.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مراسم بزرگداشت سالروز دوم خرداد با سخنرانی موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات با حضور تعداد زیادی از مردم در مسجد صیقلان برگزار شد.وی در قسمتی از سخنان خود گفت:برای ما افتخار نیست که بازار را از سیب مصری خبرهای ویژه رشت که گفته می شود !
مراسم بزرگداشت سالروز دوم خرداد با سخنرانی موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات با حضور تعداد زیادی از مردم در مسجد صیقلان برگزار شد.وی در قسمتی از سخنان خود گفت:برای ما افتخار نیست که بازار را از سیب مصری (ادامه)
برگزاری گفتمان دانشجویی روابط دختر و پسر
به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان و با همکاری دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان ، گفتمان دانشجویی روابط دختر و پسر برگزار شد .(ادامه)
افتتاح بخش"پیش رشد"مرکز کارآفرینی دانشگاه مازندران
در مراسمی و با حضور دکترنادعلی باباییان رئیس دانشگاه مازندران صبح امروز، بخش پیش رشدمرکز کارآفرینی این دانشگاه افتتاح شد. دکتر باباییان کارآفرینی را شناسایی ، خلق و استفاده از فرصتها از طریق تبدیل ایده های (ادامه)
جشن مشترك ازدواج ‪ ۴۵زوج دانشجو دربندر انزلي
جشن ازدواج دانشجويي ‪ ۴۵‬زوج دانشگاه آزاد واحد بندرانزلي عصر روز پنجشنبه در مجتمع فرهنگيان دهكده ساحلي اين بندر برگزار شد. (ادامه)
در هفته گذشته دانشجويان دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي ساري يك جلسه براي بررسي مسائل صنفي گذاشتند كه در اين جلسه رئيس دانشگاه مازندران و مسئولان مجتمع ... خبرهاي شنیدنی از دانشگاه مازندران
در هفته گذشته دانشجويان دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي ساري يك جلسه براي بررسي مسائل صنفي گذاشتند كه در اين جلسه رئيس دانشگاه مازندران و مسئولان مجتمع ...(ادامه)
شايد براي مردم استان ما ،(به ويژه وقتي که با توفيقي ؟! يا مشکلي! برخورد مي کنند و به طور بديهي ذهن شان دنبال علل و عوامل آن مي گردد) مهم باشد که بيشتر از اين بدانند چه کساني در رقم زدن سرنوشت ... چه کساني براي مازندران تصميم مي گيرند؟!
شايد براي مردم استان ما ،(به ويژه وقتي که با توفيقي ؟! يا مشکلي! برخورد مي کنند و به طور بديهي ذهن شان دنبال علل و عوامل آن مي گردد) مهم باشد که بيشتر از اين بدانند چه کساني در رقم زدن سرنوشت ...(ادامه)
سخنرانی ناطق نوري در دانشگاه آزاد ساری
رييس بازرسي ويژه دفتر مقام معظم رهبري گفت: جوانان و فرزندان اين مرزبوم سالم‌ترين افراد جامعه جهاني هستند واين لباس‌ها و قيافه‌ها عكس‌العمل برخي از عملكردها است.(ادامه)
اجرايي شدن سند چشم‌انداز 20 ساله مانند ساختن خانه‌اي در بهشت براي ايران است. دو سند ملي براي مديريت كشور تعريف شده كه يكي قانون اساسي و ديگري سند چشم‌انداز 20 ساله است... اولين گزارش پيشرفت سند چشم‌انداز سال گذشته تدوين شد
اجرايي شدن سند چشم‌انداز 20 ساله مانند ساختن خانه‌اي در بهشت براي ايران است. دو سند ملي براي مديريت كشور تعريف شده كه يكي قانون اساسي و ديگري سند چشم‌انداز 20 ساله است...(ادامه)
قهرمانی گيلان و مازندران در کشتي آزاد
دوازدهمين دوره مسابقه هاي کشتي آزاد و فرنگي دانشجويان دانشگاه آزاد سراسر کشور با قهرماني تيم منتخب گيلان و مازندران در رشته آزاد و تهران در کشتي فرنگي به پايان رسيد. (ادامه)
با ابلاغ رسمي براي  ادغام استاني سازمانهاي مديريت و برنامه ريزي در استانداري ها ؛ گفته مي شود موسوي معاون فعلي مالي و اداري استانداري گلستان به سمت معاونت برنامه ريزي ... خبرهای ویژه استان گلستان
با ابلاغ رسمي براي ادغام استاني سازمانهاي مديريت و برنامه ريزي در استانداري ها ؛ گفته مي شود موسوي معاون فعلي مالي و اداري استانداري گلستان به سمت معاونت برنامه ريزي ...(ادامه)
انتصاب روسای دانشگاههای پیام نور انزلی و املش ، تغییر نام خبرنامه زیر تیغ ، ادامه فعالیت چهره های دوم خردادی در ادارات آموزش و پرورش ، حضور بازرسان ریاست جمهوری و ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!(3)
انتصاب روسای دانشگاههای پیام نور انزلی و املش ، تغییر نام خبرنامه زیر تیغ ، ادامه فعالیت چهره های دوم خردادی در ادارات آموزش و پرورش ، حضور بازرسان ریاست جمهوری و ...(ادامه)
نشست مطبوعاتي رئيس دانشگاه آزاد ساري
دکتر کیومرث نیاز آذری عصر امروز در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان افزود : دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در بهمن ماه سال 71 کار خود را آغاز کرد و هم اکنون پس از 15 سال 60 رشته و 10 هزار دانشجو در این دانشگاه وجود دارد و در این مدت 16 هزار دانشجو در رشته های مختلف از دانشگاه آزاد ساری فارغ التحصیل شده اند .(ادامه)
شفقت:از انتقاد دانشجويان استقبال می کنیم
استاندار مازندران در جمع دانشجويان دانشگاه مازندران، انتقاد و سئوال را از خصيصه‌هاي دانشجويان و جوانان دانست و گفت: خدمتگزاران نظام بايد پذيراي اين نظرات بوده و براي انجام بهتر امور از آن بهره گيرند.(ادامه)
یک منبع آگاه ، ضمن بیان این مطلب که به زودی  علی کردان به عنوان وزیر نفت به مجلس معرفی خواهد شد گفت: کردان، گزینه ی پیشنهادی حزب موتلفه به رییس جمهور برای وزارت نفت ... یک مازندرانی و وزارت نفت
یک منبع آگاه ، ضمن بیان این مطلب که به زودی علی کردان به عنوان وزیر نفت به مجلس معرفی خواهد شد گفت: کردان، گزینه ی پیشنهادی حزب موتلفه به رییس جمهور برای وزارت نفت ...(ادامه)
 استاندار گلستان در بازديد از روستاي كوهستاني "شاهكوه" گرگان گفت: اين منطقه با توانمندي بالقوه و جاذبه‌هاي طبيعي بسيار، قابليت تبديل به منطقه مهم گردشگري را ... بازدید استاندار گلستان از اولین روستای اینترنتی کشور
استاندار گلستان در بازديد از روستاي كوهستاني "شاهكوه" گرگان گفت: اين منطقه با توانمندي بالقوه و جاذبه‌هاي طبيعي بسيار، قابليت تبديل به منطقه مهم گردشگري را ...(ادامه)
عيادت استاندار مازندران از دانشجويان مصدوم پيام نور ساري
استاندار مازندران امروز براي سومين بار با حضور در 4 بيمارستان شهرستان ساري از مصدومان دانشگاه پيام نور ساري عيادت كرد و از نزديك در روند درمان و بهبودي آنها قرار گرفت.(ادامه)
وقوع زمين لرزه در حوالي منجيل
زمين لرزه‌اي به بزرگي ‪ ۴/۳‬درجه در مقياس امواج دروني زمين (ريشتر) روز جمعه حوالي "منجيل" در استان گيلان را لرزاند. (ادامه)
اسامي جان‌باختگان ومصدومين تصادف اتوبوس دانشجويان پيام‌نورساري
اسامي جان‌باختگان ومصدومين تصادف اتوبوس دانشجويان پيام‌نورساري که در حين بازگشت از اردوي علمي در 35 كيلومتري جاده‌ كياسر به ساري به كشته شدن 5 تن گردید(ادامه)
 پيكر محمد علي اميني، سيد هادي رضوي، سامره نيكبخت و بابك عسكري دانشجويان دانشگاه پيام نور ساري كه در سانحه رانندگي روز گذشته جان خود را از دست داده بودند، در شهرهايشان تشييع ... پيكر دانشجويان پيام نور ساري تشييع شد
پيكر محمد علي اميني، سيد هادي رضوي، سامره نيكبخت و بابك عسكري دانشجويان دانشگاه پيام نور ساري كه در سانحه رانندگي روز گذشته جان خود را از دست داده بودند، در شهرهايشان تشييع ...(ادامه)
يك دستگاه انوبوس حامل دانشجويان دانشگاه پيام نور ساري عصر امروز در بازگشت از سفر علمي در منطقه كياسر، در كيلومتر 35 به سمت ساري، با يك دستگاه كاميون  برخورد كرده و متاسفانه در اين ... کشته و مجروح 36دانشجو در تصادف امروز جاده کیاسر
يك دستگاه انوبوس حامل دانشجويان دانشگاه پيام نور ساري عصر امروز در بازگشت از سفر علمي در منطقه كياسر، در كيلومتر 35 به سمت ساري، با يك دستگاه كاميون برخورد كرده و متاسفانه در اين ...(ادامه)
مسعود کیمیایی19 اردیبهشت در دانشگاه گیلان
مسعود کیمیایی 19 اردیبهشت در جلسه نقد و بررسی فیلم حکم در دانشکده کشاورزی دانشگاه گیلان حضور خواهد یافت. به گزارش ایسنا،جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان پخش و نقد و بررسی فیلم سینمایی حکم را با حضور کارگران برجسته سینمایی کشور مسعود کیمیایی، جواد طوسی منتقد سینما و تلویزیون و رضا یزدانی خواننده فیلم ساعت 16 چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه در تالار شهید مطهری مجتمع دانشگاه گیلان برگزار خواهد کرد. گفتنی است مسعود کیمیایی برای اولین بار جهت نقد و بررسی به استان گیلان سفر می کند. در ضمن در این برنامه رضا یزدانی آخرین اجرای خود به نام«شمال» را در تالار اجرا خواهد کرد. تجلیل از اساتید گرانقدر سینما از دیگر برنامه های این مراسم خواهد بود.(ادامه)
ديـدار دانـشـجـويـان بـازداشـت شـده دانـشـگـاه مـازنـدران بـا کزوبی
به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمين مهدي كروبي در اين ديدار با ابراز تاسف از حوادثي که در دانشگاه مازندران رخ داد، گفت: « امروز برخي در ميان نخبگان و دانشگاهيان جايگاهي ندارند و بنابراين متاسفانه به اين روش‌ها متوسل شده‌اند.» (ادامه)
وزير جهاد كشاورزي در مراسم توديع و معارفه روساي پيشين و جديد سازمان جهاد كشاورزي مازندران در ساري گفت: طي دستورالعملي به دانشگاه جامع علمي كاربردي ابلاغ  ... وی بالحنی خندان ازمدیران منابع طبیعی ساری و ... میرغضب های مازندران
وزير جهاد كشاورزي در مراسم توديع و معارفه روساي پيشين و جديد سازمان جهاد كشاورزي مازندران در ساري گفت: طي دستورالعملي به دانشگاه جامع علمي كاربردي ابلاغ ... وی بالحنی خندان ازمدیران منابع طبیعی ساری و ...(ادامه)
کارگاه آموزشی ازدواج، ویژه زوج های دانشجو
از سوی سازمان ملی جوانان استان مازندران کارگاه آموزشی ازدواج، ویژه زوج های دانشجو بر گزار شد. (ادامه)
تاسیس دانشگاه بين المللي پزشكي مازندران
رئيس دانشگاه علوم پزشكي مازندران از اخذ مجوز دانشگاه بين المللي پزشكي در استان خبر داد. به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي مازندران، قاسمعلي خراساني در مراسم گراميداشت روز معلم اظهار داشت: اين دانشگاه در شهرستان رامسر با 3 دانشكده داروسازي، پزشكي و دندانپزشكي ساخته خواهد شد. وي ساخت و جايگزيني 12 بيمارستان مازندران را از برنامه‌هاي در دست اجراي اين دانشگاه برشمرد و افزود: بخش سوختگي بيمارستان شهيد زارع شهرستان ساري نيز سال آينده آماده بهره برداري مي‌شود. خراساني، راه اندازي صندوق رفاه اعضاي هيئت علمي، اتصال مراكز آموزشي درماني به سيستم اطلاعاتي اينترنت و جذب اعضاي جديد هيئت علمي را از مهمترين اقدامات دانشگاه در بخش آموزش خواند. وي از اجراي برنامه جامع شبكه فراگير اطلاعات درماني براي اتصال مراكز درماني و بهداشتي مازندران خبر داد و خاطرنشان كرد: با ارتقاي دانشكده پزشكي ساري به مجتمع پيامبر اعظم در خزرآباد ساري و تبديل آن به كلينيك ويژه اعضاي هيئت علمي جهش خوبي در آموزش دانشگاه علوم پزشكي رقم مي‌خورد. خراساني در همين زمينه گفت: كار اجرايي اين تغييرات به زودي آغاز مي شود.(ادامه)
فيلم ‪ ۳۰۰‬در دانشگاه گيلان نقد و بررسي شد
فيلم توهين آميز ‪ ۳۰۰‬در سالن شهيد مطهري دانشكده كشاورزي دانشگاه گيلان پخش و نقد و بررسي شد. (ادامه)
گشایش نمايشگاه‌تخصصي‌برق و آی تی در ‌بابل
همزمان باآغاز مسابقات ربات‌ها، نمايشگاه تخصصي برق، كامپيوتر و فناوري اطلاعات و ارتباطات در دانشگاه فني مهندسي نوشيرواني بابل گشايش يافت. (ادامه)
رقابت رباتها در بابل آغاز شد
پنجمين دوره مسابقات سراسري رباتيك درسه رشته‌ربات‌هاي آتش نشان ،مسيرياب و مين‌ياب امروز (يكشنبه) دردانشگاه فني مهندسي نوشيرواني بابل آغاز شد. (ادامه)
تنها دانشجوي دانشگاه مازندران كه در بازداشت به سر مي‌برد، آزاد شد
يك فعال دانشجويي دانشگاه مازندران از آزادي آخرين دانشجوي اين دانشگاه كه در بازداشت به سر مي‌برد، خبر داد.(ادامه)
نگاهي به حوادث چند روز اخير دانشگاه مازندران
پس از تاييد حكم يك ترم محروميت از تحصيل 3 دانشجوي دانشگاه مازندران و در پي آن بازداشت يكي از اين فعالان دانشجويي، برخي دانشجويان اين (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.905 seconds.