.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: تورم ماهانه، نقطه به نقطه و سالانه از ابتدای امسال روند کاهشی داشته است. مخبر: تورم ماهانه، نقطه به نقطه و سالانه همچنان کاهشی است
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: تورم ماهانه، نقطه به نقطه و سالانه از ابتدای امسال روند کاهشی داشته است.(ادامه)
شمال نیوز : امروز حدود 18 ماه از صدور این حکم و تعیین مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران به‌عنوان متولی ساماندهی سواحل سپری شده است اما همگان و حتی استاندار  آگاهی دارند که هیچ اتفاق خاصی در سواحل نیافتاده است و سواحلی که حریم 60 متری آن با دستور رییس‌جمهوری آزاد شد، درحال حاضر به حال خود رها است . همه در انتظار سازمان عمران سواحل ! / گام اول در مازندران اشتباه بود
شمال نیوز : امروز حدود 18 ماه از صدور این حکم و تعیین مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران به‌عنوان متولی ساماندهی سواحل سپری شده است اما همگان و حتی استاندار آگاهی دارند که هیچ اتفاق خاصی در سواحل نیافتاده است و سواحلی که حریم 60 متری آن با دستور رییس‌جمهوری آزاد شد، درحال حاضر به حال خود رها است .(ادامه)
آنچه در ۵ هفته اخیر بر سر غزه آمد، شرم تاریخی برای اخلاق و قانون و انسانیت است/ اسرائیل فرزند نامشروع آمریکا و دولت آمریکا، آمر و شریک اصلی این جنایت است/ ۱۰ راهکار فوری رئیسی برای تصمیم‌گیری به نفع فلسطین ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : تاکنون اساسا برنامه ای ملی برای تبدیل مازندران به قطب گردشگری کشور تدوین و اجرایی نشدو اقامت سالانه ۱۰۰میلیون نفر شب در استان در شرایطی که امکانات و ظرفیت های آن به سختی پاسخگوی جمعیت بومی است، گویای حجم فزاینده مشکلات و چالش های این حوزه است .... بازخوانی ناکامی های مازندران در عرصه پیشرفت
شمال نیوز : تاکنون اساسا برنامه ای ملی برای تبدیل مازندران به قطب گردشگری کشور تدوین و اجرایی نشدو اقامت سالانه ۱۰۰میلیون نفر شب در استان در شرایطی که امکانات و ظرفیت های آن به سختی پاسخگوی جمعیت بومی است، گویای حجم فزاینده مشکلات و چالش های این حوزه است ....(ادامه)
رقم قرارداد ثبت شده مهاجم آرژانتینی در سازمان لیگ با اصل توافق این بازیکن با باشگاه متفاوت به نظر می رسد اما تاکنون از سوی مسئولان باشگاه در این مورد صحبتی نشده است. ابهام در قرارداد مهاجم خارجی استقلال/ این رقم قرارداد واقعی است؟
رقم قرارداد ثبت شده مهاجم آرژانتینی در سازمان لیگ با اصل توافق این بازیکن با باشگاه متفاوت به نظر می رسد اما تاکنون از سوی مسئولان باشگاه در این مورد صحبتی نشده است.(ادامه)
خسارت بزرگ غفلت از ظرفیت عظیم اقتصاد دریا محور/ ۱۰ میلیون نفر طی ۱۰ سال باید در حاشیه دریای عمان برای فعالیت‌های اقتصادی ساکن شوند/ دولت برای لایحه بودجه و مجلس در برنامه هفتم هنوز فرصت دارند +جزئیات(خبر)
(ادامه)
هنوز وضعیت حقوق و دستمزد نامشخص است. یک نماینده مجلس می‌گوید درباره حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم توسعه تصمیم‌گیری نشده اما جهت‌گیری بودجه ۱۴۰۳ به سمت افزایش حقوق کارمندان و کارگران است. حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال آینده چه تغییری می‌کند؟/ رقم پیشنهادی دولت را ببینید
هنوز وضعیت حقوق و دستمزد نامشخص است. یک نماینده مجلس می‌گوید درباره حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم توسعه تصمیم‌گیری نشده اما جهت‌گیری بودجه ۱۴۰۳ به سمت افزایش حقوق کارمندان و کارگران است.(ادامه)
در ادامه حمایت نامحدود واشنگتن از جنایات تل آویو در جنگ غزه، یک مقام آگاه در کاخ سفید فاش ساخت که واشنگتن درصدد ارسال بمب‌های هدایت شونده نقطه‌زن برای جنگنده‌های اسرائیلی است. طرح پنتاگون برای ارسال موشک‌های هدایت شونده ویژه به اسرائیل
در ادامه حمایت نامحدود واشنگتن از جنایات تل آویو در جنگ غزه، یک مقام آگاه در کاخ سفید فاش ساخت که واشنگتن درصدد ارسال بمب‌های هدایت شونده نقطه‌زن برای جنگنده‌های اسرائیلی است.(ادامه)
معاون اول رئیس جمهور مصوبه تأمین اعتبارات توزیع شیر رایگان در مدارس را به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد. توزیع شیر رایگان در مدارس کلید خورد
معاون اول رئیس جمهور مصوبه تأمین اعتبارات توزیع شیر رایگان در مدارس را به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.(ادامه)
روزنامه فایننشال تایمز تاکید کرد جنگ فعلی غزه یادآور شکست سال ۱۹۸۲ اسرائیل در لبنان است؟ فایننشال تایمز: اسرائیل در غزه در حال تکرار شکست در لبنان است
روزنامه فایننشال تایمز تاکید کرد جنگ فعلی غزه یادآور شکست سال ۱۹۸۲ اسرائیل در لبنان است؟(ادامه)
در ادامه اتهام‌زنی‌های ایالات متحده، مجلس نمایندگان این کشور طرحی را با هدف وضع تحریم‌های جدید علیه جمهوری اسلامی ایران و گروه‌های مقاومت تصویب کرد. تصویب یک طرح ضد ایرانی در مجلس نمایندگان آمریکا
در ادامه اتهام‌زنی‌های ایالات متحده، مجلس نمایندگان این کشور طرحی را با هدف وضع تحریم‌های جدید علیه جمهوری اسلامی ایران و گروه‌های مقاومت تصویب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : حقوق ‌بگیران نگران پیشنهاد دولت برای افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها در سال آینده هستند؛ این نگرانی فقط محدود به شاغلان و بازنشستگانِ زیرمجموعه‌های دولت نیست. انتقاد بازنشستگان از پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی حقوق؛ باید توی پارک چادر بزنیم!
شمال نیوز : حقوق ‌بگیران نگران پیشنهاد دولت برای افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها در سال آینده هستند؛ این نگرانی فقط محدود به شاغلان و بازنشستگانِ زیرمجموعه‌های دولت نیست.(ادامه)
حضور اتباع خارجی در کشور و مهاجرت از ایران به سایر کشور‌ها با تشکیل سازمان ملی مهاجرت ساماندهی می‌شود. چرا تشکیل سازمان ملی مهاجرت ضرورت دارد؟
حضور اتباع خارجی در کشور و مهاجرت از ایران به سایر کشور‌ها با تشکیل سازمان ملی مهاجرت ساماندهی می‌شود.(ادامه)
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: مردم منتظر یک خبر خوب در حوزه دندانپزشکی باشند. مردم منتظر خبر خوب دندانپزشکی باشند
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: مردم منتظر یک خبر خوب در حوزه دندانپزشکی باشند.(ادامه)
احسان خاندوزی ، وزیر اقتصاد و سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران گفت : ز ابتدای سال ۱۴۰۲ تورم در بازار دارایی‌های مختلف از جمله بخش مسکن کاهنده بوده است که البته کاهش نرخ تورم به معنای کاهش قیمت نیست / تکذیب ساخت خانه‌های ۲۵ متری ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : عباس رمدانی اظهار داشت : ازاین‌ پس دولت مکلف می‌گردد در مباحث توسعه‌ای اقتصاد رقومی (دیجیتال) از نظرات مشاوره‌ای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و اعضای آن استفاده و بهره‌برداری نماید.

تدوین برنامه های دیجیتال تمامی دستگاهها باید منطبق با پیشنهادها و توانمندی سازمان نظام صنفی رایانه ای باشد
شمال نیوز : عباس رمدانی اظهار داشت : ازاین‌ پس دولت مکلف می‌گردد در مباحث توسعه‌ای اقتصاد رقومی (دیجیتال) از نظرات مشاوره‌ای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و اعضای آن استفاده و بهره‌برداری نماید. (ادامه)
شمال نیوز: درحالی که دو روز از آبان ماه سالجاری گذشته هنوز کارکنان دستگاه های اجرایی استان مازندران حقوق مهر ماه خود را دریافت نکره اند. چرا حقوق مهرماه کارمندان دولت در مازندران پرداخت نشده است؟!
شمال نیوز: درحالی که دو روز از آبان ماه سالجاری گذشته هنوز کارکنان دستگاه های اجرایی استان مازندران حقوق مهر ماه خود را دریافت نکره اند.(ادامه)
 سردار فدوی می گوید:امریکا اسراییل را برای امنیت خود ایجاد کرد و اگر احساس ناامنی کند به راحتی او را فدای خود می کند.

اگر تکلیف شود موشک مستقیم به سوی حیفا شلیک می کنیم
سردار فدوی می گوید:امریکا اسراییل را برای امنیت خود ایجاد کرد و اگر احساس ناامنی کند به راحتی او را فدای خود می کند. (ادامه)
ما به نیروهای مقاومت اسلحه و موشک نمی‌دهیم، خودشان تولید می‌کنند/ اگر آمریکا احساس ناامنی کند به‌راحتی اسرائیل را فدای خود می‌کند / ایران بارها علنی اعلام کرده است هر کسی با اسراییل مبارزه کند او را پشتیبانی می‌کند ....(خبر)
(ادامه)
نمایندگان مجلس با درخواست دولت برای امکان ریاست بازنشستگان بر کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک و برخی فدراسیون های ورزشی مخالفت کردند. مخالفت مجلس با ریاست بازنشستگان در ورزش
نمایندگان مجلس با درخواست دولت برای امکان ریاست بازنشستگان بر کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک و برخی فدراسیون های ورزشی مخالفت کردند.(ادامه)
همزمان با تشدید درگیری‌ها میان مقاومت فلسطین و اسرائیل و نیز جنگ اوکراین، بایدن خواستار تصویب کمک ۱۰۶ میلیارد دلاری برای کمک به اسرائیل و اوکراین شد. بایدن خواستار تصویب کمک ۱۰۶ میلیارد دلاری به اسرائیل و اوکراین شد
همزمان با تشدید درگیری‌ها میان مقاومت فلسطین و اسرائیل و نیز جنگ اوکراین، بایدن خواستار تصویب کمک ۱۰۶ میلیارد دلاری برای کمک به اسرائیل و اوکراین شد.(ادامه)
کارشناس مصری گفت: کشور مصر شرط گذاشته است که قبل از خروج آمریکایی ها، ورود کمک‌های انسانی به غزه باید انجام شود. شرط مصر برای اجازه خروج آمریکایی‌ها از غزه
کارشناس مصری گفت: کشور مصر شرط گذاشته است که قبل از خروج آمریکایی ها، ورود کمک‌های انسانی به غزه باید انجام شود.(ادامه)
نخستین گردهمایی خیرین ورزشیار مازندران با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد. برگزاری نخستین گردهمایی خیرین ورزشیار مازندران
نخستین گردهمایی خیرین ورزشیار مازندران با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : معاون اول رئیس جمهور گفت: مادامی که یک گرم برنج داخلی در انبارهای کشاورزان وجود دارد، واردات و توزیع برنج خارجی تخلف محسوب می‌شود. مخبر : واردات و توزیع برنج خارجی ممنوع است
شمال نیوز : معاون اول رئیس جمهور گفت: مادامی که یک گرم برنج داخلی در انبارهای کشاورزان وجود دارد، واردات و توزیع برنج خارجی تخلف محسوب می‌شود.(ادامه)

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند. انتشار ۳ لیست انتحار سیاسی است /احتمال ائتلاف با لاریجانی در انتخابات مجلس
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند.(ادامه)
طوفان الاقصی سطح جنگ میان نیرو‌های مقاومت و صهیونیست‌ها را تغییر داد. مثل یک زلزله که همه چیز را در هم می‌کوبد و زمانه‌ای جدیدبرای آن سرزمین می‌سازد، مثبت یا منفی. اما شهر به قبل از زلزله برنمی‌گردد. آن پیمانه ریخت(يادداشت)
طوفان الاقصی سطح جنگ میان نیرو‌های مقاومت و صهیونیست‌ها را تغییر داد. مثل یک زلزله که همه چیز را در هم می‌کوبد و زمانه‌ای جدیدبرای آن سرزمین می‌سازد، مثبت یا منفی. اما شهر به قبل از زلزله برنمی‌گردد.(ادامه)
وزارت اقتصاد تأکید کرد: امسال سه مؤسسه اعتباری و یک بانک خصوصی منحل خواهند شد، مدتی پیش مؤسسه اعتباری توسعه منحل شد و فرایند تصفیه آن آغاز شد و تا پایان سال دو مؤسسه و یک بانک این فرایند را طی خواهند کرد. ۲ موسسه اعتباری و یک بانک منحل می‌شود
وزارت اقتصاد تأکید کرد: امسال سه مؤسسه اعتباری و یک بانک خصوصی منحل خواهند شد، مدتی پیش مؤسسه اعتباری توسعه منحل شد و فرایند تصفیه آن آغاز شد و تا پایان سال دو مؤسسه و یک بانک این فرایند را طی خواهند کرد.(ادامه)
نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره آخرین وضعیت لایحه کاهش ساعت کاری کارمندان دولت و تغییر تعطیلات پایان هفته پرداخت. ماجرای تعطیلی شنبه‌ها به کجا رسید؟
نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره آخرین وضعیت لایحه کاهش ساعت کاری کارمندان دولت و تغییر تعطیلات پایان هفته پرداخت.(ادامه)
واکنش ویشکا آسایش به شایعات حضورش در یک فیلم سعودی و ضد ایرانی که با انتشار یک استوری این اخبار را تکذیب کرد. واکنش ویشکا آسایش به شایعات حضورش در یک فیلم سعودی
واکنش ویشکا آسایش به شایعات حضورش در یک فیلم سعودی و ضد ایرانی که با انتشار یک استوری این اخبار را تکذیب کرد.(ادامه)
کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با ۲۱۶ رای موافق در برابر ۲۱۰ رای مخالف، از سمت خود برکنار شد. برای اولین بار در تاریخ، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برکنار شد
کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با ۲۱۶ رای موافق در برابر ۲۱۰ رای مخالف، از سمت خود برکنار شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 403 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.376 seconds.