.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ثبت سفارش خودرو‌های وارداتی از این هفته انجام می‌شود
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با رفع اشکالاتی که مجلس از آیین‌نامه واردات خودرو گرفته بود، ثبت سفارش خودرو‌های وارداتی از این هفته آغاز می‌شود.(ادامه)
قیمت خودرو در بازار آزاد ۳۰ مهر
قیمت برخی از خودروها، امروز چهارشنبه در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات روزهای گذشته با ثبات نسبی همراه است. (ادامه)
راه‌اندازی بازارچه صنایع‌دستی در ۳ شهرستان مازندران
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان مازندران گفت: با محوریت شهرستان‌های تنکابن، ساری و بهشهر بازارچه دائمی صنایع دستی در شهرهای استان راه‌اندازی می‌‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: تکرار داستان هرساله و سریالی برنج و نارضایتی زنجیره های تولید تا مصرف از اوضاع نابسامان این محصول سبب شده تا دلالان از این بازار گل آلود به سود خود ماهی بگیرند. بلاتکلیفی در بازار برنج؛ همه ناراضی جز دلال !
شمال نیوز: تکرار داستان هرساله و سریالی برنج و نارضایتی زنجیره های تولید تا مصرف از اوضاع نابسامان این محصول سبب شده تا دلالان از این بازار گل آلود به سود خود ماهی بگیرند.(ادامه)
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه فرایند واردات خودرو به کشور با کُندی مواجه نیست، گفت: به طور قطع در آینده شاهد ورود نخستین خودروهای وارداتی به کشور خواهیم بود / شرکت‌هایی که قصد واردات خودرو را دارند، باید از خدمات پس از فروش و ....(خبر)
(ادامه)
۷۶ درصد صادرات مازندران مختص ۵ قلم کالا است
(ادامه)
شمال نیوز : بررسی ها نشان می دهد بیش از ۴۰ عامل آفت زا در جنگل های شمال وجود دارد که گروه وسیعی از درختان را در برگرفته و برخی گونه های با ارزش نظیر ملج و شب خسب را به حد انقراض نزدیک کرده است .... بیماریها و آفات بلای جنگل‌های شمال/تحقیقات و راهکار علمی ضرورتی برای نجات این اکوسیستم
شمال نیوز : بررسی ها نشان می دهد بیش از ۴۰ عامل آفت زا در جنگل های شمال وجود دارد که گروه وسیعی از درختان را در برگرفته و برخی گونه های با ارزش نظیر ملج و شب خسب را به حد انقراض نزدیک کرده است ....(ادامه)
مزایده خودرو های خارجی آغاز شد
قائم مقام و سخنگوی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: سازمان اموال تملیکی فرایند برگزاری مزایده خودرو‌های رسوبی وارداتی را آغاز کرد.(ادامه)
شناسنامه‌دار شدن محصولات کیوی و مرکبات
رئیس سازمان حفظ نباتات کشور گفت: بمنظور رفع مشکلات صادراتی با راه اندازی سامانه سماک محصولات باغی شناسنامه دار می‌شود.(ادامه)
چند هفته ای است که تب خرید لوازم التحریر بالا گرفته و دانش آموزان با خرید کیف، کتاب، دفتر و نوشت افزار برای حضور در مدارس آماده می‌شوند. ماه مهر با چاشنی لوازم التحریر گران
چند هفته ای است که تب خرید لوازم التحریر بالا گرفته و دانش آموزان با خرید کیف، کتاب، دفتر و نوشت افزار برای حضور در مدارس آماده می‌شوند.(ادامه)
قیمت خودروهای وارداتی اعلام شد
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه از اول مهر، واردات خودرو انجام می‌شود گفت: قیمت خودروهای وارداتی بین ۱۰ تا ۲۰ هزار یورو تعیین شده است.(ادامه)
مدیرعامل شرکت سایپا گفت: وظیفه واردات از برند رنو مانند خودروی مگان ۲۰۲۲، ساندرو بر عهده سایپاست. سایپا خودرو‌های اقتصادی رنو را وارد می‌کند
مدیرعامل شرکت سایپا گفت: وظیفه واردات از برند رنو مانند خودروی مگان ۲۰۲۲، ساندرو بر عهده سایپاست.(ادامه)
طبق آیین نامه واردات خودرو، وارد کنندگان می‌توانند به سراغ خودرو‌هایی با سقف قیمت ۲۰ هزار یورو بروند. با مصوبه جدید دولت چه خودرو‌هایی می‌توان وارد کرد؟ / عکس
طبق آیین نامه واردات خودرو، وارد کنندگان می‌توانند به سراغ خودرو‌هایی با سقف قیمت ۲۰ هزار یورو بروند.(ادامه)
قیمت برخی از خودروها، امروز در بازار آزاد نسبت به دیروز با کاهش همراه بوده است. آخرین قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
قیمت برخی از خودروها، امروز در بازار آزاد نسبت به دیروز با کاهش همراه بوده است.(ادامه)
بعد از شش ماه از وعده‌های وزارت صمت و دولت برای واردات خودرو،همچنان نه خودرویی وارد شده و نه توضیحی درباره آن داده می‌شود. شرایط عجیب برای واردات خودروهای خارجی / قیمت ارزان ترین خودروی وارداتی چند؟
بعد از شش ماه از وعده‌های وزارت صمت و دولت برای واردات خودرو،همچنان نه خودرویی وارد شده و نه توضیحی درباره آن داده می‌شود.(ادامه)
بیش از ۵۰ مدیر کل استانی و ستادی با حوزه کاری تخصصی در بازه زمانی کمتر از ۸ ماه عزل و از کار برکنار شدند و افرادی ناشناخته ، ضعیف و عموما دارای پاشنه آشیل .... سیاه ترین روزهای تاریخ محیط زیست ایران / درخواست از رئیس جمهور برای توجه به بدنه متعهد و متخصص سازمان
بیش از ۵۰ مدیر کل استانی و ستادی با حوزه کاری تخصصی در بازه زمانی کمتر از ۸ ماه عزل و از کار برکنار شدند و افرادی ناشناخته ، ضعیف و عموما دارای پاشنه آشیل ....(ادامه)
دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: ۸۰ درصد ترافیک اینترنت کشور صرف موضوعات سرگرمی در پیام رسان‌ها می‌شود و مردم نمی‌توانند از این بستر برای جهش اقتصادی استفاده کنند. 80 درصد ترافیک اینترنت کشور صرف سرگرمی می‌شود
دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: ۸۰ درصد ترافیک اینترنت کشور صرف موضوعات سرگرمی در پیام رسان‌ها می‌شود و مردم نمی‌توانند از این بستر برای جهش اقتصادی استفاده کنند. (ادامه)
قیمت برخی از خودروها، امروز در بازار آزاد نسبت به دیروز با کاهش همراه بوده است. قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار + جدول
قیمت برخی از خودروها، امروز در بازار آزاد نسبت به دیروز با کاهش همراه بوده است.(ادامه)
تیموری گفت: با ۱۶ برند اصلی مذاکره کردیم و زمانی که آیین نامه واردات خودرو ابلاغ شود، سایپا حتما آن خودروها را بر اساس سیاست دولت وارد خواهد کرد. مذاکره با 16 برند برای واردات خودرو
تیموری گفت: با ۱۶ برند اصلی مذاکره کردیم و زمانی که آیین نامه واردات خودرو ابلاغ شود، سایپا حتما آن خودروها را بر اساس سیاست دولت وارد خواهد کرد.(ادامه)
وبسایت رادیو فردا نوشت: چه کسی شش‌ماه پیش فکر می‌کرد که ایران به تامین‌کننده بسیاری از نیازهای روسیه تبدیل شود؟ ایران تامین‌کننده نیازهای روسیه شده!
وبسایت رادیو فردا نوشت: چه کسی شش‌ماه پیش فکر می‌کرد که ایران به تامین‌کننده بسیاری از نیازهای روسیه تبدیل شود؟(ادامه)
مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت مازندران در سیزده بند به نقد عملکرد مدیریتی در استان پرداخت و عنوان کرد؛ مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت تلاش خواهد کرد تا در راستای دسترسی به مازندرانی آباد، پیشرفته ... نامه‌ای سرگشاده مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت مازندران به عملکرد مدیریتی استان
مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت مازندران در سیزده بند به نقد عملکرد مدیریتی در استان پرداخت و عنوان کرد؛ مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت تلاش خواهد کرد تا در راستای دسترسی به مازندرانی آباد، پیشرفته ...(ادامه)
لزوم رفع موانع تخلیه و انتقال کالا‌ها در بنادر
رئیس کل دادگستری مازندران بر لزوم رفع موانع تخلیه و انتقال کالا‌ها در بنادر تاکید کرد.(ادامه)
واردات بیش از ۶۰۹ هزار تن کالا از بنادر مازندران
۶۰۹ هزار و ۵۶۶ تن کالا از بنادر مازندران وارد کشور شد.(ادامه)
امحای کالا‌های متروکه وارداتی در نوشهر
رییس اداره استاندارد نوشهر از امحای کالا‌های متروکه وارداتی در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
وزیر بهداشت: ایمنی واکسن همیشگی نیست
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کرونا تا مدت‌ها در جهان باقی خواهد ماند و ممکن است در مقاطعی شدت و ضعف پیدا کند، اما مانند ویروس آنفلوآنزا تا مدت‌ها وجود خواهد داشت.(ادامه)
وزیر بهداشت با اشاره به افزایش آمار درگیری کرونا در کشور گفت:فکر می‌کنم کشور ما هم وارد موج هفتم کرونا شده است. وزیر بهداشت: وارد موج هفتم کرونا شده ایم
وزیر بهداشت با اشاره به افزایش آمار درگیری کرونا در کشور گفت:فکر می‌کنم کشور ما هم وارد موج هفتم کرونا شده است.(ادامه)
نیک نژاد ، مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران گفت : در راستای کمک به سیاستهای حمایتی دولت برای ساماندهی بازار کاغذ کشور و علی رغم همه کمبودها و مشکلات موجود حاضریم ۵ تا ۶هزار تومان زیر قیمت بازار، کاغذ را تولید و عرضه نمائیم ....(خبر)
(ادامه)
بارگیری نخستین محموله صادراتی مصالح ساختمانی در بندر نوشهر
مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران از بارگیری نخستین محموله صادراتی مصالح ساختمانی در بندر نوشهر خبر داد.(ادامه)
ترخیص کالا در مازندران تسهیل می‌شود
ترخیص کالا با همکاری استاندارد و گمرک در مازندران تسهیل و تسریع می‌شود.(ادامه)
واردات بیش از ۴۵۵ هزار تن کالا به کشور
رئیس اداره ترانزیت و حمل و نقل بین المللی اداره کل مازندران از واردات بیش از ۴۵۵ هزار تن کالا از بنادر استان به کشور خبر داد.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 63 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.