.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
استاندار گلستان روز گذشته در راس یک هیاتي از مدیران استانی جهت شرکت در مراسم آغاز عملیات احداث خط آهن گرگان - برکت ( ترکمنستان )قزل قایا ( قزاقستان ) به ترکمنستان سفر كرد.وي در مدت اقامت خود در عشق آباد، با معاون رئیس جمهور، وزرای بازگانی ... سفراستاندارگلستان به ترکمنستان
استاندار گلستان روز گذشته در راس یک هیاتي از مدیران استانی جهت شرکت در مراسم آغاز عملیات احداث خط آهن گرگان - برکت ( ترکمنستان )قزل قایا ( قزاقستان ) به ترکمنستان سفر كرد.وي در مدت اقامت خود در عشق آباد، با معاون رئیس جمهور، وزرای بازگانی ...(ادامه)
توفان شدید در محمودآباد
(ادامه)
نصب حفاظهای کابلی در محور هراز
(ادامه)
آغاز جشنواره نشریات دانشجویی شمال کشور
(ادامه)
عملکرد دولت بنام نماینده مجلس !
(ادامه)
بازدید سرزده رئیس دانشگاه مازندران از خوابگاهها
(ادامه)
دیدار استاندار گیلان با سفیر فرانسه
(ادامه)
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور در مراسم ربع قرن تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی و افتتاح مجتمع آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بزودی وارد مازندران خواهد شد. ايشان قرار است در اين سفر در يادواره سرلشگر شهيد  ...
سفر آیت ا... هاشمی رفسنجانی به مازندران
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور در مراسم ربع قرن تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی و افتتاح مجتمع آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بزودی وارد مازندران خواهد شد. ايشان قرار است در اين سفر در يادواره سرلشگر شهيد ... (ادامه)
آداب عید بزرگ اسلامی در میان مسلمان جهان(ديدگاه)
(ادامه)
سرمایه گذاری 5ميليون دلاری قزاقها در مازندران
(ادامه)
قاسم جند دايره خالي توريسم مجازي(يادداشت)
قاسم جند(ادامه)
گشایش هفتمین نمایشگاه مطبوعات مازندران
(ادامه)
هفتمین نمایشگاه مطبوعات مازندران برگزار می شود
(ادامه)
بازرسان ويژه شهردار در سطح شهر ساري
(ادامه)
بحرین چگونه از خاک ایران جدا شد؟(ديدگاه)
(ادامه)
اعلام آمادگی چینی ها برای ساخت سد در آمل
سرپرست شرکت چینی سد سازی گفت: با بررسی نهایی مشاوران فنی و نتایج حاصل شده از نشست های مختلف، این شرکت آمادگی کامل برای ساخت سد منگل در آمل را دارد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، ظهر امروز پیمانکاران چینی برای آغاز عملیات اجرائی بزرگترین سد برق آبی و کشاورزی شمال کشور از سد منگل آمل بازدید کردند. سرپرست این شرکت چینی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: این بازدید به منظور کسب اطلاعات بیشتر از سد منگل و عملیات اجرائی آن انجام شد. " تان شین " خاطرنشان کرد: سد منگل در بهترین مکان زمین شناسی قرار گرفته است و نتایج حاصله و تاییدیه فنی نیز این امر را تایید می کند به همین دلیل پیمانکاران چینی آمادگی کامل برای ساخت و سرمایه گذاری در این زمینه را دارند. وی با بیان این که تمامی مراحل ساخت این سد با استفاده از اعتبارات خارجی هزینه خواهد شد، مدت زمان ساخت این سد را چهار سال اعلام کرد. تان شین تصریح کرد: " گروه پیمانکاری چینی " بزرگترین شرکت سد سازی دولتی در چین است که 70 درصد ساخت سد در این کشور را انجام می دهد. مجری سد منگل نیز در این مراسم اظهار داشت: تا مراحل پایانی مطالعات زمین شناسی سد منگل، نتایج این مطالعات رضایت بخش بود و هیچ مشکل فنی برای ساخت سد وجود نداشته است.(ادامه)
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که به گیلان سفر کرده است در جمع احزاب سیاسی این استان تاکید کرد تنها راهکار فعلی، برگزاری انتخابات است و اگر تمام جریان‌های وفادار به انقلاب و میهن با همه ... هاشمی: کمک می‌کنم تا انتخابات سالم برگزار شود
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که به گیلان سفر کرده است در جمع احزاب سیاسی این استان تاکید کرد تنها راهکار فعلی، برگزاری انتخابات است و اگر تمام جریان‌های وفادار به انقلاب و میهن با همه ...(ادامه)
جریمه 2 جایگاه سوخت در مازندران
(ادامه)
هرچند در خبرها آمده است که 70درصد از سواحل مازندران آزاد شده است اما گزارشهای موجود نشان میدهد که بسیاری از این سواحل هنوز هم در اختیار دستگاههای دولتی و بخش خصوصی قرار دارد و استاندار مازندران بمنظور ... استاندار مازندران و روند آزاد سازی سواحل
هرچند در خبرها آمده است که 70درصد از سواحل مازندران آزاد شده است اما گزارشهای موجود نشان میدهد که بسیاری از این سواحل هنوز هم در اختیار دستگاههای دولتی و بخش خصوصی قرار دارد و استاندار مازندران بمنظور ...(ادامه)
آزادی 75 درصد سواحل دریای مازندران
استاندار مازندران گفت : پس از ابلاغ مصوبه هیئت دولت کار آزاد سازی سواحل مازندران آغاز و تاکنون 75درصد سواحل که مربوط به دستگاه های اجرایی بود آزاد شده و در اختیار عموم مردم قرار گرفته است . (ادامه)
اجرای طرح رحمت در 16 شهر مازندران
مشاور امور زنان و خانواده استانداری مازندران گفت : طرح حجاب همزمان با 30 استان کشور در 16 شهرستان مازندران به اجرا در آمد.(ادامه)
استاندار مازندران با حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی (معاونت برنامه ریزی استانداری ) استان و در جمع کارکنان و مسئولان این سازمان اهداف و نتایج ادغام سازمان مدیریت در استانداری را تبیین و تشریح نمودند...
بازدید استاندار از سازمان مدیریت و برنامه ریزی
استاندار مازندران با حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی (معاونت برنامه ریزی استانداری ) استان و در جمع کارکنان و مسئولان این سازمان اهداف و نتایج ادغام سازمان مدیریت در استانداری را تبیین و تشریح نمودند... (ادامه)
 استاندار گلستان در بازديد از روستاي كوهستاني "شاهكوه" گرگان گفت: اين منطقه با توانمندي بالقوه و جاذبه‌هاي طبيعي بسيار، قابليت تبديل به منطقه مهم گردشگري را ... بازدید استاندار گلستان از اولین روستای اینترنتی کشور
استاندار گلستان در بازديد از روستاي كوهستاني "شاهكوه" گرگان گفت: اين منطقه با توانمندي بالقوه و جاذبه‌هاي طبيعي بسيار، قابليت تبديل به منطقه مهم گردشگري را ...(ادامه)
ساخت بزرگترین آکواریوم ماهی ایران در دریای خزر
استاندار مازندران گفت: بزرگترین اکواریوم ماهی ایران در دریای خزر ایجاد خواهد شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، ابوطالب شفقت با بیان مطلب فوق دقایقی پیش در بازدید از پژوهشکده اکولوژیک دریای خزر در جمع مدیران این واحد گفت:برای اولین بار در کشور"سوسیس ماهی" در پژوهشکده اکولوژیک دریای خزر تولید شده است.(ادامه)
شمال نیوز: اسکندری وزیر جهاد کشاورزی،بنا به دستور رئیس جمهوری قرار بود هر ماه به مازندران سفر کند و از طرحها و پروژه های کشاورزی استان دیدن نماید. وی  قرار است شب پنج شنبه در جمع مدیران جهاد کشاورزی استان در ساری؛ از  ... یک سفر با 2 هدف
شمال نیوز: اسکندری وزیر جهاد کشاورزی،بنا به دستور رئیس جمهوری قرار بود هر ماه به مازندران سفر کند و از طرحها و پروژه های کشاورزی استان دیدن نماید. وی قرار است شب پنج شنبه در جمع مدیران جهاد کشاورزی استان در ساری؛ از ...(ادامه)
تعیین60 منطقه نمونه گردشگری گیلان
یات دولت در سفر به استان گیلان 60 منطقه طبیعی و تاریخی این استان را به عنوان مناطق نمونه گردشگری تصویب کردند.(ادامه)
به دنبال انتشار اخبار مربوط به آنفلونزای مرغی ،روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان  مازندران ، در اقدامی برخلاف شان عرصه اطلاع رسانی، از ورود و همراهی ... آنفولانزای بی مهر !!
به دنبال انتشار اخبار مربوط به آنفلونزای مرغی ،روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران ، در اقدامی برخلاف شان عرصه اطلاع رسانی، از ورود و همراهی ...(ادامه)
دیدارمهندس شفقت ازماهنامه صنعت,تولید,مصرف
(ادامه)
افتتاح اولین نمایشگاه هنرمندان جانباز کشور درگیلان
به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نخستین نمایشگاه هنرمندان جانباز کشور روز شنبه در گیلان افتتاح شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ایثار، رئیس سازمان بنیاد شهید و امورایثارگران استان گیلان هدف از برپائی این نمایشگاه را ارایه استعدادها (ادامه)
تذکر مدبرانه به نشریه هروقت نامه ( اصولگرا )
هر وقت نامه و هرشكل نامه اصولگرا شماره 33 سال دوم را شما خوانده ايد... می گویند تاکنون بیش از چهارده سردبیر در همین محدود شماره وچندین مکان عوض کرده تا بگوید ما خیلی خیلی...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.275 seconds.