.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری شرور مسلح و عامل تیراندازی با سلاح شکاری و قتل در شهرستان بابل خبر داد. بازداشت شرور مسلح و قاتل در بابل
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری شرور مسلح و عامل تیراندازی با سلاح شکاری و قتل در شهرستان بابل خبر داد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۰ آبان
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر حضور رئیس جمهور در شانزدهمین اجلاس سران سازمان اکو و تداوم حملات صهیونیست‌ها به بیمارستان‌های غزه پرداخته‌اند.(ادامه)
جنبش حزب الله لبنان از هدف قرار دادن یک نیروی پیاده رژیم صهیونیستی در مجاورت پایگاه شومیرا خبر داد. حزب الله لبنان پایگاه شومیرا اسرائیل را هدف قرار داد
جنبش حزب الله لبنان از هدف قرار دادن یک نیروی پیاده رژیم صهیونیستی در مجاورت پایگاه شومیرا خبر داد.(ادامه)
رژیم صهیونیستی در صورت بمباران اتمی غزه، ساعت صفر نابودی خود را کوک کرده است. تهدید اتمی غزه، ساعت صفر نابودی اسرائیل
رژیم صهیونیستی در صورت بمباران اتمی غزه، ساعت صفر نابودی خود را کوک کرده است.(ادامه)
امیرعبداللهیان در خصوص تهدید وزیر رژیم صهیونیستی در استفاده از بمب اتم در غزه نوشت: مسئولیت کامل این نسل‌کشی با کاخ سفید است. امیرعبداللهیان: مسئولیت کامل نسل‌کشی در غزه با کاخ سفید است
امیرعبداللهیان در خصوص تهدید وزیر رژیم صهیونیستی در استفاده از بمب اتم در غزه نوشت: مسئولیت کامل این نسل‌کشی با کاخ سفید است.(ادامه)
رئیس جمهور با بیان اینکه ادعای آمریکایی‌ها مبنی بر اینکه به دنبال کمک به غزه و برقراری آتش‌بس هستند، دروغ بوده و با عمل آنها سازگاری ندارد، گفت: آنچه در عمل از آمریکایی‌ها می‌بینیم این است که قطعنامه‌های پیشنهادی در شورای امنیت را وتو می‌کنند و عملاً دست رژیم صهیونیستی را برای قتل و کشتار باز و بازتر می‌کنند ....(خبر)
(ادامه)
نخستین سخنرانی دبیر کل حزب‌الله لبنان بعد از عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه)  به مناسبت گرمیداشت شهدای راه قدس برگزار شد. 
تصمیم طوفان‌الاقصی و اجرای آن ۱۰۰ درصد فلسطینی بود/ وارد جنگ تمام عیار علیه اسرائیل شده ایم/ نبرد علیه اسرائیل مقدس و مشروع است/ احتمال گسترش جنگ از جبهه لبنان وجود دارد(خبر)
نخستین سخنرانی دبیر کل حزب‌الله لبنان بعد از عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) به مناسبت گرمیداشت شهدای راه قدس برگزار شد. (ادامه)
معاون رئیس جمهور آمریکا خواستار اقدامات موثر برای مقابله با تمامی خطرات مرتبط با هوش مصنوعی شد و هشدار داد که این فناوری می‌تواند امنیت مردم و دموکراسی کشور را تهدید کند. هشدار معاون رئیس‌جمهور آمریکا درباره خطرات هوش مصنوعی
معاون رئیس جمهور آمریکا خواستار اقدامات موثر برای مقابله با تمامی خطرات مرتبط با هوش مصنوعی شد و هشدار داد که این فناوری می‌تواند امنیت مردم و دموکراسی کشور را تهدید کند.(ادامه)
عضو شورای سیاسی عالی یمن گفت که نیرو‌های مسلح این کشور برای فلسطین آمادگی کامل دارند. مقام یمنی: سلاح‌های ما به عمق رژیم صهیونیستی می‌رسد
عضو شورای سیاسی عالی یمن گفت که نیرو‌های مسلح این کشور برای فلسطین آمادگی کامل دارند.(ادامه)
در ادامه اتهام‌زنی‌های ایالات متحده، مجلس نمایندگان این کشور طرحی را با هدف وضع تحریم‌های جدید علیه جمهوری اسلامی ایران و گروه‌های مقاومت تصویب کرد. تصویب یک طرح ضد ایرانی در مجلس نمایندگان آمریکا
در ادامه اتهام‌زنی‌های ایالات متحده، مجلس نمایندگان این کشور طرحی را با هدف وضع تحریم‌های جدید علیه جمهوری اسلامی ایران و گروه‌های مقاومت تصویب کرد.(ادامه)
وزیر امور خارجه ایران گفت: منطقه به نقطه جوش رسیده و هر لحظه ممکن است به نقطه انفجار برسد. امیرعبداللهیان خطاب به کاخ سفید: اگر به دنبال جنگ نیستید، برای توقف آن تلاش کنید
وزیر امور خارجه ایران گفت: منطقه به نقطه جوش رسیده و هر لحظه ممکن است به نقطه انفجار برسد.(ادامه)
وزارت صمت پیرامون مصوبه شورای‌عالی نظارت در خصوص برگزاری مجدد انتخابات اتاق بازرگانی،‌ صنایع، معادن و کشاورزی ایران، اطلاعیه‌ای را صادر کرد. اطلاعیه جدید وزارت صمت؛ صرفا انتخاب آقای سلاح ورزی ابطال شده است
وزارت صمت پیرامون مصوبه شورای‌عالی نظارت در خصوص برگزاری مجدد انتخابات اتاق بازرگانی،‌ صنایع، معادن و کشاورزی ایران، اطلاعیه‌ای را صادر کرد.(ادامه)
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی در گفتگو با شبکه خبری سی‌ان‌ان گفت: رهبر سیاسی حماس از آمادگی این گروه برای نبرد طولانی مدت با نظامیان اسرائیل خبر داده است / جمهوری اسلامی ایران همواره منادی صلح در منطقه است ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: دبیر شورای عالی نظارت بر اتاق ایران صورتجلسه مصوبه شورای مذکور را به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برای اجرا ابلاغ کرده است. مصوبه برکناری سلاح‌ورزی ابلاغ شد/ انتخابات اتاق بازرگانی دوباره برگزار می‌شود؟
شمال نیوز: دبیر شورای عالی نظارت بر اتاق ایران صورتجلسه مصوبه شورای مذکور را به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برای اجرا ابلاغ کرده است.(ادامه)
وزیر امور خارجه گفت: بر اساس اطلاعاتی که ما داریم، مدیریت جنگ در غزه در اختیار آمریکا است و اسرائیل به نیابت از آمریکا، این جنگ را انجام می‌دهد ولی مدیریت جنگ با نظامیان آمریکا است + متن کامل مصاحبه وزیر خارجه ایران با این رسانه آمریکایی(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : افکار عمومی جهان برای زدن سیلی محکمتر نیرو‌های مقاومت به صهیونیست‌ها آماده شده و رژیم صهیونیستی بیش از این نمی‌تواند با مظلومیت نمایی خویش، بر جنایات ۷۵ ساله خویش سرپوش بگذارد . غزه، سرزمین مظلوم به خون نشسته؛ در برابر رژیم حرامزاده و شمرهای زمانه
شمال نیوز : افکار عمومی جهان برای زدن سیلی محکمتر نیرو‌های مقاومت به صهیونیست‌ها آماده شده و رژیم صهیونیستی بیش از این نمی‌تواند با مظلومیت نمایی خویش، بر جنایات ۷۵ ساله خویش سرپوش بگذارد .(ادامه)
وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه تهران به دنبال گسترش دامنه درگیری نیست و از حماس حمایت سیاسی می‌کند، گفت: منطقه به خاطر تداوم جنایات رژیم اسرائیل به یک بشکه باروت تبدیل شده است. امیرعبداللهیان: منطقه به بشکه باروت تبدیل شده است
وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه تهران به دنبال گسترش دامنه درگیری نیست و از حماس حمایت سیاسی می‌کند، گفت: منطقه به خاطر تداوم جنایات رژیم اسرائیل به یک بشکه باروت تبدیل شده است.(ادامه)
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به شکست در خنثی‌سازی عملیات «طوفان الاقصی»، مدعی شد نیرو‌های این رژیم برای حمله زمینی به نوار غزه آماده می‌شوند. نتانیاهو: همه باید برای شکست امنیتی در غزه پاسخگو باشند
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به شکست در خنثی‌سازی عملیات «طوفان الاقصی»، مدعی شد نیرو‌های این رژیم برای حمله زمینی به نوار غزه آماده می‌شوند.(ادامه)
احسان خاندوزی ، وزیر اقتصاد و سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران گفت : ز ابتدای سال ۱۴۰۲ تورم در بازار دارایی‌های مختلف از جمله بخش مسکن کاهنده بوده است که البته کاهش نرخ تورم به معنای کاهش قیمت نیست / تکذیب ساخت خانه‌های ۲۵ متری ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : دیده های دنیای استکباری مدتهاست دچار کوررنگی شده و در نگاهی دوگانه و مضحکانه تر از همیشه، حماس و داعش را که دو ماهیت مجزا و متضاد دارند یکی می بینند. سخنی با داعشی های کراواتی که حماس را داعش مي خوانند
شمال نیوز : دیده های دنیای استکباری مدتهاست دچار کوررنگی شده و در نگاهی دوگانه و مضحکانه تر از همیشه، حماس و داعش را که دو ماهیت مجزا و متضاد دارند یکی می بینند.(ادامه)
 سردار فدوی می گوید:امریکا اسراییل را برای امنیت خود ایجاد کرد و اگر احساس ناامنی کند به راحتی او را فدای خود می کند.

اگر تکلیف شود موشک مستقیم به سوی حیفا شلیک می کنیم
سردار فدوی می گوید:امریکا اسراییل را برای امنیت خود ایجاد کرد و اگر احساس ناامنی کند به راحتی او را فدای خود می کند. (ادامه)
ما به نیروهای مقاومت اسلحه و موشک نمی‌دهیم، خودشان تولید می‌کنند/ اگر آمریکا احساس ناامنی کند به‌راحتی اسرائیل را فدای خود می‌کند / ایران بارها علنی اعلام کرده است هر کسی با اسراییل مبارزه کند او را پشتیبانی می‌کند ....(خبر)
(ادامه)
روزنامه نگار سرشناس آمریکایی پنجشنبه به نقل از منابع آگاه اسرائیلی فاش ساخت که هیروشیمایی دیگر به زودی در قلب نوار غزه از سوی اسرائیل رخ خواهد داد. سیمور هرش: هیروشیمایی دیگر به زودی در قلب نوار غزه رخ خواهد داد!
روزنامه نگار سرشناس آمریکایی پنجشنبه به نقل از منابع آگاه اسرائیلی فاش ساخت که هیروشیمایی دیگر به زودی در قلب نوار غزه از سوی اسرائیل رخ خواهد داد.(ادامه)
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بامداد سه‌شنبه مدعی شد که مواضعی متعلق به حزب الله لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده است. ادعای ارتش صهیونیستی درباره بمباران مواضع حزب الله لبنان
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بامداد سه‌شنبه مدعی شد که مواضعی متعلق به حزب الله لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده است.(ادامه)
یکی از مقامات وزارت خارجه روسیه با اشاره به تأسیسات مداری آمریکا، واشنگتن را تهدید به حمله به زیرساخت‌های فضایی این کشور کرد. مسکو آمریکا را تهدید به حمله فضایی کرد
یکی از مقامات وزارت خارجه روسیه با اشاره به تأسیسات مداری آمریکا، واشنگتن را تهدید به حمله به زیرساخت‌های فضایی این کشور کرد.(ادامه)
۱۰۰ سینماگر اهل افغانستان در پی قتل داریوش مهرجویی و همسرش به ابراز همدردی پرداختند. ابراز همدردی ۱۰۰ سینماگر افغانستانی با جامعه سینمایی ایران
۱۰۰ سینماگر اهل افغانستان در پی قتل داریوش مهرجویی و همسرش به ابراز همدردی پرداختند.(ادامه)
رئیس جمهور کشورمان رویکرد کشور‌های غربی در حمایت کورکورانه از رژیم صهیونیستی را مشوقی برای تشدید و ادامه نسل‌کشی در غزه دانست. رئیسی: وضعیت فعلی غزه احتمال گسترش دامنه درگیری به جبهه‌های دیگر را بالا می‌برد
رئیس جمهور کشورمان رویکرد کشور‌های غربی در حمایت کورکورانه از رژیم صهیونیستی را مشوقی برای تشدید و ادامه نسل‌کشی در غزه دانست.(ادامه)
مسابقات قوی‌ترین مردان ایران این‌بار نیز همچون سال‌های گذشته با اتفاقات تلخ و ناخوشایندی همراه بود. درگیری و چاقوکشی در مسابقات قوی‌ترین مردان ایران!
مسابقات قوی‌ترین مردان ایران این‌بار نیز همچون سال‌های گذشته با اتفاقات تلخ و ناخوشایندی همراه بود.(ادامه)
چرایی حمایت از فلسطین(يادداشت)
(ادامه)
در نهمین روز از تجاوز نظامی رژیم اسرائیل به نوار غزه بعد از عملیات طوفان الاقصی همچنان شاهد حملات شدید این رژیم به مناطق مسکونی غزه هستیم / تداوم نسل کشی در غزه/ پیام مقاومت فلسطین برای متجاوزان صهیونیست/ تقدیر هنیه از ایران ....(خبر)
(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 124 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.182 seconds.