.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
راه تضمین‌شده‌ای برای پیشگیری از سرطان سینه وجود ندارد، اما سبک زندگی سالم می‌تواند به کم‌تر شدن خطر ابتلا به آن کمک کند و به شما در صورت تشخیص چنین بیماری در بهبودی کامل کمک کند. ۴ خوراکی برای مبارزه با سرطان سینه را بشناسید
راه تضمین‌شده‌ای برای پیشگیری از سرطان سینه وجود ندارد، اما سبک زندگی سالم می‌تواند به کم‌تر شدن خطر ابتلا به آن کمک کند و به شما در صورت تشخیص چنین بیماری در بهبودی کامل کمک کند.(ادامه)
آب سیب شامل مواد مغذی بسیار است مانند ویتامین C، انواع مختلف ویتامین B و بسیاری از مواد معدنی مختلف مانند منیزیم، آهن، کلسیم، منگنز و مس. یک فنجان آب سیب با دارا بودن قند طبیعی حدود ۱۰ درصد از کربوهیدرات‌های مورد نیاز روزانه شما را فراهم می‌کند. با مصرف یک وعده از آب سیب، پتاسیم معدنی موجود در آن تقریبا ۷٪ از مصرف روزانه شما را تامین می‌کند. مصرف یک لیوان از آب این میوه برای سلامتی معجزه می‌کند
آب سیب شامل مواد مغذی بسیار است مانند ویتامین C، انواع مختلف ویتامین B و بسیاری از مواد معدنی مختلف مانند منیزیم، آهن، کلسیم، منگنز و مس. یک فنجان آب سیب با دارا بودن قند طبیعی حدود ۱۰ درصد از کربوهیدرات‌های مورد نیاز روزانه شما را فراهم می‌کند. با مصرف یک وعده از آب سیب، پتاسیم معدنی موجود در آن تقریبا ۷٪ از مصرف روزانه شما را تامین می‌کند.(ادامه)
 با استیضاح سید رضا فاطمی امین از وزارت صمت از سوی مجلس شورای اسلامی، گمانه زنی های مختلفی پیرامون گزینه های احتمالی برای تصدی این وزارتخانه مطرح شده است. ۶ گزینه احتمالی وزارت صمت؛ چه کسی جایگزین فاطمی امین می شود؟
با استیضاح سید رضا فاطمی امین از وزارت صمت از سوی مجلس شورای اسلامی، گمانه زنی های مختلفی پیرامون گزینه های احتمالی برای تصدی این وزارتخانه مطرح شده است. (ادامه)
۵ خوراکی مفید برای بهبود کبد چرب
بیماری کبد چرب، اغلب بدون علامت بوده اما می‌تواند به‌ مرور زمان و با افزایش میزان چربی کبد با علائمی از جمله دل‌ درد، بی‌اشتهایی، ضعف مفرط، تهوع، کاهش وزن، کاهش تمرکز و توجه و ... خود را نشان دهد.(ادامه)
دعای روز سی‌ام ماه مبارک رمضان
در دعای آخرین روز ماه مبارک رمضان می‌خوانیم: «از خدا می‌خواهیم که روزه‌ای بگیرم که این فرع دینی به اصول متصل باشد. مثل شاخه درختی که میوه دارد؛ اگر متصل به اصول باشد به ریشه درخت، این میوه اثر دارد و الا میوه خشک می‌شود.»(ادامه)
استفاده میوه بلوط همراه با سرکه، برای رفع دل پیچه ناشی از نفخ همچنین بو داده میوه به‌صورت قهوه جهت رفع اسهال، درمان سوءهاضمه، درد معده مفید است. این میوه خارق العاده قاتل نفخ شکم است!
استفاده میوه بلوط همراه با سرکه، برای رفع دل پیچه ناشی از نفخ همچنین بو داده میوه به‌صورت قهوه جهت رفع اسهال، درمان سوءهاضمه، درد معده مفید است.(ادامه)
خیلی از افراد طی روزهای اول بهار به طور عجیبی احساس خستگی و خواب‌آلودگی و رخوت می‌کنند، با اینکه طبیعت در حال بیدارشدن است. این پدیده که خستگی بهاری نام دارد در واقع طبیعی است. با خستگی بهاری چه کنیم؟
خیلی از افراد طی روزهای اول بهار به طور عجیبی احساس خستگی و خواب‌آلودگی و رخوت می‌کنند، با اینکه طبیعت در حال بیدارشدن است. این پدیده که خستگی بهاری نام دارد در واقع طبیعی است.(ادامه)
هرسال در پایان ایام نوروز با آمار قابل توجهی از تصافات جاده‌ای و مرگ و میرهای ناشی از آن مواجه می‌شویم. تخلفات رانندگی، خرابی جاده‌ها، بی احتیاطی و... از جمله عوامل این تصادفات است. یکی از مهم ترین عامل‌های آن خواب‌آلودگی است . چگونه احساس خواب‌آلودگی در هنگام رانندگی را رفع کنیم؟
هرسال در پایان ایام نوروز با آمار قابل توجهی از تصافات جاده‌ای و مرگ و میرهای ناشی از آن مواجه می‌شویم. تخلفات رانندگی، خرابی جاده‌ها، بی احتیاطی و... از جمله عوامل این تصادفات است. یکی از مهم ترین عامل‌های آن خواب‌آلودگی است .(ادامه)
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: بیماران دچار فشارخون بالا در صورتی می توانند روزه بگیرند که فشارخون آنها تحت کنترل باشد. شرایط روزه داری افرادی که فشارخون دارند
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: بیماران دچار فشارخون بالا در صورتی می توانند روزه بگیرند که فشارخون آنها تحت کنترل باشد.(ادامه)
امروزه فواید روزه از نظر پزشکی و علمی به اثبات رسیده است. فواید قابل توجه روزه برای سلامتی
امروزه فواید روزه از نظر پزشکی و علمی به اثبات رسیده است.(ادامه)
برخی از مواد غذایی به دلیل ویژگی‌های ذاتی که دارند می‌توانند بر میزان و کیفیت خواب تاثیر بگذارند. غذاهایی که نباید قبل از خواب بخورید
برخی از مواد غذایی به دلیل ویژگی‌های ذاتی که دارند می‌توانند بر میزان و کیفیت خواب تاثیر بگذارند.(ادامه)
غذا نقشی کلیدی در تمرکز حواس دارد؛ اما مهم‌تر از تغذیه، خواب خوب، استراحت منظم یا حتی تغییر شیفتی راننده‌ها برای تضمین سفری آرام و بی‌حادثه است. این ایده، ممکن است منجر شود که شما به فکر رانندگی در شب بیفتید تا در سفرهای طولانی به ترافیک برخورد نکنید. کدام خوراکی‌ها شما را هنگام رانندگی بیدار نگه می‌دارند؟
غذا نقشی کلیدی در تمرکز حواس دارد؛ اما مهم‌تر از تغذیه، خواب خوب، استراحت منظم یا حتی تغییر شیفتی راننده‌ها برای تضمین سفری آرام و بی‌حادثه است. این ایده، ممکن است منجر شود که شما به فکر رانندگی در شب بیفتید تا در سفرهای طولانی به ترافیک برخورد نکنید.(ادامه)
غذا نقشی کلیدی در تمرکز حواس دارد؛ اما مهم‌تر از تغذیه، خواب خوب، استراحت منظم یا حتی تغییر شیفتی راننده‌ها برای تضمین سفری آرام و بی‌حادثه است. این ایده، ممکن است منجر شود که شما به فکر رانندگی در شب بیفتید تا در سفرهای طولانی به ترافیک برخورد نکنید. کدام خوراکی‌ها شما را هنگام رانندگی بیدار نگه می‌دارند؟
غذا نقشی کلیدی در تمرکز حواس دارد؛ اما مهم‌تر از تغذیه، خواب خوب، استراحت منظم یا حتی تغییر شیفتی راننده‌ها برای تضمین سفری آرام و بی‌حادثه است. این ایده، ممکن است منجر شود که شما به فکر رانندگی در شب بیفتید تا در سفرهای طولانی به ترافیک برخورد نکنید.(ادامه)
شمال نیوز : میدان بار جدید میوه و تره بار ساری در آیینی که صبح روز یکشنبه با حضور مسوولان استانی به‌طور رسمی گشایش یافت و فعالیت تجاری و اقتصادی خود را آغاز کرد. میدان جدید میوه و تره بار ساری بعد از ۱۵ سال بلا تکلیفی گشایش یافت / میدانداری فرماندار جهادی ساری برای فعال سازی یک مرکز تجاری و اقتصادی
شمال نیوز : میدان بار جدید میوه و تره بار ساری در آیینی که صبح روز یکشنبه با حضور مسوولان استانی به‌طور رسمی گشایش یافت و فعالیت تجاری و اقتصادی خود را آغاز کرد.(ادامه)
میدان میوه و تره بار قدیم مرکز مازندران رسما به کار خود پایان داد و حجره داران باید به پایانه جدید نقل مکان کنند. بسته شدن میدان میوه و تره بار قدیم ساری برای همیشه
میدان میوه و تره بار قدیم مرکز مازندران رسما به کار خود پایان داد و حجره داران باید به پایانه جدید نقل مکان کنند.(ادامه)
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد معتقدند با توجه به شرایط مساعد تولید و ذخیره‌سازی اقلام اساسی، آرامش و ثبات بر بازار و قیمت‌ها حاکم است. در بازار اقلام اساسی ماه رمضان چه می‌گذرد؟
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد معتقدند با توجه به شرایط مساعد تولید و ذخیره‌سازی اقلام اساسی، آرامش و ثبات بر بازار و قیمت‌ها حاکم است.(ادامه)
هوشیاری در زمان رانندگی را نباید دست کم گرفت. یک مطالعه، برای اولین بار در فرانسه، تأثیر انواع مختلف وعده‌های غذایی را بر مدت زمان ترمز گرفتن رانندگان اندازه‌گیری کرده است. کدام خوراکی‌ها شما را موقع رانندگی بیدار نگه می‌دارند؟
هوشیاری در زمان رانندگی را نباید دست کم گرفت. یک مطالعه، برای اولین بار در فرانسه، تأثیر انواع مختلف وعده‌های غذایی را بر مدت زمان ترمز گرفتن رانندگان اندازه‌گیری کرده است.(ادامه)
مصرف گوشت بلدرچین برای افرادی که دچار کم خونی هستند، مفید است. زیرا ترکیب آهن آن برای ساخت هموگلوبین و انتقال اکسیژن خون مفید است. از خواص گوشت بلدرچین چه می‌دانید؟
مصرف گوشت بلدرچین برای افرادی که دچار کم خونی هستند، مفید است. زیرا ترکیب آهن آن برای ساخت هموگلوبین و انتقال اکسیژن خون مفید است.(ادامه)
اصولاً پنیر غذایی خوبی برای صبحانه نیست؛ از نظر طب ایرانی مزاج پنیر سرد و تر بوده و مانع فعالیت مغزی کامل می‌شود که معمولاً در صبحگاه برای کار و تلاش مورد نیاز است؛ توصیه به مصرف و علاوه بر آن مصرف پنیر با خیار و گوجه فرنگی آن هم در فصل سرما اثرات نامطلوب آن را چندین برابر می‌کند. چرا نباید در صبحانه پنیر بخوریم؟
اصولاً پنیر غذایی خوبی برای صبحانه نیست؛ از نظر طب ایرانی مزاج پنیر سرد و تر بوده و مانع فعالیت مغزی کامل می‌شود که معمولاً در صبحگاه برای کار و تلاش مورد نیاز است؛ توصیه به مصرف و علاوه بر آن مصرف پنیر با خیار و گوجه فرنگی آن هم در فصل سرما اثرات نامطلوب آن را چندین برابر می‌کند.(ادامه)
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از اعلام قیمت سیب و پرتقال شب عید خبر داد. اعلام قیمت سیب و پرتقال شب عید
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از اعلام قیمت سیب و پرتقال شب عید خبر داد.(ادامه)
کارشناس ارشد طب سنتی گفت: مصرف 21 عدد مویز سرخ به صورت ناشتا، باعث پیشگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها می‌شود.

مصرف 21 عدد از این دانه در ناشتا رگ های خونی را باز و عمر را 120 ساله می کند
کارشناس ارشد طب سنتی گفت: مصرف 21 عدد مویز سرخ به صورت ناشتا، باعث پیشگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها می‌شود. (ادامه)
توزیع میوه شب عید از فردا در مازندران آغاز می‌شود. آغاز توزیع میوه شب عید از فردا
توزیع میوه شب عید از فردا در مازندران آغاز می‌شود.(ادامه)
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد اذعان می کنند که با توجه به شرایط مساعد تولید و ذخیره سازی مناسب شاهد آرامش و تثبیت قیمت اقلام اساسی خواهیم بود. در بازار اقلام‌ اساسی پایانی سال چه می‌گذرد؟
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد اذعان می کنند که با توجه به شرایط مساعد تولید و ذخیره سازی مناسب شاهد آرامش و تثبیت قیمت اقلام اساسی خواهیم بود.(ادامه)
مدیر جهاد کشاورزی بابلسر از کشف احتکار آرد و تخلیط برنج در این شهرستان خبر داد. کشف احتکار آرد و تخلیط برنج در بابلسر
مدیر جهاد کشاورزی بابلسر از کشف احتکار آرد و تخلیط برنج در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : درختکاری نشان از آینده نگری مردم و مسئولان است . کسی که آینده را می بیند به درخت و کاشت آن می اندیشد . بعبارت  دیگر ،درختکاری فرهنگ امید و آینده نگری ایجاد می کند . همت همگانی برای کاشت درخت و مازندرانی سبزترو آبادتر
شمال نیوز : درختکاری نشان از آینده نگری مردم و مسئولان است . کسی که آینده را می بیند به درخت و کاشت آن می اندیشد . بعبارت دیگر ،درختکاری فرهنگ امید و آینده نگری ایجاد می کند .(ادامه)
میوه شب عید از ۲۳ اسفند ماه در مازندران توزیع می‌شود. توزیع میوه شب عید از ۲۳ اسفند
میوه شب عید از ۲۳ اسفند ماه در مازندران توزیع می‌شود.(ادامه)
برخی مواد طبیعی خانگی هستند که می‌توان از آن‌ها به عنوان رقیق کننده خون استفاده کرد. این خوراکی‌ها خون را رقیق می‌کنند
برخی مواد طبیعی خانگی هستند که می‌توان از آن‌ها به عنوان رقیق کننده خون استفاده کرد.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب با تاکید براینکه مسئولین باید موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را با جدیت دنبال کنند، بیان داشتند: این یک جنایت بزرگ و غیر قابل اغماض است.





مسئولین موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را با جدیت دنبال کنند/ این یک جنایت بزرگ و غیرقابل اغماض است؛/ درصورت اثبات موضوع، باید عوامل این جنایت به اشد مجازات برسند/ در مورد اینها عفوی در کار نیست(خبر)
رهبر معظم انقلاب با تاکید براینکه مسئولین باید موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را با جدیت دنبال کنند، بیان داشتند: این یک جنایت بزرگ و غیر قابل اغماض است. (ادامه)
فرآیندی طراحی شده است که‌ ضایعات میوه را به مواد تصفیه کننده آب تبدیل می کند. میوه می تواند مانند یک دستگاه تصفیه آب عمل کند
فرآیندی طراحی شده است که‌ ضایعات میوه را به مواد تصفیه کننده آب تبدیل می کند.(ادامه)

مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: از امروز گوشت گوساله داخلی از قرار هر کیلوگرم ۲۰۸ هزار تومان در میادین میوه و تره بار تهران و صنوف منتخب عرضه می‌شود. گوشت گرم گوساله داخلی ارزان شد
مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: از امروز گوشت گوساله داخلی از قرار هر کیلوگرم ۲۰۸ هزار تومان در میادین میوه و تره بار تهران و صنوف منتخب عرضه می‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.186 seconds.