.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
روزنامه نیویورک تایمز به نقل از مقامات آمریکا اعلام کرده که ایران با یک عملیات ضد اطلاعاتی باعث شکست نقشه سازمان اطلاعات آمریکا شده است. مهلکت ترین ضربه اطلاعاتی ایران به سازمان جاسوسی امریکا + جزئیات
روزنامه نیویورک تایمز به نقل از مقامات آمریکا اعلام کرده که ایران با یک عملیات ضد اطلاعاتی باعث شکست نقشه سازمان اطلاعات آمریکا شده است.(ادامه)
یک انتصاب جدید در قوه قضائیه با حکم اژه ای
«ذبیح‌الله خداییان» رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک با حفظ سمت سخنگوی دستگاه قضا دشد(ادامه)
دریافت کنندگان این واکسن نمی توانند به عمره بروند
مقام‌های عربستان سعودی اعلام کرده‌اند کسانی که واکسن چینی سینوفارم را برای مقابله با ویروس کرونا دریافت کرده‌اند نمی‌توانند به عمره امسال بروند. (ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه مشخص شد
طی حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه، دکتر ذبیح الله خداییان به عنوان سخنگوی دستگاه قضا منصوب شد.(ادامه)
دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ امروز سه شنبه هجدهم خرداد ۱۴۰۰ با موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برگزار شد. سعید جلیلی، محسن رضایی، ابراهیم رئیسی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی هفت کاندیدای تایید صلاحیت شده....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : اگر وضعیت کنونی کشور ادامه پیدا کند در ۶ ماهه دوم امسال با تورم ۵۰ درصد مواجه خواهیم بود. محسن رضایی: یارانه ۴۵۰ هزار تومانی مبنای علمی دارد/ اقتصاددان هستم و بدون مبنا حرف نمی‌زنم/ برنامه من کنترل تورم و گرانی‌هاست/ خانه‌داری را به عنوان شغل تعریف خواهیم کرد
شمال نیوز : اگر وضعیت کنونی کشور ادامه پیدا کند در ۶ ماهه دوم امسال با تورم ۵۰ درصد مواجه خواهیم بود.(ادامه)
یک پایگاه خبری آمریکایی در مطلبی درباره ترور فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران توسط دولت تروریست آمریکا، نوشت که در این عملیات مأموران رژیم صهیونیستی و منطقه کردستان عراق نیز همکاری کردند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : علی مطهری که قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری را دارد، می‌گوید که "رجل سیاسی است" و ممکن در صورت تائید صلاحیت به نفع کسی که در نظرسنجی‌ها رای بیشتری داشته از صحنه رقابت کنار برود اما می‌گوید احتمالاً رای او از لاریجانی هم بیشتر است. علی مطهری:شاید لاریجانی به نفع من کنار برود
شمال نیوز : علی مطهری که قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری را دارد، می‌گوید که "رجل سیاسی است" و ممکن در صورت تائید صلاحیت به نفع کسی که در نظرسنجی‌ها رای بیشتری داشته از صحنه رقابت کنار برود اما می‌گوید احتمالاً رای او از لاریجانی هم بیشتر است. (ادامه)
شمال نیوز : اگرچه مقامات روسیه در کرملین تاکنون به افشای فایل صوتی مصاحبه ظریف واکنش نشان نداده‌اند، اما رسانه‌های روس جزییات آن را به روایت خودشان تحلیل کرده اند. واکنش تند روسیه به افشای فایل صوتی ظریف / ظریف مصاحبه را منتشر کرده است؟
شمال نیوز : اگرچه مقامات روسیه در کرملین تاکنون به افشای فایل صوتی مصاحبه ظریف واکنش نشان نداده‌اند، اما رسانه‌های روس جزییات آن را به روایت خودشان تحلیل کرده اند.(ادامه)
روحانی با تاکید بر این که با مذاکره مشکلی نداریم، اما با منطق خودمان مذاکره می‌کنیم، گفت: بنابراین از مذاکره وین نترسید. بعضی‌ها از مذاکره وین می‌ترسند. آنقدر هم که شما نگران هستید که زود این مذاکره به نتیجه برسد و تحریم فوری برداشته شود که در انتخابات مشکل پیدا نشود، مذاکره این گونه که نیست؛ پیچیدگی‌های خود را دارد لذا اینقدر نگران نباشید... غنی‌سازی ۶۰ درصدی پاسخی به شرارت‌ها بود/ هیچ‌کس حق ندارد زندگی مردم را به خاطر انتخابات گروگان بگیرد/ وعده ۱۰۰ روزه روحانی برای شکستن تحریم‌ها/ از مذاکرات وین نترسید؛ چارچوب مذاکره را رهبری تعیین می‌کنند(خبر)
روحانی با تاکید بر این که با مذاکره مشکلی نداریم، اما با منطق خودمان مذاکره می‌کنیم، گفت: بنابراین از مذاکره وین نترسید. بعضی‌ها از مذاکره وین می‌ترسند. آنقدر هم که شما نگران هستید که زود این مذاکره به نتیجه برسد و تحریم فوری برداشته شود که در انتخابات مشکل پیدا نشود، مذاکره این گونه که نیست؛ پیچیدگی‌های خود را دارد لذا اینقدر نگران نباشید...(ادامه)
از مذاکرات روز جمعه بیش از ۷۲ ساعت زمان گذشته و در آمریکا نیز دو روز تعطیل بود. بنابراین قاعدتا  احتمال می‌رود که بعد از تعطیلات  مقامات آمریکایی بیشتر راجع به مساله برجام و ایران اظهارنظر کنند. حرکت جدید کاخ‌سفید برای احیای برجام
از مذاکرات روز جمعه بیش از ۷۲ ساعت زمان گذشته و در آمریکا نیز دو روز تعطیل بود. بنابراین قاعدتا احتمال می‌رود که بعد از تعطیلات مقامات آمریکایی بیشتر راجع به مساله برجام و ایران اظهارنظر کنند.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی هر گونه آمد وشد پلاک‌های غیر بومی به استان تا اطلاع بعدی ممنوع است. مازندران قرنطینه شد / بازگشت محدودیت‌های سخت کرونایی / هرگونه ورود و خروج ممنوع
شمال نیوز: رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی هر گونه آمد وشد پلاک‌های غیر بومی به استان تا اطلاع بعدی ممنوع است.(ادامه)
جزئیات تعطیلی مشاغل در شهر‌های قرمز و نارنجی کرونایی
معاون کل وزارت بهداشت اسامی شهرهایی که در شهرهای قرمز و نارنجی باید تعطیل باشند را اعلام کرد و گفت: به عنوان دستگاه ناظر گلایه داریم که هنوز در شهرهایی که از چند روز قبل قرمز اعلام شدند، خصوصا مراکز استان‌ها و به خصوص تهران هنوز بسیاری از پاساژها، رستوران‌ها و بنگاه املاک و... که باید تعطیل باشند، باز هستند.(ادامه)
آمریکا پیشنهاد جدیدی به ایران می‌دهد
آمریکا برای شکستن بن‌بست هسته‌ای، پیشنهاد جدیدی به ایران ارائه خواهد کرد. نشریه پولیتیکو به نقل از دو مقام آشنا نوشت که مقام‌های دولت آمریکا با توجه به شرایط زمانی، در نظر دارند به زودی و طی هفته این هفته، پیشنهاد جدیدی را برای شروع مذاکرات ارائه دهند.(ادامه)
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران گفت: زمانی که می‌خواستم وارد دولت شوم نسبت به عده‌ای حسن ظن داشتم و از آن‌ها دعوت به همکاری کردم، اما خیلی زود فهمیدم حسن ظنم به عده‌ای اشتباه بود و نباید تا این حد حسن ظن می‌داشتم و نسبت به عده‌ای دیگر هم باورم این بود که وقتی از آن‌ها دعوت می‌کنم برای خدمت به مردم، عدالت و آرمان‌های انقلاب آن‌ها حتما محکم پای این مسائل می‌ایستند. تحریم های سازمان ملل علیه ایران چیز مهمی نبود؛ بقیه تحریم ها هم برای دوره خاتمی و روحانی بود / برجام هم نخوانده امضا کرده اند؛ یک بچه دبیرستانی هم می دانست که نباید آن را امضا کند/ نباید به برخی اطرافیانم اطمینان می‌کردم (خبر)
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران گفت: زمانی که می‌خواستم وارد دولت شوم نسبت به عده‌ای حسن ظن داشتم و از آن‌ها دعوت به همکاری کردم، اما خیلی زود فهمیدم حسن ظنم به عده‌ای اشتباه بود و نباید تا این حد حسن ظن می‌داشتم و نسبت به عده‌ای دیگر هم باورم این بود که وقتی از آن‌ها دعوت می‌کنم برای خدمت به مردم، عدالت و آرمان‌های انقلاب آن‌ها حتما محکم پای این مسائل می‌ایستند.(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه بازگشت به برجام بدون رفع تحریم‌ها به معنی امتیاز و پاس گل دیگر به آمریکا دادن است، تصریح کرد: بازگشت ایران به برجام به معنای پذیرش و زورگویی آمریکا است چرا که آمریکایی ها خودسرانه و یکطرفه از برجام بیرون رفتند و .... عضو هیئت رئیسه مجلس: روحانی به‌دنبال دو قطبی‌سازی در انتخابات است
شمال نیوز : عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه بازگشت به برجام بدون رفع تحریم‌ها به معنی امتیاز و پاس گل دیگر به آمریکا دادن است، تصریح کرد: بازگشت ایران به برجام به معنای پذیرش و زورگویی آمریکا است چرا که آمریکایی ها خودسرانه و یکطرفه از برجام بیرون رفتند و ....(ادامه)
اژانس هر سه ماه یک بار درباره اجرای برجام و فعالیت های ایران گزارش می دهد. یک گزارش شنبه منتشر می شود و یک گزارش سه ماه دیگر. ما گفتیم "تا سه ماه" که می تواند دو هفته دیگر باشد یا می تواند سه ماه دیگر باشد. در مذاکرات اخیر با آژانس در چارچوب تعیین شده از سوی مسئولان ارشد حرکت کردیم/ شرایط مذاکره را مقام معظم رهبری تعیین می‌کنند(خبر)
اژانس هر سه ماه یک بار درباره اجرای برجام و فعالیت های ایران گزارش می دهد. یک گزارش شنبه منتشر می شود و یک گزارش سه ماه دیگر. ما گفتیم "تا سه ماه" که می تواند دو هفته دیگر باشد یا می تواند سه ماه دیگر باشد.(ادامه)
شمال نیوز : هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت هیچ راهی جز اجرای طرح راهبردی مجلس برای کاهش سطح دسترسی آژانس بین المللی انرژی اتمی به صنایع هسته ای کشور ندارد. عضو هیئت رئیسه مجلس: دولت راهی جز اجرای مصوبه هسته ای مجلس ندارد
شمال نیوز : هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت هیچ راهی جز اجرای طرح راهبردی مجلس برای کاهش سطح دسترسی آژانس بین المللی انرژی اتمی به صنایع هسته ای کشور ندارد.(ادامه)
نمایندگان مجلس معرفی رئیس‌جمهور به قوه قضائیه را تصویب کردند
نمایندگان مجلس با ۲۳۴ رای معرفی رئیس جمهور و کلیه مستنکفین به قوه قضائیه را تصویب کردند. ​در جریان این رای گیری که کمتر ۱ دقیقه به پایان رسید، از ۲۳۹ نماینده حاضر، ۲۳۴ با شرکت در رای گیری و ۲۲۱ رای موافق، ۶ رای مخالف و ۷ رای ممتنع با این درخواست موافقت کردند.(ادامه)
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: همه تعهداتی که در قبال پذیرش برجام به ایران تحمیل شده بود از روز سه شنبه این هفته لغو می شود / قرار بود طرف مقابل ایران بخصوص کشورهای اروپایی کلیه تحریمها از جمله تحریمهای ....(خبر)
(ادامه)
روحانی: با خروج از پروتکل الحاقی، بازرسان آژانس را اخراج نمی کنیم / بازرسان آژانس می توانند بر اساس پادمان نظارت خود را انجام دهند
روحانی گفت: اگر کسی بگوید ما بازرسان را بیرون می کنیم در دنیا معنایش این است که ما به دنبال سلاح می رویم. ما بازرسان را هیچ وقت بیرون نمی کنیم. او گفت: پادمان اجرا خواهد شد و بازرسان آژانس هم هستند و می توانند نظارت کنند.(ادامه)
محمد جواد ظریف با بیان اینکه پنجره کنونی به سرعت در حال بسته شدن است، گفت: در پاسخ به عدم پایبندی آمریکا و اروپا به زودی اقدام جبرانی جدیدی اتخاذ خواهیم کرد. وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران خطاب به دولت جدید آمریکا: پنجره کنونی برای آمریکا به سرعت در حال بسته شدن است / مجبور می‌شویم همکاری‌مان با بازرسان آژانس را کاهش دهیم (خبر)
محمد جواد ظریف با بیان اینکه پنجره کنونی به سرعت در حال بسته شدن است، گفت: در پاسخ به عدم پایبندی آمریکا و اروپا به زودی اقدام جبرانی جدیدی اتخاذ خواهیم کرد.(ادامه)
۵۰۱ کشته و بیش از ۱۰ هزارخسارت دیده ناشی از تزریق واکسن آمریکایی/ اقبال کشورهای دنیا به «اسپوتنیک وی»/ سوئیس: واکسن ایرانی جزو گزینه‌های خرید ماست ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز :  وزیر خارجه ایران در گفتگویی اظهار داشت: برخی دوستان از الان شروع کرده‌اند و دوست دارند دور بعد دولت در اختیارشان باشد و مذاکره‌کننده باشند. همه بدانند برجام موضوعی است که در سطح رهبری پیگیری می‌شود .... کنایه ظریف به مخالفان برجام: می‌خواهید در دولت بعد مذاکره کنید، نوش‌جانتان!/ پل‌های پشت سر را خراب نکنید / قصد ندارم وارد انتخابات ریاست‌ جمهوری شوم
شمال نیوز : وزیر خارجه ایران در گفتگویی اظهار داشت: برخی دوستان از الان شروع کرده‌اند و دوست دارند دور بعد دولت در اختیارشان باشد و مذاکره‌کننده باشند. همه بدانند برجام موضوعی است که در سطح رهبری پیگیری می‌شود ....(ادامه)
آخرین وضعیت واکسن های کرونای تاییدشده در جهان
از زمان شیوع ویروس کرونا تولیدکنندگان واکسن در جهان با به‌کارگیری روش‌های مختلف، آزمایش روی ویروس کرونا را آغاز و تلاش کردند سریع‌تر واکسن موثر این بیماری تولید شود. (ادامه)
شروط سفر‌های نوروزی اعلام شد
معاون گردشگری می‌گوید: برقراری سفر‌های نوروزی به حاد نشدن ویروس کرونا در کشور مشروط شده است. ضمن این‌که سفر به شهر‌های قرمز و نارنجی در تعطیلات نوروز ممنوع خواهد بود و سفر به نقاط دیگر کشور به ارائه «رزرو اقامتگاه» منوط خواهد شد. (ادامه)
نمایندگان مجلس از دولت شکایت کردند
جمعی از نمایندگان مجلس به دنبال عدم اجرای صحیح قانون تامین کالاهای اساسی(یارانه معیشتی) از دولت به کمیسیون اصل 90 مجلس شکایت کردند.(ادامه)
واریز مابه التفاوت سهمیه سوخت آذرماه خودروهای حمل‌ونقل عمومی
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از واریز مابه‌التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت آذر ماه خودروهای حمل و نقل عمومی خبر داد.(ادامه)
لاریجانی: برای استقلال اقتصادی احتیاج به مراوده‌ خارجی داریم؛ اینکه فکر می کنند درها را باید ببندیم اشتباه است / از یک سال‌ونیم پیش تصمیم‌گیری و ابلاغ شد که ما باید گام‌به‌گام تعهداتمان مانند غنی‌سازی ۲۰ درصدی را کاهش دهیم؛ قانونی هم که مجلس تصویب کرد تا حدی به همین مسیر نزدیک بود ....(خبر)
(ادامه)
ربیعی: کدام بخش بودجه ۱۴۰۰ موجب رانت می شود؟ /این رفتارها سیاسی و اتهام به دولت است/ در بودجه یکساله نمی توان قانون دائمی را لغو کرد.... (خبر)
(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 59 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.308 seconds.