.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
گزارش تصويري سفر دكتر محسن رضايي به گيلان
(ادامه)
تقویم تاریخ گیلان - 4 آذر
(ادامه)
شمال نيوز : محمود احمدي ن‍ژاد رياست محترم جمهور جهت شركت در كنگره ميرزا كوچك خان جنگلي به گيلان سفر خواهد كرد.
رييس جمهور به گيلان مي رود
شمال نيوز : محمود احمدي ن‍ژاد رياست محترم جمهور جهت شركت در كنگره ميرزا كوچك خان جنگلي به گيلان سفر خواهد كرد. (ادامه)
افشاي راز جنايت پس از 43 سال
(ادامه)
ديدار استاندار گيلان با رئيس بيمه مركزي
(ادامه)
جام حذفي سرانجام قرعه‌کشي شد
(ادامه)
رییس دفتر استاندار سابق گیلان اظهار داشت: “قطعاً آقایانی که اکنون در استانداری هستند، اصلاح طلبانی اند که با جریان انحراف پیوند خورده اند.” ردپای جریان انحرافی،اصلاح طلبان و برخی ائتلاف ها در عزل و نصب های استانداری گیلان
رییس دفتر استاندار سابق گیلان اظهار داشت: “قطعاً آقایانی که اکنون در استانداری هستند، اصلاح طلبانی اند که با جریان انحراف پیوند خورده اند.”(ادامه)
واکنش دانشجویان بسیجی گيلان به حضورقهرمانی درسیما
(ادامه)
شمال نيوز: رییس دفتر رییس جمهور در این سفر غیر رسمی در جشن ازدواج فرزند استاندار اسبق گیلان حضور یافت. بنا بر این خبر، استاندار گیلان در فرودگاه از رحیم مشایی استقبال کرد. سفر غير رسمي مشايي به گيلان
شمال نيوز: رییس دفتر رییس جمهور در این سفر غیر رسمی در جشن ازدواج فرزند استاندار اسبق گیلان حضور یافت. بنا بر این خبر، استاندار گیلان در فرودگاه از رحیم مشایی استقبال کرد.(ادامه)
شمال نيوز: از اولين تا آخرين نقطه گيلان و در چهارسوي اين استان براي توسعه، عمران و آباداني آن کار مي شود و طرح هرگونه مباحث و مسايلي همچون الحاق و تفکيک ...

طرح مباحثی همچون الحاق و تفکیک استان به مصلحت نیست
شمال نيوز: از اولين تا آخرين نقطه گيلان و در چهارسوي اين استان براي توسعه، عمران و آباداني آن کار مي شود و طرح هرگونه مباحث و مسايلي همچون الحاق و تفکيک ... (ادامه)
انتصاب جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان
(ادامه)
پيروزي داماش گيلان مقابل گهر
(ادامه)
شمال نيوز: اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهردار ساري در نشستي با استاندار مازندران ، معاون عمراني روستايي و سياسي امنيتي استانداري و فرماندار ساري پيرامون مسايل و مشكلات مركز استان به بحث و تبادل نظر پرداختند . همدلي از تكاليف اعتقادي وانقلابي ماست
شمال نيوز: اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهردار ساري در نشستي با استاندار مازندران ، معاون عمراني روستايي و سياسي امنيتي استانداري و فرماندار ساري پيرامون مسايل و مشكلات مركز استان به بحث و تبادل نظر پرداختند .(ادامه)
تقدیر از 12 صادرکننده نمونه استان گیلان
(ادامه)
شمال نيوز: طي حكمي از سوي مهندس هاشم نيا استاندار گيلان، محمد اکبرزاده معاون عمرانی استانداری گیلان به سمت معاون سیاسی امنیتی استانداری منصوب گردیده و حکم آن ... انتصاب معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان
شمال نيوز: طي حكمي از سوي مهندس هاشم نيا استاندار گيلان، محمد اکبرزاده معاون عمرانی استانداری گیلان به سمت معاون سیاسی امنیتی استانداری منصوب گردیده و حکم آن ...(ادامه)
شمال نيوز: یک منبع آگاه از انتصاب تعدادی از مدیران جدید درمجموعه استانداری ، فرمانداری و دستگاههاي اجرايي استان گیلان ظرف چند روزآینده خبرداد . بر اين اساس  از مهندس ...

دور جدید انتصابات در استان گيلان
شمال نيوز: یک منبع آگاه از انتصاب تعدادی از مدیران جدید درمجموعه استانداری ، فرمانداری و دستگاههاي اجرايي استان گیلان ظرف چند روزآینده خبرداد . بر اين اساس از مهندس ... (ادامه)
شمال نيوز : چهارمين دوره انتخابات شوراها، خرداد 92 همزمان با انتخابات رياست جمهوري برگزار خواهد شد.
انتخاب اعضاي هيئت نظارت بر انتخابات شوراي اسلامي شهر و روستاهاي گيلان
شمال نيوز : چهارمين دوره انتخابات شوراها، خرداد 92 همزمان با انتخابات رياست جمهوري برگزار خواهد شد. (ادامه)
شمال نيوز: ماه مهر دریاست وماه ماهیگیرانی که عمریست سفره هایشان به سفره ی بزرگ دریا گره خورده است. ماهی که در آن دریا و ساحل یکی می شوند و تورها و قایق ها می آیند... تورها معجزه می خواهند...
شمال نيوز: ماه مهر دریاست وماه ماهیگیرانی که عمریست سفره هایشان به سفره ی بزرگ دریا گره خورده است. ماهی که در آن دریا و ساحل یکی می شوند و تورها و قایق ها می آیند...(ادامه)
کاش تالاب انزلي هم در ژاپن بود!
(ادامه)
سواحل مازندران، مرگبارترين ساحل كشور
(ادامه)
جدول لیگ برتر در پایان هفته دهم
(ادامه)
شمال نيوز: با افتتاح نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و عضو گيري  کمیسیونهای مجلس و عدم حضور نمایندگان استان گیلان در کمیسیون تخصصی و پر از منابع اقتصادی کشاورزی ،آب و منابع طبيعي . انتقادات بحق وبسيار  گسترده اي را به اشكال ... چه كسي صداي كشاورزان گيلان را فرياد خواهد زد ؟
شمال نيوز: با افتتاح نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و عضو گيري کمیسیونهای مجلس و عدم حضور نمایندگان استان گیلان در کمیسیون تخصصی و پر از منابع اقتصادی کشاورزی ،آب و منابع طبيعي . انتقادات بحق وبسيار گسترده اي را به اشكال ...(ادامه)
درگيري گسترده خياباني در بيستون رشت
(ادامه)
تذكرات‌كتبي‌نمايندگان‌ شمالي به‌مسئولان‌اجرايي‌كشور
(ادامه)
موج جديد بارش‌ها در راه است
(ادامه)
فرهاد مجیدی: به رويانيان گفتم خونم آبی است
(ادامه)
تصاوير / گردشگران در قلعه تاریخی رودخان گيلان
(ادامه)
پسری در رودبار قاتل پدرش شد
شمال نيوز: جوان ۲۸ ساله‌ای اهل رودبار گيلان به بهانه انتقال لوله آب پدرش را به کنار رودخانه هدایت می‌کند و به همین بهانه با پدر ۶۲ ساله‌اش درگیر می‌شود و او را توسط مشت و لگد مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد. (ادامه)
كف‌زن بين‌المللي در گيلان دستگير شد
(ادامه)
شمال نيوز : طی حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت، علی منتظری به‌عنوان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان منصوب شد.
رئيس جديد سازمان صنعت، معدن و تجارت گيلان منصوب شد
شمال نيوز : طی حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت، علی منتظری به‌عنوان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان منصوب شد. (ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 119 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.156 seconds.