.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سرپرست سازمان توسعه تجارت با اشاره به برخی ابهامات در مورد خودروهای وارداتی بازیکنان تیم ملی در بندر بوشهر گفت: خودروهای مذکور طبق مصوبه هیئت دولت مشکلی برای ترخیص ندارند. واردات خودروهای لوکس بازیکنان تیم ملی در قالب مسافری
سرپرست سازمان توسعه تجارت با اشاره به برخی ابهامات در مورد خودروهای وارداتی بازیکنان تیم ملی در بندر بوشهر گفت: خودروهای مذکور طبق مصوبه هیئت دولت مشکلی برای ترخیص ندارند.(ادامه)
هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام، واردات خودرو‌های کارکرده را مغایر سیاست‌های کلی ندانست. تایید ‌مصوبه واردات خودروهای کارکرده در مجمع تشخیص مصلحت نظام
هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام، واردات خودرو‌های کارکرده را مغایر سیاست‌های کلی ندانست.(ادامه)
لیست جدید خودروهای وارداتی به‌روز شد/ چه خودروهایی اضافه شد؟
با ممنوعیت واردات خودرو از سال ۱۳۹۷، اخبار ضدو نقیض درمورد لغو این قانون همواره مطرح بود. اما از سال ۱۴۰۰ به‌طور پیوسته، اخبار مربوط به آزادسازی واردات مخابره شد. اما حال به‌نظر می‌رسد که موضوع واردات نهایی شد و حداقل ۲۳ محصول در لیست خودروهای وارداتی قرار گرفته‌اند.(ادامه)
قیمت برخی از خودرو‌ها در بازار آزاد امروز، نسبت به آخرین معاملات روز‌های گذشته را در متن خبر مشاهده کنید. قیمت خودرو در بازار آزاد پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲
قیمت برخی از خودرو‌ها در بازار آزاد امروز، نسبت به آخرین معاملات روز‌های گذشته را در متن خبر مشاهده کنید.(ادامه)
ملت ایران تمام فشارها را خنثی کرده/ هیچ کسی امروز نمی‌تواند از واردات و صادرات ما جلوگیری کند/ امن ترین خطوط کشتیرانی متعلق به ماست / ملت ایران تمام فشارها را خنثی کرده است ....(خبر)
(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ماده واحده لایحه دو فوریتی واردات خودروی کارکرده با عمر حداکثر پنج سال از زمان ترخیص از گمرک، موافقت کردند. لایحه واردات خودرو‌های کارکرده با عمر حداکثر ۵ سال، تصویب شد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ماده واحده لایحه دو فوریتی واردات خودروی کارکرده با عمر حداکثر پنج سال از زمان ترخیص از گمرک، موافقت کردند.(ادامه)
شمال نیوز : مازندران فراتر از سایر استانها، فقط دستخوش تغییرات فرهنگی شهروندان خودش نیست، بلکه متأثر از هنجارشکنی‌های وارداتی گردشگرانی است که علاوه بر تعطیلات پایان هفته و سایر تعطیلات رسمی، تقریبا در یک بازه زمانی۴ ماهه فضای اجتماعی استان را در انحصار حضور خویش قبضه می‌کنند . گردن کشی هنجارشکنان برای گردن شکنی از مجریان قانون
شمال نیوز : مازندران فراتر از سایر استانها، فقط دستخوش تغییرات فرهنگی شهروندان خودش نیست، بلکه متأثر از هنجارشکنی‌های وارداتی گردشگرانی است که علاوه بر تعطیلات پایان هفته و سایر تعطیلات رسمی، تقریبا در یک بازه زمانی۴ ماهه فضای اجتماعی استان را در انحصار حضور خویش قبضه می‌کنند .(ادامه)
آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی با انتقاد از کسانی که تغییر ساعات رسمی را «قانون وارداتی» می‌دانند نوشت که چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟

انتقاد آذری جهرمی از عدم تغییر ساعت رسمی
آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی با انتقاد از کسانی که تغییر ساعات رسمی را «قانون وارداتی» می‌دانند نوشت که چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟ (ادامه)
ابرموشک هایپرسونیک «فتاح» جدیدترین دستاورد راهبردی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح سه شنبه ( ۱۶ خرداد ۱۴۰۲) با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور رونمایی شد.

ابرموشک هایپرسونیک ایرانی رونمایی شد / موشک جدید سپاه از تمام سامانه‌های سپر موشکی عبور می‌کند/ انتخاب نام موشک «فتاح» توسط رهبر انقلاب + تصاویر(خبر)
ابرموشک هایپرسونیک «فتاح» جدیدترین دستاورد راهبردی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح سه شنبه ( ۱۶ خرداد ۱۴۰۲) با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور رونمایی شد. (ادامه)
با گذشت بیش از چهار سال از آخرین عرضه خودرو‌های وارداتی در کشور، سایپا برای نخستین بار محموله خودرو وارداتی را با عرضه خودرو چانگان CS۳۵ پلاس آغاز می‌کند. عرضه خودرو‌های وارداتی در بازار، پس از ۴ سال کلید خورد
با گذشت بیش از چهار سال از آخرین عرضه خودرو‌های وارداتی در کشور، سایپا برای نخستین بار محموله خودرو وارداتی را با عرضه خودرو چانگان CS۳۵ پلاس آغاز می‌کند.(ادامه)
معاون بازاریابی سایپا گفت: پس از چهار سال، گروه خودروسازی سایپا عرضه اولین محموله خودرو وارداتی را با چانگان CS35 پلاس آغاز می‌کند. اولین عرضه خودروهای وارداتی پس از چهار سال توسط سایپا
معاون بازاریابی سایپا گفت: پس از چهار سال، گروه خودروسازی سایپا عرضه اولین محموله خودرو وارداتی را با چانگان CS35 پلاس آغاز می‌کند.(ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از بازداشت یک کارمند در امور گمرکی با در اختیار داشتن تعداد ۱۹ کارت بازرگانی و استفاده غیرمجاز از آن‌ها خبر داد. بازداشت کارمند گمرک با ۱۹ کارت بازرگانی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از بازداشت یک کارمند در امور گمرکی با در اختیار داشتن تعداد ۱۹ کارت بازرگانی و استفاده غیرمجاز از آن‌ها خبر داد.(ادامه)
دکتر هادی ابراهیمی
 دانشیار علوم سیاسی دانشگاه سند تحول منشاء تولید محصولات فاخر در رسانه ملی
دکتر هادی ابراهیمی دانشیار علوم سیاسی دانشگاه(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مازندران در شورای عالی استان ها به مشکلات کشاورزان این استان از جمله هزینه های بالای سموم و کودها و دستمزد کارگران در ۲ سال اخیر اشاره کرد و گفت: در ۲ دهه آینده شاهد عدم کاشت برنج ایرانی در شمال کشور خواهیم بود به حدی که شالیکاران به جز مصرف خودشان برنجی برای فروش به مابقی کشور نخواهند داشت. تا چند سال دیگر شالیکاران به جز مصرف خودشان برنجی برای فروش نخواهند داشت / خوش نشین ها با آب کشاورزی استخر ویلایشان را پر می کنند !
شمال نیوز : نماینده مازندران در شورای عالی استان ها به مشکلات کشاورزان این استان از جمله هزینه های بالای سموم و کودها و دستمزد کارگران در ۲ سال اخیر اشاره کرد و گفت: در ۲ دهه آینده شاهد عدم کاشت برنج ایرانی در شمال کشور خواهیم بود به حدی که شالیکاران به جز مصرف خودشان برنجی برای فروش به مابقی کشور نخواهند داشت.(ادامه)
در این مطلب با ۵ خودروی مطرحی که خودروسازان داخلی قول ارائه‌شان به بازار را داده‌اند، آشنا خواهید شد. ویژگی‌های ۵ خودروی جدید ایرانی + عکس
در این مطلب با ۵ خودروی مطرحی که خودروسازان داخلی قول ارائه‌شان به بازار را داده‌اند، آشنا خواهید شد.(ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام درویشیان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امر مبارزه با فساد، از معرفی متخلفانِ واگذاری رانتیِ خودرو در گزارشی محرمانه به رئیسی خبر داد. تایید واگذاری خودروی شاسی بلند به نمایندگان از سوی بازرس ویژه رئیسی!
شمال نیوز : حجت الاسلام درویشیان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امر مبارزه با فساد، از معرفی متخلفانِ واگذاری رانتیِ خودرو در گزارشی محرمانه به رئیسی خبر داد.(ادامه)
مجری طرح واردات خودرو وزارت صمت در خصوص علت تأخیر در تحویل خودروهای وارداتی توضیحاتی ارائه داد علت تأخیر در تحویل خودروهای وارداتی چیست؟
مجری طرح واردات خودرو وزارت صمت در خصوص علت تأخیر در تحویل خودروهای وارداتی توضیحاتی ارائه داد(ادامه)
شمال نیوز: عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت برنج در استان گفت: پیش بینی می شود تولید برنج ۳۵ درصد در شمال کشور کاهش داشته باشد. پیش بینی کاهش ۳۵ درصدی تولید برنج در شمال کشور
شمال نیوز: عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت برنج در استان گفت: پیش بینی می شود تولید برنج ۳۵ درصد در شمال کشور کاهش داشته باشد.(ادامه)
وزیر صمت، قیمت‌های بالا در بازار آزاد خودرو را کاذب توصیف کرد و گفت: دو دلیل کاذب بودن قیمت‌ها، یکی تقاضای کاذب بخاطر تبدیل شدن خودرو به کالای سرمایه‌ای و همچنین مافیایی است که نمی‌خواهد قیمت‌ها بشکند. خبر مهم وزیر صمت: فروش قسطی خودرو از میانه سال
وزیر صمت، قیمت‌های بالا در بازار آزاد خودرو را کاذب توصیف کرد و گفت: دو دلیل کاذب بودن قیمت‌ها، یکی تقاضای کاذب بخاطر تبدیل شدن خودرو به کالای سرمایه‌ای و همچنین مافیایی است که نمی‌خواهد قیمت‌ها بشکند.(ادامه)
نخستین خوشه‌های برنج طارم در شالیزار روستای خاریک شهرستان ساری به صورت مکانیزه نشا شد. آغاز نشا برنج در مازندران
نخستین خوشه‌های برنج طارم در شالیزار روستای خاریک شهرستان ساری به صورت مکانیزه نشا شد.(ادامه)
مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است. مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است(خبر)
مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است.(ادامه)
بنده چیزی از اقتصاد، تورم و تولید نمی‌‎دانم ولی تردیدی ندارم تا زمانی که مفسدان اقتصادی نفس راحت می‌‎کشند و برخی قانون‎گذاران و قضات هم خواسته یا ناخواسته به کام آن‌ها تصمیم می‌گیرند و عمل می‎‌کنند نه تورم مهار خواهد شد و نه تولید، رشد قابل توجهی خواهد کرد. همین آش است و همین کاسه، مگر آنکه...(يادداشت)
بنده چیزی از اقتصاد، تورم و تولید نمی‌‎دانم ولی تردیدی ندارم تا زمانی که مفسدان اقتصادی نفس راحت می‌‎کشند و برخی قانون‎گذاران و قضات هم خواسته یا ناخواسته به کام آن‌ها تصمیم می‌گیرند و عمل می‎‌کنند نه تورم مهار خواهد شد و نه تولید، رشد قابل توجهی خواهد کرد.(ادامه)
حدود ۵ تن گوشت سفید و قرمز تاریخ منقضی در بابل کشف و ضبط شد. کشف گوشت تاریخ گذشته در بابل
حدود ۵ تن گوشت سفید و قرمز تاریخ منقضی در بابل کشف و ضبط شد.(ادامه)
حذف قرعه کشی، بازگشت شورای رقابت، افزایش تولید، آزادسازی واردات، رکوردشکنی قیمت‌ها در بازار، فروش خارج از ضابطه و عدم تعیین تکلیف واگذاری از جمله اخبار مهم حوزه خودرو در سال ۱۴۰۱ بود. ابداع شیوه نوبت دهی و آزادسازی واردات خودرو/ قیمتها رکورد شکست
حذف قرعه کشی، بازگشت شورای رقابت، افزایش تولید، آزادسازی واردات، رکوردشکنی قیمت‌ها در بازار، فروش خارج از ضابطه و عدم تعیین تکلیف واگذاری از جمله اخبار مهم حوزه خودرو در سال ۱۴۰۱ بود.(ادامه)
مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت گفت: سامانه عرضه خودروهای وارداتی باز شد و ثبت‌نام برای متقاضیان واجد شرایط به مدت ۱۰ روز ادامه دارد. سامانه ثبت‌نام خودروهای وارداتی باز شد
مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت گفت: سامانه عرضه خودروهای وارداتی باز شد و ثبت‌نام برای متقاضیان واجد شرایط به مدت ۱۰ روز ادامه دارد.(ادامه)
مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت گفت: بعد از قرعه کشی به همه بانک‌ها نامه زدیم تا افرادی که نتوانستند ثبت نام کنند یا انصراف داده اند بتوانند وجه خود را بردارند. بانک‌ها اجازه ندارند وجه اولیه خودرو‌های وارداتی را نگه دارند
مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت گفت: بعد از قرعه کشی به همه بانک‌ها نامه زدیم تا افرادی که نتوانستند ثبت نام کنند یا انصراف داده اند بتوانند وجه خود را بردارند.(ادامه)

بالاخره قرعه کشی خودروهای وارداتی انجام و نوبت افراد مشخص شد، براساس آخرین اعلام از سوی سخنگوی وزارت صمت عرضه این خودروها احتمالا از بیست‌وهفتم اسفندماه خواهد بود. آخرین جزئیات از فروش خودروهای وارداتی
بالاخره قرعه کشی خودروهای وارداتی انجام و نوبت افراد مشخص شد، براساس آخرین اعلام از سوی سخنگوی وزارت صمت عرضه این خودروها احتمالا از بیست‌وهفتم اسفندماه خواهد بود.(ادامه)
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد کشاورزی اذعان‌ می‌کنند که با توجه به شرایط مساعد تولید و برنامه‌های اجرا شده، نوسان چندانی در بازار محصولات پروتئینی نخواهیم داشت. بازار محصولات پروتئینی به آرامش می‌رسد؟
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد کشاورزی اذعان‌ می‌کنند که با توجه به شرایط مساعد تولید و برنامه‌های اجرا شده، نوسان چندانی در بازار محصولات پروتئینی نخواهیم داشت.(ادامه)
بالاخره عرضه خودرو در بورس منتفی شد
بالاخره عرضه خودرو در بورس منتفی شد(ادامه)
مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت گفت: به دلیل زمان‌بر شدن استعلامات قرعه‌کشی در روزی دیگر برگزار می‌شود. قرعه کشی خودروهای وارداتی امروز انجام نمی شود
مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت گفت: به دلیل زمان‌بر شدن استعلامات قرعه‌کشی در روزی دیگر برگزار می‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.