.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
محمد جمشیدی فرزند حجت الاسلام محمد حسن جمشیدی اردشیری نماینده ادوار حوزه انتخابیه بهشهر نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای از ادامه رقابت در انتخابات مجلس دوازدهم ... محمد جمشیدی از کاندیداتوری انتخابات مجلس دوازدهم انصراف داد+ بیانیه
محمد جمشیدی فرزند حجت الاسلام محمد حسن جمشیدی اردشیری نماینده ادوار حوزه انتخابیه بهشهر نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای از ادامه رقابت در انتخابات مجلس دوازدهم ...(ادامه)
انتقام از دختر جوان به دلیل پاسخ منفی به ادامه دوستی
پسر جوان که متهم است پس از سرقت گوشی تلفن همراه یک دختر او را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده است پس از دستگیری منکر تعرض شد.(ادامه)
قتل هولناک مادر و دختر به دست میهمان آشنا
مرد جوان وقتی برای ملاقات نامزدش به خانه آنها می‌رفت با دیدن دو مرد ناشناس که از دیوار خانه پایین پریدند و فرار کردند هرگز تصور نمی‌کرد که آنها عاملان قتل دختر جوان و مادرش هستند.(ادامه)
شمال نیوز: لیست جدید شورای نگهبان درخصوص تأییدصلاحیت‌شدگان به وزارت کشور داده شده است. ارسال لیست جدیدی از تایید صلاحیت‌شدگان به وزارت کشور +زمان اعلام اسامی نهایی کاندیدا‌ها
شمال نیوز: لیست جدید شورای نگهبان درخصوص تأییدصلاحیت‌شدگان به وزارت کشور داده شده است.(ادامه)
شمال نیوز : محمدباقر نوبخت در حالی صبح امروز با خبرنگاران گیلانی نشست خبری برگزار کرد که از حوزه انتخابیه تهران نامزد شده اما با این نشست ثابت کرد که عاشق زادگاهش است هر چند اگر در پروسه تغییر حوزه انتخابیه به رشت برسد . خصیصه ای که کمتر این روزها در بین چهره های سرشناس مازندرانی می بینیم . نامزدی در تهران و نشست خبری در رشت / نوبخت : فرزند کوچک گیلان هستم
شمال نیوز : محمدباقر نوبخت در حالی صبح امروز با خبرنگاران گیلانی نشست خبری برگزار کرد که از حوزه انتخابیه تهران نامزد شده اما با این نشست ثابت کرد که عاشق زادگاهش است هر چند اگر در پروسه تغییر حوزه انتخابیه به رشت برسد . خصیصه ای که کمتر این روزها در بین چهره های سرشناس مازندرانی می بینیم .(ادامه)
در مقطع کنونی انتظار می‌رود همه چهره‌های سیاسی از تمام توان خود برای تحقق مشارکتی حداکثری استفاده کنند. وظیفه خطیر لیدرهای سیاسی / همه با هم برای تحقق مشارکتی حداکثری
در مقطع کنونی انتظار می‌رود همه چهره‌های سیاسی از تمام توان خود برای تحقق مشارکتی حداکثری استفاده کنند.(ادامه)
زمان قانونی تبلیغات انتخابات مجلس هنوز آغاز نشده است اما برخی کاندیداها که تایید صلاحیت را از شورای نگهبان گرفته اند، تبلیغات را طی روزهای اخیر کلید زده اند، تبلیغاتی که بعضا عجیب و غریب بوده اند. نامزدها مردم را تهدید کردند، امام جمعه به سرعت وارد عمل شد / چرا قرآن بدست به خانه مردم می‌روید؟
زمان قانونی تبلیغات انتخابات مجلس هنوز آغاز نشده است اما برخی کاندیداها که تایید صلاحیت را از شورای نگهبان گرفته اند، تبلیغات را طی روزهای اخیر کلید زده اند، تبلیغاتی که بعضا عجیب و غریب بوده اند.(ادامه)
شمال نیوز:  رئیس ستاد انتخابات کشور از ثبت درخواست تغییر حوزه انتخابیه داوطلبان از ۱۹ بهمن ماه خبر داد. تایید صلاحیت ۱۳ هزار داوطلب انتخابات مجلس در کشور/ ۱۹ بهمن، آغاز ثبت درخواست تغییر حوزه انتخابیه داوطلبان
شمال نیوز: رئیس ستاد انتخابات کشور از ثبت درخواست تغییر حوزه انتخابیه داوطلبان از ۱۹ بهمن ماه خبر داد.(ادامه)
یکی از ضعف‌های اساسی نظام انتخاباتی ما نبود سازوکاری برای پیش‌بینی سقف هزینه، کنترل منابع دریافتی و ضوابط حسابرسی نامزدها بوده است. دخل و خرج‌های انتخاباتی از کجا تامین می‌شود؟
یکی از ضعف‌های اساسی نظام انتخاباتی ما نبود سازوکاری برای پیش‌بینی سقف هزینه، کنترل منابع دریافتی و ضوابط حسابرسی نامزدها بوده است.(ادامه)
از روز گذشته و همزمان با پایان مهلت قانونی اعتراض نامزدهای احرازصلاحیت‌نشده مجلس خبرگان، شورای نگهبان بررسی اعتراض‌ها را آغاز کرده است. آغاز بررسی اعتراض داوطلبان ردصلاحیت‌شده خبرگان/ پرونده روحانی بسته شد
از روز گذشته و همزمان با پایان مهلت قانونی اعتراض نامزدهای احرازصلاحیت‌نشده مجلس خبرگان، شورای نگهبان بررسی اعتراض‌ها را آغاز کرده است.(ادامه)
فهرست جدید احرازصلاحیت‌‌شدگان داوطلبان نمایندگی دوره دوازدهم مجلس ارسالی از سوی شورای نگهبان به وزارت کشور اعلام شد و هیچ‌‌کدام از نمایندگان فعلی یا ادوار شاخص مجلس در آن به چشم نمی‌خورند. نمایندگان فعلی و شاخص ادوار بین داوطلبان تأییدصلاحیت‌ شده‌های جدید نیستند
فهرست جدید احرازصلاحیت‌‌شدگان داوطلبان نمایندگی دوره دوازدهم مجلس ارسالی از سوی شورای نگهبان به وزارت کشور اعلام شد و هیچ‌‌کدام از نمایندگان فعلی یا ادوار شاخص مجلس در آن به چشم نمی‌خورند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۷ بهمن
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر رای دادگاه لاهه علیه رژیم صهیونیستی و افزایش نامزد‌های تایید صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی پرداخته‌اند.(ادامه)
تعداد پنج نفر از کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری در مازندران تایید صلاحیت شدند و اسامی آنها به وزارت کشور و استانداری مازندران اعلام شد. تائید صلاحیت 5 کاندیدا برای 4 کرسی استان مازندران در مجلس خبرگان+ اسامی
تعداد پنج نفر از کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری در مازندران تایید صلاحیت شدند و اسامی آنها به وزارت کشور و استانداری مازندران اعلام شد.(ادامه)
فردا اسامی داوطلبان تأییدصلاحیت‌شدۀ انتخابات مجلس خبرگان رهبری از سوی وزارت کشور اعلام خواهد شد و کسانی که احیاناً رد صلاحیت شده‌اند می‌توانند نتایج بررسی داوطلبان مجلس خبرگان فردا اعلام می‌شود
فردا اسامی داوطلبان تأییدصلاحیت‌شدۀ انتخابات مجلس خبرگان رهبری از سوی وزارت کشور اعلام خواهد شد و کسانی که احیاناً رد صلاحیت شده‌اند می‌توانند(ادامه)
نام ۲۶ نماینده فعلی مجلس که صلاحیت‌شان رد شده است تا شب گذشته (یک‌شنبه اول بهمن ماه) در بین احراز صلاحیت شدگان نیست. ۲۶ نماینده فعلی مجلس که ردصلاحیت شدند بازهم صلاحیتشان رد شد؟
نام ۲۶ نماینده فعلی مجلس که صلاحیت‌شان رد شده است تا شب گذشته (یک‌شنبه اول بهمن ماه) در بین احراز صلاحیت شدگان نیست.(ادامه)
رئیس جمهور پیشین آمریکا طی سخنرانی تبلیغاتی، نماینده سابق خود در سازمان ملل را جنگ‌طلب و بخشی از حلقه سیاسیون فاسد این کشور توصیف کرد. ترامپ به سفیر سابق خود نیز رحم نکرد؛ «هیلی جنگ‌طلب است»
رئیس جمهور پیشین آمریکا طی سخنرانی تبلیغاتی، نماینده سابق خود در سازمان ملل را جنگ‌طلب و بخشی از حلقه سیاسیون فاسد این کشور توصیف کرد.(ادامه)
دی سانتیس فرماندار فلوریدا از رقابت‌های درون حزبی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کناره گیری کرد و حمایت خود را از ترامپ به عنوان نامزد حزب جمهوری خواه اعلام کرد. کناره گیری دیسانتیس از انتخابات به نفع ترامپ
دی سانتیس فرماندار فلوریدا از رقابت‌های درون حزبی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کناره گیری کرد و حمایت خود را از ترامپ به عنوان نامزد حزب جمهوری خواه اعلام کرد.(ادامه)
لیلة الرغائب سرآغاز ماه رجب و مجال تمنای آمال است، مسلمانان در این فرصت با اقامه نماز و برگزاری آئین‌های خاص تحقق آرزو‌ها را از درگاه حق طلب می‌کنند. برای لیلة الرغائب چه آرزویی دارید؟
لیلة الرغائب سرآغاز ماه رجب و مجال تمنای آمال است، مسلمانان در این فرصت با اقامه نماز و برگزاری آئین‌های خاص تحقق آرزو‌ها را از درگاه حق طلب می‌کنند.(ادامه)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه حیاط دولت که امروز برگزار شد، از ارائه کانال‌هایی با تیک آبی به نامزد‌های تأیید صلاحیت شده خبر داد. وزیر ارتباطات: به هر نامزد تایید صلاحیت شده یک کانال با تیک آبی خواهیم داد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه حیاط دولت که امروز برگزار شد، از ارائه کانال‌هایی با تیک آبی به نامزد‌های تأیید صلاحیت شده خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : در پی فراخوان « شمال نیوز» از کاربران مبنی بر مشارکت در نظر سنجی انتخابات مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه ساری –میاندورود ... نتیجه اولین نظرسنجی «شمال نیوز» در انتخابات مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه ساری- میاندورود
شمال نیوز : در پی فراخوان « شمال نیوز» از کاربران مبنی بر مشارکت در نظر سنجی انتخابات مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه ساری –میاندورود ...(ادامه)
پیمان جبلی درباره برنامه صدا و سیما برای تبلیغات تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس دوازدهم توضیح داد. رئیس سازمان صداوسیما: هر کدام از نامزد‌های انتخابات ۲۰ دقیقه فرصت تبلیغات تلویزیونی دارند
پیمان جبلی درباره برنامه صدا و سیما برای تبلیغات تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس دوازدهم توضیح داد.(ادامه)
پپ گواردیولا به عنوان بهترین مربی سال ۲۰۲۳ انتخاب و برنده جایزه The Best شد. گواردیولا مربی سال فیفا شد
پپ گواردیولا به عنوان بهترین مربی سال ۲۰۲۳ انتخاب و برنده جایزه The Best شد.(ادامه)
رئیس سازمان صداوسیما گفت : درحال حاضر من موردی در ذهنم نیست که همکاری از مجریان صداوسیما داوطلب انتخابات باشد و از آنتن صداوسیما استفاده کند. به مجریانی که کاندید شدند گفتیم تا پایان انتخابات اجرا نکنند
رئیس سازمان صداوسیما گفت : درحال حاضر من موردی در ذهنم نیست که همکاری از مجریان صداوسیما داوطلب انتخابات باشد و از آنتن صداوسیما استفاده کند.(ادامه)
گابریل آتال که به تازگی نخست وزیر فرانسه شده است، استفان سژورنه، مشاور سابق مکرون و شریک همجنسگرایش را وزیر امور خارجه کابینه‌اش معرفی کرد. نخست وزیر فرانسه شریک همجنسگرایش را وزیر امور خارجه کرد
گابریل آتال که به تازگی نخست وزیر فرانسه شده است، استفان سژورنه، مشاور سابق مکرون و شریک همجنسگرایش را وزیر امور خارجه کابینه‌اش معرفی کرد.(ادامه)
مجموعه دولت در انتخابات پیش‌رو نامزد یا لیست انتخاباتی نخواهد داشت و از هیچ نامزد و لیستی نیز حمایت نخواهد کرد / در این انتخابات صرفاً برای خود نقش مجری و برگزارکننده قائلیم و تلاش خواهیم کرد انتخاباتی بی‌نقص برگزار کنیم....(خبر)
(ادامه)
«لی جائه میونگ» رهبر حزب دموکرات و نامزد سابق انتخابات کره جنوبی از سوی یک فرد مهاجم با سلاح سرد هدف قرار گرفت و از ناحیه گردن زخمی شد. رهبر حزب دموکرات کره جنوبی در حمله فرد ناشناس زخمی شد
«لی جائه میونگ» رهبر حزب دموکرات و نامزد سابق انتخابات کره جنوبی از سوی یک فرد مهاجم با سلاح سرد هدف قرار گرفت و از ناحیه گردن زخمی شد.(ادامه)
 در این انتخابات صرفاً برای خود نقش مجری و برگزارکننده قائلیم و تلاش خواهیم کرد با کمک ناظران و هیئت‌های اجرایی و با استفاده از تجارب گذشته، انتخاباتی بی‌نقص برگزار کنیم.

دولت نه نامزد در انتخابات خواهد داشت و نه از نامزدی حمایت می‌کند
در این انتخابات صرفاً برای خود نقش مجری و برگزارکننده قائلیم و تلاش خواهیم کرد با کمک ناظران و هیئت‌های اجرایی و با استفاده از تجارب گذشته، انتخاباتی بی‌نقص برگزار کنیم. (ادامه)
مناظره انتخاباتی با موضوع نحوه نظارت شورای نگهبان قانون اساسی بر فرآیند انتخابات با حضور محسن هاشمی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و محمد بهادری جهرمی حقوقدان و عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس در رسانه ملی برگزار شد....(خبر)
(ادامه)
عقیل امامی حماسه نهم دی ؛ بی بدیل و فتنه سوز (يادداشت)
عقیل امامی(ادامه)
وحید شمسایی از سوی وبسایت «فوتسال پلنت» نامزد دریافت جایزه بهترین مربی فوتسال جهان شد. شمسایی نامزد بهترین مربی فوتسال جهان شد
وحید شمسایی از سوی وبسایت «فوتسال پلنت» نامزد دریافت جایزه بهترین مربی فوتسال جهان شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.373 seconds.