.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مردم ترکیه در حالی قرار است در ۲۴ اردیبهشت جاری به پای صندوق‌ رای بروند که گمانه‌زنی‌ها و حواشی این انتخابات سرنوشت‌ساز از مدت‌ها پیش، افکار عمومی و محافل رسانه‌ای را به خود مشغول کرده است. اردوغان برای ریزش آرای رقیب اصلی انتخاباتی‌اش چه می کند؟
مردم ترکیه در حالی قرار است در ۲۴ اردیبهشت جاری به پای صندوق‌ رای بروند که گمانه‌زنی‌ها و حواشی این انتخابات سرنوشت‌ساز از مدت‌ها پیش، افکار عمومی و محافل رسانه‌ای را به خود مشغول کرده است.(ادامه)
حزب دموکراتیک خلق‌ کرد ترکیه در بیانیه‌ای از کمال کلیچدار اوغلو، رهبر حزب مردم جمهوری‌خواه، رقیب رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری کنونی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد. اعلام حمایت رسمی کردها از نامزدی قلیچدار اوغلو
حزب دموکراتیک خلق‌ کرد ترکیه در بیانیه‌ای از کمال کلیچدار اوغلو، رهبر حزب مردم جمهوری‌خواه، رقیب رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری کنونی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.(ادامه)
با توجه به اینکه مطالبه مقام معظم رهبری در امسال، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، و کمترین میزان مشارکت در انتخابات در کلانشهرها است، به نظر می‌رسد که یکی از مهمترین موضوعاتی که به مشارکت بیشتر مردم در انتخابات کمک میکند، اصلاح نظام انتخاباتی کلانشهرها و تبدیل نظام انتخاباتی اکثریتی به نظام انتخاباتی تناسبی حداقل  در کلانشهرهای ۴ کرسی به بالاست. یک پیشنهاد انتخاباتی(يادداشت)
با توجه به اینکه مطالبه مقام معظم رهبری در امسال، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، و کمترین میزان مشارکت در انتخابات در کلانشهرها است، به نظر می‌رسد که یکی از مهمترین موضوعاتی که به مشارکت بیشتر مردم در انتخابات کمک میکند، اصلاح نظام انتخاباتی کلانشهرها و تبدیل نظام انتخاباتی اکثریتی به نظام انتخاباتی تناسبی حداقل در کلانشهرهای ۴ کرسی به بالاست.(ادامه)
یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که ۷۰ درصد آمریکایی‌ها، از جمله ۴۴ درصد جمهوری‌خواهان، نمی‌خواهند ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا دوباره در سال ۲۰۲۴ به کاخ سفید برگردد. آمریکایی‌ها نمی‌خواهند ترامپ دوباره رئیس جمهور شود
یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که ۷۰ درصد آمریکایی‌ها، از جمله ۴۴ درصد جمهوری‌خواهان، نمی‌خواهند ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا دوباره در سال ۲۰۲۴ به کاخ سفید برگردد.(ادامه)
عکس / نامزد رونالدو لب دریا در عربستان
(ادامه)
محمدرضا مالکی اجرای «لانگ شات» را با تقدیر از حسن رضایی (بازیگر سینمای ایران) آغاز کرد و گفت: امشب می‌خواهم از هنرمندی دعوت کنم که سال‌ها عاشقانه در سینما زندگی کرد. فرآیندی که حاصلش حضور در بیش از ۱۷۰ فیلم سینمایی بود و دربرگیرنده ارزشمندی‌ها و ویژگی‌های ممتازی است که می‌تواند برای ما الگوی مناسبی باشد. این بازیگر را می‌شناسید؟
محمدرضا مالکی اجرای «لانگ شات» را با تقدیر از حسن رضایی (بازیگر سینمای ایران) آغاز کرد و گفت: امشب می‌خواهم از هنرمندی دعوت کنم که سال‌ها عاشقانه در سینما زندگی کرد. فرآیندی که حاصلش حضور در بیش از ۱۷۰ فیلم سینمایی بود و دربرگیرنده ارزشمندی‌ها و ویژگی‌های ممتازی است که می‌تواند برای ما الگوی مناسبی باشد.(ادامه)
خبرگزاری کیودو اعلام کرد نخست وزیر ژاپن هدف پرتاب بمب دودزا قرار گرفت اما آسیبی ندیده است. پرتاب بمب دودزا به سمت نخست وزیر ژاپن
خبرگزاری کیودو اعلام کرد نخست وزیر ژاپن هدف پرتاب بمب دودزا قرار گرفت اما آسیبی ندیده است.(ادامه)
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد که حتی اگر در پرونده قضایی علیه او در نیویورک محکوم هم شود از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ انصراف نخواهد داد.
ترامپ: حتی اگر محکوم هم شوم از انتخابات ۲۰۲۴ انصراف نخواهم داد
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد که حتی اگر در پرونده قضایی علیه او در نیویورک محکوم هم شود از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ انصراف نخواهد داد. (ادامه)
داستان تکراری با این مضمون که «نمایندگان بیش از سه دوره متوالی نمی‌توانند نامزد انتخابات شوند» یک‌بار در ۱۲ اسفندماه سال ۱۳۹۷ در صحن مجلس به تصویب رسید .... با «اصلاح قانون انتخابات» کدام نمایندگان پیشین از ثبت‌نام در انتخابات امسال «منع» می‌شوند؟ + جدول اسامی
داستان تکراری با این مضمون که «نمایندگان بیش از سه دوره متوالی نمی‌توانند نامزد انتخابات شوند» یک‌بار در ۱۲ اسفندماه سال ۱۳۹۷ در صحن مجلس به تصویب رسید ....(ادامه)
جورجینا رودریگس، بار دیگر با پوشش خاص خود توجه‌ها را به خودش جلب کرد. حجاب جورجینا شریک زندگی رونالدو با روسری + عکس
جورجینا رودریگس، بار دیگر با پوشش خاص خود توجه‌ها را به خودش جلب کرد.(ادامه)
بايد منتظر ماند و ديد مثلث جليلي - فتاح و محصولي که گويا اولي نقش تئوري پرداز، دومي مجري و سومي پشتيبان تشکيلاتي و مالي را بر عهده دارند، آيا مي توانند پروژه خود را به .... روایتی جدید از مثلث جلیلی، فتاح و محصولی برای کسب جایگاه معاون اولی ریاست جمهوری
بايد منتظر ماند و ديد مثلث جليلي - فتاح و محصولي که گويا اولي نقش تئوري پرداز، دومي مجري و سومي پشتيبان تشکيلاتي و مالي را بر عهده دارند، آيا مي توانند پروژه خود را به ....(ادامه)
ابرستاره پرتغالی نامزد جایزه اوسکار فوتبال عربستان شد. رونالدو نامزد جایزه اسکار عربستان شد +عکس
ابرستاره پرتغالی نامزد جایزه اوسکار فوتبال عربستان شد.(ادامه)
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا برای نخستین بار پس از اعلام سومین تلاش برای حضور در کاخ سفید، به آیووا سفر خواهد کرد. سایه اتهام روابط نامشروع بالای سر ترامپ
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا برای نخستین بار پس از اعلام سومین تلاش برای حضور در کاخ سفید، به آیووا سفر خواهد کرد.(ادامه)
دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ پکن نسبت به حذف نام «حسن یزدانی» از لیست برترین‌های ورزش کشور واکنش نشان داد. واکنش به حذف نام حسن یزدانی از جمع برترین‌ها
دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ پکن نسبت به حذف نام «حسن یزدانی» از لیست برترین‌های ورزش کشور واکنش نشان داد.(ادامه)
برنارد هانری لِوی عامل ویرانی چندین کشور به پدرخوانده تجزیه طلبان تبدیل شده است. رد پای مشکوک‌ترین مرد فرانسه در پشت پرده تجزیه طلبی در ایران
برنارد هانری لِوی عامل ویرانی چندین کشور به پدرخوانده تجزیه طلبان تبدیل شده است.(ادامه)
اگر شما هم نمی توانید با نامزد یا همسرتان گفت وگوی خوبی داشته باشید، این مطلب را بخوانید. چرا نمی‌توانیم با هم حرف بزنیم؟
اگر شما هم نمی توانید با نامزد یا همسرتان گفت وگوی خوبی داشته باشید، این مطلب را بخوانید.(ادامه)
نامزد‌های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در بخش «سودای سیمرغ» در رشته‌های مختلف معرفی شدند. نامزد‌های سیمرغ چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند
نامزد‌های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در بخش «سودای سیمرغ» در رشته‌های مختلف معرفی شدند.(ادامه)
فیفا رسما نام سه دروازه‌بان را به عنوان نامزد‌های دریافت جایزه بست فیفا به عنوان بهترین دروازه‌بان ۲۰۲۲ معرفی کرد: دیبو مارتینز، دیبو کورتوا و یاسین بونو. نامزدهای دروازه‌بان سال جایزه بست فیفا اعلام شدند
فیفا رسما نام سه دروازه‌بان را به عنوان نامزد‌های دریافت جایزه بست فیفا به عنوان بهترین دروازه‌بان ۲۰۲۲ معرفی کرد: دیبو مارتینز، دیبو کورتوا و یاسین بونو.(ادامه)

جورجینا رودریگس، نامزد فوق ستاره پرتغالی النصر عربستان از علاقه خود برای فرزنددار شدن گفت کریستیانو رونالدو در عربستان هم پدر می‌شود؟
جورجینا رودریگس، نامزد فوق ستاره پرتغالی النصر عربستان از علاقه خود برای فرزنددار شدن گفت(ادامه)
جورجینا رودریگس، نامزد فوق ستاره پرتغالی النصر عربستان از علاقه خود برای فرزنددار شدن گفت کریستیانو رونالدو در عربستان هم پدر می‌شود؟
جورجینا رودریگس، نامزد فوق ستاره پرتغالی النصر عربستان از علاقه خود برای فرزنددار شدن گفت(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه نهم بهمن، به بررسی رسیدگی به طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس پرداختند و با ۱۴۶ رای موافق، ۵۹ رای مخالف و ۱۶ رای ممتنع از ۲۲۱ رای، با کلیات این طرح، موافقت کردند. کلیات طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس تصویب شد / طرح اصلاح چه می‌گوید؟
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه نهم بهمن، به بررسی رسیدگی به طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس پرداختند و با ۱۴۶ رای موافق، ۵۹ رای مخالف و ۱۶ رای ممتنع از ۲۲۱ رای، با کلیات این طرح، موافقت کردند.(ادامه)
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است. سرلیست‌ها و نامزدهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۲ مجلس
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است.(ادامه)
ستاره سابق تیم ملی برزیل و رئال مادرید در آستانه ثبت چهارمین ازدواج رسمی زندگی خود است. رونالدو برای چهارمین بار ازدواج می‌کند
ستاره سابق تیم ملی برزیل و رئال مادرید در آستانه ثبت چهارمین ازدواج رسمی زندگی خود است.(ادامه)
عکسی جنجالی از پوشش عربی “نامزد رونالدو” در عربستان
تصویری از جورجینیا نامزد رونالدو با یک پوشش کامل عربی در عربستان منتشر شد.(ادامه)
فعال سیاسی اصولگرا : گفت صحبت‌های قالیباف شائبه‌ای به وجود می‌آورد که ایشان می‌خواهند در انتخابات نامزد شوند یا برای راهیابی به یک کرسی یا مسئولیت خطیر در نظام جمهوری اسلامی کار جدیدی را شروع کردند. فعال سیاسی اصولگرا: قالیباف می خواهد در انتخابات نامزد شود
فعال سیاسی اصولگرا : گفت صحبت‌های قالیباف شائبه‌ای به وجود می‌آورد که ایشان می‌خواهند در انتخابات نامزد شوند یا برای راهیابی به یک کرسی یا مسئولیت خطیر در نظام جمهوری اسلامی کار جدیدی را شروع کردند.(ادامه)
پسری که با انتقام گیری خود اقدام به انتشار تصاویر خصوصی نامزد سابق خود در فضای مجازی کرده بود، دستگیر شد. انتقام از نامزد سابق با انتشار تصاویر خصوصی
پسری که با انتقام گیری خود اقدام به انتشار تصاویر خصوصی نامزد سابق خود در فضای مجازی کرده بود، دستگیر شد.(ادامه)
به روز شدن تاریخ سقوط نظام این بار توسط دلقک ها
فخر آور در پایان سال 96 مقرر کرده بود که جمهوری اسلامی در سال ۱۳۹۷ ساقط خواهد شد؛ اکنون پهلوی، بنیادی، کریمی، علینژاد، فراهانی و اسماعیلیون با انتشار یک توئیت کپی شده از پایان نظام در سال ۲۰۲۳ گفتند! گویا فخرآور ۵ سال جلوتر بود.(ادامه)
شمال نیوز:  آزادکار جوان و با آتیه ایران عنوان برترین آزادکار جوان جهان در سال ۲۰۲۲ را از آن خود کرد. رحمان عموزاد ستاره کشتی جهان در سال ۲۰۲۲ شد
شمال نیوز: آزادکار جوان و با آتیه ایران عنوان برترین آزادکار جوان جهان در سال ۲۰۲۲ را از آن خود کرد.(ادامه)
عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی در دولت روحانی گفت: ما حق خودمان می‌دانیم که از دولت انتقاد کنیم. او همچنین گفته که ابراهیم رییسی رئیس‌جمهور باید به‌خاطر ناکارآمدی استعفا دهد و انتخابات دوباره برگزار شود(!) استعفای ابراهیم رییسی و برگزاری دوباره انتخابات + ماجرا چیست؟
عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی در دولت روحانی گفت: ما حق خودمان می‌دانیم که از دولت انتقاد کنیم. او همچنین گفته که ابراهیم رییسی رئیس‌جمهور باید به‌خاطر ناکارآمدی استعفا دهد و انتخابات دوباره برگزار شود(!)(ادامه)
محسن پیرهادی در رابطه با جزییات «کلیات طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی» گفت: نظر شورای نگهبان در بررسی فرایند صلاحیت داوطلبان و یا اعتراض قطعی است. تنها داوطلبانی .... جزییات طرح جدید اصلاح قانون انتخابات مجلس/ طرح چهارشنبه بررسی می شود
محسن پیرهادی در رابطه با جزییات «کلیات طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی» گفت: نظر شورای نگهبان در بررسی فرایند صلاحیت داوطلبان و یا اعتراض قطعی است. تنها داوطلبانی ....(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 127 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.2 seconds.