چهره مورد استفاده قرار گیرد .(ادامه)
شمال نیوز : سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، گفت: تعداد پنج نفر از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در مازندران تایید صلاحیت نهایی شدند و اسامی آنها به وزارت کشور و استانداری مازندران اعلام شد. ‎ اسامی نامزدهای نهایی مجلس خبرگان رهبری در مازندران اعلام شد
شمال نیوز : سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، گفت: تعداد پنج نفر از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در مازندران تایید صلاحیت نهایی شدند و اسامی آنها به وزارت کشور و استانداری مازندران اعلام شد. ‎(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.08 seconds.