.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
معاون هماهنگی امور استانداری مازندران در جلسه بررسی اعتبارات بانک‌های عامل بخش کشاورزی گفت: دولت برای جبران خسارت بخش کشاورزی در حوادث سیل اخیر ۲۶۴ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده است. اختصاص اعتبار ۲۶۴ میلیاردی به خسارت‌دیدگان کشاورزی
معاون هماهنگی امور استانداری مازندران در جلسه بررسی اعتبارات بانک‌های عامل بخش کشاورزی گفت: دولت برای جبران خسارت بخش کشاورزی در حوادث سیل اخیر ۲۶۴ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده است.(ادامه)
روند رو به کاهش آنفلوانزا در مازندران
معاون بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران،گفت: روند ابتلا به آنفلوانزا در مازندران رو به کاهش بوده اما درمان عوارض ناشی در مراکز درمانی در دستور کار است.(ادامه)
افراد ضدانقلاب باید ردصلاحیت شوند
امام جمعه اهواز گفت:مشخص نیست تا چه زمانی باید افراد لیبرال و غرب‌گرایان یک طرف انتخابات و افراد انقلابی در طرف دیگر آن باشند، شورای نگهبان باید افرادی را که انقلابی نیستند را رد صلاحیت کند(ادامه)
توصیه رهبر انقلاب درباره فرزندآوری؛ محدود کردن تعداد فرزند خطاست
صفحه مجازی ریحانه بخشی از بیانات رهبر انقلاب را درباره توصیه‌های ایشان درخصوص فرزندآوری در قالب تصویرنوشته منتشر کرد.(ادامه)
دستگیری 2 کلاهبردار اینترنتی با تخلف 10 میلیاردی در میاندورود
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری 2 کلاهبردار حرفه‌ای در شهرستان میاندورود خبر داد و گفت: این ۲ کلاهبردار حرفه‌ای که با استفاده از درگاه جعلی بانکی فیشینگ به اطلاعات حساب مشتریان بانک‌ها دسترسی پیدا کرده و در فرصتی مناسب اقدام به برداشت وجه از آن می‌کردند در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از مردم اعتراف کردند.(ادامه)
خرمن کوبی برنج در شمال ایران (عکس)
در دهه ۶۰، ۷۰ از خرمنکوب‌های تیلری درروستا‌های شمال کشوراستفاده می‌شد. خرمنکوب‌ها از جمله ماشین‌های کشاورزی قدیمی است که در گذشته برای جدا کردن دانه‌های برنج ازساقه استفاده می‌شد و تا چند سال پیش هم در اکثر قسمت‌های شمال کشور مورد استفاده قرار می‌گرفت.(ادامه)
تاثیر نوع رژیم غذایی بر بی‌خوابی
محققان در یک بررسی جدید به چگونگی تاثیر رژیم غذایی بر مشکل بی‌خوابی پرداختند.(ادامه)
آغاز فرآیند واگذاری چشمه باداب سورت
با پیگیری‌های فرماندار شهرستان ساری و با حمایت همه جانبه استاندار،و اقدامات موثر و تعامل همه دستگاه‌های مسئول آغاز فرآیند واگذاری چشمه باداب سورت محقق شد. ‎(ادامه)
داستان قرص و کیک به آمل هم رسید
یک شهروند آملی صبح امروز بعد از بازکردن بسته‌های کیک، متوجه قرص‌های مشکوک داخل آن شد.(ادامه)
دریای خزر از سه شنبه مواج می‌شود
مدیر کل هواشناسی مازندران گفت:دریای خزر از روز سه شنبه ۲۶ آذرماه مواج و طوفانی است.(ادامه)
مشکلات پسماند مازندران به‌صورت جدی پیگیری می‌شود
استاندار مازندران مشکل پسماند در استان‌های شمالی را نسبت به سایر استان حساس‌تر دانست و گفت: رفع پسماند و شیرابه‌ها در مازندران اولویت دارد و با حساسیت بیشتری مورد پیگیری قرار می‌گیرد.(ادامه)
خبر مهم خلیل‌زاده درباره استراماچونی
سرپرست باشگاه استقلال بار دیگر تاکید کرد مشکلی برای حضور مربی ایتالیایی در ایران وجود ندارد و او فردا وارد کشور خواهد شد.(ادامه)
افزایش میزان درآمدهای عمومی در مازندران
دبیرستاد درآمد استان مازندران گفت: طی هشت ماهه سال جاری 12 هزار و 514 میلیارد ریال درآمدهای عمومی دراستان مازندران وصول شد که نسبت به سال قبل از رشد 39.3 درصدی برخورداربوده است.(ادامه)
قبل از خوردن صبحانه آب بنوشید
کارشناس تغذیه در مازندران گفت: نوشیدن آب قبل از خوردن صبحانه برای سیستم گوارش و تنظیم متابولیسم بدن مفید است.(ادامه)
ترافیک عادی و روان در محور‌های مواصلاتی مازندران
رئیس پلیس راه مازندران از عادی بودن ترافیک در تمامی محور‌های مواصلاتی استان در بیست و چهارمین روز آذرماه خبر داد.(ادامه)
قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۲۴ آذر ۹۸
قیمت سکه امروز ۴ میلیون و ۳۲۱ هزار تومان است. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز نیز هر گرم ۴۳۷۷۰۰ تومان است.(ادامه)
باید‌ها و نباید‌های بهبود کبد چرب کدام است؟
فوق تخصص گوارش، به تشریح راه‌های درمان کبد چرب پرداخت و گفت: در این بیماری محدودسازی مصرف قند واجب‌تر از حذف چربی در برنامه غذایی است.(ادامه)
عکس/روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۲۴ آذر
(ادامه)
قیمت ارز ۹۸/۰۹/۲۴ / قیمت دلار امروز ۹۸/۰۹/۲۴
قیمت دلار امروز ۲۴ آذر به ۱۲ هزار و ۶۹۷ تومان رسید. (ادامه)
خواص شگفت‌انگیز زرده تخم‌مرغ
در این بسته درباره فواید شگفت انگیز زرده تخم‌مرغ و میزان مصرف هفتگی آن خواهیم گفت.(ادامه)
آندره استراماچونی سرمربی استقلال از این تیم جدا شد و در ویدئویی که روز گذشته در اینستاگرام منتشر کرد، گفت که شرایطش هیچ فرقی نکرده و از سوی مدیران باشگاه اتفاق خوبی رخ نداده است. سوء مدیریت، باعث جدایی استراماچونی
آندره استراماچونی سرمربی استقلال از این تیم جدا شد و در ویدئویی که روز گذشته در اینستاگرام منتشر کرد، گفت که شرایطش هیچ فرقی نکرده و از سوی مدیران باشگاه اتفاق خوبی رخ نداده است.(ادامه)
ستاره استقلال بالاتر از همه بازیکنان لیگ +عکس
مهاجم تیم فوتبال استقلال طبق آمار بالاتر از همه بازیکنان لیگ برتر قرار گرفته است.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
عکس/ استراماچونی استقلال را رها نکرده است
در دیدار برابر شاهین بوشهر یکی از اعضای کادر فنی با تلفن همراه با استراماچونی در ارتباط بود و نکات فنی را از او دریافت می کرد.(ادامه)
از خواص سیاه‌ دانه چه می‌دانید؟
سیاه‌ دانه، یکی از گیاهان دارویی قدیمی است که از گذشته تا کنون برای درمان بیماری‌هایی همچون مشکلات ریوی، تنظیم فشار خون، مشکلات گوارشی و ... مورد استفاده قرار می‌گرفته است.(ادامه)
ویروسی خطرناک‌تر از آنفولانزا
ویروسی بسیار خطرناک‌تر از آنفولانزا در کشور مشاهده شده که برخلاف همه ویروس ها، ضعیف و یا قوی بودن بدن برایش فرقی نمی‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام اکبری گفت : هیچ واحد تولیدی دراستان نباید تعطیل شود، چرا که در زمان وشرایط حساس تحریم، باید از این موقعیت ها استفاده ودست تولید کنندگان را گرفت وحمایت کرد..... توهین وتهدید در صدر تشکیل پرونده های قضایی مازندران است/ هیچ واحد تولیدی دراستان نباید تعطیل شود
شمال نیوز : حجت الاسلام اکبری گفت : هیچ واحد تولیدی دراستان نباید تعطیل شود، چرا که در زمان وشرایط حساس تحریم، باید از این موقعیت ها استفاده ودست تولید کنندگان را گرفت وحمایت کرد.....(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
توقیف محموله چوب جنگلی قاچاق در بابلسر
فرمانده انتظامی بابلسر از توقیف محموله چوب جنگلی قاچاق و کشف 3 تن چوب خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : علمی که امروز در اختیار ایرانی ها قرار گرفته است فکر می کنم سال 97 یا 98 با ایوانف به ایران آمد و ما هنوز داریم با آن سیستم و روش جلو می رویم. درست است که ما توانستیم از این طریق نتایج خوبی به دست آوردیم اما نیازمند یک کار علمی هستیم. .... بهداد سلیمی: چمدان پر از پول به اردوی تیم‌ملی فوتبال بردند، من هم از کوره در رفتم / باید رکورد رضازاده را پس بگیریم
شمال نیوز : علمی که امروز در اختیار ایرانی ها قرار گرفته است فکر می کنم سال 97 یا 98 با ایوانف به ایران آمد و ما هنوز داریم با آن سیستم و روش جلو می رویم. درست است که ما توانستیم از این طریق نتایج خوبی به دست آوردیم اما نیازمند یک کار علمی هستیم. ....(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.