.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تارنمای شبکه سی ان ان امروز خبر داد که چندین سازمان دولتی آمریکا هدف یک حمله سایبری قرار گرفتند که از یک آسیب پذیری در یکی از نرم افزارهای پرکاربرد سوء استفاده می‌کند. جزئیاتی از حمله سایبری روسیه به زیرساخت‌های آمریکا
تارنمای شبکه سی ان ان امروز خبر داد که چندین سازمان دولتی آمریکا هدف یک حمله سایبری قرار گرفتند که از یک آسیب پذیری در یکی از نرم افزارهای پرکاربرد سوء استفاده می‌کند.(ادامه)
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در آخرین گزارش خود مدعی شد دولت بایدبی‌سر و صدا با ایران مذاکره کرده است. جزئیات نیویورک تایمز از توافق «غیرمکتوب» ایران و آمریک
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در آخرین گزارش خود مدعی شد دولت بایدبی‌سر و صدا با ایران مذاکره کرده است.(ادامه)
روحانی گفت : من انتخابات ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ را حماسه امید می‌دانم. ۷۳ درصد مردم پای صندوق رای آمدند چون امید داشتند که انتخابات برای زندگی و آینده مردم می‌تواند کارساز باشد. دولت ما مظلوم و تنها بود و این مردم بودند که .... حسن روحانی در جمع استانداران سابق دولت های یازدهم و دوازدهم چه گفت ؟!
روحانی گفت : من انتخابات ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ را حماسه امید می‌دانم. ۷۳ درصد مردم پای صندوق رای آمدند چون امید داشتند که انتخابات برای زندگی و آینده مردم می‌تواند کارساز باشد. دولت ما مظلوم و تنها بود و این مردم بودند که ....(ادامه)
اخترشناسان به خوبی می‌دانند که خورشید به آرامی در حال فروزان‌تر شدن است و در یک میلیارد سال آینده یا همین حدود، زمین را برای زندگی بیش از حد داغ می‌کند. ایده عجیب یک دانشمند برای حل مشکل گرمایش زمین
اخترشناسان به خوبی می‌دانند که خورشید به آرامی در حال فروزان‌تر شدن است و در یک میلیارد سال آینده یا همین حدود، زمین را برای زندگی بیش از حد داغ می‌کند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۲۲ خرداد
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار رهبر انقلاب با دانشمندان و مسئولان صنعت هسته ای و کاهش قیمت دلار پرداخته اند.(ادامه)
ایشان در تبیین اهمیت ۳گانه صنعت هسته‌ای، این صنعت را به لحاظ پیشرفت و بروز توانایی‌ها، «آبروبخش» کشور دانستند و با اشاره به تأثیر اساسی دستاوردهای هسته‌ای در بهترشدن زندگی مردم، افزودند: صنعت هسته‌ای از لحاظ وزن سیاسی و جایگاه جهانی ایران، موجب آبروی ملی است؛ صنعت هسته‌ای کلید پیشرفت ایران در بخش‌های مختلف/ همکاری با آژانس در چارچوب پادمان حفظ شود اما زیر بار خواسته‌های زورگویانه نروید/ در هر توافقی زیرساخت‌های هسته‌ای نباید دست بخورد(خبر)
ایشان در تبیین اهمیت ۳گانه صنعت هسته‌ای، این صنعت را به لحاظ پیشرفت و بروز توانایی‌ها، «آبروبخش» کشور دانستند و با اشاره به تأثیر اساسی دستاوردهای هسته‌ای در بهترشدن زندگی مردم، افزودند: صنعت هسته‌ای از لحاظ وزن سیاسی و جایگاه جهانی ایران، موجب آبروی ملی است؛(ادامه)
روسای جمهور ایران و فرانسه در گفتگویی تلفنی، علاوه بر بررسی راه‌های توسعه روابط دوجانبه، درباره تحولات منطقه‌ای و همچنین مذاکرات احیای برجام گفتگو کردند. رئیسی : محاسبات غلط برخی دولت‌های اروپایی درباره ایران، ناشی از گرفتارشدن در دام اطلاعات غلط گروه‌های معاند بود / پرهیز از هرگونه سیاسی‌کاری و اقدام غیرسازنده در مذاکرات/ ماکرون: فرانسه به‌دنبال تعامل با ایران است/ ایران بخشی از راه‌حل بحران اوکراین است(خبر)
روسای جمهور ایران و فرانسه در گفتگویی تلفنی، علاوه بر بررسی راه‌های توسعه روابط دوجانبه، درباره تحولات منطقه‌ای و همچنین مذاکرات احیای برجام گفتگو کردند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۱۷ خرداد
روزنامه‌های امروز عمدتا به رونمایی از فتاح، موشک هایپرسونیک ایرانی و پاسخ مدیرکل آژانس انرژی اتمی به سخنان ضد ایرانی نتانیاهو پرداخته‌اند.(ادامه)

ظریف در کلاب هاوس گفت : ترامپ می‌خواست من را در فرانسه ببیند، اما من اجازه نداشتم او را ببینم. ظریف : ترامپ می خواست من را در فرانسه ببیند
ظریف در کلاب هاوس گفت : ترامپ می‌خواست من را در فرانسه ببیند، اما من اجازه نداشتم او را ببینم.(ادامه)
نماینده آمریکا در سازمان‌های بین‌المللی در وین در بیانیه‌ای در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تکرار ادعاهای غرب درباره اهداف برنامه هسته‌ای ایران، خواستار همکاری کامل ایران با آژانس در زمینه اجرای موارد توافق شده در مارس گذشته شد.

درخواست آمریکا از ایران
نماینده آمریکا در سازمان‌های بین‌المللی در وین در بیانیه‌ای در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تکرار ادعاهای غرب درباره اهداف برنامه هسته‌ای ایران، خواستار همکاری کامل ایران با آژانس در زمینه اجرای موارد توافق شده در مارس گذشته شد. (ادامه)
تحقیقات جدید نشان می‌دهد سیگاری‌ها زودتر می‌میرند! این افراد ۱۴ سال زودتر از باقی مردم می‌میرند!
تحقیقات جدید نشان می‌دهد سیگاری‌ها زودتر می‌میرند!(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۱۰ خرداد
روزنامه‌های امروز به رای اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و سفر رهبر ملی و رئیس مصلحت خلق ترکمنستان به کشورمان پرداخته‌اند.(ادامه)
نماینده قصر شیرین و عضو کمیسیون امنیت ملی به دنیای اقتصاد خبر داد که آمریکا بر خلاف سایر طرف‌های برجامی می‌خواهد به‌صورت انفرادی وارد مذاکره با ایران شود. پیشنهاد جدید آمریکا به ایران؛ مذاکره دوجانبه بدون حضور دیگران
نماینده قصر شیرین و عضو کمیسیون امنیت ملی به دنیای اقتصاد خبر داد که آمریکا بر خلاف سایر طرف‌های برجامی می‌خواهد به‌صورت انفرادی وارد مذاکره با ایران شود.(ادامه)
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای ایرلندی خود گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین نقش را در مبارزه با تروریسم در منطقه عهده دار است. امیرعبداللهیان: سپاه بزرگترین نقش را در مبارزه با تروریسم در منطقه عهده دار است
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای ایرلندی خود گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین نقش را در مبارزه با تروریسم در منطقه عهده دار است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت
بررسی ریزش بی سابقه بورس بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
سفر به ماه همیشه یکی از بزرگ‌ترین آرزو‌های بشری بوده و شاید به همین دلیل بودکه ژرژ ملیس، موضوع و عنوان اولین فیلم بلند سینمایی تاریخ بشر را به این قضیه اختصاص داد هیچ کسی به ماه سفر نکرد؛ آیا بزرگ‌ترین لحظه تاریخ بشر جعلی است؟
سفر به ماه همیشه یکی از بزرگ‌ترین آرزو‌های بشری بوده و شاید به همین دلیل بودکه ژرژ ملیس، موضوع و عنوان اولین فیلم بلند سینمایی تاریخ بشر را به این قضیه اختصاص داد(ادامه)
لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه می‌گوید اضافه کردن «الزامات جدید» به برجامِ اصلی احیای آن را دشوار خواهد کرد. خبر داغ وزیر خارجه روسیه از برجام
لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه می‌گوید اضافه کردن «الزامات جدید» به برجامِ اصلی احیای آن را دشوار خواهد کرد.(ادامه)
حمید داوودآبادی می‌گوید: پروفسور سمیعی در اقدامی عجیب تا همسر جانباز نابینا را دید، گفت: «تا همسرش نیاید، من عمل را شروع نمی‌کنم.» بالاجبار با رضا تماس گرفتند که با آژانس خودش را به بیمارستان رساند. شرط عجیب پرفسور سمیعی برای عمل همسر یک جانباز دفاع مقدس
حمید داوودآبادی می‌گوید: پروفسور سمیعی در اقدامی عجیب تا همسر جانباز نابینا را دید، گفت: «تا همسرش نیاید، من عمل را شروع نمی‌کنم.» بالاجبار با رضا تماس گرفتند که با آژانس خودش را به بیمارستان رساند.(ادامه)
مقام‌های رژیم صهیونیستی از ادعاهای اخیر یک فرمانده آمریکایی درباره ایران ابراز نگرانی کرده‌اند. رژیم صهیونیستی: از اظهارات فرمانده آمریکایی درباره ایران نگرانیم
مقام‌های رژیم صهیونیستی از ادعاهای اخیر یک فرمانده آمریکایی درباره ایران ابراز نگرانی کرده‌اند.(ادامه)
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق امریکا اقامتگاه خود در کالیفرنیا را ترک کرده و با کاروانی از همراهان و ماموران امنیتی در راه نیویورک است. ترامپ با کاروانی در راه نیویورک برای حضور در دادگاه
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق امریکا اقامتگاه خود در کالیفرنیا را ترک کرده و با کاروانی از همراهان و ماموران امنیتی در راه نیویورک است.(ادامه)
مرکز لرزه نگاری مدیترانه اروپا اعلام کرد که زمین لرزه ای به بزرگی ۷.۱ ریشتر پاپوآ گینه نو را لرزاند. زمین لرزه ۷.۱ ریشتری پاپوآ گینه نو را لرزاند
مرکز لرزه نگاری مدیترانه اروپا اعلام کرد که زمین لرزه ای به بزرگی ۷.۱ ریشتر پاپوآ گینه نو را لرزاند.(ادامه)
آمریکا در لایحه‌ای که برای محدودسازی فناوری ICT مرتبط با دولت‌های متخاصم خود از جمله چین و ایران ارائه شده جریمه‌ای معادل یک میلیون دلار یا ۲۰ سال زندان برای خاطیان در نظر گرفته است. قانون آمریکا برای محدودسازی فناوری ICT در چین و ایران
آمریکا در لایحه‌ای که برای محدودسازی فناوری ICT مرتبط با دولت‌های متخاصم خود از جمله چین و ایران ارائه شده جریمه‌ای معادل یک میلیون دلار یا ۲۰ سال زندان برای خاطیان در نظر گرفته است.(ادامه)
یک نشریه انگلیسی از کشف و توقیف سنگ‌نگاره دو هزار ساله متعلق به دوران ساسانی در فرودگاه استنستد لندن خبر داد و اعلام کرد که این اثر باستانی پس از نمایش در موزه بریتانیا به ایران مرجوع می‌شود. کشف و توقیف اثر باستانی دو هزار ساله ایرانی در فرودگاه لندن
یک نشریه انگلیسی از کشف و توقیف سنگ‌نگاره دو هزار ساله متعلق به دوران ساسانی در فرودگاه استنستد لندن خبر داد و اعلام کرد که این اثر باستانی پس از نمایش در موزه بریتانیا به ایران مرجوع می‌شود.(ادامه)
یک مقام رسمی ایتالیایی در بیانیه‌ای از مسدود شدن چت ربات جی پی تی به دلیل نگرانی درباره حفظ حریم خصوصی کاربران خبر داد. ایتالیا ChatGPT را مسدود کرد
یک مقام رسمی ایتالیایی در بیانیه‌ای از مسدود شدن چت ربات جی پی تی به دلیل نگرانی درباره حفظ حریم خصوصی کاربران خبر داد.(ادامه)
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی شانزدهم تا بیست و هشتم فروردین ماه، فردا( پنج شنبه ۱۰ فروردین) آغاز می‌شود. آغاز پیش فروش بلیت قطار برای نیمه دوم فروردین ماه
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی شانزدهم تا بیست و هشتم فروردین ماه، فردا( پنج شنبه ۱۰ فروردین) آغاز می‌شود.(ادامه)
وزیر امور خارجه ایران خطاب به اروپایی‌ها گفت:درهای مذاکره برای همیشه باز نخواهد ماند. از ملک سلمان دعوت می‌کنیم به تهران بیاید
وزیر امور خارجه ایران خطاب به اروپایی‌ها گفت:درهای مذاکره برای همیشه باز نخواهد ماند.(ادامه)
 امیرعبداللهیان غرب را تهدید کرد/ احتمال تصویب یک مصوبه مهم در مجلس ایران/درهای مذاکرات هسته‌ای برای همیشه باز نمی‌ماند

از ملک سلمان برای سفر به ایران دعوت خواهیم کرد / طرحی در مجلس ارائه شده که برای مذاکرات احیای برجام محدودیت و سقف گذاشته/ احتمال تصویب یک مصوبه مهم در مجلس ایران/درهای مذاکرات هسته‌ای برای همیشه باز نمی‌ماند(خبر)
امیرعبداللهیان غرب را تهدید کرد/ احتمال تصویب یک مصوبه مهم در مجلس ایران/درهای مذاکرات هسته‌ای برای همیشه باز نمی‌ماند (ادامه)
در آینده نزدیک با وزیر خارجه عربستان دیدار خواهیم کرد/ از سرگیری روابط با مصر را استقبال می‌کنیم/ امیدواریم در فصل بهار بتوانیم اخبار نهایی مذاکرات هسته‌ای را به استحضار ملت ایران برسانیم/ از همه فرصت‌ها برای کسب حداکثری منافع ملی استفاده کرده و ....(خبر)
(ادامه)
سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران چند روز پیش از برگزاری نشست شورای حکام و گمانه زنی ها پیرامون صدور قطعنامه علیه ایران، در نهایت تاثیر خود بر رابطه ایران و آژانس گذاشت و قطعنامه ای در شورای حکام علیه تهران صادر نشد. مسئله ای که امیدها برای زنده ماندن برجام را همچنان حفظ کرده است. پایان جلسات شورای حکام درباره ایران بدون صدور قطعنامه/ اسرائیل عصبانی شد/ بیانیه سه کشور اروپایی درباره توافق ایران و آژانس(خبر)
سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران چند روز پیش از برگزاری نشست شورای حکام و گمانه زنی ها پیرامون صدور قطعنامه علیه ایران، در نهایت تاثیر خود بر رابطه ایران و آژانس گذاشت و قطعنامه ای در شورای حکام علیه تهران صادر نشد. مسئله ای که امیدها برای زنده ماندن برجام را همچنان حفظ کرده است.(ادامه)
در جدیدترین مورد (و البته نه تنها مورد!) مصی علی‌نژاد کاسبی ۱۰۰ هزار دلاری برای یک سال فعالیت ضدایرانی خود را منعقد کرده است. کاسبی نجومی مصی علی‌نژاد با فعالیت‌های ضدایرانی
در جدیدترین مورد (و البته نه تنها مورد!) مصی علی‌نژاد کاسبی ۱۰۰ هزار دلاری برای یک سال فعالیت ضدایرانی خود را منعقد کرده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.185 seconds.