.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عارف رئیس "فراکسیون امید" مجلس دهم شد
منتخب مردم تهران در مجلس دهم گفت: محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس دهم شد.(ادامه)
بازداشت داماد ناخلف به جرم ربودن پدر زن
(ادامه)
درب 50 ساله حرم امام علی(ع) +تصاویر
یکی از درب های حرم امیرالمومنین (ع) که رو به ضریح باز می شد، پس از ۵۰ سال از جای درآورده شد و جهت تعمیر و مرمت به بخش مهندسی نگهداری این حرم تحویل داده شد.(ادامه)
توزیع سوخت بین کشاورزان نکا
یک میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی نکا توزیع شد.(ادامه)
انتقال آب خزر به دریاچه ارومیه منتفی شد
مجری طرح احیای دریاچه ارومیه گفت: از نظر ما انتقال آب دریای خزر به دریاچه ارومیه منتفی است، چراکه این کار توجیه اقتصادی ندارد. (ادامه)
مدیر عامل سابق هلال احمر مازندران، سرپرست هلال احمر گیلان شد
رئیس جمعیت هلال احمر طی حکمی مهدی ولی پور را به عنوان سرپرست هلال احمر استان گیلان منصوب کرد.(ادامه)
تذکر 9 نماینده زن مجلس به رئیس‌جمهور
9 نفر از نمایندگان زن مجلس درباره اختصاص تسهیلات مناسب به مادران به ویژه در دوره‌های بارداری، شیردهی و درمان ناباروری و پوشش بیمه‌ای هزینه‌ها» به رئیس‌جمهور و وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی تذکر دادند. (ادامه)
جزییات آغاز پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری
مراسم افتتاحیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری صبح روز سه‌شنبه چهارم خرداد 1395 با پیام حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.(ادامه)
عبدالله ویسی با سپاهان به توافق رسید
ویسی در جلسه ای که امروز با سپاهانی ها داشت با مسئولان این تیم به توافق رسید. (ادامه)
جوان گرایی در انتصاب ها در دستور کار وزارت کشور قرار دارد
مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت : از این پس جوانگرایی در انتصاب ها در دستور کار وزارت کشور قرار دارد. (ادامه)
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح منصوب شد
رئیس قوه قضاییه با صدور حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین شکرالله بهرامی را به عنوان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح منصوب کرد.(ادامه)
گرامیداشت شهدای مدافع حرم در حسینیه شاهزاده حسین ساری
(ادامه)
فیش‌های حقوق‌ میلیونی در وزارت بهداشت
محمد شریفی مقدم دبیرکل خانه پرستار در نامه‌ای به طیب‌نیا وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به دریافت‌های میلیونی و بی حساب و کتاب در وزارت بهداشت خواستار ورود وزارت اقتصاد به سیستم غیر قابل دسترسی پرداخت‌ها ش(ادامه)
دایی: برخی در ورزش به‌جای تدبیر «تبخیر امید» کردند
سرمربی سابق پرسپولیس گفت: متاسفم که در جشن پرسپولیس اسطوره های تکرار ناپذیری مثل علی پروین مورد بی احترامی قرار می گیرند. (ادامه)
تصاویر/ پس روی دریای خزر
برخی عوامل زیست محیطی و تغییر اقیلم که عوامل انسانی نیز در آن دخیل بوده است، باعث پس روی آب دریای خزر در محدوده بندرترکمن و خلیج گرگان شده است. تصاویر پس روی دریا در محدوده شهرستان بندرترکمن در استان گلستان را نشان می دهد(ادامه)
جشنواره سراسری تئاتر بومی مازندران برگزار می‌شود
مدیر حوزه هنری مازندران گفت: سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بومی مازندران با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم استان برگزار می‌شود.(ادامه)
عکس/ ژست حاج قاسم در کنار شهید کازرونی
اینستاگرام منتسب به سردار سلیمانی تصویری از وی را در کنار شهید مهدی کازرونی منتشر کرده است. در این پس آمده است: در محضر شهيد عزيز؛ مهدی كازرونی (سمت چپ تصوير) قسم ميخورم ذره‌ای ترس در دل حاج مهدی نبود.(ادامه)
جای کدام مواد غذایی در یخچال نیست؟
همچنین بعضی میوه ها با نگهداری در این محیط بو و طعمشان را از دست می دهند و به بافت آنها آسیب وارد شده یا از فواید آنها کاسته می شود.(ادامه)
عکس/ جاده چالوس چهارمین جاده زیبای جهان
جاده چالوس (کندوان) چهارمین جاده زیبای جهان هر ساله محل تردد میلیونها گردشگر داخلی و خارجی است.(ادامه)
شمال نیوز: مدیر کانال قیچی، متهم به انتشار عکس های مینو خالقی، که به روز یکشنبه شب آزاد شد، در یادداشتی در این کانال به یادداشت مشاور رسانه ای احمدی نژاد [لینک به یادداشت جوانفکر] که در زمان بازداشت، ارتباط او با تیم احمدی نژاد را تکذیب کرده بود، پاسخ داد. پاسخ مدیر مازندرانی قیچی به یار غار احمدی نژاد
شمال نیوز: مدیر کانال قیچی، متهم به انتشار عکس های مینو خالقی، که به روز یکشنبه شب آزاد شد، در یادداشتی در این کانال به یادداشت مشاور رسانه ای احمدی نژاد [لینک به یادداشت جوانفکر] که در زمان بازداشت، ارتباط او با تیم احمدی نژاد را تکذیب کرده بود، پاسخ داد.(ادامه)
راه‌اندازی نخستین پارک موزه مفاخر ایران در آمل
ساخت نخستین پارک موزه مفاخر و مشاهیر ایران در این شهرستان بزودی آغاز می شود.(ادامه)
5 خوراکی اعتیاد آور
شیرینی‌ها از جمله اعتیادآورترین خوراکی‌های روی زمین هستند. افرادی که علاقه خاصی به شیرینی و البته دونات‌ها دارند هیچ‌وقت نمی‌توانند این اعتیادشان را ترک کنند. حتی اگر در این راه موفق باشند باز هم به سراغ شیرینی باز می‌گردند، چون به‌طور کلی خاصیتی کششی دارند.(ادامه)
عکس/ مراسم معارفه رئیس جدید صدا و سیما
مراسم تودیع محمد سرافراز رئیس سابق سازمان صدا و سیما و معارفه عبدالعلی علی‌عسکری صبح امروز سه‌شنبه 28 اردیبهشت ماه در سالن همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار ش(ادامه)
عکس/ مجوز کنسرت شهرام ناظری
اولین کنسرت تور ایران کیهان کلهر که قرار بود بیست‌ویکم اردیبهشت ماه در سالن سیمرغ شهر نیشابور برگزار شود، لغو شد. اما از طرفی اکبر آقابیگی عضو شورای تأمین شهرستان نیشابور گفت است که برای کنسرت‌های اخیر در نیشابور هیچ‌گونه مجوزی صادر نشده بود و و وزیر در این مورد حتماً اشتباه کرده است. در ادامه تصویر مجوز کنسرت شهرام ناظری که در تاریخ بیست‌ویکم اردیبهشت ماه توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی صادر شده است را می‌بینید:(ادامه)
7 قانون تربیتی برای راستگویی فرزندان
چه ها همیشه دروغ را از همسن و سالانشان یا حتی از شما یاد نمی گیرند. دروغگویی برای آنها معمولا حربه ای است که می توانند با آن از خود محافظت کنند و از سرزنش و تنبیه والدین دور بمانند. (ادامه)
قیمت جهانی نفت افزایش یافت
قیمت جهانی نفت در بازار معاملات آتی روز سه شنبه باز هم با روند صعودی روبرو شد.(ادامه)
عکس/ مظفرالدین شاه و ملازمانش در سفر فرنگ
مظفرالدين شاه و ملازمان در سفر دوم به فرنگ، آب معدني كنتركسويل فرانسه. “از قرضه آنچه باقي مانده بود به مصرف خريد عروسك و اسباب بازي رسيد” (خاطرات و خطرات، ص 121)(ادامه)
بازشدن جاده هراز امروز؛ فردا محدودیت ترافیکی
رفت و آمد کامیون از ساعت 6 تا 24 روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه در جاده هراز ممنوع است(ادامه)
واردات بی‌رویه کمر کشاورز مازندرانی را خم کرده است
(ادامه)
کاهش 60 درصدی تولید چای خشک در دهه گذشته
تولید چای خشک نسبت به دهه قبل؛ حدود 60 درصد کاهش یافته است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.403 seconds.