.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تداوم ناپایداری جوی
آسمان امروز مازندران نیمه ابری در برخی ساعات ابری همراه با بارش های پراکنده باران است.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی معتقد است ریاست محمدرضا عارف در ابتدای مجلس دهم، راه را برای تندروها در انتخابات سال 96 باز می‌کند. جعفرزاده: عارف رئیس شود احمدی نژاد می آید!
شمال نیوز: نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی معتقد است ریاست محمدرضا عارف در ابتدای مجلس دهم، راه را برای تندروها در انتخابات سال 96 باز می‌کند.(ادامه)
شهردار بابل خود را به کمیسیون ماده 100 معرفی کرد
(ادامه)
توافق پرداخت 1500 تومان عوارض استفاده از آزادراه برای بومیان
(ادامه)
روشی برای لاغری بدون رژیم غذایی
بیشتر بخوابید تا بیشتر وزن کم کنید. یک ساعت خواب اضافه شبانه باعث می شود که در یک سال 7 کیلو وزن کم کنید. (ادامه)
اطلاعیه درباره بازداشت وکلا در پارتی شبانه
(ادامه)
شمال نیوز : در حساس ترین بازی تیم صنعت نفت آبادان با هدایت نادر دست نشان سرمربی مازندرانی اش توانست با نتیجه 2 بر 1 تیم فجر شهید سپاسی شیراز را شکست دهد و همراه با تیم های پیکان تهران و ماشین سازی تبریز به لیگ برتر صعود کند..... صعود تیم جنوبی با سرمربی شمالی به لیگ برتر
شمال نیوز : در حساس ترین بازی تیم صنعت نفت آبادان با هدایت نادر دست نشان سرمربی مازندرانی اش توانست با نتیجه 2 بر 1 تیم فجر شهید سپاسی شیراز را شکست دهد و همراه با تیم های پیکان تهران و ماشین سازی تبریز به لیگ برتر صعود کند.....(ادامه)
حقوق "روحانی" و" لاریجانی" ها چقدر است؟/ بالاترین حقوق از آن کیست؟
میزان حقوق مسئولین عالی رتبه کشور همواره با حرف و حدیث‌هایی همراه بوده که پاسخ به آن از برخی شبهات در این مورد می‌کاهد.(ادامه)
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + گزارش تصویری
برنامه نود این هفته از ساعت 22:30 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 2:34 بامداد سه شنبه به پایان رسید.(ادامه)
جشن نایب قهرمانی پرسپولیس +تصاویر
باشگاه پرسپولیس امروز جشنی را در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار کرد. (ادامه)
چرا پدرم را اخراج کردن؟ + عکس
چشمان گریان و حسرت‌کشیده فرزند کارگری را می‌بینیم که به دلیل اخراج شدن پدرش از کار درخواست نان می‌کند. (ادامه)
شاهین جهانگیری بلورچیان روابط عمومی ها را باور کنیم(يادداشت)
شاهین جهانگیری بلورچیان(ادامه)
اعلام نام زن دخیل در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی+ عکس
نام تروریست زن بازداشت شده منتسب به منافقین در آلبانی بالاخره فاش شد. (ادامه)
درد و دل‌های آقای وزیر در یک جمع نیمه‌ خصوصی
شمال نیوز: وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی در جمع نیمه خصوصی از مسلح بودن عده‌ای از روسا خبر داد که برای جامعه ما مشکل ساز شده است. (ادامه)
دو شرط عربستان برای حل بحران سوریه
وکیل ملت: مسئولان عربستان به وزیر خارجه آمریکا گفته‌اند تنها در صورتی نقش مثبتی در گفت‌وگوهای صلح سوریه خواهند داشت که دو شرط آنان رعایت شود؛ یکی درباره بشار اسد، یکی درباره ایران. (ادامه)
8 راز مهم سلامتی
استرس یکی از مواردی است که باعث تضعیف سیستم ایمنی بدن می‌شود اما از آن نمی‌توان اجتناب کرد. بنابراین اهداف خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که بتوانید استرس خود را مدیریت نمایید. شما می‌توانید شرایط استرس زا را با مواردی همچون مدیتیشن، ورزش و انجام کارهای مفید کنترل کنید.(ادامه)
عکس/ فرزند شهید ناظری در لباس تکاوری
سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه و سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه با خانواده شهید ناظری دیدار و با آنان اظهار همدردی کردند.(ادامه)
خواص اعجاب انگیز توت فرنگی
مصرف توت فرنگی رشد سلول های سرطانی را مهار کرده و باعث کاهش التهاب بدن می شود.(ادامه)
برنامه های تشویقی برای ریشه کنی بیسوادی
کارمندان دولت و معلمانی که در خارج از ساعات اداری، افراد را باسواد کنند دستمزد دریافت می کنند.(ادامه)
بازگشت اثر سه هزار ساله به مازندران + تصویر
این اثر سه هزار ساله در هفته میراث فرهنگی به نمایش در می آید.(ادامه)
بدون استفاده از کولر با گرما مقابله کنید!
افزایش دمای هوا در تابستان و مقابله با گرما در این فصل، همواره یکی از دغدغه های مردم در منازل است که در نگاه اول به نظر می رسد راه حلی به جز استفاده از کولر ندارد.(ادامه)
بیرانوند پرسپولیسی شد
علیرضا بیرانوند با قراردادی دو ساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست(ادامه)
وام ازدواج 20 میلیون شد
عضوکمیسیون اقتصادی مجلس، با تاکید بر الزام اجرای قانون افزایش وام ازدواج از سوی بانک ها گفت: شورای نگهبان بر پرداخت وام 20 میلیون تومانی به زوج های جوان مهر تأیید زد.(ادامه)
انتصاب سرپرست بانک ملی ایران
در پی انتصاب دکتر عبدالناصر همتی به سمت رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی محمدرضا حسین‌زاده را به سمت سرپرست بانک ملی ایران منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز: روند فعلی نشان‌دهنده این است که طرفین یعنی لاریجانی و عارف پذیرفته‌اند که با یکدیگر رقابت کنند، البته ائتلافی که ما با حامیان دولت در جریان انتخابات تشکیل دادیم همچنان ادامه دارد و کار خود را دنبال می‌کند.
لابی های گسترده برای ریاست عارف : پاسخ رد خاتمی به ناطق/ هاشمی حامی نظر اصلاح طلبان شد
شمال نیوز: روند فعلی نشان‌دهنده این است که طرفین یعنی لاریجانی و عارف پذیرفته‌اند که با یکدیگر رقابت کنند، البته ائتلافی که ما با حامیان دولت در جریان انتخابات تشکیل دادیم همچنان ادامه دارد و کار خود را دنبال می‌کند. (ادامه)
شمال نیوز: نوزدهمین یادواره شهدای بخش کلیجان رستاق با حضور مسولان کشوری و استانی و شهرستانی با سخنرانی سردار سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه در روستای ابکسر شهرستان ساری برگزار می‌شود.....

برگزاری یادواره شهدای بخش کلیجانرستاق ساری در روستای آبکسر
شمال نیوز: نوزدهمین یادواره شهدای بخش کلیجان رستاق با حضور مسولان کشوری و استانی و شهرستانی با سخنرانی سردار سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه در روستای ابکسر شهرستان ساری برگزار می‌شود..... (ادامه)
پرسپولیسی‌ها در عروسی مسلمان +عکس
بازیکنان پرسپولیس شب گذشته در مراسم عروسی هافبک تیمشان حاضر شدند.(ادامه)
جدایی طارمی از پرسپولیس قطعی شد
در حالی که مدیر برنامه های طارمی پیشتر با طاهری برای تمدید قرارداد به مدت دو فصل دیگر به توافق رسیده بود، جدایی این بازیکن از تیم پرسپولیس قطعی شد، (ادامه)
قیمت نرخ دوم بنزین مشخص شد
شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، قیمت نرخ دوم بنزین را ۱۵۰۰ تومان محاسبه کرد و در صورت عرضه دونرخی، این قیمت به عنوان بهای آزاد بنزین تعیین خواهد شد.(ادامه)
زیبا کلام: احمدی نژاد 15 میلیون رای دارد
زیبا کلام در گفتگو با روزنامه اعتماد گفت: من كه نوكر اصلاح‌طلبان نيستم كه هر چه شما مي‌خواهيد من همان را بگويم. من صادق زيبا كلام هرچه را كه به نفع مملكت تشخصيص بدهم، مي‌گويم. اگر شماها از اين مواضع من خوش‌تان نمي‌آيد برايم اصلا اهميتي ندارد.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 56 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.38 seconds.