.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: دو نفر از عناصر تیم تروریستی پاکستانی بودند و عامل انتحاری نیز فردی به نام حافظ محمدعلی از پاکستان بود و یک فرد دیگر از پاکستان نیز حضور داشتد. عامل انتحاری حادثه تروریستی زاهدان، حافظ محمدعلی، پاکستانی بود / یک عضو دیگر تیم تروریستی نیز پاکستانی بود / ۳ نفر از عوامل تیم ترویستی از منطقه سیستان و بلوچستان بودند؛ ۲ نفر از آن‌ها دستگیر شده اند؛ یک نفر متواری است / اولین سرنخ از یک خانم دستگیرشده به دست آمد(خبر)
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: دو نفر از عناصر تیم تروریستی پاکستانی بودند و عامل انتحاری نیز فردی به نام حافظ محمدعلی از پاکستان بود و یک فرد دیگر از پاکستان نیز حضور داشتد.(ادامه)
قاتل جوان 21 ساله آملی دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از شناسایی و دستگیری عامل درگیری و قتل جوان 21 ساله در کمتر از 12 ساعت خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات مازندران، ۵ نفر از عوامل اصلی باند فساد ارزی را دستگیر و تحویل مرجع قضایی گردیدند. عوامل اصلی باند فساد ارزی در مازندران دستگیر شدند
شمال نیوز: سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات مازندران، ۵ نفر از عوامل اصلی باند فساد ارزی را دستگیر و تحویل مرجع قضایی گردیدند. (ادامه)
شمال نیوز: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران از دستگیری مظنون به قتل زن جوان سمنانی خبر داد.
رسیدگی به پرونده قتل زن جوان در ساری/ مظنون به قتل در دامغان دستگیر شد

رسیدگی به پرونده قتل زن جوان در ساری/ مظنون به قتل در دامغان دستگیر شد
شمال نیوز: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران از دستگیری مظنون به قتل زن جوان سمنانی خبر داد. رسیدگی به پرونده قتل زن جوان در ساری/ مظنون به قتل در دامغان دستگیر شد (ادامه)
شمال نیوز : آن‌ها از خانواده‌ام خواستند که ۵ میلیارد تومان پول در ازای آزادی‌ام بدهند. اما ما توانایی پرداخت آن را نداشتیم. آنقدر خانواده‌ام با آدم ربایان صحبت کردند تا بالاخره راضی شدند که در ازای دریافت ۴۱۶ میلیون تومان مرا آزاد کنند.... گروگانگیری ۵ میلیاردی مرد سبزی فروش در محمودآباد
شمال نیوز : آن‌ها از خانواده‌ام خواستند که ۵ میلیارد تومان پول در ازای آزادی‌ام بدهند. اما ما توانایی پرداخت آن را نداشتیم. آنقدر خانواده‌ام با آدم ربایان صحبت کردند تا بالاخره راضی شدند که در ازای دریافت ۴۱۶ میلیون تومان مرا آزاد کنند....(ادامه)
باند سرقت احشام و اماکن تجاری در ساری متلاشی شد
سرپرست پلیس آگاهی مازندران از انهدام یک باند سرقت احشام و اماکن تجاری با ۲۱ فقره سرقت خبر داد.(ادامه)
دستگیری کلاهبردار 2.8 میلیاردی در بابلسر
فرمانده انتظامی بابلسر، از دستگیری کلاهبردار 2 میلیارد و800 میلیون ریالی با دست‌کاری در اسناد خودروی سرقتی در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
حجت‌الاسلام منتظری با بیان اینکه مدیرانی هستند که واقعاً دلسوزانه و با صداقت در حال کار کردن هستند و مدیرانی هم هستند که عرضه مدیریت ندارند و با سفارش و توصیه آمده‌اند، گفت: در سخنرانی‌هایمان نباید آدرس غلط به مردم بدهیم، اعتقاد ما بر این نیست که بگوییم فضای مجازی را ببندید، دولت وظیفه دارد آن را کنترل کند.

فضای مجازی را باید کنترل کرد، اما رئیس جمهور می‌گوید باید رها کنید/ برخی مدیران عرضه مدیریت ندارند و با سفارش آمده‌اند/ هر جا می‌رویم عده‌ای از وضعیت اقتصادی انتقاد دارند(خبر)
حجت‌الاسلام منتظری با بیان اینکه مدیرانی هستند که واقعاً دلسوزانه و با صداقت در حال کار کردن هستند و مدیرانی هم هستند که عرضه مدیریت ندارند و با سفارش و توصیه آمده‌اند، گفت: در سخنرانی‌هایمان نباید آدرس غلط به مردم بدهیم، اعتقاد ما بر این نیست که بگوییم فضای مجازی را ببندید، دولت وظیفه دارد آن را کنترل کند. (ادامه)
شمال نیوز : وجوان حدود ۱۹ ساله به دلیل نامعلومی ظهر شنبه بر اثر ضربات با چاقو  در منزل مسکونی در بلوار امام رضا (ع) کوچه جهان پیما ساری کشته شد..... قتل پسر نوجوان ساروی در بلوار امام رضا + عکس محل حادثه
شمال نیوز : وجوان حدود ۱۹ ساله به دلیل نامعلومی ظهر شنبه بر اثر ضربات با چاقو در منزل مسکونی در بلوار امام رضا (ع) کوچه جهان پیما ساری کشته شد.....(ادامه)
حجاب ما پتو بود/ زمستان می‌رود و روسیاهی به زغال می‌ماند
خاطرات زنان انقلابی از مبارزات‌شان علیه رژیم شاه، بخشی از تاریخ شفاهی انقلاب است که کمتر گفته و شنیده شده است. (ادامه)
یک منبع آگاه از دستگیری شهردار نور به دلیل تخلفات طی دو روز گذشته خبر داد.




به دلیل تخلفات مالی ؛ شهردار نور هم دستگیر شد !
یک منبع آگاه از دستگیری شهردار نور به دلیل تخلفات طی دو روز گذشته خبر داد. (ادامه)
کلاهبرداری از 2 هزار شهروند با ایجاد کانال دوست‌يابی در تلگرام
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری متهم به کلاهبرداری اینترنتی بیش از 2 هزار شهروند در سراسر کشور با استفاده از کانال‌های تلگرامی دوست یابی و جعل درگاه بانکی خبر داد. (ادامه)
«دیوار» به زودی فیلتر می‌شود؟
پلیس فتا از دادستانی تهران درخواست کرده با توجه به افزایش جرایم در سایت دیوار و ناتوانی مدیران سایت در کنترل آگهی‌ها، این سایت را مسدود کند. براساس گزارش پلیس فتا، در ده ماهه سال ۹۷، وقوع جرایم در سایت دیوار روند صعودی داشته است.(ادامه)
شمال نیوز : وی افزود: جعل اوراق سوء پیشینه، مدارک تحصیلی و اخذ کارت‌های بازرگانی و در اختیار قرار دادن افراد سودجوی اقتصادی از دیگر موارد این پرونده است..... دادستان : جاعل اسناد دولتی و بازرگانی در مازندران دستگیر شد
شمال نیوز : وی افزود: جعل اوراق سوء پیشینه، مدارک تحصیلی و اخذ کارت‌های بازرگانی و در اختیار قرار دادن افراد سودجوی اقتصادی از دیگر موارد این پرونده است.....(ادامه)
کشف ۱۴ سلاح شکاری در ۳ شهر مازندران
ماموران محیط زیست مازندران شکارچیان غیرمجاز در شهر‌های چالوس، آمل و ساری را به همراه ۱۴ قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.(ادامه)
دستگیر قصاب هنگام ذبح الاغ
(ادامه)
گازگرفتگی علت مرگ زن و مرد جوان ساروی بوده است
سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران ضمن تکذیب خبر وقوع قتل زن و مرد جوان در ساری، گفت: علت مرگ این افراد، گاز گرفتگی ناشی از استنشاق گاز منواکسید کربن بوده است.(ادامه)
جمع آوری بیش از هزار رشته دام ماهیان خاویاری غیرمجاز در مازندران
فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان مازندران گفت: هزار و ۸۰۰ رشته دام ماهیان خاویاری غیرمجاز در دریای خزر جمع آوری شد.(ادامه)
شمال نیوز: مردی 30 ساله امشب حوالی ساعت 19 با حضور در پمپ بنزینی واقع در خیابان امام خمینی لنگرود ادعا کرد که کمربند انفجاری به خود بسته است شلیک پلیس به پای مدعی بستن کمربند انفجاری
شمال نیوز: مردی 30 ساله امشب حوالی ساعت 19 با حضور در پمپ بنزینی واقع در خیابان امام خمینی لنگرود ادعا کرد که کمربند انفجاری به خود بسته است(ادامه)
کلاهبردار ۷۰ میلیاردی در مازندران دستگیر شد
فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری فردی که با سوء استفاده از موقعیت شغلی و دریافت تسهیلات غیرمجاز بانکی ۷۰ میلیارد ریال در ساری کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: دادستان عمومی و انقلاب مرکز ساری از دستگیری 72 نفر در پارتی شبانه در ساری خبر داد. دستگیری 72 نفر در پارتی مختلط شبانه در ساری
شمال نیوز: دادستان عمومی و انقلاب مرکز ساری از دستگیری 72 نفر در پارتی شبانه در ساری خبر داد.(ادامه)
جمع‌آوری 4 هزار و 672 رشته دام هوایی از تالاب‌های مازندران
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران گفت: در 9 ماهه امسال نسبت به سال گذشته با افزایش شکار غیرمجاز پرندگان مواجه بودیم و این افزایش را در شکار غیرمجاز پستانداران نیز داشتیم.(ادامه)
دستگیری 72 نفر در پارتی مختلط شبانه در ساری
دادستان عمومی و انقلاب مرکز ساری از دستگیری 72 نفر در پارتی شبانه در ساری خبر داد.(ادامه)
اسماعیل بخشی کارگر هفت تپه ای که به دروغ مدعی شده بود مورد شکنجه قرار گرفته است،قبل از وصل شدن به تیم خروج از کشور، دستگیر شد. اسماعیل بخشی دستگیر شد
اسماعیل بخشی کارگر هفت تپه ای که به دروغ مدعی شده بود مورد شکنجه قرار گرفته است،قبل از وصل شدن به تیم خروج از کشور، دستگیر شد.(ادامه)
تیراندازی یک سارق در رشت + عکس
سارقی که صبح امروز پس از تعقیب مأموران پلیس به داخل ساختمانی متروکه در خیابان بیستون رشت فرار کرده بود دستگیر شد. (ادامه)
غایبان جشن ۴۰ سالگی انقلاب
۴۰ سال می‌گذرد؛ از روزی که مردم ایران به رهبری خمینی کبیر، نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را کنار زدند و یک جمهوری به پا کردند؛ جمهوری اسلامی. ۴۰ از قدیم عددی خاص به حساب می‌آمده؛ عدد بلوغ، کامل شدن و به اوج رسیدن. حالا اما بسیاری از کسانی که نهال انقلاب اسلامی را کاشته و آبیاری کردند، ۴۰ سالگی و ثمره این درخت را نمی‌بینند.(ادامه)
جاعل حرفه ای با ۱۱۴ فقره کلاهبرداری در قائمشهر دستگیر شد
فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری جاعل و کلاهبردار حرفه ای با ۱۱۴ فقره جعل و کلاهبرداری با استفاده از تسهیلات بانکی در شهرستان قائم شهر خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : حسینی‌ عالمی در ادامه اظهار داشت: این افراد وجوه حاصل از این حوالجات را به شیوه‌های متقلبانه تصاحب و در بازار آزاد به فروش رسانده و با جعل مدارک و پته‌های (برگ سبز گمرکی) وانمود می‌کردند که کالاهای موردنظر را وارد کشور کرده‌اند..... کشف فساد 22 میلیون دلاری در استان مازندران + جزئیات
شمال نیوز : حسینی‌ عالمی در ادامه اظهار داشت: این افراد وجوه حاصل از این حوالجات را به شیوه‌های متقلبانه تصاحب و در بازار آزاد به فروش رسانده و با جعل مدارک و پته‌های (برگ سبز گمرکی) وانمود می‌کردند که کالاهای موردنظر را وارد کشور کرده‌اند.....(ادامه)
دستگیری اخلالگران نظام اقتصادی در مازندران
دادستان مرکز مازندران گفت: تعدادی از اخلالگران نظام اقتصادی در شهرستان چالوس دستگیر شدند.(ادامه)
دستگیری قاتل پس از ارتکاب جرم در گلوگاه
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: قاتل پس از ارتکاب قتل در شهرستان گلوگاه دستگیر شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.241 seconds.