.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
محمد باقر نوبخت در واکنش به خبر تعطیلی کتاب‌خانه سازمان برنامه و بودجه به رئیس دولت سیزدهم نامه نوشت. نوبخت به ابراهیم رئیسی نامه نوشت/ اخبار دلهره آوری از جابه جایی...
محمد باقر نوبخت در واکنش به خبر تعطیلی کتاب‌خانه سازمان برنامه و بودجه به رئیس دولت سیزدهم نامه نوشت.(ادامه)
عضو کمیته دستمزد شورایعالی کار گفت: ساختار دستمزدها باید به‌صورت اساسی اصلاح شود. هدف از اجرای تعیین مزد این است که مزد تعیین شده بتواند معاش خانواده کارگر را پوشش دهد، درصورتی که دستمزد فعلی نمی تواند اقلام خوراکی خانوار کارگران را هم پوشش دهد . دستمزد فعلی پاسخگوی تامین غذای کارگران هم نیست/ ساختار دستمزدها به‌صورت اساسی اصلاح شود
عضو کمیته دستمزد شورایعالی کار گفت: ساختار دستمزدها باید به‌صورت اساسی اصلاح شود. هدف از اجرای تعیین مزد این است که مزد تعیین شده بتواند معاش خانواده کارگر را پوشش دهد، درصورتی که دستمزد فعلی نمی تواند اقلام خوراکی خانوار کارگران را هم پوشش دهد .(ادامه)
شمال نیوز: محمدحسن قدیری ابیانه، تحلیلگر سیاسی و سفیر اسبق ایران در ایتالیا مجلس جدید تصورات عمومی اشتباه را اصلاح کند(يادداشت)
شمال نیوز: محمدحسن قدیری ابیانه، تحلیلگر سیاسی و سفیر اسبق ایران در ایتالیا(ادامه)
جدایی احتمالی تگزاس از آمریکا
(ادامه)
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان گفت: بیمه اجتماعی مادران روستایی ارتباطی با همسر ندارند و حتی اگر همسر شاغل باشد، مادر غیر شاغل می‌تواند بیمه اجتماعی شود. کدام مادران روستایی رایگان بیمه می‌شوند؟
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان گفت: بیمه اجتماعی مادران روستایی ارتباطی با همسر ندارند و حتی اگر همسر شاغل باشد، مادر غیر شاغل می‌تواند بیمه اجتماعی شود.(ادامه)
کارنامه انتخاباتی و پیشینه برگزیدگان انتخابات مجلس دوازدهم در مازندران
ایرنا - مازندرانی‌ها در انتخابات ۱۱ اسفند با تغییر ترکیب مجمع نمایندگان استان چینشی جدید برای وکلای خود در خانه ملت تعریف کردند که در مرحله دوم انتخابات حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ کامل می‌شود. در این نوشتار مختصری از پیشینه، مجموع آرا و گرایش سیاسی ۱۰ نماینده منتخب و چهار نامزد راه یافته به دور دوم را مرور می‌کنید.(ادامه)
غذای نوزادان سر از فروشگاه های مواد غذایی در می آورد؟! / اگر مابه تفاوت نرخ ارز شیرخشک در قالب یارانه به خانواده ها به جای داروخانه ها پرداخت می شد هم چالش نقدینگی داروخانه ها و هم معضل در دسترس بودن این محصول برطرف می شد ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : داوود منظور می‌گوید: آن‌چه مبنای پیشنهاد و تصمیم ما در دولت برای افزایش حقوق و دستمزد است، تورم انتظاری سال آینده است. ما امیدواریم در مذاکرات میان تشکل‌های کارگری و دولت بر همین مبنا به یک نرخ معقول افزایش دستمزد برسیم تا موضوع تورم انتظاری از کنترل خارج نشود. به خاطر تورم انتظاری در افزایش حقوق کارگران و کارمندان محدودیت داریم!
شمال نیوز : داوود منظور می‌گوید: آن‌چه مبنای پیشنهاد و تصمیم ما در دولت برای افزایش حقوق و دستمزد است، تورم انتظاری سال آینده است. ما امیدواریم در مذاکرات میان تشکل‌های کارگری و دولت بر همین مبنا به یک نرخ معقول افزایش دستمزد برسیم تا موضوع تورم انتظاری از کنترل خارج نشود.(ادامه)
انتخابات به پایان رسید، اما در این میان برخی از چهره‌های شناخته شده ادوار قبل از راهیابی به مجلس شورای اسلامی و خبرگان بازماندند. چهره‌های آشنایی که راهی مجلس نشدند
انتخابات به پایان رسید، اما در این میان برخی از چهره‌های شناخته شده ادوار قبل از راهیابی به مجلس شورای اسلامی و خبرگان بازماندند.(ادامه)
بر اساس اخبار غیررسمی محمدباقر نوبخت، محمدرضا باهنر، علی‌اصغر عنابستانی و محمدرضا پورابراهیمی از راهیابی به مجلس دوازدهم بازماندند. نوبخت، باهنر، عنابستانی و پورابراهیمی مغلوبان انتخابات مجلس
بر اساس اخبار غیررسمی محمدباقر نوبخت، محمدرضا باهنر، علی‌اصغر عنابستانی و محمدرضا پورابراهیمی از راهیابی به مجلس دوازدهم بازماندند.(ادامه)
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: سود مرحله دوم سهام عدالت طبق برنامه‌ریزی سازمان بورس تا ۲۵ اسفند ماه به حساب همه دارندگان سهام عدالت پرداخت شود. واریز مرحله دوم سود سهام عدالت تا ۲۵ اسفند ماه
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: سود مرحله دوم سهام عدالت طبق برنامه‌ریزی سازمان بورس تا ۲۵ اسفند ماه به حساب همه دارندگان سهام عدالت پرداخت شود.(ادامه)
برای برون رفت از چالش‌های متنوع در حوزه‌های مختلف نیازمند ورود افراد نخبه با ویژگی‌های خاص به قوه مقننه می‌باشد تا بتوانند با تحلیل‌های علمی زمینه‌های بروز مشکلات را شناسایی ... ۳۰ ویژگی مهم یک داوطلب شایسته مجلس
برای برون رفت از چالش‌های متنوع در حوزه‌های مختلف نیازمند ورود افراد نخبه با ویژگی‌های خاص به قوه مقننه می‌باشد تا بتوانند با تحلیل‌های علمی زمینه‌های بروز مشکلات را شناسایی ...(ادامه)
هما پرنده‌ محبوب بسیاری از ایرانی‌ها از دوران باستان، تا کنون بوده است، سازمان حفاظت محیط زیست می‌گوید خطر انقراض این گونه را تایید نمی‌کنیم. آیا سایه همای سعادت بر سر طبیعت ایران می‌ماند؟
هما پرنده‌ محبوب بسیاری از ایرانی‌ها از دوران باستان، تا کنون بوده است، سازمان حفاظت محیط زیست می‌گوید خطر انقراض این گونه را تایید نمی‌کنیم.(ادامه)
شمال نیوز : من اعتقادی به این موضوع ندارم که به مردم فشار بیاید. به واسطه ی تحریم ها و مشکلات اقتصادی که وجود دارد مردم تحت فشار هستند و بیشتر کردن مالیات کار بسیار اشتباهی است و دولت  و مجلس باید در این خصوص  تجدید نظرکنند یار و وکیل مردم شهرم خواهم بود / مازندران ظاهر سرسبزی دارد اما واقعا مردم درد و فقر بسیاری دارند/ بیشتر کردن مالیات کار بسیار اشتباهی است و دولت باید تجدید نظر بکند / نامزدی ام در انتخابات با انگیزه ی ادای دِین به مردم ساری و میاندرود است
شمال نیوز : من اعتقادی به این موضوع ندارم که به مردم فشار بیاید. به واسطه ی تحریم ها و مشکلات اقتصادی که وجود دارد مردم تحت فشار هستند و بیشتر کردن مالیات کار بسیار اشتباهی است و دولت و مجلس باید در این خصوص تجدید نظرکنند(ادامه)
در حالی که طی چند روز گذشته سامانه حمایت با اختلال مواجه شده بود، رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان اعلام کرد این سامانه در دسترس قرار گرفته و سرپرستان خانوار می‌توانند با مراجعه به سایت حمایت به آدرس http://hemayat.mcls.gov.ir در صورت لزوم، اعتراض و درخواست بررسی مجدد اطلاعات‌شان را ثبت کنند. چگونه به دهک بندی یارانه اعتراض کنیم؟
در حالی که طی چند روز گذشته سامانه حمایت با اختلال مواجه شده بود، رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان اعلام کرد این سامانه در دسترس قرار گرفته و سرپرستان خانوار می‌توانند با مراجعه به سایت حمایت به آدرس http://hemayat.mcls.gov.ir در صورت لزوم، اعتراض و درخواست بررسی مجدد اطلاعات‌شان را ثبت کنند.(ادامه)
منابع رسانه‌ای از جزئیات طرح متوهمانه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای غزه پس از جنگ پرده برداشتند. نتانیاهو برای «پساجنگ» غزه طرح داد
منابع رسانه‌ای از جزئیات طرح متوهمانه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای غزه پس از جنگ پرده برداشتند.(ادامه)
رئیس کمیسیون حمل ونقل ترافیک شورای شهر در خصوص ورود تاکسی‌های برقی و قیمت آن، گفت: قیمت هر تاکسی برقی در حال حاضر در چین حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان است. قیمت تاکسی‌های برقی چقدر است؟
رئیس کمیسیون حمل ونقل ترافیک شورای شهر در خصوص ورود تاکسی‌های برقی و قیمت آن، گفت: قیمت هر تاکسی برقی در حال حاضر در چین حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان است.(ادامه)
وزیر خارجه اوکراین از شرکای غربی این کشور خواست تولید سلاح و مهمات را افزایش دهند. هشدار اوکراین به غرب: دوران صلح در اروپا به سر آمده است
وزیر خارجه اوکراین از شرکای غربی این کشور خواست تولید سلاح و مهمات را افزایش دهند.(ادامه)
دولت ‌سیزدهم و مجلس یازدهم موفق به کشیدن ترمز قطار تورم شدند و تغییر ریل سیاستگذاری با حضور مردم پای صندوق‌های رأی در شرایطی اتفاق افتاد که درآن مقطع نرخ تورم درحال ثبت رکوردهای تاریخی بود. رأی دادیم تورم چی شد؟
دولت ‌سیزدهم و مجلس یازدهم موفق به کشیدن ترمز قطار تورم شدند و تغییر ریل سیاستگذاری با حضور مردم پای صندوق‌های رأی در شرایطی اتفاق افتاد که درآن مقطع نرخ تورم درحال ثبت رکوردهای تاریخی بود.(ادامه)
رئیس جمهور روسیه بار دیگر از شهروندانش خواست که فرزندان بیشتری داشته باشند. تاکید پوتین بر فرزندآوری زوج‌های جوان روسی
رئیس جمهور روسیه بار دیگر از شهروندانش خواست که فرزندان بیشتری داشته باشند.(ادامه)
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که این کشور از طریق کانال‌های دیپلماتیک به دولت آمریکا هشدار داده که مسیری که واشنگتن در جنگ اوکراین دنبال می‌کند، بسیار خطرناک است. روسیه: به آمریکا هشدار دادیم که مسیر آنها در اوکراین خطرناک است
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که این کشور از طریق کانال‌های دیپلماتیک به دولت آمریکا هشدار داده که مسیری که واشنگتن در جنگ اوکراین دنبال می‌کند، بسیار خطرناک است.(ادامه)
الهام علی‌اف رئیس جمهوری آذربایجان گفت که جنگ جهانی سوم نزدیک است و با کو در سال جاری میلادی با بودجه ای حدود ۵۸۸ میلیون دلار صنعت نظامی خود را تقویت و روند افزایش تولید سلاح را دنبال خواهد کرد. علی‌اف: جنگ جهانی سوم نزدیک است
الهام علی‌اف رئیس جمهوری آذربایجان گفت که جنگ جهانی سوم نزدیک است و با کو در سال جاری میلادی با بودجه ای حدود ۵۸۸ میلیون دلار صنعت نظامی خود را تقویت و روند افزایش تولید سلاح را دنبال خواهد کرد.(ادامه)
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس ضمن رد اعداد حقوق نمایندگان گفت: در پی حمله سایبری که به سایت مجلس انجام شد، برخی تصاویر منتسب به اسناد مجلس منتشر شده که کذب است. تکذیب اعداد غیرواقعی درباره حقوق نمایندگان
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس ضمن رد اعداد حقوق نمایندگان گفت: در پی حمله سایبری که به سایت مجلس انجام شد، برخی تصاویر منتسب به اسناد مجلس منتشر شده که کذب است.(ادامه)
درباره حقوق و دستمزد هم باید گفت که تایید شد و مصوبه مجلس برای افزایش ۲۰ درصدی حقوق شاغلان و بازنشستگان برخلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد/ واکنش به ادعای هدایت الله خادمی ....(خبر)
(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان از موافقت این شورا با افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان خبر داد. موافقت شورای نگهبان با افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان
سخنگوی شورای نگهبان از موافقت این شورا با افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان خبر داد.(ادامه)
دعوا بر سر کمک مالی آمریکا به اوکراین بالا گرفت
(ادامه)
زمان واریز یارانه بهمن ۱۴۰۲
با تصمیم جدید واریز یارانه نقدی هر ماه ۱۰ روز دیرتر شد؛ این یعنی زمان واریز یارانه بهمن ۱۴۰۲ سی ام ماه جاری خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز / یادداشت محسن گرجی : معاون هماهنگی امور عمرانی استان با ایجاد چنین گروهی، ناخواسته تایید می‌کند ساختار اداری و اجرایی در استان در مواردی کارآمدی ندارد و لازم است گروهی در استانداری تشکیل شود تا این کم‌کاری را جبران کند .... گروه پیگیری نیاز نیست ؛ ساختار اداری مازندران درست شود !
شمال نیوز / یادداشت محسن گرجی : معاون هماهنگی امور عمرانی استان با ایجاد چنین گروهی، ناخواسته تایید می‌کند ساختار اداری و اجرایی در استان در مواردی کارآمدی ندارد و لازم است گروهی در استانداری تشکیل شود تا این کم‌کاری را جبران کند ....(ادامه)
برانکو مقصد نهایی خود را مشخص کرد
(ادامه)
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در ۱۰ ماه گذشته حدود ۲۳۹ هزار میلیارد ریال از محکومیت‌های صادر شده وارد «اجرای احکام» شده است که در مجموع میزان محکومیت‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۳ برابر افزایش داشته است. «عجله دارم» تاکسی‌های اینترنتی تخلف است / الزام ایران‌خودرو به عرضه ۱۰ هزار خودرو دپو شده
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در ۱۰ ماه گذشته حدود ۲۳۹ هزار میلیارد ریال از محکومیت‌های صادر شده وارد «اجرای احکام» شده است که در مجموع میزان محکومیت‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۳ برابر افزایش داشته است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.821 seconds.