.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران، امروز یکشنبه در سیزدهمین سفر شهرستانی خود در راس هیاتی شامل معاونان استانداری، مدیران ستادی و استانی به شهرستان رامسر سفر خواهد کرد.

«رامسر» مقصد سیزدهمین سفر شهرستانی استاندار مازندران
سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران، امروز یکشنبه در سیزدهمین سفر شهرستانی خود در راس هیاتی شامل معاونان استانداری، مدیران ستادی و استانی به شهرستان رامسر سفر خواهد کرد. (ادامه)
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بسیاری شرکت‌های چینی بر اساس زنجیره ارزش فعالیت می‌کنند، عمده این زنجیره‌ها نیز نیازمند مواد اولیه، انرژی، بازار مصرف و غیره هستند. ساخت شهرک انرژی خورشیدی توسط چین
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بسیاری شرکت‌های چینی بر اساس زنجیره ارزش فعالیت می‌کنند، عمده این زنجیره‌ها نیز نیازمند مواد اولیه، انرژی، بازار مصرف و غیره هستند.(ادامه)
شمال نیوز:

آزادراه تهران-شمال با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور افتتاح شد. قطعه دوم آزادراه تهران - شمال افتتاح شد/ آغاز عملیات قطعه سوم با دستور رئیس جمهور
شمال نیوز: آزادراه تهران-شمال با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور افتتاح شد.(ادامه)
شمال نیوز: آیت الله رئیسی فردا پنج شنبه ۱۵ تیرماه به مازندران سفر می کند. سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به استان مازندران
شمال نیوز: آیت الله رئیسی فردا پنج شنبه ۱۵ تیرماه به مازندران سفر می کند.(ادامه)
شمال نیوز :  دست اندرکاران شرکت صنایع پتروشیمی مازندران روز سه شنبه با برنامه ریزی از سه نقطه ساری، نکا و بهشهر بیش از 80  خبرنگار از رسانه های مختلف گروهی را به محل اجرای این صنعت مادر دعوت کرده و به پرسش های خبرنگاران پاسخ دادند.


خبرنگاران استانی و کشوری قانع شدند / نماینده سهامداران : اینجا میانکاله نیست ، « حسین آباد » است ؛ 5 کیلومتر هوایی و 15 کیلومتر زمینی با میانکاله فاصله دارد/ تبعیت از قانون در اجرای طرح پتروشیمی+ تصاویر
شمال نیوز : دست اندرکاران شرکت صنایع پتروشیمی مازندران روز سه شنبه با برنامه ریزی از سه نقطه ساری، نکا و بهشهر بیش از 80 خبرنگار از رسانه های مختلف گروهی را به محل اجرای این صنعت مادر دعوت کرده و به پرسش های خبرنگاران پاسخ دادند. (ادامه)
رئیس جمهور فرانسه با جمعی از نیرو‌های پلیس پاریس دیدار و از عملکرد آن‌ها در مقابله با معترضان حمایت کرد. حمایت مکرون از عملکرد نیرو‌های پلیس در مقابله با معترضان
رئیس جمهور فرانسه با جمعی از نیرو‌های پلیس پاریس دیدار و از عملکرد آن‌ها در مقابله با معترضان حمایت کرد.(ادامه)
فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از کشف اشیای تاریخی متعلق به دوره سلجوقی در شهرستان ساری خبر داد. کشف اشیای تاریخی دوره سلجوقی در ساری
فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از کشف اشیای تاریخی متعلق به دوره سلجوقی در شهرستان ساری خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: سردار تنگسیری گفت: دشمنان در خلیج‌فارس می‌آیند، اما جوانان ما محکم به آنها اخطار می‌دهند که حق نداری وارد این آبراه بشوید و آنها سرشان را پایین می‌اندازند و تغییر مسیر می‌دهند. ۹۰ درصد تجارت ما از طریق دریا است/ اگر ناو و موشک‌ نباشد، معیشتی هم نخواهیم داشت/ ۶ سیلی محکم در گوش آمریکایی‌ها نواختیم؛ ناو آنها را ناکارآمد کردیم / دشمنان در خلیج‌فارس می‌آیند، اما جوانان ما محکم به آنها اخطار می‌دهند که حق نداری ....(خبر)
شمال نیوز: سردار تنگسیری گفت: دشمنان در خلیج‌فارس می‌آیند، اما جوانان ما محکم به آنها اخطار می‌دهند که حق نداری وارد این آبراه بشوید و آنها سرشان را پایین می‌اندازند و تغییر مسیر می‌دهند.(ادامه)
رسانه استانی میزبان فرماندهان حشدالشعبی عراق + تصاویر
صدا و سیمای مازندران امروز رنگ مقاومت به خود گرفت و صدای فرماندهان حشدالشعبی عراق در رسانه استانی طنین انداز شد و بوی سردار دلها حاج قاسم و ابومهدی المهندس به‌ مشام رسید. (ادامه)
شمال نیوز : نکته بارز مدیریتی حسینی پور استاندار مازندران، فهم جامع از مشکلات اقتصادی و طرح‌هایی است که منجر به برون رفت مازندران از چنبره اختاپوس گونه‌ای می‌شود که گاهی بر تنفس گاه مردم و زندگی آن‌ها تاثیر می‌گذارد. روایت دکتر هادی ابراهیمی از عملکرد ۵۵۵ روزه استاندار مازندران
شمال نیوز : نکته بارز مدیریتی حسینی پور استاندار مازندران، فهم جامع از مشکلات اقتصادی و طرح‌هایی است که منجر به برون رفت مازندران از چنبره اختاپوس گونه‌ای می‌شود که گاهی بر تنفس گاه مردم و زندگی آن‌ها تاثیر می‌گذارد.(ادامه)
عکس/ زیارت رئیسی بر مزار شهید سلیمانی
رئیس جمهور در جریان سفر یک‌روزه خود به استان کرمان به منظور بازدید و افنتاح تعدادی از طرح‌های حوزه آب و برق، با حضور در گلزار شهدای کرمان، ضمن زیارت مزار شهید حاج قاسم سلیمانی، یاد مجاهدت‌های شهیدان به ویژه سیدالشهدای مقاومت را گرامی داشت.(ادامه)
دومین خرید الهلال رکورد ابرستاره آرژانتینی را شکست. خرید جدید الهلال رکورد مسی را شکست
دومین خرید الهلال رکورد ابرستاره آرژانتینی را شکست.(ادامه)
علی کریمی فقط برای خرید و تملک باشگاه سپید رود از دسته چک خواهرش چک‌های بی محل نکشیده که حتی برای تسویه حساب با اعضای کادر فنی تیم هم از چک‌های حساب خواهرش کشیده است. رونمایی از چک بی‌محل دیگری که علی کریمی از حساب خواهرش کشید+ سند
علی کریمی فقط برای خرید و تملک باشگاه سپید رود از دسته چک خواهرش چک‌های بی محل نکشیده که حتی برای تسویه حساب با اعضای کادر فنی تیم هم از چک‌های حساب خواهرش کشیده است.(ادامه)
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف بیش از ۸ تن دارو‌های گیاهی احتکار شده از یک واحد انباری در شهرستان ساری خبر داد. احتکار بیش از ۸ تن داروی گیاهی در ساری
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف بیش از ۸ تن دارو‌های گیاهی احتکار شده از یک واحد انباری در شهرستان ساری خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا از شرکت نکاچوب، شرکت بهره‌برداری و صنایع چوب فریم و مجتمع توریستی- گردشگری سالاردره در استان مازندران بازدید کرد. ظرفیت «نکاچوب» در منطقه بی‌نظیر است و سرمایه‌ای بزرگ برای استان و منطقه محسوب می شود
شمال نیوز: مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا از شرکت نکاچوب، شرکت بهره‌برداری و صنایع چوب فریم و مجتمع توریستی- گردشگری سالاردره در استان مازندران بازدید کرد.(ادامه)
گارد ساحلی آمریکا از کشف یک میدان زباله در نزدیکی زیردریایی ناپدید شده گردشگری در حوالی بقایای کشتی تایتانیک خبر داد. آثاری از زیردریایی ناپدید شده کشف شد/ کشته شدن تمام سرنشینان
گارد ساحلی آمریکا از کشف یک میدان زباله در نزدیکی زیردریایی ناپدید شده گردشگری در حوالی بقایای کشتی تایتانیک خبر داد.(ادامه)
مسئله اقتصاد، مسئله اول کشور است/ یک زمانی رئیس جمهور وقت هم اجازه بازدید از زندان را نداشت/ دولت به دنبال اصلاح ۲۱۰ گلوگاه فساد است/ تمامی برنامه های دشمنان در اغتشاشات اخیر گفته نشد/ دشمن به دنبال انسجام بین خانواده های زندانیان اغتشاشات بود ....(خبر)
(ادامه)
یکی از غواصان زیردریایی گمشده در اعماق اقیانوس اطلس خبر داده که حالش خوب است. تماس یکی از خدمه زیردریایی ناپدید شده در اقیانوس اطلس
یکی از غواصان زیردریایی گمشده در اعماق اقیانوس اطلس خبر داده که حالش خوب است.(ادامه)
شمال نیوز : سال ۱۳۵۴ ما با پدر یک سفر اروپا رفتیم، وارد هر شهری می‌شدیم پدر ماشین را متوقف می‌کردند و با مترو تردد می‌کردیم . سال ۵۴ با پدر یک سفر اروپا رفتیم/ احساس خوبی داریم که پدرمان آیت‌الله رفسنجانی است/ سال ۵۷ که این‌جا انقلاب بود من دو ماهی برای یادگیری زبان در لندن بودم/ بعد از انقلاب برای تحصیل به خارج رفتم/ بین ما فائزه در سیاست از همه جسورتر است/ برای انتخابات برنامه دارم
شمال نیوز : سال ۱۳۵۴ ما با پدر یک سفر اروپا رفتیم، وارد هر شهری می‌شدیم پدر ماشین را متوقف می‌کردند و با مترو تردد می‌کردیم .(ادامه)
نیرو‌های تحصیلکرده به عنوان داوطلب در انتقال خون بکار گرفته می‌شوند و در صورت جذب نیرو در اولویت استخدامی قرار می‌گیرند بکارگیری نیرو‌های داوطلب در سازمان انتقال خون
نیرو‌های تحصیلکرده به عنوان داوطلب در انتقال خون بکار گرفته می‌شوند و در صورت جذب نیرو در اولویت استخدامی قرار می‌گیرند(ادامه)
نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ جهت اتمام پروژه توسعه و تکمیل کتابخانه شهیدکشوری کیاکلا قول مساعد داد. عزم جدّی برای اتمام توسعه و تکمیل کتابخانه شهید کشوری کیاکلا
نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ جهت اتمام پروژه توسعه و تکمیل کتابخانه شهیدکشوری کیاکلا قول مساعد داد.(ادامه)
فرمانده انتظامی سیمرغ از اجرای طرح بازدید از واحد‌های صنفی و پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در آن شهرستان خبر داد. پلمب واحدهای صنفی متخلف در سیمرغ
فرمانده انتظامی سیمرغ از اجرای طرح بازدید از واحد‌های صنفی و پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
اتاق بازرگانی باید توسط تجار موفق اداره شود/ اتاق حیات خلوت جمع خاصی نیست/ با مدیریت جهادی در خدمت تولید و اقتصاد کشور باشیم
شمال نیوز: کاندیدای ریاست اتاق بازرگانی ایران گفت: توجه ویژه به تشکل ها و بسترسازی برای حضور پررنگ آنان در تصمیم گیری های اتاق ایران از جمله راهبردهای ما برای نقش آفرینی در ریاست اتاق است.(ادامه)
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال با بیان اینکه همکاری با لوپز اسپانیایی منتفی شد، گفت: سرمربی جدید استقلال فردا از بین گزینه‌های ایرانی معرفی می‌شود. حضور لوپز در استقلال منتفی شد
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال با بیان اینکه همکاری با لوپز اسپانیایی منتفی شد، گفت: سرمربی جدید استقلال فردا از بین گزینه‌های ایرانی معرفی می‌شود.(ادامه)
چهره واقعی کشمیری، عامل شهادت رجایی و باهنر+آخرین‌ عکس‌ها
طی روزهای گذشته و در پی انتشار خبرهایی از یک حمله مسلحانه در حومه پاریس، خبرهای ضد و نقیضی از کشته شدن و زنده بودن کشمیری رسانه‌ای شده است.(ادامه)
منابعی از آزار شدید کودکان در یک مرکز سخن گفتند که پیگیری این پرونده منجر به تغییرات جدی در این موسسه خیریه شد. سوزاندان دست‌وپای کودک با اتو به خاطر شب‌ادراری!
منابعی از آزار شدید کودکان در یک مرکز سخن گفتند که پیگیری این پرونده منجر به تغییرات جدی در این موسسه خیریه شد.(ادامه)
رییس کل دادگستری مازندران گفت: ۳۸ هزار تن روغن در سیلوهای بنادر استان در امیرآباد و نوشهر نگهداری می‌شود که تا روزهای آینده با دستور قضایی تعیین تکلیف خواهند شد.

دستور قضایی برای ترخیص ۳۸ هزار تن روغن از بنادر مازندران صادر شد
رییس کل دادگستری مازندران گفت: ۳۸ هزار تن روغن در سیلوهای بنادر استان در امیرآباد و نوشهر نگهداری می‌شود که تا روزهای آینده با دستور قضایی تعیین تکلیف خواهند شد. (ادامه)
ایشان در تبیین اهمیت ۳گانه صنعت هسته‌ای، این صنعت را به لحاظ پیشرفت و بروز توانایی‌ها، «آبروبخش» کشور دانستند و با اشاره به تأثیر اساسی دستاوردهای هسته‌ای در بهترشدن زندگی مردم، افزودند: صنعت هسته‌ای از لحاظ وزن سیاسی و جایگاه جهانی ایران، موجب آبروی ملی است؛ صنعت هسته‌ای کلید پیشرفت ایران در بخش‌های مختلف/ همکاری با آژانس در چارچوب پادمان حفظ شود اما زیر بار خواسته‌های زورگویانه نروید/ در هر توافقی زیرساخت‌های هسته‌ای نباید دست بخورد(خبر)
ایشان در تبیین اهمیت ۳گانه صنعت هسته‌ای، این صنعت را به لحاظ پیشرفت و بروز توانایی‌ها، «آبروبخش» کشور دانستند و با اشاره به تأثیر اساسی دستاوردهای هسته‌ای در بهترشدن زندگی مردم، افزودند: صنعت هسته‌ای از لحاظ وزن سیاسی و جایگاه جهانی ایران، موجب آبروی ملی است؛(ادامه)
عکس/ اسب سواری ضرغامی
همزمان با فرارسیدن هفته صنایع دستی، عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از نمایشگاه داربافته‌های عشایر قشقایی بخش وردشت روستای مهرگرد شهرستان سمیرم استان اصفهان بازدید کرد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۰ خرداد
روزنامه‌های امروز به سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی و بازدید میدانی رئیس قوه قضاییه از انبار‌های بنادر، گمرکات و اموال تملیکی پرداخته‌اند.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 197 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.294 seconds.