.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در حالی که انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در جهان اسلام به اوج رسیده، عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان در مقام جانبداری از رژیم‌اشغالگر برآمده و خواستار به رسمیت شناختن این رژیم شد. آیا عبدالحمید مفتی صهیونیست‌ها شده است؟
در حالی که انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در جهان اسلام به اوج رسیده، عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان در مقام جانبداری از رژیم‌اشغالگر برآمده و خواستار به رسمیت شناختن این رژیم شد.(ادامه)
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی یک ایالت منفصل، اما زهرآگین و کودک‌کش از مجموعه سیاست‌های آمریکا در جهان اسلام است، گفت: اسرائیل با وجود پیوند درهم تنیده با آمریکا، اما در برابر گرو‌ه‌های مقاومت فلسطینی شکست خورد. عملیات طوفان الاقصی بزرگترین شکست در تاریخ موجودیت رژیم جعلی صهیونیستی است/ رژیم صهیونیستی در عظیم‌ترین جنگ اطلاعاتی عالم شکست خورد/ با همه وجود از مقاومت حمایت می‌کنیم (خبر)
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی یک ایالت منفصل، اما زهرآگین و کودک‌کش از مجموعه سیاست‌های آمریکا در جهان اسلام است، گفت: اسرائیل با وجود پیوند درهم تنیده با آمریکا، اما در برابر گرو‌ه‌های مقاومت فلسطینی شکست خورد.(ادامه)
معاون عملیات پلیس اطلاعات و امنیت تهران گفت: افرادی که در فضای مجازی اقدام به بارگذاری صفحاتی نمایند که باعث ترویج شرارت و خشونت باشد، به مراجع قضایی معرفی خواهند شد. اراذل کُری خوان در تیررس پلیس امنیت
معاون عملیات پلیس اطلاعات و امنیت تهران گفت: افرادی که در فضای مجازی اقدام به بارگذاری صفحاتی نمایند که باعث ترویج شرارت و خشونت باشد، به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.(ادامه)
روزنامه تایمزِ اسرائیل در گزارشی نوشت ارتش اسرائیل بیش‌ از حد متکی به سیستم‌های نظارتی و سلاح‌های کنترل از راه دور بود که به‌سرعت توسط پهپادها و تک‌تیراندازهای حماس از کار افتادند. چگونه حماس «دیوار آهنین» اسراییل را شکست ؟
روزنامه تایمزِ اسرائیل در گزارشی نوشت ارتش اسرائیل بیش‌ از حد متکی به سیستم‌های نظارتی و سلاح‌های کنترل از راه دور بود که به‌سرعت توسط پهپادها و تک‌تیراندازهای حماس از کار افتادند.(ادامه)
جنگنده‌های رژیم اشغالگر برای ششمین روز متوالی همچنان به بمباران وحشیانه مناطق مسکونی نوار غزه و کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع در سایه چراغ سبز آمریکا و دیگر کشورهای غربی و سکوت و همدستی سازشکاران عرب ادامه می‌دهند + تصاویر(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : رژیم صهیونیستی که در یک شانتاژ رسانه ای، شمارش معکوس برای فروپاشی نظام مردمی ایران را می‌شمرد ناگهان در طوفان الاقصی، مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بارش را تجربه کرد. اسرائیل، خانه عنکبوت و تل آویو، شهر ارواح / مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بار اسرائیل رقم خورد
شمال نیوز : رژیم صهیونیستی که در یک شانتاژ رسانه ای، شمارش معکوس برای فروپاشی نظام مردمی ایران را می‌شمرد ناگهان در طوفان الاقصی، مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بارش را تجربه کرد.(ادامه)
سه برادر که پس از سرقت خودرو با قدرتنمایی اقدام به زورگیری و گوشی‌قاپی می‌کردند، به دام پلیس افتادند. زورگیری ۳ برادر قوی هیکل با عربده کشی
سه برادر که پس از سرقت خودرو با قدرتنمایی اقدام به زورگیری و گوشی‌قاپی می‌کردند، به دام پلیس افتادند.(ادامه)
از صبح امروز مقاومت فلسطین درپاسخ به هتک حرمت مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها، عملیات گسترده ای را بر علیه رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده است/ فراخوان عمومی محمدالضیف برای مبارزه علیه رژیم صهیونیستی/اسارت تعدادی از نظامیان به دست رزمندگان مقاومت/ شلیک ۲۵۰۰ موشک به سرزمین‌های اشغالی ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : کاهش نرخ تورم، نرخ رشد نقدینگی و از این قبیل آمار یعنی که مسأله در حال حل شدن است، نه اینکه حل شده باشد. امیدواریم این روند با سرعت بالاتری پیش رود. بهادری: بانوی اول ایران همسران و مادران شهدا هستند/ سلاح‌ورزی صلاحیت ریاست اتاق بازرگانی را ندارد +تصاویر
شمال نیوز : کاهش نرخ تورم، نرخ رشد نقدینگی و از این قبیل آمار یعنی که مسأله در حال حل شدن است، نه اینکه حل شده باشد. امیدواریم این روند با سرعت بالاتری پیش رود.(ادامه)
کره شمالی استراتژی جدید ایالات متحده در مقابله با سلاح های کشتار جمعی را یک تهدید مداوم عنوان کرد و افزود که آمریکا قصد حمله به کره‌شمالی را دارد. آمریکا قصد حمله به کره‌شمالی را دارد
کره شمالی استراتژی جدید ایالات متحده در مقابله با سلاح های کشتار جمعی را یک تهدید مداوم عنوان کرد و افزود که آمریکا قصد حمله به کره‌شمالی را دارد.(ادامه)
در ادامه مراحل اصلی رزمایش مشترک پهپادی ارتش، پهپاد کمان ۱۹ برای نخستین بار با انجام پرواز به چرخه عملیاتی ارتش وارد شد. رونمایی از جدیدترین پهپاد ارتش
در ادامه مراحل اصلی رزمایش مشترک پهپادی ارتش، پهپاد کمان ۱۹ برای نخستین بار با انجام پرواز به چرخه عملیاتی ارتش وارد شد.(ادامه)
سئول می‌گوید کره شمالی هرگز رسما به عنوان کشور دارای سلاح هسته‌ای به رسمیت شناخته نخواهد شد. کره جنوبی: هرگز کره شمالی را به عنوان کشور هسته‌ای به رسمیت نمی‌شناسیم
سئول می‌گوید کره شمالی هرگز رسما به عنوان کشور دارای سلاح هسته‌ای به رسمیت شناخته نخواهد شد.(ادامه)
سخنگوی وزارت صنعت انرژی هسته‌ای کره شمالی آژانس اتمی را به دلیل پیوستن به کارزار فشار غرب به رهبری آمریکا و تنظیم قطعنامه‌ای علیه برنامه هسته‌ای این کشور محکوم کرد. کره شمالی: آژانس اتمی بلندگوی جیره‌خوار آمریکا است
سخنگوی وزارت صنعت انرژی هسته‌ای کره شمالی آژانس اتمی را به دلیل پیوستن به کارزار فشار غرب به رهبری آمریکا و تنظیم قطعنامه‌ای علیه برنامه هسته‌ای این کشور محکوم کرد.(ادامه)
مأموران «نوپو» بعد از هفته‌ها کار اطلاعاتی، شرور سابقه‌دار مسلحی را که چندی پیش در خیابان بهار تهران آدم‌ربایی کرده بود شناسایی و دستگیر کردند. تیراندازی در فردیس؛ «نوپو» وارد عمل شد
مأموران «نوپو» بعد از هفته‌ها کار اطلاعاتی، شرور سابقه‌دار مسلحی را که چندی پیش در خیابان بهار تهران آدم‌ربایی کرده بود شناسایی و دستگیر کردند.(ادامه)
وزیر اطلاعات از افزایش قاچاق سلاح به کشور در ماه‌های گذشته به‌منظور ایجاد ناامنی خبر داد و جزئیاتی را از ماجرای خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران ارائه کرد. جزئیات خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران
وزیر اطلاعات از افزایش قاچاق سلاح به کشور در ماه‌های گذشته به‌منظور ایجاد ناامنی خبر داد و جزئیاتی را از ماجرای خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران ارائه کرد.(ادامه)
وزیر اطلاعات از افزایش چشمگیر قاچاق سلاح به کشور در ماه‌های گذشته به‌منظور ایجاد آشوب و ناامنی خبر داد و جزئیاتی را از ماجرای خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران ارائه کرد. جزئیات خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران/ همکاری ناکام ۵۰ سرویس اطلاعاتی/ دشمنان به دنبال کشته سازی بودند تا به نظام نسبت دهند/ اطلاعیه‌هایی را هم آماده کرده بودند/ دشمنان و گروهک‌ها کارگاه‌هایی به‌منظور ساخت بمب‌ و... در داخل کشور نیز فعال کردند ....(خبر)
وزیر اطلاعات از افزایش چشمگیر قاچاق سلاح به کشور در ماه‌های گذشته به‌منظور ایجاد آشوب و ناامنی خبر داد و جزئیاتی را از ماجرای خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران ارائه کرد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران به اسراف برخی مسئولان اشاره کرد و افزود: برخی از مسئولان با اسراف در بیت‌المال وظیفه خود را به درستی انجام نمی‌دهند و با زندگی اشرافی، خودروها و خانه‌های آن چنانی از خدمت غافل هستند. شهدا برخلاف برخی مسئولان به‌دنبال نعمت از خدمت نبودند / برخی مسئولان می‌خواهند بار خود را ببندند / نساجی بهشهر و قائم شهر را به بهای ناچیز زمین زدند !
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران به اسراف برخی مسئولان اشاره کرد و افزود: برخی از مسئولان با اسراف در بیت‌المال وظیفه خود را به درستی انجام نمی‌دهند و با زندگی اشرافی، خودروها و خانه‌های آن چنانی از خدمت غافل هستند.(ادامه)
مراسم تجلیل و بزرگداشت شهدای نیروگاه نکا امروز شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و کارکنان در محل این شرکت برگزار شد. بزرگداشت ۳۳شهید نیروگاه نکا برگزار شد
مراسم تجلیل و بزرگداشت شهدای نیروگاه نکا امروز شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و کارکنان در محل این شرکت برگزار شد.(ادامه)
اقدامات کیفری علیه یک دولت با هدف ایجاد وحشت در اشخاص و گروه‌های خاص و یا در سطح جامعه، اقدام تروریستی تعریف شده است و بر این اساس گروهک تروریستی منافقین مصداق بارز یک گروه تروریستی است. منافقین مصداق بارز تعریف کنوانسیون ژنو از یک گروه تروریستی
اقدامات کیفری علیه یک دولت با هدف ایجاد وحشت در اشخاص و گروه‌های خاص و یا در سطح جامعه، اقدام تروریستی تعریف شده است و بر این اساس گروهک تروریستی منافقین مصداق بارز یک گروه تروریستی است.(ادامه)
رئیس جمهوری خودخوانده قره‌باغ گفت که این منطقه پس از ۱ ژانویه سال ۲۰۲۴ دیگر وجود نخواهد داشت. قره‌باغ پس از ۲۰۲۴ وجود نخواهد داشت
رئیس جمهوری خودخوانده قره‌باغ گفت که این منطقه پس از ۱ ژانویه سال ۲۰۲۴ دیگر وجود نخواهد داشت.(ادامه)
یک کارشناس امور سیاسی عراق از سناریوی خطرناک جدید آمریکا در منطقه غرب آسیا پرده برداشت. پروژه تروریستی جدید آمریکا در خاورمیانه از اردن کلید خورد!
یک کارشناس امور سیاسی عراق از سناریوی خطرناک جدید آمریکا در منطقه غرب آسیا پرده برداشت.(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده انتظامی محمودآباد از دستگیری عامل تیراندازی به سمت منزل و خودرو یک شهروند در آن شهرستان خبر داد. دستگیری عامل تیراندازی در محمودآباد/ انگیزه متهم خصومت شخصی بود
شمال نیوز : فرمانده انتظامی محمودآباد از دستگیری عامل تیراندازی به سمت منزل و خودرو یک شهروند در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
ایروانی با اعتراض به نقض دائم و آشکار قوانین بین المللی از سوی رژیم صهیونیستی، اعلام کرد: جمهوری اسلامی برای دفاع از منافع ملی خود از اعمال حقوق مشروع و ذاتی خود دریغ نخواهد کرد. اعتراض شدید ایران درباره تهدید هسته‌ای نخست وزیر رژیم صهیونیستی
ایروانی با اعتراض به نقض دائم و آشکار قوانین بین المللی از سوی رژیم صهیونیستی، اعلام کرد: جمهوری اسلامی برای دفاع از منافع ملی خود از اعمال حقوق مشروع و ذاتی خود دریغ نخواهد کرد.(ادامه)
فرمانده هوافضای سپاه، گفت : امروز در حوزه‌ پهپادی صاحب سبک در حوزه تکنیک و تاکتیک هستیم و بسیاری از کشورها امروز از ایران الگو می‌گیرند و دنباله‌رو ایران هستند./ دولت عراق با اقتدار در حال خلع سلاح تروریست‌هاست ....(خبر)
(ادامه)
رئیس جمهور کره جنوبی طی سخنرانی در رژه نظامی بزرگ این کشور، تهدید کرد اگر کره شمالی از تسلیحات هسته‌ای استفاده کند، رژیم آن با واکنش قاطع ائتلاف واشنگتن-سئول از بین خواهد رفت سئول، کره شمالی را به نابودی تهدید کرد
رئیس جمهور کره جنوبی طی سخنرانی در رژه نظامی بزرگ این کشور، تهدید کرد اگر کره شمالی از تسلیحات هسته‌ای استفاده کند، رژیم آن با واکنش قاطع ائتلاف واشنگتن-سئول از بین خواهد رفت(ادامه)
یک افسر بازنشسته آمریکا در کانال یوتیوب موسوم به «U.S. Tour of Duty» از تلفات سنگین نیروهای نظامی ارتش اوکراین در جریان ضد حملات کی‌یف علیه مواضع روسیه در فصل تابستان پرده برداشت. تلفات جانی سنگین ارتش اوکراین به روایت تحلیلگر امنیتی سابق آمریکا
یک افسر بازنشسته آمریکا در کانال یوتیوب موسوم به «U.S. Tour of Duty» از تلفات سنگین نیروهای نظامی ارتش اوکراین در جریان ضد حملات کی‌یف علیه مواضع روسیه در فصل تابستان پرده برداشت.(ادامه)
وزیر امور خارجه روسیه در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل، گفت: ادعای آمریکا درباره استفاده روسیه از پهپاد‌های ایرانی در اوکراین بی‌اساس است. لاوروف: ادعای آمریکا درباره استفاده از پهپاد‌های ایرانی در اوکراین بی‌اساس است
وزیر امور خارجه روسیه در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل، گفت: ادعای آمریکا درباره استفاده روسیه از پهپاد‌های ایرانی در اوکراین بی‌اساس است.(ادامه)
شمال نیوز : در هنگام عملیات علیه یکی از خانه‌های تیمی، از آنجا که تروریست‌ها قصد اجرای عملیات انتحاری داشتند که می‌توانست منجر به صدمه به ساکنین منازل همجوار شود، لذا با فداکاری و سرعت عملِ دلاور مردان گمنام، از اجرای عملیات انتحاری آن‌ها پیشگیری شد خنثی سازی ۳۰ انفجار همزمان در تهران و بازداشت ۲۸ تروریست در روزهای اخیر +جزئیات
شمال نیوز : در هنگام عملیات علیه یکی از خانه‌های تیمی، از آنجا که تروریست‌ها قصد اجرای عملیات انتحاری داشتند که می‌توانست منجر به صدمه به ساکنین منازل همجوار شود، لذا با فداکاری و سرعت عملِ دلاور مردان گمنام، از اجرای عملیات انتحاری آن‌ها پیشگیری شد(ادامه)
پاشینیان با انتقادات بی‌سابقه از روسیه همکاری امنیتی با مسکو را ناکارآمد خواند. انتقادات تند نخست وزیر ارمنستان علیه روسیه
پاشینیان با انتقادات بی‌سابقه از روسیه همکاری امنیتی با مسکو را ناکارآمد خواند.(ادامه)
وزارت اطلاعات اعلام کرد در عملیات اخیر سربازان گمنام امام زمان ۲۸ تروریست بازداشت شدند و ۳۰ انفجار همزمان در تهران خنثی شد. خنثی‌سازی ۳۰ انفجار همزمان در تهران و بازداشت ۲۸ تروریست
وزارت اطلاعات اعلام کرد در عملیات اخیر سربازان گمنام امام زمان ۲۸ تروریست بازداشت شدند و ۳۰ انفجار همزمان در تهران خنثی شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 124 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.218 seconds.