.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
برخی افراد با خوردن موز دچار سنگینی و داغی در سر و بدن می‌شوند، کورک و دمل و جوش‌هایی در سراسر بدن‌شان ظاهر می‌شود، حتی یبوست‌شان تشدید می‌شود و در کل حال خوشی ندارند. افرادی که هرگز نباید موز نخورند
برخی افراد با خوردن موز دچار سنگینی و داغی در سر و بدن می‌شوند، کورک و دمل و جوش‌هایی در سراسر بدن‌شان ظاهر می‌شود، حتی یبوست‌شان تشدید می‌شود و در کل حال خوشی ندارند.(ادامه)
افسردگی یکی از شایع‌ترین مشکلات بهداشت روان است. تغذیه نامناسب منجر به افسردگی می‌شود
افسردگی یکی از شایع‌ترین مشکلات بهداشت روان است.(ادامه)
زمان مناسب مبارزه زمستانه با آفات و بیماری‌های درختان سیاه ریشه از ۱۲ بهمن ماه امسال به مدت ۳ هفته از زمان شروع است. اعلام زمان مبارزه با آفات درختان سیاه‌ ریشه
زمان مناسب مبارزه زمستانه با آفات و بیماری‌های درختان سیاه ریشه از ۱۲ بهمن ماه امسال به مدت ۳ هفته از زمان شروع است.(ادامه)
در این مطلب به معرفی ۹ ویروسی که جهان را تهدید می کنند پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند. این ۹ ویروس بزودی جهان را نابود می کنند!
در این مطلب به معرفی ۹ ویروسی که جهان را تهدید می کنند پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.(ادامه)
شمال نیوز: محمود احمدی نژاد در سال‌های اخیر تفاوت های زیادی کرده است.

تیپ دیده‌ نشده از محمود احمدی نژاد در یک میوه‌فروشی+عکس
شمال نیوز: محمود احمدی نژاد در سال‌های اخیر تفاوت های زیادی کرده است. (ادامه)
در این مطلب از چند متکدی خبرساز با درآمد‌های نجومی و شیوه‌های عجیب‌شان خواهیم گفت. عجیب‌ترین شیوه‌های گدایی با درآمد‌های نجومی
در این مطلب از چند متکدی خبرساز با درآمد‌های نجومی و شیوه‌های عجیب‌شان خواهیم گفت.(ادامه)
ویتامین‌های B گروهی از مواد محلول در آب هستند که نقش حیاتی و مهمی در فرایند سوخت‌وساز یا متابولیسم سلولی در بدن انسان ایفا می‌کنند. ویتامینی که خیرش به همه جای بدن می‌رسد!
ویتامین‌های B گروهی از مواد محلول در آب هستند که نقش حیاتی و مهمی در فرایند سوخت‌وساز یا متابولیسم سلولی در بدن انسان ایفا می‌کنند.(ادامه)
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: استفاده بیش از حد نیاز بدن از شیر با هدف لاغر شدن، یکی دیگر از باورهای غذایی غلط و رایج است. کاهش وزن با مصرف شیر، یک باور اشتباه است
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: استفاده بیش از حد نیاز بدن از شیر با هدف لاغر شدن، یکی دیگر از باورهای غذایی غلط و رایج است.(ادامه)
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران بر تسریع در برداشت میوه‌های رسیده و باقیمانده مرکبات تاکید کرد. برداشت هرچه سریعتر میوه‌های رسیده و باقیمانده مرکبات
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران بر تسریع در برداشت میوه‌های رسیده و باقیمانده مرکبات تاکید کرد.(ادامه)
رئیس اتحادیه بارفروشان گفت:با توجه به فراوانی عرضه در پی مساعد شدن شرایط جوی، قیمت میوه و سبزی ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش یافته است. میوه و سبزی ارزان شد
رئیس اتحادیه بارفروشان گفت:با توجه به فراوانی عرضه در پی مساعد شدن شرایط جوی، قیمت میوه و سبزی ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش یافته است.(ادامه)
نخستین محموله شناسنامه دار مرکبات مازندران از بندر امیرآباد صادر شد. صادرات نخستین مرکبات شناسنامه دار
نخستین محموله شناسنامه دار مرکبات مازندران از بندر امیرآباد صادر شد.(ادامه)
زمستان امسال برخلاف چند سال قبل با کاهش چشمگیر دمای هوا بویژه در برخی مناطق کشور مواجه هستیم؛ موضوعی که فعالیت‌های روزمره بسیاری را دستخوش تغییر کرده است؛ اما چگونه می‌توان با رعایت اصولی ساده در تغذیه و سبک زندگی، عوارض این فصل برای سلامتی را به حداقل رساند؟ چه کسانی نباید پرتقال و نارنگی بخورند؟
زمستان امسال برخلاف چند سال قبل با کاهش چشمگیر دمای هوا بویژه در برخی مناطق کشور مواجه هستیم؛ موضوعی که فعالیت‌های روزمره بسیاری را دستخوش تغییر کرده است؛ اما چگونه می‌توان با رعایت اصولی ساده در تغذیه و سبک زندگی، عوارض این فصل برای سلامتی را به حداقل رساند؟(ادامه)
فرماندار ساری از انتقال دفترکار خود به محلِ میدان میوه و تره بار جدید این شهر خبر داد. ‎

فرماندار ساری میز کارش را به میدان میوه و تره‌بار منتقل کرد
فرماندار ساری از انتقال دفترکار خود به محلِ میدان میوه و تره بار جدید این شهر خبر داد. ‎ (ادامه)
در زمستان عفونت‌های ویروسی و باکتریایی دستگاه تنفسی فوقانی از جمله آنفولانزا و سرماخوردگی در کودکان بسیار شایع است. دارو‌های گیاهی که برای سرماخوردگی کودکان موثر است
در زمستان عفونت‌های ویروسی و باکتریایی دستگاه تنفسی فوقانی از جمله آنفولانزا و سرماخوردگی در کودکان بسیار شایع است.(ادامه)
ما اینجا با بررسی 2 میوه و گفتن خواص آن ها به شما، توصیه می‌کنیم تا وقتی که دچار سرما خوردگی شدید از این میوه‌ها استفاده کنید تا سلامتی خود را زودتر به دست بیارید. این ۲ میوه‌ برای سرماخوردگی بسیار مفید هستند
ما اینجا با بررسی 2 میوه و گفتن خواص آن ها به شما، توصیه می‌کنیم تا وقتی که دچار سرما خوردگی شدید از این میوه‌ها استفاده کنید تا سلامتی خود را زودتر به دست بیارید.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد از پایین بودن قیمت مرکبات در استان، گفت: وزیر جهاد کشاورزی در مازندران به جای برگزاری جشنواره مرکبات با این وضع افتضاحی که در قیمت محصولات باغی وجود دارد باید سوگواره برگزار کند.



انتقاد نماینده ولی فقیه در مازندران از وزیر جهاد کشاورزی/ بجای جشنواره، سوگواره مرکبات برگزار کنید!
نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد از پایین بودن قیمت مرکبات در استان، گفت: وزیر جهاد کشاورزی در مازندران به جای برگزاری جشنواره مرکبات با این وضع افتضاحی که در قیمت محصولات باغی وجود دارد باید سوگواره برگزار کند. (ادامه)
در این نوشتار سعی شده به اسرار و رازهای تولد بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) ، از دریچة روایات معـصومان (ع) نگاه شـود.این مقاله مشتمـل بر دو بـخش می‌باشد. بخـش اول: اسرار قبل از تولد تا زمان تولد (شامل 7 نکته) و بخش دوم: اسرار، کیفیت و نکات مربوط به حین تولد (شامل 9 نکته) اسراری کمتر شنیده شده از قبل از تولد و نحوه تولد حضرت فاطمه زهرا (س)+اسناد دقیق
در این نوشتار سعی شده به اسرار و رازهای تولد بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) ، از دریچة روایات معـصومان (ع) نگاه شـود.این مقاله مشتمـل بر دو بـخش می‌باشد. بخـش اول: اسرار قبل از تولد تا زمان تولد (شامل 7 نکته) و بخش دوم: اسرار، کیفیت و نکات مربوط به حین تولد (شامل 9 نکته)(ادامه)
باغداران علاوه بر برداشت محصولات باقی مانده با برخی روش‌ها مانند آبیاری بارانی خسارت سرمازدگی را می‌توانند کاهش دهند. باغداران با یخبندان پیش رو چه کار کنند؟
باغداران علاوه بر برداشت محصولات باقی مانده با برخی روش‌ها مانند آبیاری بارانی خسارت سرمازدگی را می‌توانند کاهش دهند.(ادامه)
سخنگوی دولت گفت: حل مشکلات معیشتی که به این دولت به ارث رسیده است زمان بر است و ماهانه درحال تسویه بدهی‌های دولت قبل هستیم. بهادری جهرمی: ۴۰ کانال تلگرامی نرخ‌ساز از سوی وزارت اطلاعات شناسایی شده است
سخنگوی دولت گفت: حل مشکلات معیشتی که به این دولت به ارث رسیده است زمان بر است و ماهانه درحال تسویه بدهی‌های دولت قبل هستیم.(ادامه)
۴۰ کانال تلگرامی نرخ‌ساز شناسایی شده و با آن‌ها برخورد شده/ نرخ های غیر واقعی ارز کار دشمن و بخشی از جنگ ترکیبی بود/ برخی افراد ماموریت داشتند و هزینه کار آنان از خارج کشور تامین شده بود ....(خبر)
(ادامه)
معرفی غذا های اصیل ایرانی برای مهمانی ها
غذاهای ایرانی بسیار متنوع هستند و با عطر و طعم منحصربه‌فردی که دارند هوش از سر همه آدم‌ها می‌پراند. به همین دلیل است که بهترین غذاها برای مهمانی‌ها، غذاهای ایرانی هستند.(ادامه)
به روز شدن تاریخ سقوط نظام این بار توسط دلقک ها
فخر آور در پایان سال 96 مقرر کرده بود که جمهوری اسلامی در سال ۱۳۹۷ ساقط خواهد شد؛ اکنون پهلوی، بنیادی، کریمی، علینژاد، فراهانی و اسماعیلیون با انتشار یک توئیت کپی شده از پایان نظام در سال ۲۰۲۳ گفتند! گویا فخرآور ۵ سال جلوتر بود.(ادامه)
توزیع ۶۰۰ تن گوشت منجمد با نرخ دولتی از امروز آغاز شد. آغاز توزیع گوشت با نرخ دولتی
توزیع ۶۰۰ تن گوشت منجمد با نرخ دولتی از امروز آغاز شد.(ادامه)
میوه‌ها از جمله مواد غذایی مصرفی هستند که علاوه بر طعم و مزه خوشمزه‌ای که دارند، سرشار از مواد مغذی تامین کننده نیاز ضروری بدن نیز هستند. از آنجا که میوه لایه حفاظتی هسته خود محسوب می‌شود لذا خوردن هسته بعضی میوه‌ها نیز مفید است. در این قسمت سعی کرده ایم شما را با هسته میوه‌هایی که برای سلامت جسم و روحتان مفید هستند، آشنا کنیم. هسته این میوه‌ها را حتما بخورید
میوه‌ها از جمله مواد غذایی مصرفی هستند که علاوه بر طعم و مزه خوشمزه‌ای که دارند، سرشار از مواد مغذی تامین کننده نیاز ضروری بدن نیز هستند. از آنجا که میوه لایه حفاظتی هسته خود محسوب می‌شود لذا خوردن هسته بعضی میوه‌ها نیز مفید است. در این قسمت سعی کرده ایم شما را با هسته میوه‌هایی که برای سلامت جسم و روحتان مفید هستند، آشنا کنیم.(ادامه)
ماهی و محصولات لبنی بهترین منابع غذایی ویتامین D هستند که می تواند برای افرادی که از رژیم غذایی گیاهی استفاده می کنند برای دریافت مقدار کافی از ریزمغذی های ضروری مبارزه کند. ویتامین D به محافظت از استخوان ها و حفظ سلامت ماهیچه ها و دندان ها کمک می کند. به جای ماهی گوجه فرنگی بخورید !
ماهی و محصولات لبنی بهترین منابع غذایی ویتامین D هستند که می تواند برای افرادی که از رژیم غذایی گیاهی استفاده می کنند برای دریافت مقدار کافی از ریزمغذی های ضروری مبارزه کند. ویتامین D به محافظت از استخوان ها و حفظ سلامت ماهیچه ها و دندان ها کمک می کند.(ادامه)
فواید پوست نارنگی + پوست و سلامت بدن
نارنگی یکی از میوه‌های پرطرفدار و خوشمزه فصل پاییز است اما خارج از خواصی که به عنوان میوه دارد پوست نارنگی نیز رازهای پنهانی دارد که دانستنش شگفت زده‌تان خواهد کرد.(ادامه)
رکنا فواید خوراکی های ویژه شب یلدا را بررسی کرد.

    راز سلامتی نهفته در خوراکی های شب یلدا
رکنا فواید خوراکی های ویژه شب یلدا را بررسی کرد. (ادامه)
یلدا؛ شبی به بلندای آیین و سنت‌های کهن ایرانی
«یلدا» یا «شب چلّه»، یکی از آیین‌های دیرینه ایرانی است که بیانگر زایش خورشید یا ایزدمهر در انقلاب زمستانی است.(ادامه)
شالیزاری که در آن برنج‌های سیاه می‌روید
در شالیزار روستای آقا ملک بابل بجای برنج سفید، برنج‌های سیاه رشد می‌کند.(ادامه)
وقتی گلو درد دارید، به ۶ ماده غذایی نزدیک نشوید!
بعضی از غذا‌ها برای گلودرد مضر هستند و با خوردن آن‌ها درد گلو شدت پیدا می کند و خارش آن نیز چندین برابر می‌شود.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 143 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.354 seconds.