.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
می‌دانید پدر علم کامپیوتر کیست؟+عکس
پدر علم کامپیوتر فردی ریاضیدان، دانشمند رایانه، منطق‌دان، فیلسوف و رمزنگار انگلیسی بود.(ادامه)
برکناری 2 فرزند شهردار بخاطر احمدی‌نژاد؟
فرزندان «صولت مرتضوی» شهردار مشهد که در زمان احمدی‌نژاد از معاونین وزیر کشور دولت وی و البته استاندار خراسان جنوبی بود، چندی پیش از سمت خود برکنار شدند. (ادامه)
انتشار عکس پسر جوان با ده‌ها دختر! +عکس
این روزها ماجرای عکس های منتشر شده یک پسر با دخترهای متفاوت که در فضای مجازی منتشر شده است، جنجال برانگیز شد.(ادامه)
رهبر انقلاب «سربازان فراری» را عفو کردند
جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از عفو سربازان غایب و فراری دارای بیش از هشت سال غیبت و بیش تر از آن با موافقت مقام معظم رهبری خبر داد. (ادامه)
طنز/ جدیدترین نامه بابک زنجانی افشا شد!
یک مقام آگاه افشا کرد: بابک زنجانی به یک روزنامه مهم نامه نوشت. (ادامه)
قیمت محصولات ایران خودرو در بازار
(ادامه)
شمال نیوز: احمدی به شهروندان و مسافران توصیه کرد هنگام بارش شدید باران از اقامت در بستر و حریم رودخانه ها و مسیلها و نیز ماهیگیری و تردد با شناورهای سبک تفریحی خودداری کنند .

احتمال وقوع سیل در مازندران؛ مسئولان آماده باشند
شمال نیوز: احمدی به شهروندان و مسافران توصیه کرد هنگام بارش شدید باران از اقامت در بستر و حریم رودخانه ها و مسیلها و نیز ماهیگیری و تردد با شناورهای سبک تفریحی خودداری کنند . (ادامه)
شایعه شهادت سردار سلیمانی تکذیب شد
شایعه سازی برخی رسانه‌های اسراییلی در انتشار خبر شهادت سردار سلیمانی تکذیب شد. (ادامه)
با چه نیتی به راهپیمایی اربعین برویم؟
حجت الاسلام رمضانی نژاد گفت: زمانی که برای زیارت امام حسین(ع) در ایام اربعین عازم کربلا می شویم نباید نیتمان به منظور عزاداری چهلمین روز شهادت حضرت(ع) باشد چرا که چنین نیتی صحیح نیست.(ادامه)
عکس/نیمه افراشته شدن پرچم فرانسه درتهران
نیمه افراشته شدن پرچم سفارت فرانسه در تهران(ادامه)
لاریجانی: جذب 500 هزار کارمند اشتباه بود
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما به مقررات ثابت دراز مدت در بخش اقتصادی نیازمندیم تا بخش خصوصی از ثبات شرایط اطمینان حاصل کند. همچنین باید دولت کوچک شود تا هزینه‌ها کاهش یابد. استخدام 500 هزار نفر در دولت قبل کار اشتباه و خلاف قانون بود.(ادامه)
غارت منابع آبی در دولت احمدی نژاد
معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور آب، خاک و صنایع گفت: در دولت گذشته بالغ بر 300 هزار حلقه چاه غیرمجاز احداث شد و از سوی دیگر نیز بدون نظارت، چندین برابر مجوز از چاه‌های مجاز آب برداشت شد و میلیارد‌ها مترمکعب آب از این طریق هدر رفت که می‌توان از آن به خیانتی بزرگ و "غارت منابع آبی کشور" نام برد.(ادامه)
صعود مقتدرانه کوهنوردان مازندرانی به قله 6654 متری مراپیک هیمالیا
(ادامه)
وام ۱۰ میلیونی کارگران به مشکل خورد
(ادامه)
اجرای 60 عنوان برنامه در هفته بسیج در مازندران
فرمانده سپاه کربلای مازندران از اجرای 8 هزار برنامه در غالب 60 عنوان برنامه در هفته بسیج خبر داد و افزود: در هفته بسیج با اجرای برنامه های متنوع ، ارتقا سطح آمادگی ها و ارائه روحیه رزم آوری، و هم آوردطلبی و اقتصاد مقاومتی به نمایش گذاشته می شود. (ادامه)
دلیل عدم دیدار آیت‌الله مکارم با وزیر ارشاد
در حالیکه وزیر امور خارجه روز پنج شنبه به دیدار آیت الله مکارم شیرازی رفته بود حسین نوش‌آبادی دلیل عدم دیدار وزیر ارشاد در همان روز را اینچنین توضیح داد: کسالت آیت‌الله مکارم شیرازی دلیل عدم دیدار ایشان با علی جنتی بود.(ادامه)
آخرین وضعیت پرونده‌ مهدی هاشمی و مازندرانی
علیزاده‌طباطبایی ضمن تشریح آخرین وضعیت پرونده‌های مهدی هاشمی و احسان مازندرانی گفت: نسبت به قرار بازداشت که از سوی دادگاه برای موکلم احسان مازندرانی صادر شده بود، اعتراض کردیم که این اعتراض رد شد.(ادامه)
تصاویر/ پله نهم دادگاه "ب.ز"
نهمین جلسه رسیدگی به پرونده فساد نفتی امروز در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.(ادامه)
تقسیط بدهی بیمه‌ای کارگاه‌های بحران زده
(ادامه)
سوتی یک روزنامه اصلاح‌طلب در تیتر یک
روزنامه "رویش ملت" حدود چهل روز قبل نیز در مورد شهید همدانی، واژه کشته را به جای شهید استفاده نمود که حواشی زیاد و همچنین عذرخواهی این روزنامه را در پی داشت. در شماره امروز این روزنامه اصلاح طلب کلمه اورانیوم را اشتباه نوشته است.(ادامه)
انتقاد انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان از معیارهای دوگانه ضدتروریسم غرب
انجمن روزنامه نگاران مسلمان ضمن محکوم کردن هرگونه اقدام تروریستی که جان انسان‌های بیگناه را نشانه رود، شدیدا از برخوردهای دوگانه با تروریسم توسط غرب انتقاد می‌کند و این رویه غیر اخلاقی و غیر بشری را مخالف با روح انسانیت، ‌ ازادی و حقوق بشر می‌نامد. (ادامه)
ما باید مقطع انقلابمان را با توجه به تصمیماتی که در حوزه فرهنگ و اجتماع و رفتار سیاسی داشته جداگانه بررسی کنیم اما برخی مطالعاتی که در این خصوص صورت گرفته حوزه اجتماعی و فرهنگی این مقطع را جداگانه بررسی نمی‌کند، در حالی که تأثیر آن کاملاً آشکار است.
جذب 500هزار نفر به دستگاه‌های دولتی، افتخاری برای دولت قبل نیست / این حسن نیست که در همه جا از ظرفیت رهبری استفاده کنیم / تشکیلات آبروی خود را ب(خبر)
ما باید مقطع انقلابمان را با توجه به تصمیماتی که در حوزه فرهنگ و اجتماع و رفتار سیاسی داشته جداگانه بررسی کنیم اما برخی مطالعاتی که در این خصوص صورت گرفته حوزه اجتماعی و فرهنگی این مقطع را جداگانه بررسی نمی‌کند، در حالی که تأثیر آن کاملاً آشکار است. (ادامه)
انتقاد جهانگیری از "توهین" به رییس جمهور
(ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران ۲۵ آبان
صفحه اول روزنامه های استان مازندران ۲۵ آبان (ادامه)
دستگیری شکارچی متخلف در پارک گلستان
(ادامه)
انتقاد جهانگیری از "توهین" به روحانی
(ادامه)
خرید ماشین دوم دردسرساز شد
زن جوان هنگامیکه از شوهرش خواست یک خودروی دیگر بخرد، نمی‌دانست که پایش به دادگاه خانواده باز می‌شود.(ادامه)
۳۵ درصد صادرات مازندران مختص آمل است
فرماندار ویژه آمل گفت: ۳۵ درصد صادرات استان مازندران مربوط به این شهرستان است و جایگاه ویژه‌ای در امر تولید دارد.(ادامه)
رونمايي از سند آموزش هلال احمر گلستان
(ادامه)
جریمه1تا5میلیونی برای تبلیغ غیرمجاز
(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.854 seconds.