.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
انهدام 9 باند متجاوز به میراث فرهنگی مازندران
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، از انهدام 9 باند متجاوز به میراث فرهنگی در اردیبهشت ماه امسال خبرداد.(ادامه)
چرا آمریکا از جنگ نظامی مستقیم با ایران هراس دارد؟(ديدگاه)
(ادامه)
شمال نیوز : اگر نتوانیم مدیریت کنیم قطعاً دچار بحران می‌شویم. امروز آسیب‌های اجتماعی را در جامعه ایران ببینید؛ محصول همین تغییرات است. شما وضعیت طلاق، خشونت، حاشیه‌نشینی، فساد و ده‌ها مسئله اجتماعی در جامعه ایران را ببینید. مسئله کمی نیست..... اگر اصلاح‌طلبان نبودند، دولت روحانی رای نمی‌آورد/سخنگویی دولت را نپذیرفتم/ امنیتی‌ها در شرایط سخت کشور را از بحران عبور دادند
شمال نیوز : اگر نتوانیم مدیریت کنیم قطعاً دچار بحران می‌شویم. امروز آسیب‌های اجتماعی را در جامعه ایران ببینید؛ محصول همین تغییرات است. شما وضعیت طلاق، خشونت، حاشیه‌نشینی، فساد و ده‌ها مسئله اجتماعی در جامعه ایران را ببینید. مسئله کمی نیست.....(ادامه)
باند جعل و سرقت اینترنتی در مازندران متلاشی شد
فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و انهدام باند جعل درگاه بانکی با دو میلیارد ریال سرقت اینترنتی خبر داد.(ادامه)
آخرین عکس از ابراهیم محمدیان قبل از هلاکت توسط وزارت اطلاعات / او رییس گروهک پاشاخان هندی مازندران بود + جزییات
(ادامه)
۸ باند متجاوز به میراث فرهنگی در مازندران متلاشی شد
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از انهدام هشت باند متجاوز به میراث فرهنگی در فروردین ماه سال جاری خبرداد.(ادامه)
انهدام 11 باند توزیع کالاهای قاچاق در مازندران
دبیر کمیسیون نظارت و هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران با بیان اینکه 11 باند اصلی پخش کننده کالاهای قاچاق در مازندران متلاشی شد، گفت: طی سال گذشته 2هزار و 50 نفر در خصوص قاچاق کالا و ارز در مازندران دستگیر شدند.(ادامه)
کاوشگر اسرائیلی هنگام فرود بر سطح ماه دچار حادثه گردید و ارتباطش با زمین قطع شد. شکست پروژه فرود کاوشگر اسرائیل بر سطح ماه
کاوشگر اسرائیلی هنگام فرود بر سطح ماه دچار حادثه گردید و ارتباطش با زمین قطع شد.(ادامه)
فرمانده انتظامی نوشهر از انهدام یک باند سرقت منزل با ۴۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. باند سرقت منزل با ۴۲ فقره سرقت در نوشهر متلاشی شد
فرمانده انتظامی نوشهر از انهدام یک باند سرقت منزل با ۴۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: دو نفر از عناصر تیم تروریستی پاکستانی بودند و عامل انتحاری نیز فردی به نام حافظ محمدعلی از پاکستان بود و یک فرد دیگر از پاکستان نیز حضور داشتد. عامل انتحاری حادثه تروریستی زاهدان، حافظ محمدعلی، پاکستانی بود / یک عضو دیگر تیم تروریستی نیز پاکستانی بود / ۳ نفر از عوامل تیم ترویستی از منطقه سیستان و بلوچستان بودند؛ ۲ نفر از آن‌ها دستگیر شده اند؛ یک نفر متواری است / اولین سرنخ از یک خانم دستگیرشده به دست آمد(خبر)
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: دو نفر از عناصر تیم تروریستی پاکستانی بودند و عامل انتحاری نیز فردی به نام حافظ محمدعلی از پاکستان بود و یک فرد دیگر از پاکستان نیز حضور داشتد.(ادامه)
باند سرقت احشام و اماکن تجاری در ساری متلاشی شد
سرپرست پلیس آگاهی مازندران از انهدام یک باند سرقت احشام و اماکن تجاری با ۲۱ فقره سرقت خبر داد.(ادامه)
ناگفته‌هایی از حماسه ماندگار رزمندگان گیلانی در عملیات والفجر ۸
(ادامه)
۷ غذای خوب برای تقویت گوارش
دستگاه گوارش نقشی حیاتی در بدن و سلامت انسان دارد. این دستگاه مسئول جذب مواد مغذی و انهدام مواد زائد است. در ادمه به معرفی چند ماده غذایی مفید برای گوارش می‌پردازیم.(ادامه)
شمال نیوز: فردا یا هدف رو میزنیم و بر میگردیم، یا هدف رو میزنیم و بر نمیگردیم، یا هدف رو نمیزنیم و بر نمیگردیم. خاطره ای از سرهنگ خلبان هوانیروز مهدی مدرس در جریان جنگ ایران و عراق. انهدام رادار راسیت عراق یک هدف مهم برای ایران
شمال نیوز: فردا یا هدف رو میزنیم و بر میگردیم، یا هدف رو میزنیم و بر نمیگردیم، یا هدف رو نمیزنیم و بر نمیگردیم. خاطره ای از سرهنگ خلبان هوانیروز مهدی مدرس در جریان جنگ ایران و عراق.(ادامه)
انهدام 2 باند قاچاقچی با تعقیب و گریز در نوشهر
(ادامه)
کشفیات 56 میلیارد ریالی کالای قاچاق در مازندران
معاون امور شهرستان‌های پلیس آگاهی مازندران، از کشفیات 56 میلیارد و 973 میلیون ریالی انواع کالای قاچاق در استان طی یک ماهه گذشته خبر داد.(ادامه)
کشف ۳۰ دستکاه خودرو سرقتی در بابل و بابلسر
جانشین فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند سارقان خودرو و کشف ۳۰ دستگاه خودرو سرقتی در شهرستان های بابل و بابلسر خبر داد.(ادامه)
پایان سرقت نیسان‌آبی در قائم‌شهر
فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر از انهدام یک باند سرقت خودروی نیسان با 7 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
۴۲۴ کیلوگرم مواد مخدر در مازندران کشف شد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از اجرای طرح مقابله با مواد مخدر و کشف ۴۲۴ کیلو گرم مواد مخدر در استان طی دو هفته گذشته خبر داد.(ادامه)
اگر چه ایران موشک‌هایی با برد بالای دوهزار کیلومتر هم در اختیار دارد، اما موشک‌های میان برد نیز می‌توانند اهداف منطقه‌ای ایران را به راحتی تامین کنند. سریع و دقیق؛ ویژگی انتقام با موشک‌های ایرانی؛ / کدام پایگاه‌های آمریکا در تیررس موشک‌های سپاه پاسداران قرار دارند؟ + مشخصات و تصاویر(خبر)
اگر چه ایران موشک‌هایی با برد بالای دوهزار کیلومتر هم در اختیار دارد، اما موشک‌های میان برد نیز می‌توانند اهداف منطقه‌ای ایران را به راحتی تامین کنند.(ادامه)
امحاء ۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مازندران
دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران از امحای 7 میلیارد ريال قاچاق کالا در مازندران خبر داد.(ادامه)
انهدام باند سرقت احشام و کشف ۸۰ راس گوسفند در میاندورود
فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام باند سرقت احشام با ۱۲ فقره سرقت و کشف ۸۰ راس دام سرقتی در شهرستان میاندورود خبر داد.(ادامه)
قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اعلام کرد : انهدام یک تیم تروریستی در جنوب شرق کشور/ هلاکت و زخمی شدن ۷ تروریست(خبر)
(ادامه)
سرپرست یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: ۱۴ باند قاچاق اشیاء عتیقه در استان منهدم و ۲۰۰ دستگاه فلزیاب از قاچاقچیان کشف شده است. انهدام ۱۴ باند قاچاق اشیای عتیقه در مازندران
سرپرست یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: ۱۴ باند قاچاق اشیاء عتیقه در استان منهدم و ۲۰۰ دستگاه فلزیاب از قاچاقچیان کشف شده است.(ادامه)
۲ باند بزرگ سارقان حرفه ای ویلاها در نوشهر متلاشی شد
فرمانده انتظامی نوشهر از انهدام دو باند بزرگ سارقان حرفه ای منازل و ویلا و کشف اموال سرقتی و قاچاق به ارزش حدود ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان خبر داد.(ادامه)
انهدام باند کیف قاپ و موبایل قاپ در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند کیف قاپ و موبایل قاپ با بیش از ۵۶ فقره سرقت در شهرستان های "بابل و قائم شهر" خبر داد.(ادامه)
۱۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در مازندران کشف شد
فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۱۱۱ میلیارد و ۳۰۴ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در استان طی ۳ ماه اول سال خبر داد.(ادامه)
انهدام باند قاچاقچیان گوشت خوک در آمل
رئیس اداره حفاظت محیط زیست آمل با بیان اینکه باند قاچاقچیان گوشت خوک در آمل با بیش از 90 کیلوگرم گوشت خوک در دام قانون گرفتار شد، گفت: این اقدام طی عملیات یک‌ماهه و نظارت بر فعالیت یکی از قاچاقچیان، کشف و ضبط شد.(ادامه)
منبع درآمد زندگی مقام‌معظم رهبری از کجاست؟
رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی تاکید کرد: خبرگان در سال ۶۸ هیچ شبهه‌ای برای انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب نداشت، اما تردید افکنی در این زمینه جزو القائات شیطانی جریان ضدانقلاب است تا نقش ولی‌فقیه را تضعیف کنند. (ادامه)
نوبت بندی، راهکاری برای رفع بحران آب در اراضی کشاورزی
مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران گفت: یکی از راه کارهای اساسی برای رفع بحران آب در اراضی کشاورزی نوبت بندی است. (ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 25 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.