.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بازگشایی حضوری مدارس نیازمند توزیع سرانه بهداشتی
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در کنار واکسیناسیون دانش‌آموزان و معلمان، توجه تخصیص سرانه بهداشتی به مدارس برای تأمین اقلام مورد نیاز ضروری است. (ادامه)
حذف تست Pcr برای دریافت ویزا
دبیر و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین گفت: تاکنون پیشنهاد بازگشت زمینی زائران به داخل کشور مورد قبول طرف عراقی قرار نگرفته است. (ادامه)
خبر خوش کرونایی معاون وزیر بهداشت
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: روند شیوع ویروس کرونا در ۲۱ استان نزولی، در ۸ استان تازه از قله عبور کرده و روند افزایشی در ۳ استان متوقف شده است.(ادامه)
مردم پول‌های خودشان را در بورس ریختند و بعد رئیس جمهور قبلی مملکت حرفی زد و پشت همه را خالی کرد. یکباره بورس سقوط کرد. از نظر ما این اتفاقی و شیرخطی نیست. این‌ها نشان می‌دهد اقتصاد ما احتمالاً بازیگرانی در آن سوی آب دارد و....(خبر)
(ادامه)
حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران گفت: در اجلاس بغداد دوبار مکرون آمد و گفت علاقه‌مندیم که شما به پاریس سفر کنید تا باهم گفت‌وگو کنیم. در آنجا با وزیر خارجه سعودی احوالپرسی کردیم و وی گفت منتظریم دولت ایران مستقر شود تا ....(خبر)
(ادامه)
خودرویی که امیرعبداللهیان به جای بنز سوار شد
هادی محمدی (روزنامه‌نگار) در توئیترش نوشت: بازگشت امیرعبدالهیان از اولین سفر خارجی خود در پست وزیر امور خارجه. امیرعبدالهیان در بازگشت و در فرودگاه مهرآباد به جای خودرو بنز تشریفات، با اتوبوس و در کنار سایر اعضای هیات اعزامی به پاویون دولت رفت.(ادامه)
تکذیب بازگشایی محورهای هراز و سوادکوه برای تردد غیربومیان به مازندران
سرپرست پلیس راه مازندران با تکذیب بازگشایی محورهای هراز و سوادکوه برای تردد غیربومیان، گفت: ممنوعیت‌های کرونایی در محورهای شمال با قوت تداوم دارد. (ادامه)
شمال نیوز : تدبیر ن.دارند و نمی‌دانند که این مدل تعطیلاتی که برای حفظ سلامتی مردم در نظر می‌گیرند جز اینکه شرایط را سخت‌تر کند چیزی ندارد اما چرا شماها با بی‌مبالاتی‌تان به آتش این بحران می‌دمید تهرانی ها خود را به شمال رساندند / این شیوه اعلام تعطیلی فایده ای ندارد
شمال نیوز : تدبیر ن.دارند و نمی‌دانند که این مدل تعطیلاتی که برای حفظ سلامتی مردم در نظر می‌گیرند جز اینکه شرایط را سخت‌تر کند چیزی ندارد اما چرا شماها با بی‌مبالاتی‌تان به آتش این بحران می‌دمید(ادامه)
تلاش مضاعف هیئات مذهبی برای مقابله با کرونا
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: هیئات مذهبی در تمامی مدت شیوع کرونا در کنار کادر درمان برای ریشه کن کردن بیماری همت مضاعف داشته اند.(ادامه)
ادای سوگند هشتمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران تا ساعاتی دیگر
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان هشتمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران تا ساعاتی دیگر با ادای سوگند در مجلس، کار خود را در قوه مجریه آغاز خواهد کرد. (ادامه)
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، با اشاره به وضعیت بیماری در کشور درباره روند واکسیناسیون کرونا، گفت: تا آخر مهر قطعا گروه سنی بالای ۴۰ سال را واکسینه کرده‌ایم. از طرفی با احتساب واکسن‌های خارجی و سبد کووکس به شکل میانگین از شهریور ....(خبر)
(ادامه)
جزئیات واژگونی اتوبوس در محور هراز
مدیرکل دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد که علت تامه تصادف اتوبوس مسافران در محور هراز عدم توجه راننده به جلو و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی او بوده که ...(ادامه)
سانحه اتوبوس در جاده هراز ۳ کشته و ۳۳ مصدوم برجای گذاشت
رئیس جمعیت هلال احمر آمل گفت: سانحه اتوبوس در جاده هراز سه کشته و ۳۳ مصدوم برجای گذاشت.(ادامه)
اتوبوسی که از اسلامشهر به مقصد گرگان در حرکت بود در جاده هراز و در محدوده پنجاب واژگون شد. در این حادثه ۳۳ نفر مجروح شدند و ۳ نفر جان باختند. آخرین جزییات از واژگونی اتوبوس در جاده هراز / اسامی جانباختگان+ تصاویر
اتوبوسی که از اسلامشهر به مقصد گرگان در حرکت بود در جاده هراز و در محدوده پنجاب واژگون شد. در این حادثه ۳۳ نفر مجروح شدند و ۳ نفر جان باختند.(ادامه)
تشدید نظارت‌های کرونایی بر ناوگان حمل و نقل عمومی
نظارت‌ها بر ناوگان حمل و نقل عمومی و پایانه‌های مسافر برون شهری مازندران برای مقابله با ویروس کرونا تشدید شد.(ادامه)
عیسی کلانتری مجدداً نحوه نشستنش را تکرار کرد!
عکسی از حضور عیسی کلانتری در مراسم ختم مهشاد کریمی، خبرنگار جان باخته در حادثه اتوبوس خبرنگاران در فضای مجازی پر بازدید شده است.(ادامه)
تشکیل کارزار استعفای عیسی کلانتری
در حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در نقده که برای بازدید از پروژه های احیای دریاچه ارومیه به منطقه سفر کرده بودند، مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی خبرنگاران ایسنا و ایرنا جانباختند و تعدادی از خبرنگاران نیز زخمی شدند.(ادامه)
مدل نشستن عیسی کلانتری خبرساز شد
انتشار تصویری از مدل نشستن عیسی‌ کلانتری، رییس سازمان محیط‌ زیست مقابل خبرنگارانی که از اتوبوس مرگ ارومیه جان سالم به در بردند! خبرساز شده و مورد انتقاد قرار گرفته است.(ادامه)
تصاویر: حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران
عصر چهارشنبه (۲ تیر) در حادثه واژگونی اتوبوس حامل تعدادی از خبرنگارانی که برای تهیه گزارش از دریاچه ارومیه عزیمت کرده بودند، چندین نفر مصدوم شدند و «مهشاد کریمی» خبرنگار حوزه محیط زیست ایسنا و «ریحانه یاسینی» خبرنگار ایرنا در این حادثه جان باختند. عکاس ایسنا که این تصاویر را تهیه کرده، در این اتوبوس حضور داشته و دچار مصدومیت جزئی شده است. (ادامه)
حادثه برای اتوبوس خبرنگاران کشور در ارومیه
اتوبوس حامل خبرنگاران حوزه محیط زیست که برای بررسی وضعیت دریاچه ارومیه رفته بودند؛ در جاده تصادف کرده است. حال دو نفر از خبرنگاران وخیم است.(ادامه)
پیشنهاد استقلال به شاه ماهی مازندرانی پرسپولیس
مدتی از حمله به اتوبوس پرسپولیس با پرتاب نارنجک گذشته است اما هنوز هم شاگردان یحیی گل محمدی ماجرا را فراموش نکرده‌اند. (ادامه)
سهمیه حج ۱۴۰۰ هنوز ازسوی عربستان اعلام نشده است
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه تاکنون سهمیه حج تمتع ۱۴۰۰ از سوی وزارت حج و عمره عربستان اعلام نشده است، گفت: هر گونه گمانه زنی در این زمینه تا اعلام رسمی طرف عربستانی صحت ندارد.(ادامه)
شمال نیوز : اگر وضعیت کنونی کشور ادامه پیدا کند در ۶ ماهه دوم امسال با تورم ۵۰ درصد مواجه خواهیم بود. محسن رضایی: یارانه ۴۵۰ هزار تومانی مبنای علمی دارد/ اقتصاددان هستم و بدون مبنا حرف نمی‌زنم/ برنامه من کنترل تورم و گرانی‌هاست/ خانه‌داری را به عنوان شغل تعریف خواهیم کرد
شمال نیوز : اگر وضعیت کنونی کشور ادامه پیدا کند در ۶ ماهه دوم امسال با تورم ۵۰ درصد مواجه خواهیم بود.(ادامه)
شرایط ورود به حج امسال اعلام شد
مقامات حج عربستان برخی از شرایط لازم و پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری ایمن حج امسال را اعلام کردند.(ادامه)
واژگونی و سقوط یک دستگاه مینی بوس به دره در محور ساری -تاکام
واژگونی یک دستگاه مینی بوس به دره در محور ساری - تاکام منجر به مصدومیت شماری از مسافران شده است.(ادامه)
۳۸۰۰ تیم بهداشتی ناظران سلامت در مازندران فعال است
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از فعالیت سه هزار و ۸۰۰ تیم بهداشتی ناظران سلامت در قالب طرح ملی مهار کرونا دراین استان خبرداد.(ادامه)
رسیدگی به ۴۷۲ تخلف در حوزه حمل و نقل جاده‌ای
۴۷۲ فقره تخلف در حوزه حمل و نقل جاده‌ای مازندران در پارسال رسیدگی شد.(ادامه)
آمادگی برگزاری حج تمتع ۱۴۰۰ با هر شرایطی
رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: این سازمان با پیش‌بینی‌های انجام شده برای سناریوهای مختلف در نحوه برگزاری حج تمتع امسال آمادگی دارد و برنامه‌ریزی های لازم در دست انجام است و منتظر پاسخ رسمی عربستان در این زمینه هستیم.(ادامه)
 محمود احمدی‌نژاد با بیان اینکه "هر دو به دنبال کنار گذاشتن مردم از عرصه تصمیم گیری هستند"، مدعی شد: «جزیره خریده‌اند تا درصورت جوشیدن خشم ملت به آنجا فرار کنند!» 


احمدی‌نژاد: مسئولان جزیره خریده‌اند تا درصورت جوشیدن خشم ملت به آنجا فرار کنند!
محمود احمدی‌نژاد با بیان اینکه "هر دو به دنبال کنار گذاشتن مردم از عرصه تصمیم گیری هستند"، مدعی شد: «جزیره خریده‌اند تا درصورت جوشیدن خشم ملت به آنجا فرار کنند!» (ادامه)
رییسی : کرونا جان ۱۸۰۰ هموطن را طی یک هفته گرفت
علی رضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا آمار قربانیان هفته گذشته در کشور را ۱۸۰۰ تن و شمار بستری شدگان را ۲۰ هزار نفر اعلام کرد.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 65 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.