.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
جمعی از دانشگاهيان شرق مازندران با صدور بیانیه ای اعلام نمودند :  در روزهاي گذشته خبر احداث پتروشيمي در محدوده سرزميني شهرستان بهشهر در سطح ملي و افكار عمومي در صدر اخبار قرار گرفته است. بيانيه جمعی از دانشگاهيان شرق مازندران راجع به پتروشيمي بهشهر
جمعی از دانشگاهيان شرق مازندران با صدور بیانیه ای اعلام نمودند : در روزهاي گذشته خبر احداث پتروشيمي در محدوده سرزميني شهرستان بهشهر در سطح ملي و افكار عمومي در صدر اخبار قرار گرفته است. (ادامه)

هر چه که هست اظهارات این چینی وزرا و معاونین آنان نه اثر واقعی دارد و نه اثر روانی مثبتی ایجاد می‌کند و چیزی جز هزینه برای دولت رئیسی در پی ندارد. تیم اقتصادی دولت باید فکری به حال برنامه‌های اقتصادی و تیم رسانه‌ای باید فکری به حال این در هم ریختگی رسانه‌ای وزارتخانه‌ها کند. دستور عجیب معاون وزیر برای کاهش شبانه قیمت‌ها؛ ماجرا چیست؟
هر چه که هست اظهارات این چینی وزرا و معاونین آنان نه اثر واقعی دارد و نه اثر روانی مثبتی ایجاد می‌کند و چیزی جز هزینه برای دولت رئیسی در پی ندارد. تیم اقتصادی دولت باید فکری به حال برنامه‌های اقتصادی و تیم رسانه‌ای باید فکری به حال این در هم ریختگی رسانه‌ای وزارتخانه‌ها کند.(ادامه)

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا روز گذشته (چهارشنبه) در مصاحبه با شبکه «فاکس‌نیوز» با انتقاد از عملکرد دولت «جو بایدن» مدعی شد که توافق دولت بایدن با ایران بدتر از توافق دوران ریاست‌جمهوری «باراک اوباما» خواهد بود و چنین توافقی می‌تواند به معنای نابودی اسراییل خواهد بود. ترامپ: توافق بایدن با ایران می‌تواند به مفهوم نابودی اسرائیل باشد
«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا روز گذشته (چهارشنبه) در مصاحبه با شبکه «فاکس‌نیوز» با انتقاد از عملکرد دولت «جو بایدن» مدعی شد که توافق دولت بایدن با ایران بدتر از توافق دوران ریاست‌جمهوری «باراک اوباما» خواهد بود و چنین توافقی می‌تواند به معنای نابودی اسراییل خواهد بود.(ادامه)
«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا روز گذشته (چهارشنبه) در مصاحبه با شبکه «فاکس‌نیوز» با انتقاد از عملکرد دولت «جو بایدن» مدعی شد که توافق دولت بایدن با ایران بدتر از توافق دوران ریاست‌جمهوری «باراک اوباما» خواهد بود و چنین توافقی می‌تواند به معنای نابودی اسراییل خواهد بود. ترامپ: توافق بایدن با ایران می‌تواند به مفهوم نابودی اسرائیل باشد
«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا روز گذشته (چهارشنبه) در مصاحبه با شبکه «فاکس‌نیوز» با انتقاد از عملکرد دولت «جو بایدن» مدعی شد که توافق دولت بایدن با ایران بدتر از توافق دوران ریاست‌جمهوری «باراک اوباما» خواهد بود و چنین توافقی می‌تواند به معنای نابودی اسراییل خواهد بود.(ادامه)
تصویری از شهید سلیمانی و سردار شهید حجازی
سردار شهید محمد حجازی: شهید سلیمانی مرد همه میدان‌های فضیلت، مردانگی و بزرگواری بود.به مناسبت اولین سالگرد شهادت شهید حجازی (ادامه)
قیمت طلا و سکه در ۲۵ فروردین /سکه ارزان شد؟
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران، ۱۳ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان است. (ادامه)
قضاوت داور ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا
موعود بنیادی فر داور ایرانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و در منطقه شرق قاره قضاوت می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، در ۲۴ ساعت گذشته ۲هزار و ۱۹۴ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و ۳۳ نفر از بیماران نیز در این بازه زمانی جان باختند. فوت ۳۳ نفر در شبانه روز گذشته / شناسایی ۲۱۹۴ بیمار جدید/مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۰ هزار و ۷۴۴ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، در ۲۴ ساعت گذشته ۲هزار و ۱۹۴ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و ۳۳ نفر از بیماران نیز در این بازه زمانی جان باختند. (ادامه)
استاندار : بانک ها برای جذب سرمایه گذاران در مازندران اعتمادآفرینی کنند
استاندار مازندران با تاکید براینکه بانک ها باید برای جذب سرمایه گذاران اعتمادآفرینی کنند، گفت: جلوی خروج نقدینگی و سرمایه ها را باید گرفت.(ادامه)
دستگیری زن رمال کلاهبردار در بابلسر
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری زن جوان رمال با ۴ میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان، خبر داد.(ادامه)
دستگیری عامل انتشار فیلم غیراخلاقی در فضای مجازی
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری عامل انتشار فیلم غیراخلاقی در فضای مجازی، خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: قیمت انواع برنج پرمصرف و مرغوب ایرانی در بسیاری از خرده‌فروشی‌های سطح پایتخت از ۱۰۰هزار تومان گذشت. قیمت برنج از مرز ۱۰۰هزار تومان هم گذشت!
شمال نیوز: قیمت انواع برنج پرمصرف و مرغوب ایرانی در بسیاری از خرده‌فروشی‌های سطح پایتخت از ۱۰۰هزار تومان گذشت.(ادامه)
شیب صعود بیماری کرونا در مازندران تند نیست
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه وضعیت بیماران سرپایی کرونایی صعودی است، گفت: شیب این بیماری تند نیست.(ادامه)
متخلفان شکار و صید در بند قانون
ماموران محیط زیست متخلفان شکار و صید را در ۵ شهر مازندران دستگیر کردند.(ادامه)
حبس زدایی مهمترین رویکرد دستگاه قضایی است
رئیس کل دادگستری مازندران حبس زدایی . کاهش جمعیت کیفری را از مهمترین رویکردهای دستگاه قضایی استان بیان کرد.(ادامه)
خزر مواج و متلاطم
دریای خزر امروز مواج و متلاطم است.(ادامه)
پهلو گرفتن ۸ کشتی حامل گندم در بندر امیرآباد
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران از پهلو گرفتن ۸ کشتی بار گندم در بندر امیرآباد خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: ​سیدضیاء ایمانی با رأی اعضای هیأت‌مدیره به عنوان مدیرعامل بانک صادرات ایران انتخاب شد. یک ساروی مدیرعامل بانک صادرات ایران شد
شمال نیوز: ​سیدضیاء ایمانی با رأی اعضای هیأت‌مدیره به عنوان مدیرعامل بانک صادرات ایران انتخاب شد.(ادامه)
رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: دولت بنا دارد بر اساس آمایش سرزمینی به صورت عادلانه و متوازن زمینه پیشرفت و آبادانی مناطق مختلف کشور را فراهم آورد؛ چرا که بخش‌هایی از کشور مورد توجه نسبی قرار گرفته و به برخی بخش‌ها توجه کمتری شده است. دولت تصمیم گرفته کارهای سخت را با درایت و کم‌ترین عوارض، پیگیری و اجرایی کند / با افزایش یارانه‌ها نمی‌توان مشکل اقتصادی مردم را حل و فصل کرد / در ۷ ماه گذشته درآمد مالیاتی ما ۱۱۰ درصد افزایش یافت / برای سند تحول دولت، ۵۰۰ صاحبنظر و ....(خبر)
رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: دولت بنا دارد بر اساس آمایش سرزمینی به صورت عادلانه و متوازن زمینه پیشرفت و آبادانی مناطق مختلف کشور را فراهم آورد؛ چرا که بخش‌هایی از کشور مورد توجه نسبی قرار گرفته و به برخی بخش‌ها توجه کمتری شده است.(ادامه)
جدال ۵۶ مازندرانی با کرونا/ روز بدون فوتی دیگر در استان
طی شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۴۸ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۲۱۲ نفر رسید که از این تعداد ۵۶ نفر بدحال هستند. (ادامه)
کندوان و هراز یک طرفه می‌شوند
محور‌های کندوان و هراز فردا یک طرفه می‌شوند.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
زمستان هنوز نرفته برگشت
هوای مازندران امروز و فردا بارانی و سرد باد پیش بینی می‌شود.(ادامه)
سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مانع نفوذ سند خارجی است
معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به آغاز اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش گفت: این سند مانع نفوذ هر سند خارجی است.(ادامه)
عکس/ حال و روز مضروب حادثه تروریستی حرم رضوی
مضروب حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی تحت مراقبت‌های ویژه درمانی.(ادامه)
اینفوگرافیک/ ویروس سـرخک و علائم آن
سرخک نوعی عفونت سیستم تنفسی است. علائم ویروس سرخک شامل تب، سرفه‌های خشک، آبریزش بینی و لکه‌های پوستی در نقاط مختلف بدن است. انتقال سرخک از طریق تنفس می‌باشد و به‌شدت واگیردار است.(ادامه)
افزایش ۵ میلیونی قیمت تیبا
در جدول زیر قیمت روز انواع تیبا را در بازار مشاهده می‌کنید (ادامه)
تغذیه ایام روزه‌داری چگونه باشد؟
یک کارشناس ارشد تغذیه، در ارتباط با شیوه صحیح تغذیه در ایام روزه داری، نکاتی را متذکر شد.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
دعای روز دوازدهم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.