.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آزادی9دانـشـجـوي بـازداشـت شـده دانـشـگـاه مـازنـدران
يك فعال دانشجويي دانشگاه مازندران از آزادي 9 نفر از 15 دانشجوي بازداشت شده اين دانشگاه، خبر داد.(ادامه)
تجمع اعتراض‌آميز جمعي از دانشجويان دانشگاه نوشيرواني بابل
(ادامه)
شمال نیوز:ايجاد سيستم پرونده الكترونيك سلامت ايرانيان در برنامه توسعه چهارم به وزارت بهداشت الزام شده است اما با وجودي كه وزارت بهداشت آمادگي اجراي آن را دارند، هيچ وقت اعتبار كافي به اين طرح داده نشده است. پرونده الكترونيكی سلامت معطل اعتبار
شمال نیوز:ايجاد سيستم پرونده الكترونيك سلامت ايرانيان در برنامه توسعه چهارم به وزارت بهداشت الزام شده است اما با وجودي كه وزارت بهداشت آمادگي اجراي آن را دارند، هيچ وقت اعتبار كافي به اين طرح داده نشده است.(ادامه)
مراسم معارفه رئیس جدید روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری صبح امروز در محل این دانشگاه برگزار شد به گزارش خبرنگار شمال نیوز در این جلسه که معاونین دانشگاه آزاد واحد ساری حضور داشتند دکتر کیومرث نیاز اذری ابتدا ... مظفری در دانشگاه آزاد اسلامی
مراسم معارفه رئیس جدید روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری صبح امروز در محل این دانشگاه برگزار شد به گزارش خبرنگار شمال نیوز در این جلسه که معاونین دانشگاه آزاد واحد ساری حضور داشتند دکتر کیومرث نیاز اذری ابتدا ...(ادامه)
احضار7دانشجوي دانشگاه مازندران به كميته انضباطي
(ادامه)
شادی مردم مازندران برای روز ملی فناوری هسته ای
همزمان با روز ملی فناوری هسته ای، همراه با سایر مردم ایران اسلامی، مردم مازندران به مناسبت سالروز دستیابی کشور به تکنولوژی برتر غنی سازی، در میادین و شهرهای استان جشن وشادمانی برپا کردند. (ادامه)
راهیابی ۸۰‬ زنداني گيلانی به دانشگاه
به دنبال راه‌اندازي مجتمع آموزشي زندان مركزي ( لاكان ) رشت، ‪ ۸۰‬نفر در مركز دانشگاه پيام نور اين مجتمع به عنوان دانشپذير، پذيرفته شده‌اند.انجمن حمايت از زندانيان مركز رشت هزينه ثبت نام و تحصيل برخي از مددجويان را (ادامه)
حسین قربانی "سرپرست خبرگزاری مهر در مازندران" مازندران در سالی که گذشت(ديدگاه)
حسین قربانی "سرپرست خبرگزاری مهر در مازندران"(ادامه)
رويدادهاي مهم استان گلستان در سال ۸۵(ديدگاه)
(ادامه)
گروه موسیقی درویش خان به سرپرستی و خوانندگی محمود جاهد ، هنرمند مازندرانی در جمهوری آذربایجان برنامه خواهند داشت. 
به گزارش شمال نیوز ... طنین موسیقی مازندرانی در جمهوری آذربایجان
گروه موسیقی درویش خان به سرپرستی و خوانندگی محمود جاهد ، هنرمند مازندرانی در جمهوری آذربایجان برنامه خواهند داشت. به گزارش شمال نیوز ...(ادامه)
انتقاد از عدم ارائه خدمات بيمه اي به جانبازان
بهداشت و درمان سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگرگان گلستان، از دانشگاه علوم پزشكي و سازمان بيمه تامين اجتماعي گلستان در خصوص خدمات بيمه اي ندادن به جانبازان شيميايي كه هنوز تحت پوشش بنياد قرار نگرفتند، انتقاد كرد. به گزارش شمال نیوز به نقل ار فارس دکتر محمد حقيقي افزود: بر اساس (ادامه)
انتقاد معاون استاندار از كيفيت پخت نان در مازندران
معاون اداري ، مالي و برنامه‌ريزي استانداري مازندران گفت : كيفيت پخت نان در اين استان به ويژه در شهرستان ساري خيلي نامرغوب است. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، ولي‌الله فرزانه افزود :بنابراين ضروري "(ادامه)
رئیس جمهور در بسیاری از مواقع شوخی می کنند
در نشست پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ایران واحد بهشهر با مسئولین این دانشگاه که در نمازخانه این دانشگاه برگزار شد دانشجویان در مورد قول رئیس جمهور در زمینه کاهش شهریه دانشجویان سئوال ...(ادامه)
چند روزیست در میدان امام ساری پارچه ای نصب شده که خبر این مراسم را به چشمان تیزبین مردم بسپارد اما متاسفانه متولیان «منابع طبیعی» هنوز فرق این کلمه را با «منابع طبیی» نمی دانند و برای همین بر روی پارچه ... منابع طبیعی یا طبیی؟!
چند روزیست در میدان امام ساری پارچه ای نصب شده که خبر این مراسم را به چشمان تیزبین مردم بسپارد اما متاسفانه متولیان «منابع طبیعی» هنوز فرق این کلمه را با «منابع طبیی» نمی دانند و برای همین بر روی پارچه ...(ادامه)
کسب‌ رتبه‌ نخست‌ دانشگاه‌ مازندران‌ در فعاليتهاي‌ پژوهشي‌ کشور
دانشگاه‌ مازندران‌ رتبه‌ نخست‌ فعاليتهاي‌ پژوهشي‌ را درکشور كسب كرد . ‌ (ادامه)
هشدار علوم پزشكي گيلان نسبت به چهارشنبه آخر سال
رييس دانشگاه علوم پزشكي استان گيلان نسبت به چهارشنبه آخر سال هشدار داد. (ادامه)
جوراب چرخ خودرو به جاي زنجير چرخ
توسط يك دانش آموخته دانشگاه مازندران جوراب چرخ خودرو به جاي زنجير چرخ ساخته و در اداره كل ثبت شركت‌ها و مالكيت صنعتي ثبت شد. به گزارش شمال نیوز (ادامه)
مصوبات هيات وزيران براي استان گيلان
در سومين روز از سفر رييس‌جمهور و هيات وزيران به استان گيلان پنج‌شنبه شب جلسه‌ي استاني هيات وزيران در محل استانداري گيلان در رشت به رياست دكتر محمود احمدي‌نژاد، رييس جمهور تشكيل شد و پس از حدود ‌٦ ساعت بحث و بررسي، بيش از ‌١٢٠ بند مصوبه براي تسريع در پيشرفت اين استان، رفع موانع و مشكلات و خدمت‌رساني بهتر به مردم آن به تصويب رسيد. به گزارش شمال نيوز،مهمترين مصوبات بيست و پنجمين جلسه‌ي استاني هيات وزيران به اين شرح است: (ادامه)
درخواستهاي نماينده مردم لاهيجان از رياست جمهوري
ايرج نديمي " نماينده مردم لاهيجان در مراسم حضور رييس جمهوري در جمع مردم اين شهرستان درخواستهاي موكلان خودرا در ‪ ۱۹‬بخش عنوان كرد. وي عصر روز چهار شنبه از رييس جمهور دكتر محمود احمدي نژاد براي تكميل جاده بام‌سبز به بام آبي، (ادامه)
درگذشت یک خبرنگار مطبوعات درمازندران
سید عباس رضوی" خبرنگار فقید مطبوعات استان مازندران ، پس از سالها مشقت و تحمل بیماری سرطان ، به دیار باقی شتافت. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، مرحوم عباس رضوی جانباز جنگ تحمیلی در سن 43 سالگی که از بیماری سرطان رنج می برد و در جبهه های جنگ شیمیایی شده بود، ظهردیروز به دیار باقی شتافت.(ادامه)
در دو هفته اخیر ، وجود آنفلوآنزای مرغی در برخی از روستاهای آمل و بابل و در چند واحد تولیدی مرغداری ، مثبت اعلام شده است.
بازگشت آنفولانزای مرغی به مازندران
در دو هفته اخیر ، وجود آنفلوآنزای مرغی در برخی از روستاهای آمل و بابل و در چند واحد تولیدی مرغداری ، مثبت اعلام شده است. (ادامه)
تدریس گويش مازندراني در دانشگاه سوئد
گويش و فرهنگ مازندراني در دانشگاه آپسالاي سوئد تدريس مي‌شود .به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، مدير گروه همكاري‌هاي علمي و روابط بين‌الملل دانشگاه مازندران از عقد تفاهم نامه‌اي با دانشگاه سوئد خبر داد كه در آينده‌اي نزديك، اساتيد اين دانشگاه (ادامه)
وقوع زلزله در حوالی گرگان
زلزله‌اي به بزرگي ‪ ۳/۹‬در مقياس امواج دروني زمين (ريشتر) ساعت ‪ ۳‬و ‪۴۴‬ دقيقه و ‪ ۳۹‬ثانيه جمعه حوالي گرگان واقع در استان گلستان را لرزاند. (ادامه)
کمبود امکانات ورزشی در دانشگاه مازندران
مدیر روابط عمومی دانشگاه در گزارشی با بیان این مطلب که دانشگاه از لحاظ فضاهای استاندارد و مناسب ورزشی از جمله دانشگاههای محروم کشور است گفت(ادامه)
وضعیت کار در قرن 21 (يادداشت)
چارلز هندی / ترجمه و تلخیص: سید حبیب الله شاهرکنی(ادامه)
موانع رشد و توسعه تجارت الکترونیک در ایران (يادداشت)
فرشاد اكبري(ادامه)
انتخاب واحد اينترنتي در دانشگاه گرگان
رييس دانشگاه آزاد اسلامي گرگان از انتخاب واحد دانشجويان اين دانشگاه در نيمسال دوم ‪ ۸۶- ۸۵‬بصورت اينترنتي خبر داد. (ادامه)
سوابق اجرایی و مدیریتی دکتر شاعری
(ادامه)
نخستين دانشگاه هتل‌داري کشور در گرگان
مجري ساخت هتل پنج ستاره‌ گرگان از راه‌اندازي اولين دانشگاه هتل‌داري كشور دراين شهرستان خبر داد. (ادامه)
تاسیس مركز پژوهشي گيلان‌شناسي
نخستين مرکز پژوهشي در حوزه‌ي ميراث فرهنگي کشور تحت عنوان مرکز پژوهشي گيلان‌شناسي در استان گيلان امروز (26 دي‌ماه) گشايش يافت. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا ، در اين مراسم که با حضور رييس (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.692 seconds.