.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
گردشگری کشاورزی حلقه مفقوده گیلان(گزارش)
(ادامه)
علی‌رغم اینکه دانشگاه پیام‌نور آستانه‌اشرفیه قبل از اعزام دانشجویان این موضوع را از طریق ارسال نامه به اطلاع پلیس امنیت اخلاقی استان رسانده بود، متاسفانه این اردو بدون اطلاع و هماهنگی با مسئولان ذی‌ربط دانشگاه پیام‌نور استان صورت گرفته است. ماجرای گم شدن 80 دانشجوی دختر پیام‌نور گيلان + عذرخواهی رییس دانشگاه
علی‌رغم اینکه دانشگاه پیام‌نور آستانه‌اشرفیه قبل از اعزام دانشجویان این موضوع را از طریق ارسال نامه به اطلاع پلیس امنیت اخلاقی استان رسانده بود، متاسفانه این اردو بدون اطلاع و هماهنگی با مسئولان ذی‌ربط دانشگاه پیام‌نور استان صورت گرفته است.(ادامه)
وصيت نامه سردار شهيد حاج حسين بصير
(ادامه)
دستگيري سارقان گاوصندوق هاي شمال کشور در بابل
(ادامه)
معاونان، مشاوران و مديران کل استانداري گيلان از دريافت يارانه نقدي انصراف دادند
(ادامه)
داماش گزينه اول سقوط؛ 4 تيم در منطقه خطر
در انتهاي جدول چهار تيم ليگ برتري در خطر سقوط به دسته اول قرار دارند.(ادامه)
شمال نیوز: فرمانداران گیلان با ارسال نامه‌ای خطاب به استاندار گیلان از دریافت یارانه نقدی انصراف دادند. فرمانداران گیلان از دریافت یارانه انصراف دادند + سند
شمال نیوز: فرمانداران گیلان با ارسال نامه‌ای خطاب به استاندار گیلان از دریافت یارانه نقدی انصراف دادند.(ادامه)
نزاع خياباني در گیلان منجر به قتل شد
(ادامه)
 شمال نیوز: در این گزارش به صورت اجمالی  به بازخوانی دیدار مجمع نمايندگان استان های  مازندران،گلستان و گيلان در مجلس شورای اسلامی با دکتر روحانی پرداخته شود. آنچه که در دیدار نمايندگان استان های شمالي در مجلس با دکتر روحانی گذشت
شمال نیوز: در این گزارش به صورت اجمالی به بازخوانی دیدار مجمع نمايندگان استان های مازندران،گلستان و گيلان در مجلس شورای اسلامی با دکتر روحانی پرداخته شود.(ادامه)
عابديني از داماش کناره گيري کرد
مديرعامل باشگاه داماش گيلان از سمتش کناره‌گيري کرد.(ادامه)
شمال نیوز: معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان پذیرفتن مسوولیت ها را وظیفه ای سنگین خواند و گفت : رضایت خدا ، شهدا و خانواده معظم آنان و مردم گیلان را در انجام وظایف محوله مدنظر قرار خواهم داد . معاون جدید عمرانی استاندار گیلان معرفی شد
شمال نیوز: معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان پذیرفتن مسوولیت ها را وظیفه ای سنگین خواند و گفت : رضایت خدا ، شهدا و خانواده معظم آنان و مردم گیلان را در انجام وظایف محوله مدنظر قرار خواهم داد . (ادامه)
شمال نیوز: همکاران صنعت برق در  بحران برف غرب استان نه تنها وظیفه خود می دانستند و در انجام این وظایف ذره ای کوتاهی نکردند بلکه این خدمت خود را حرکتی جهادی و ادای تکلیفی برای رضایت خداوند منان می دانستند. حرکت جهادی تلاشگران برق مازندران در بحران برف غرب استان
شمال نیوز: همکاران صنعت برق در بحران برف غرب استان نه تنها وظیفه خود می دانستند و در انجام این وظایف ذره ای کوتاهی نکردند بلکه این خدمت خود را حرکتی جهادی و ادای تکلیفی برای رضایت خداوند منان می دانستند.(ادامه)
آيت الله سيد احمد قتيل زاد درگذشت
(ادامه)
احتکار دلالان با سرمازدگی باغ‌های میوه
(ادامه)
بارش برف میوه را گران کرد
مركبات شمال هنوز كامل برداشت نشده و نگراني اين است آيا وعده‌اي كه مسئولان پيش از اين براي تامين نياز شب عيد بدون تكيه بر واردات داده بودند عملي خواهد شد؟ ضمن اينكه عيد نوروز كم‌كم دارد از راه مي‌رسد. مردم فعلا درگير موج سرما هستند و حواس‌شان به نزديك شدن اسفند نيست. اما اين دليل نمي‌شود بازاريان هم همين حالت را داشته باشند. آنها تداركات‌شان را چيده‌اند، شك نكنيد(ادامه)
آخرين مهلت نام‌نويسي دركاروان‌هاي حج ۹۳
حسن سرخوش نحوه نام‌نويسي مشمولان در كاروان‌هاي حج سال ۹۳ را مطلوب ارزيابي كرد و گفت: تاكنون ۴۰ درصد ظرفيت ثبت‌نام در حج ۹۳ تكميل شده است.(ادامه)
تجربه‌های بحران سفید گیلان برای برنامه‌ریزان
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های چهارشنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های سه‌شنبه
(ادامه)
شمال نیوز: انتخاب نماينده دولت در شهرستان چالوس آن هم دولتي كه مردم چالوس بيش از 85 درصد رأي يكپارچه به آن دادند نبايد بدون در نظر گرفتن تدبير باشد كه با توجه به مخالفت اقشار مختلف و سليقه هاي مختلف سياسي با گزينه پيشنهادي استانداري نشان از ... تغییر فرماندار را به سال بعد موکول کنید
شمال نیوز: انتخاب نماينده دولت در شهرستان چالوس آن هم دولتي كه مردم چالوس بيش از 85 درصد رأي يكپارچه به آن دادند نبايد بدون در نظر گرفتن تدبير باشد كه با توجه به مخالفت اقشار مختلف و سليقه هاي مختلف سياسي با گزينه پيشنهادي استانداري نشان از ...(ادامه)
مافیای واردات چای کجاست؟
(ادامه)
رانت میلیاردی در معاونت مطبوعاتی ارشاد
(ادامه)
واكنش نمايندگان به گلايه روحانی
اگر طرح سوال حق نماينده است كه ديگر نبايد اعتراضي داشت و اگر حق نماينده نيست بگويند كه ديگر سوالي طرح نكنيم.(ادامه)
شکست گیلانی ها مقابل سرخ آبی ها
(ادامه)
ملوان و چند تیم دیگر علیه پرسپولیس و دایی
هفته بیستم لیگ برتر درحالی این هفته در یک روز برگزار می‌‍شود که پرسپولیس برای حفظ صدر جدول کار سختی در انزلی دارد. در این هفته دو تیم تهرانی منتظر ناکامی پرسپولیس هستند تا در خانه به صدر برسند و فولاد در اهواز و تراکتورسازی در کرمان هم شانس صعود به رده‌های بالاتر در این هفته را خواهند داشت.(ادامه)
عزل یکباره ۳ رئیس دانشگاه
(ادامه)
شمال نیوز:  با حکم استاندار و تأیید وزارت کشور معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان منصوب شد.


محمد احمدی‌پور معاون سیاسی‌امنیتی استانداری گیلان شد
شمال نیوز: با حکم استاندار و تأیید وزارت کشور معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان منصوب شد. (ادامه)
تخلفات گسترده مالي در تامين اجتماعي
(ادامه)
شمال نیوز: «مریم پاکزاد» با حکم استاندار گیلان به عنوان نخستین شهردار زن این استان، تصدی شهر «لولمان» را به دست گرفت.
تنها شهردار زن استان گيلان معرفي شد
شمال نیوز: «مریم پاکزاد» با حکم استاندار گیلان به عنوان نخستین شهردار زن این استان، تصدی شهر «لولمان» را به دست گرفت. (ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های چهارشنبه
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.156 seconds.