.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز: براساس جدیدترین اعلام وزارت بهداشت، شهرستان رامسر همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و تعداد شهرهای نارنجی مازندران افزایش یافته است. افزایش شهرهای نارنجی در مازندران/ رامسر همچنان تنها شهر قرمز کرونایی
شمال نیوز: براساس جدیدترین اعلام وزارت بهداشت، شهرستان رامسر همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و تعداد شهرهای نارنجی مازندران افزایش یافته است.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از مصداق‌های بارز دیگر برای وجود جامعه ذینفعان در برابر اراده و دستور مسئولان، ماجرای پتروشیمی میانکاله هست که علی رغم موافقت‌ها اولیه و کلنگ زنی آن و بعد از اعتراضات برخی باصطلاح فعالان محیط زیست و یک بازیگر قرار شد این پروژه متوقف شود.

این روزها «پشت پرده گرانی ها» را در توقف احداث پتروشیمی مازندران جستجو کنید!
شمال نیوز : یکی از مصداق‌های بارز دیگر برای وجود جامعه ذینفعان در برابر اراده و دستور مسئولان، ماجرای پتروشیمی میانکاله هست که علی رغم موافقت‌ها اولیه و کلنگ زنی آن و بعد از اعتراضات برخی باصطلاح فعالان محیط زیست و یک بازیگر قرار شد این پروژه متوقف شود. (ادامه)
استقلال قبل از حذف‌شدن خوشحال بود!
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: زمانی که فرهاد مجیدی در استقلال بازی می‌کرد، داوران بی‌جهت روی او موضع داشتند.(ادامه)
جاده‌های شمال آرام و با ترافیک عادی
تردد خودرو‌ها امروز در محور‌های شمالی عادی و روان است.(ادامه)
شهر تاریخی فرح‌آباد به فاصلهٔ 25 کیلومتری شمال ساری در شهر فرح‌آباد واقع شده است.این مجموعه شامل بنای آجری مسجد، مدرسه، پل، حمام و کاخ جهان‌نما است که در سال 1355 خورشیدی تحت شماره 1376 در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است.فرح‌آباد در حدود 25 کیلومتری ساری مرکز استان و همچنین در فاصلهٔ 2 کیلومتری سواحل دریای مازندران، روستای کوچکی به نام تاهان بود که شاه‌عباس در سال 1021 ه. ق دستور به شهرسازی بر اساس طرح اصفهان را در آن صادر نمود و پس از آنکه شهر ساخته شد و در شاه ایجاد فرح و شادی کرد، نام آن را به فرح‌آباد تغییر داد. اماکن تاریخی شهر فرح‌آباد شهرستان ساری(خبر)
شهر تاریخی فرح‌آباد به فاصلهٔ 25 کیلومتری شمال ساری در شهر فرح‌آباد واقع شده است.این مجموعه شامل بنای آجری مسجد، مدرسه، پل، حمام و کاخ جهان‌نما است که در سال 1355 خورشیدی تحت شماره 1376 در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است.فرح‌آباد در حدود 25 کیلومتری ساری مرکز استان و همچنین در فاصلهٔ 2 کیلومتری سواحل دریای مازندران، روستای کوچکی به نام تاهان بود که شاه‌عباس در سال 1021 ه. ق دستور به شهرسازی بر اساس طرح اصفهان را در آن صادر نمود و پس از آنکه شهر ساخته شد و در شاه ایجاد فرح و شادی کرد، نام آن را به فرح‌آباد تغییر داد.(ادامه)
به نابودی رژیم صهیونیستی سرعت داده می‌شود/ از هر گروه مبارزی علیه رژیم صهیونیستی در دنیا پشتیبانی می‌کنیم/ دیر نباشد که فتح قدس را ببینیم / هرکجا تشخیص بدهیم برخورد جدی با صهیونیست‌ها خواهیم کرد و آن‌ها کوچکتر از آن هستند که با ما هماوردی کنند.....(خبر)
(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
بیماری که در اثر چاقی مادر ایجاد می‌شود!
محققان در تازه‌ترین بررسی خود دریافتند، چاقی مادران باردار منجر به یک بیماری می‌شود که علاوه بر خود آنها، فرزندشان را نیز درگیر می‌کند.(ادامه)
بهار با رخساره زمستان
هوای مازندران امروز هم بارانی و سرد باد پیش بینی می‌شود.(ادامه)
امتحانات دانش آموزان مبتلا به کرونا نیز حضوری است
دانش آموزان مبتلا یا مشکوک به کرونا در اتاق‌های مخصوص با حضور مراقبان باید حضوری امتحان بدهند.(ادامه)
رمزگشایی استاندار مازندران از مخالفت برخی سلبریتی ها با پتروشیمی میانکاله
استاندار مازندران گفت: سلبریتی ها که می‌روند میانکاله چه می‌دانند ماجرا چیست متاسفانه پشت صحنه برخی اقدامات آنها فساد، رانت و پول است.(ادامه)
رامسر پشت چراغ قرمز کرونا ماند
شهرستان رامسر همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.(ادامه)
عکس/بزرگترین دشت لاله ایران، مزرعه لزور
(ادامه)
افزایش تعداد شهرهای قرمز کرونایی
بنابر اعلام مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، تعداد شهرهای قرمز کرونایی از ۳۴ شهر به ۵۵ شهر افزایش یافت.(ادامه)
علل سرگیجه بعد از افطار در ماه مبارک رمضان
خیلی‌ها بعد از خوردن افطاری در ماه مبارک رمضان دچار مشکل سرگیجه و بی حالی می‌شوند.(ادامه)
عکس/ محسن رضایی روی تخت بیمارستان
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور و دبیر پیشین مجمع تشخیص مصلحت نظام، در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده بود که پس از رسیدگی پزشکان، مرخص شد. در تصویر مشخص است قالیباف رئیس مجلس نیز از وی عیادت کرده است.(ادامه)
دعای روز چهاردهم ماه مبارک رمضان
دعای روز چهاردهم ماه مبارک رمضان را به همراه ترجمه آن می توانید در این بخش مشاهده کنید. (ادامه)
 الهه طالبی به عنوان بخشدار جدید بلده از توابع شهرستان نور از استاندار مازندران حکم گرفت و طی مراسمی با حضور فرماندار نور معارفه شد. یک زن بخشدار بلده نور شد
الهه طالبی به عنوان بخشدار جدید بلده از توابع شهرستان نور از استاندار مازندران حکم گرفت و طی مراسمی با حضور فرماندار نور معارفه شد.(ادامه)
معاون گردشگری مازندران گفت: طبق آخرین بررسی‌های انجام شده نزدیک به ۲۴ هزار تخت اقامتی متعلق به نهادها و دستگاه‌های دولتی در استان وجود دارد که در نوروز امسال بیش از ۹۰ درصد این ظرفیت‌ توسط کارکنان دستگاه‌ها تکمیل شده بود. هتلداری به بهانه آموزش/ دولتی‌ها ۲۴ هزار تخت اقامتی در مازندران دارند
معاون گردشگری مازندران گفت: طبق آخرین بررسی‌های انجام شده نزدیک به ۲۴ هزار تخت اقامتی متعلق به نهادها و دستگاه‌های دولتی در استان وجود دارد که در نوروز امسال بیش از ۹۰ درصد این ظرفیت‌ توسط کارکنان دستگاه‌ها تکمیل شده بود.(ادامه)
عکس | جشن تولد بازیگر سریال پایتخت | مهرانفر برای محسن تنابنده سنگ تمام گذاشت
احمد مهرانفر با انتشار یک استوری جشن تولد محسن تنابنده را تبریک گفت.(ادامه)
 بروز یکسری رفتار‌های ناآگاهانه در فضای مجازی نسبت به برخی از بازیکنان این روز‌ها یکی از معضلاتی است که باشگاه‌های فوتبال با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. جریان‌سازی جدید علیه ملی پوش استقلال
بروز یکسری رفتار‌های ناآگاهانه در فضای مجازی نسبت به برخی از بازیکنان این روز‌ها یکی از معضلاتی است که باشگاه‌های فوتبال با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.(ادامه)
سرلک یکی از بازیکنانی است که احتمال جدایی‌اش از پرسپولیس در پایان فصل زیاد است. ملی‌پوش پرسپولیس ساز جدایی کوک کرد!
سرلک یکی از بازیکنانی است که احتمال جدایی‌اش از پرسپولیس در پایان فصل زیاد است.(ادامه)
 دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: دولت آقای رییسی کشور را گل و بلبل تحویل نگرفت. کشور مشکلات اقتصادی چون عدم تعادل بوجه عمومی دولت و ورشکستگی صندوق‌های بازنشستگی است که برخی نتیجه دولت‌های گذشته است.

باهنر: دولت رییسی کشور را گل و بلبل تحویل نگرفت/ امیدوارم این ماه عسل سه قوه زود تمام نشود
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: دولت آقای رییسی کشور را گل و بلبل تحویل نگرفت. کشور مشکلات اقتصادی چون عدم تعادل بوجه عمومی دولت و ورشکستگی صندوق‌های بازنشستگی است که برخی نتیجه دولت‌های گذشته است. (ادامه)
تغییر پاسخنامه‌های آزمون سراسری در سال۱۴۰۱
سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از تغییراتی در پاسخنامه و دفترچه آزمون سراسری ۱۴۰۱ خبر داد.(ادامه)
اینفوگرافیک/ ۵ ماده غذایی اثرگذار در کنترل خشم
مواد غذایی مصرفی ما علاوه بر تاثیراتی که بر سلامت جسم مان دارند بر روحیات ما هم تاثیرگذار هستند. یکی از این روحیات، خشم است.(ادامه)
تصویری قدیمی از شهید سلیمانی و بسیجی زابلی
تصویری به یاد ماندنی از شهید حاج قاسم سلیمانی و بسیجی زابلی، حاج علی میرشکار در دوران جنگ تحمیلی را مشاهده می کنید.(ادامه)
تخریب ۲ دامسرای غیر مجاز در جنگل‌های رامسر
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رامسر از تخریب ۲ دامسرای غیر مجاز در جنگل مازی بن بخش دالخانی خبر داد.(ادامه)
جاده‌های شمال به سمت تهران یک طرفه می‌شوند
محور‌های کندوان و هراز امروز جمعه ۲۶ فروردین به سمت تهران یک طرفه می‌شوند.(ادامه)
هوایی بارانی و سرد در آخرین جمعه فروردین
هوای مازندران امروز بارانی و سرد باد پیش بینی می‌شود.(ادامه)
دعای روز سیزدهم ماه مبارک رمضان
دعای روز سیزدهم ماه مبارک رمضان را به همراه ترجمه آن می توانید در این بخش مشاهده کنید. (ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 30 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.