.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
افزایش سفر‌ها در مازندران
رئیس اداره حمل و نقل مسافر راهداری مازندران از افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در استان خبر داد.(ادامه)
«سجاد دلم را سوزاند؛ او را نمی‌بخشم.» این نخستین واکنش پدر غزل (مونا)، دختر ۱۷ساله اهوازی است که به طرز فجیعی به‌دست شوهرش سجاد به قتل رسید و انتشار فیلم آن در شبکه‌های اجتماعی افکار عمومی را جریحه‌دار کرد. جزئیات شبی که غزل ناپدید شد | اطلاعاتی که خواهر غزل به قاتل داد
«سجاد دلم را سوزاند؛ او را نمی‌بخشم.» این نخستین واکنش پدر غزل (مونا)، دختر ۱۷ساله اهوازی است که به طرز فجیعی به‌دست شوهرش سجاد به قتل رسید و انتشار فیلم آن در شبکه‌های اجتماعی افکار عمومی را جریحه‌دار کرد.(ادامه)
شمال نیوز : محمدباقر قالیباف ، رئیس مجلس شورای اسلامی  در نشست با استاندار مازندران خواستار تحولات راهبردی و توسعه حداکثری در اقتصاد این استان شد. ‎ رئیس مجلس خواستار تحول راهبردی در اقتصاد مازندران شد
شمال نیوز : محمدباقر قالیباف ، رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست با استاندار مازندران خواستار تحولات راهبردی و توسعه حداکثری در اقتصاد این استان شد. ‎(ادامه)
روایت قتل غزل از زبان پدرش
با توجه به اهمیت موضوع قتل غزل حیدرنوا (مقتول) مصاحبه و شنیدن صحبت‌های خانواده وی نیز ضرورت داشت که پدر مقتول جزییات جدیدی از این حادثه را بازگو کرد. (ادامه)
شمال نیوز : رئیس سابق پلیس راهور تهران بزرگ نبود اراده در دولت‌ها برای ایمن‌سازی خودروهای داخلی، انحصاری کردن خودرو در کشور با ممنوعیت واردات خودرو و وجود مافیا در شرکت‌های خودروسازی را از عوامل اصلی کیفیت پایین خودروهای داخلی بیان می‌کند و درباره حد و مرز قانونی پلیس در بحث شماره‌گذاری نکردن خودروهای غیراستاندارد توضیح می دهد. استاندارد و خودروساز پسرخاله‌اند / یک نماینده را بخاطر انتقاد از خودروسازها ردصلاحیت کردند!
شمال نیوز : رئیس سابق پلیس راهور تهران بزرگ نبود اراده در دولت‌ها برای ایمن‌سازی خودروهای داخلی، انحصاری کردن خودرو در کشور با ممنوعیت واردات خودرو و وجود مافیا در شرکت‌های خودروسازی را از عوامل اصلی کیفیت پایین خودروهای داخلی بیان می‌کند و درباره حد و مرز قانونی پلیس در بحث شماره‌گذاری نکردن خودروهای غیراستاندارد توضیح می دهد.(ادامه)
چه سالی در ایران ۸ متر برف بارید؟
(ادامه)
زمینه انتقام از آمریکایی‌ها را از درون خانه‌هایشان فراهم می‌کنیم‌/ فرزندان جبهه مقاومت ‌این انتقام را بگیرند/ ریشه آمریکا ‌از منطقه کنده خواهد شد‌ / جمهوری اسلامی ایران که مورد تحریم قرار گرفته، نه تنها خودش را آبرومندانه اداره می‌کند بلکه در تمام دوره‌ها....(خبر)
(ادامه)
مازندران همچنان پر رفت و آمد
سرپرست اداره‌کل راهداری‌ و حمل نقل جاده‌ای مازندران از افزایش ۱۶ درصدی جابجایی مسافر در استان خبر داد.(ادامه)
جلوگیری از سفر ۲۴۶ بیمار کرونایی در مازندران
شرکت‌های مسافربری مازندران از صدور بلیط برای ۲۴۶ بیمار کرونایی خودداری کرده اند.(ادامه)
محسن هاشمی برای قالیباف نامه نوشت
رئیس پیشین شورای شهر تهران در نامه ای خطاب به رئیس مجلس یازدهم تاکید کرد که همان‌گونه که سفیدنمایی کارنامه خود ناپسند است، سیاه‌نمایی عملکرد دیگران هم اخلاقی نیست(ادامه)
مازندران ۲۸ پایگاه جدید اورژانس نیاز دارد/ ۱۱ موتورلانس در راه
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران شمار پایگاه های اورژانس استان را ۹۴ پایگاه ذکر کرد و گفت: نیازمند ۲۸ پایگاه اورژانس جدید هستیم.(ادامه)
ممنوعیت سفر واکسن نزده‌ها از شنبه
سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی برای افرادی که واکسن کرونا را نزده اند از روز شنبه ۲۰ آذر ممنوع است.(ادامه)
سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی فقط با ارائه کارت واکسن
سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی تنها با ارائه کارت واکسن و تست منفی کرونا مجاز خواهد بود.(ادامه)
مهندس نجفی : واکسینه بودن فعالان بخش حمل و نقل عمومی الزامی است
(ادامه)
بهزاد نبوی: در شرایط فعلی، راهی نداریم جز سهمیه بندی و کوپن / اولین کار برای حل بحران اقتصادی تجدید نظر در سیاست خارجی مان است / وضعیت اقتصادی فعلی خیلی از دوران جنگ بدتر است....(خبر)
(ادامه)
مازندران همچنان پرمسافرت
سفر در مازندران از ابتدای امسال تاکنون ۱۸ درصد افزایش داشته است.(ادامه)
اعمال محدودیت سفر برای افرادی که واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند
باقرجوان گفت: از ابتدای آذرماه، اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل عمومی برای ترغیب افراد برای استفاده از واکسن کرونا سیستمی می‌شود. (ادامه)
اعزام ۴۶ نفر از مدافعان سلامت مازندران به حرم رضوی
۴۶ نفر از کادر درمان مقابله با کرونا از محل عوائد موقوفات مازندران به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.(ادامه)
صبح روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ مجلس شورای اسلامی به ریاست علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی تشکیل جلسه داد. در این جلسه بنا بود طرح عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر مطرح و نمایندگان مخالف و موافق آن صحبت کنند. صبح و عصر فردای آن روز نیز برای ادامه بررسی همین ....(خبر)
(ادامه)
چرا اظهارات علی اف تا این حد مناقشه برانگیز شد؟ / آیا باکو به دنبال اشغال یک استان ارمنستان و تغییر مرز‌های ایران و ارمنستان است؟ / همه‌ی آنچه باید درمورد تنش‌های اخیر بین ایران و جمهوری آذربایجان بدانید....(خبر)
(ادامه)
نخستین فروشگاه سیار میوه و سبزیجات در ایران +عکس
یک اتوبوس پر از میوه! (ادامه)
صدور بلیط مسافران فقط بعد از استعلام کرونا
بلیط مسافران پس از استعلام کرونا از طریق کد ملی و اطمینان از سلامت آن‌ها صادر می‌شود.(ادامه)
۲۰۰ هزار ایرانی به عراق رفتند و اکنون در حال بازگشتند
بر اساس موافقت مسئولان عراقی امسال تنها ۶۰ هزار زائر از طریق هوایی مجوز حضور در پیاده‌روی اربعین دریافت کردند که بسیاری از آنها تنها بلیط رفت داشتند و بدون شک برای بازگشت از مسیر مرز مهران به کشور باز می‌گردند.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به استقرار پایانه ویژه مازندران در مرز مهران، گفت: ۳۵ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران اربعین از مرز مهران به استان مازندران اختصاص داده شد اعزام ۳۵ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران اربعین به مازندران/ استقرار پایانه ویژه مازندران در مرز مهران
شمال نیوز : مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به استقرار پایانه ویژه مازندران در مرز مهران، گفت: ۳۵ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران اربعین از مرز مهران به استان مازندران اختصاص داده شد (ادامه)
مرز مهران فعلا برای بازگشت زائران باز است
محمدی‌فر گفت: مرز مهران فعلا برای بازگشت زائران باز است، اما ما در مرز شلمچه هم آمادگی‌هایی را ایجاد کردیم. (ادامه)
اخذ تست کرونا از زوار اربعین زمان بازگشت به کشور
دبیر و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به روند اعزام زوار حسینی به کربلای معلی، تمهیدات بازگشت به کشور را اعلام و تاکید کرد تست کرونا نیز از همه گرفته می شود.(ادامه)
اعزام ۵۲ هزار زائر اربعین تا ساعت ۹ امروز/ ۵۵۴ پرواز انجام شد
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: تا ساعت ۹ صبح امروز ۵۲ هزار زائر اربعین از طریق ۵۵۴ پرواز به کشور عراق اعزام شدند. (ادامه)
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: حدود دو تا سه هفته فرصت داده‌ایم تا مردم واکسن تزریق کنند و بعد از این مهلت همه خدمات در اماکن تجمعی و برای استفاده از بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و... بر اساس ارائه کارت واکسن انجام می‌شود....(خبر)
(ادامه)
اجباری شدن کارت واکسن در کشور تا سه هفته آینده / ارائه خدمات و خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس منوط به داشتن کارت می‌شود
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از الزام ارائه خدمات با کارت واکسن در آینده نزدیک خبر داد و گفت: حدود دو تا سه هفته فرصت داده‌ایم تا مردم واکسن تزریق کنند و بعد از این مهلت همه خدمات در اماکن تجمعی و برای استفاده از بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و... بر اساس ارائه کارت واکسن انجام می‌شود. (ادامه)
خبر خوش برای زائران اربعین حسینی
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی از برخورد با ایرلاین ها و توزیع کنندگان متخلف پرفروش بلیت پروازهای اربعین خبر داد و گفت:تعداد پروازهای اربعین افزایش یافت. (ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 65 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.