.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : موسوی لارگانی اظهار کرد: آقای فاطمی امین در جلسه استیضاح اول وعده واردات خودروی خارجی را داد و مجوز این کار را هم داشت اما چه کرد. بهتر است توجیه نیاورید که گوشمان پر است. وضعیت را به جایی رسانده‌اید که قیمت پراید ۱۰۰ میلیونی به ۳۰۰ میلیون رسیده است. موافقان استیضاح: صمت به ژنرال ارشد کارکشته نیاز دارد اما فاطمی‌امین سرجوخه هم نیست/ به غیر از آینده فروشی چه کردید؟/ فاطمی‌امین: آقای بیگی تنها یک خودرو که داده شده را نام ببرید
شمال نیوز : موسوی لارگانی اظهار کرد: آقای فاطمی امین در جلسه استیضاح اول وعده واردات خودروی خارجی را داد و مجوز این کار را هم داشت اما چه کرد. بهتر است توجیه نیاورید که گوشمان پر است. وضعیت را به جایی رسانده‌اید که قیمت پراید ۱۰۰ میلیونی به ۳۰۰ میلیون رسیده است.(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی با تاکید براینکه تولید، ستون اقتصاد کشور و کارگر ستون فقرات تولید است، بیان داشتند: ما نباید بگذاریم کارگر، این ستون فقرات تضعیف بشود. فرهنگ ثروت‌های بادآورده متوقف شود/دولت و مجلس با اژدهای هفت سر فساد مبارزه کنند/ اگر مسئولی جرات مقابله با مفسد داخلی را نداشته باشد، جرات مبارزه با زورگوی خارجی را نخواهد داشت/ /دولت و مجلس با اژدهای هفت سر فساد مبارزه کنند/ کارگر ستون فقرات تولید است/ نباید این ستون فقرات تضعیف بشود(خبر)
رهبر انقلاب اسلامی با تاکید براینکه تولید، ستون اقتصاد کشور و کارگر ستون فقرات تولید است، بیان داشتند: ما نباید بگذاریم کارگر، این ستون فقرات تضعیف بشود.(ادامه)
نیرو‌های واکنش سریع سودان که در حال درگیری مسلحانه با ارتش سودان هستند، از سیطره خود بر اماکن حساس و حیاتی در پایتخت سودان خبر دادند. درگیری های شدید در سودان
نیرو‌های واکنش سریع سودان که در حال درگیری مسلحانه با ارتش سودان هستند، از سیطره خود بر اماکن حساس و حیاتی در پایتخت سودان خبر دادند.(ادامه)
ایستاده در بهشت/ فرمانده‌ای که در تاریخ ماندگار شد
پس از گذشت ۴۱ سال از ربایش حاج احمد متوسلیان و هیئت همراهش هنوز خبر دقیقی از سرنوشت این ۴ تن منتشر نشده است.(ادامه)
رهبر کره شمالی در جمع دانشمندان هسته‌ای این کشور خواستار تولید و ساخت تسلیحات و مواد هسته‌ای قدرتمند همزمان با افزایش تهدیدات ضد این کشور شد. باید در هر لحظه برای استفاده از سلاح‌ هسته‌ای آماده باشیم!
رهبر کره شمالی در جمع دانشمندان هسته‌ای این کشور خواستار تولید و ساخت تسلیحات و مواد هسته‌ای قدرتمند همزمان با افزایش تهدیدات ضد این کشور شد.(ادامه)
اعضای یک باند شرط‌بندی و قمار که در حوزه مسابقات فوتبال فعالیت می‌کردند، در مازندران دستگیر شدند.

انهدام باند قمار و شرط‌بندی فوتبال در مازندران / ۲۱ نفر دستگیر شدند / جوانان و نوجوانان؛ هدف کلاهبرداران سایبری
اعضای یک باند شرط‌بندی و قمار که در حوزه مسابقات فوتبال فعالیت می‌کردند، در مازندران دستگیر شدند. (ادامه)
استقلال دو امتیاز حساس مقابل مربی سابق پرسپولیس از دست داد. انهدام دو امتیاز استقلال در قائمشهر با آرپی‌چی کلانتری!
استقلال دو امتیاز حساس مقابل مربی سابق پرسپولیس از دست داد.(ادامه)
سردار حاجی‌زاده گفت: پایگاه‌های آمریکایی در منطقه به طور کامل زیر نظر و اشراف ما قرار دارد و مانند گوشت زیر دندان ما هستند. فرمانده نیروی هوافضای سپاه: پایگاه‌های آمریکا مثل گوشت زیر دندان ما هستند
سردار حاجی‌زاده گفت: پایگاه‌های آمریکایی در منطقه به طور کامل زیر نظر و اشراف ما قرار دارد و مانند گوشت زیر دندان ما هستند.(ادامه)

شمال نیوز:

سردار حاجی‌زاده گفت:پایگاه‌های آمریکایی در منطقه به طور کامل زیر نظر و اشراف ما قرار دارد و مانند گوشت زیر دندان ما هستند. هر زمان که نیاز باشد به پایگاه‌های آمریکایی‌ها در منطقه ضربه می‌زنیم/ رونمایی از موشک کروز پاوه
شمال نیوز: سردار حاجی‌زاده گفت:پایگاه‌های آمریکایی در منطقه به طور کامل زیر نظر و اشراف ما قرار دارد و مانند گوشت زیر دندان ما هستند.(ادامه)
ظهر امروز صدای مهیبی در شهر کرمان شنیده شد. شنیده شدن صدای مهیب در کرمان
ظهر امروز صدای مهیبی در شهر کرمان شنیده شد.(ادامه)
من و سردار حاجی زاده ارتباط برادرانه‌ای با یکدیگر داریم و همدیگر را بسیار دوست داریم. او به من گفت هر کجا که به کمک نیاز داشتید به ما اطلاع بدهید تا به شما کمک کنیم، من هم متقابلاً به او گفتم هرچه دارم در اختیار شما ....(خبر)
(ادامه)
با تلاش پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه کربلا؛ شبکه سازماندهی شده برای براندازی نظام در مازندران منهدم شد. انهدام شبکه براندازی در مازندران
با تلاش پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه کربلا؛ شبکه سازماندهی شده برای براندازی نظام در مازندران منهدم شد.(ادامه)
رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی نوشت: بررسی بقایای یکی از ریزپرنده‌هایی که از سوی یگان‌ پدافندی سرنگون شد، اطلاعات ذی‌قیمتی را روشن کرد. جزییات کشف و انهدام ریزپرنده‌های حمله‌کننده در اصفهان
رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی نوشت: بررسی بقایای یکی از ریزپرنده‌هایی که از سوی یگان‌ پدافندی سرنگون شد، اطلاعات ذی‌قیمتی را روشن کرد.(ادامه)
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است. سرلیست‌ها و نامزدهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۲ مجلس
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است.(ادامه)
پاسداران برای وطن انقلاب و مردم جان می‌دهندمن آن روزی که اینجا پا نهادم، ترکِ سر کردم. این را همان روز‌های اولیه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یک پاسدار روی دیوار نوشته بود. پاسداران برای وطن انقلاب و مردم جان می‌دهند(يادداشت)
پاسداران برای وطن انقلاب و مردم جان می‌دهندمن آن روزی که اینجا پا نهادم، ترکِ سر کردم. این را همان روز‌های اولیه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یک پاسدار روی دیوار نوشته بود.(ادامه)
پیرو اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) دو تیم وابسته به گروه تروریستی تکفیری داعش و تعدادی از عناصر بیعت کننده با آنها منهدم شدند. انهدام ۲ تیم وابسته به داعش در سیستان و بلوچستان
پیرو اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) دو تیم وابسته به گروه تروریستی تکفیری داعش و تعدادی از عناصر بیعت کننده با آنها منهدم شدند.(ادامه)
استاندار سمنان تازه‌ترین جزئیات از انهدام تیم سازمان‌یافته گروهک منافقین در این استان و اهداف این هسته تروریستی را تشریح کرد. انهدام تیم منافقین در سمنان؛ تروریست‌ها قصد خرابکاری در قم و تهران را داشتند
استاندار سمنان تازه‌ترین جزئیات از انهدام تیم سازمان‌یافته گروهک منافقین در این استان و اهداف این هسته تروریستی را تشریح کرد.(ادامه)
عکس / اتفاق عجیب در سالگرد سانحه هواپیمای اوکراینی!
رسانه‌های اوکراینی شامگاه شنبه از سرنگونی یک فروند جنگنده «میگ-۲۹» متعلق به ارتش این کشور نزدیک شهر «کوراخوفه» واقع در استان دونتسک خبر دادند. منابع رسانه‌ای اوکراینی با انتشار تصویر زیر که حاوی مختصات دقیق محل سقوط جنگنده میگ-۲۹ اوکراین است، نوشتند که شلیک سامانه پدافندی «سام اُسا» عامل انهدام آن بود.(ادامه)
یک رسانه صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که ایران در جریان رزمایش اخیر خود، عملیات پهپادی علیه پایگاه ارتش اسرائیل در سواحل دریای سرخ را شبیه سازی کرده است. شبیه سازی انهدام پایگاه دریایی ارتش «اسرائیل» توسط ایران
یک رسانه صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که ایران در جریان رزمایش اخیر خود، عملیات پهپادی علیه پایگاه ارتش اسرائیل در سواحل دریای سرخ را شبیه سازی کرده است.(ادامه)
یک عضو ارشد ائتلاف «دوله القانون» در عراق خبر داد که دولت این کشور در پیامی هشدارآمیز به گروهک‌های کُرد تجزیه‌طلب، از این گروه‌ها خواسته است که خاک عراق را ترک کنند. هشدار جدی دولت فدرال به گروهک‌های کُرد تجزیه‌طلب برای خروج از خاک عراق
یک عضو ارشد ائتلاف «دوله القانون» در عراق خبر داد که دولت این کشور در پیامی هشدارآمیز به گروهک‌های کُرد تجزیه‌طلب، از این گروه‌ها خواسته است که خاک عراق را ترک کنند.(ادامه)
کشف یک دوش پرتاب کماندویی در تهران 
یک دوش پرتاب تک آوری یا کماندویی از خانواده آرپی‌جی‌ها توسط عوامل کلانتری ۱۲۷ نارمک در شهر تهران کشف شد(ادامه)
شناسایی چند هسته عملیاتی وابسته به گروهک منافقین در تهران، اصفهان و کردستان
وزارت اطلاعات اعلام کرد چند هسته‌ عملیاتی وابسته به گروهک تروریستی منافقین در ۳ استان شناسایی و متلاشی شد.(ادامه)
از سرگیری حملات موشکی سپاه پاسداران علیه تروریست‌های مستقر در کردستان عراق
سپاه پاسداران مواضع گروه‌های تروریستی در شهرک کویسنجق واقع در شرق شهر اربیل عراق را مورد حمله موشکی قرار داده است.(ادامه)
انهدام بزرگ‌ترین شبکه قاچاق سازمان‌یافته بین‌المللی مواد مخدر در کشور
با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) شبکه گسترده بین‌المللی توزیع مواد مخدر که از طریق بکارگیری اتباع بیگانه و با اتخاذ روش‌های حرفه‌ای مبادرت به انتقال محموله‌های کلان مواد مخدر می‌کرد، شناسایی و دستگیر شدند. (ادامه)
فرمانده کل سپاه در جریان مراسم بزرگداشت شهید طهرانی مقدم با اشاره به هراس دشمنان از پاسخ ایران به شیطنت‌های اخیر گفت: دشمنان چند شبانه روز است که ترسیده و به حالت آماده باش درآمده‌اند و از طریق کشورهای مختلف پیغام می‌فرستند که پاسخ ندهید....(خبر)
(ادامه)
فرمانده نیروی زمینی سپاه: ۷۳ فروند موشک بالستیک به مقر تروریست‌ها شلیک کردیم
سردار پاکپور گفت: تاکنون ۷۳ فروند موشک بالستیک زمین به زمین و ده‌ها فروند پهپاد انهدامی به‌طور دقیق به مواضع و اهداف مورد نظر در محل استقرار و فعالیت تروریست‌ها اصابت و منجر به انهدام کامل آن‌ها شده است.(ادامه)
 آغاز مرحله جدید عملیات قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) این نیرو در انهدام مواضع و مقرهای گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در مناطقی در عمق اقلیم شمال عراق با موشک های نقطه زن و پهپادهای تهاجمی و انهدامی .... حمله سپاه به مواضع گروهک های تروریستی اقلیم شمال عراق با موشک های نقطه زن و پهپادهای تهاجمی
آغاز مرحله جدید عملیات قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) این نیرو در انهدام مواضع و مقرهای گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در مناطقی در عمق اقلیم شمال عراق با موشک های نقطه زن و پهپادهای تهاجمی و انهدامی ....(ادامه)
فرمانده مرزبانی کشور با بیان اینکه هر گونه تحرک در پشت مرزهایمان را به دقت رصد می‌کنیم، اعلام کرد: به تازگی یک تیم تروریستی هفت نفره توسط همکاران هنگ مرزی خداآفرین منهدم شد. انهدام تیم تروریستی هفت نفری
فرمانده مرزبانی کشور با بیان اینکه هر گونه تحرک در پشت مرزهایمان را به دقت رصد می‌کنیم، اعلام کرد: به تازگی یک تیم تروریستی هفت نفره توسط همکاران هنگ مرزی خداآفرین منهدم شد.(ادامه)
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از آغاز عملیات یگان های قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) این نیرو برای انهدام مواضع «گروهک های تروریستی و ضد ایرانی وابسته به استکبار جهانی در اقلیم شمال عراق» که در روزهای اخیر با عبور از مرزهای جمهوری اسلامی ایران در شمال غرب کشور برخی پایگاه های مرزی کشورمان را مورد حمله قرار داده اند، خبر داد. مراکز استقرار گروهک‌های ضد انقآغاز حملات توپخانه‌ای به گروهک‌های تروریستی مستقر در اقلیم شمال عراق/ ساکنان محلی از از محل استقرار گروهک‌ها فاصله بگیرند/ این گروهک‌ها در روز‌های گذشته، برخی پایگاه‌های مرزی ایران را مورد حمله قرار داده بودند(خبر)
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از آغاز عملیات یگان های قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) این نیرو برای انهدام مواضع «گروهک های تروریستی و ضد ایرانی وابسته به استکبار جهانی در اقلیم شمال عراق» که در روزهای اخیر با عبور از مرزهای جمهوری اسلامی ایران در شمال غرب کشور برخی پایگاه های مرزی کشورمان را مورد حمله قرار داده اند، خبر داد.(ادامه)
میراث خونین ملکه انگلیس برای بشریت
ملکه سابق انگلیس علاوه بر صدها میلیون دلار ثروت شخصی، ریختن خون صدها هزار نفر از مردم جهان را به‌عنوان میراث خود برجای گذاشته است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.149 seconds.