.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که به گیلان سفر کرده است در جمع احزاب سیاسی این استان تاکید کرد تنها راهکار فعلی، برگزاری انتخابات است و اگر تمام جریان‌های وفادار به انقلاب و میهن با همه ... هاشمی: کمک می‌کنم تا انتخابات سالم برگزار شود
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که به گیلان سفر کرده است در جمع احزاب سیاسی این استان تاکید کرد تنها راهکار فعلی، برگزاری انتخابات است و اگر تمام جریان‌های وفادار به انقلاب و میهن با همه ...(ادامه)
جریمه 2 جایگاه سوخت در مازندران
(ادامه)
هرچند در خبرها آمده است که 70درصد از سواحل مازندران آزاد شده است اما گزارشهای موجود نشان میدهد که بسیاری از این سواحل هنوز هم در اختیار دستگاههای دولتی و بخش خصوصی قرار دارد و استاندار مازندران بمنظور ... استاندار مازندران و روند آزاد سازی سواحل
هرچند در خبرها آمده است که 70درصد از سواحل مازندران آزاد شده است اما گزارشهای موجود نشان میدهد که بسیاری از این سواحل هنوز هم در اختیار دستگاههای دولتی و بخش خصوصی قرار دارد و استاندار مازندران بمنظور ...(ادامه)
آزادی 75 درصد سواحل دریای مازندران
استاندار مازندران گفت : پس از ابلاغ مصوبه هیئت دولت کار آزاد سازی سواحل مازندران آغاز و تاکنون 75درصد سواحل که مربوط به دستگاه های اجرایی بود آزاد شده و در اختیار عموم مردم قرار گرفته است . (ادامه)
اجرای طرح رحمت در 16 شهر مازندران
مشاور امور زنان و خانواده استانداری مازندران گفت : طرح حجاب همزمان با 30 استان کشور در 16 شهرستان مازندران به اجرا در آمد.(ادامه)
استاندار مازندران با حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی (معاونت برنامه ریزی استانداری ) استان و در جمع کارکنان و مسئولان این سازمان اهداف و نتایج ادغام سازمان مدیریت در استانداری را تبیین و تشریح نمودند...
بازدید استاندار از سازمان مدیریت و برنامه ریزی
استاندار مازندران با حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی (معاونت برنامه ریزی استانداری ) استان و در جمع کارکنان و مسئولان این سازمان اهداف و نتایج ادغام سازمان مدیریت در استانداری را تبیین و تشریح نمودند... (ادامه)
 استاندار گلستان در بازديد از روستاي كوهستاني "شاهكوه" گرگان گفت: اين منطقه با توانمندي بالقوه و جاذبه‌هاي طبيعي بسيار، قابليت تبديل به منطقه مهم گردشگري را ... بازدید استاندار گلستان از اولین روستای اینترنتی کشور
استاندار گلستان در بازديد از روستاي كوهستاني "شاهكوه" گرگان گفت: اين منطقه با توانمندي بالقوه و جاذبه‌هاي طبيعي بسيار، قابليت تبديل به منطقه مهم گردشگري را ...(ادامه)
ساخت بزرگترین آکواریوم ماهی ایران در دریای خزر
استاندار مازندران گفت: بزرگترین اکواریوم ماهی ایران در دریای خزر ایجاد خواهد شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، ابوطالب شفقت با بیان مطلب فوق دقایقی پیش در بازدید از پژوهشکده اکولوژیک دریای خزر در جمع مدیران این واحد گفت:برای اولین بار در کشور"سوسیس ماهی" در پژوهشکده اکولوژیک دریای خزر تولید شده است.(ادامه)
شمال نیوز: اسکندری وزیر جهاد کشاورزی،بنا به دستور رئیس جمهوری قرار بود هر ماه به مازندران سفر کند و از طرحها و پروژه های کشاورزی استان دیدن نماید. وی  قرار است شب پنج شنبه در جمع مدیران جهاد کشاورزی استان در ساری؛ از  ... یک سفر با 2 هدف
شمال نیوز: اسکندری وزیر جهاد کشاورزی،بنا به دستور رئیس جمهوری قرار بود هر ماه به مازندران سفر کند و از طرحها و پروژه های کشاورزی استان دیدن نماید. وی قرار است شب پنج شنبه در جمع مدیران جهاد کشاورزی استان در ساری؛ از ...(ادامه)
تعیین60 منطقه نمونه گردشگری گیلان
یات دولت در سفر به استان گیلان 60 منطقه طبیعی و تاریخی این استان را به عنوان مناطق نمونه گردشگری تصویب کردند.(ادامه)
به دنبال انتشار اخبار مربوط به آنفلونزای مرغی ،روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان  مازندران ، در اقدامی برخلاف شان عرصه اطلاع رسانی، از ورود و همراهی ... آنفولانزای بی مهر !!
به دنبال انتشار اخبار مربوط به آنفلونزای مرغی ،روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران ، در اقدامی برخلاف شان عرصه اطلاع رسانی، از ورود و همراهی ...(ادامه)
دیدارمهندس شفقت ازماهنامه صنعت,تولید,مصرف
(ادامه)
افتتاح اولین نمایشگاه هنرمندان جانباز کشور درگیلان
به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نخستین نمایشگاه هنرمندان جانباز کشور روز شنبه در گیلان افتتاح شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ایثار، رئیس سازمان بنیاد شهید و امورایثارگران استان گیلان هدف از برپائی این نمایشگاه را ارایه استعدادها (ادامه)
تذکر مدبرانه به نشریه هروقت نامه ( اصولگرا )
هر وقت نامه و هرشكل نامه اصولگرا شماره 33 سال دوم را شما خوانده ايد... می گویند تاکنون بیش از چهارده سردبیر در همین محدود شماره وچندین مکان عوض کرده تا بگوید ما خیلی خیلی...(ادامه)
مازندران باید قطب گردشگری جهان اسلام شود
مسئولان گردشگری استان مازندران باید زمینه ای را فراهم کنند تا گردشگران خارجی با هدف شناخت فرهنگ دینی ایران ، به خطه سر سبز شمال کشور سفر کنند.به گزارش شمال نیوز (ادامه)
استاندار مازندران از عملکرد خدمات کشاورزی در مناطق مختلف این استان انتقاد کرد و گفت: این مراکز با قهوه خانه‌ها هیچ فرقی ندارند. ابوطالب شفقت دیروز در جمع فرمانداران و بخشداران استان در ساری ... خدمات کشاورزی يا قهوه خانه !!
استاندار مازندران از عملکرد خدمات کشاورزی در مناطق مختلف این استان انتقاد کرد و گفت: این مراکز با قهوه خانه‌ها هیچ فرقی ندارند. ابوطالب شفقت دیروز در جمع فرمانداران و بخشداران استان در ساری ...(ادامه)
بازدید استاندار گیلان از ماسوله دوم ایران
استاندار گيلان در سلسله بازديدهاي خود از مناطق محروم، اين هفته در جمع روستائيان محروم انبوه كه به ماسوله دوم ايران در جنوب اين استان معروف است حضور يافت و از نزديك مشكلات آنان را بررسي كرد.(ادامه)
بازدید استاندار مازندران از پروژه نصب کارخانه زباله سوز شهرداری ساری
مهندس ابوطالب شفقت استاندار مازندران به همراه جمعی از مسئولین، از روند پروژه نصب کارخانه زباله سوز شهرداری ساری بازدید کردند. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا،در این بازدید مهندس محمد قنبرپور شهردار ساری از چگونگی روند پیشرفت این پروژه گزارش کاملی ارائه کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.349 seconds.