.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
خطر سقوط بیخ گوش شهریار / اوضاع نابسامان تنها نماینده مازندران !
هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران این هفته با برگزاری 6 دیدار در شهرهای مختلف کشور به پایان رسید که در این هفته شهریار ساری در خانه مغلوب حریف خود شد.(ادامه)
آنچه در برنامه نود گذشت، صعود ارتش سرخ +عکس
برنامه ۲۶ شهریور نود با محوریت بررسی بازی دوستانه تیم ملی، مسابقات جام حذفی و مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۳:۴۴ دوشنبه روی آنتن شبکه سه رفت.(ادامه)
عکس/ حاشیه‌های زشت دربی گیلان!
تیم فوتبال سپیدرود رشت در دیدار سنتی و پرحاشیه برابر ملوان انزلی به برتری خارج از خانه یک بر صفر رسید و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه های ایران صعود کرد.(ادامه)
شرایط و نتایج تیم خونه به خونه بابل نشان می‌دهد مشکلات این باشگاه متمول حاد به نظر می‌رسد و اوضاع در این باشگاه عادی نیست. نقدی کوتاه بر احوال این روز‌های خونه به خونه(يادداشت)
شرایط و نتایج تیم خونه به خونه بابل نشان می‌دهد مشکلات این باشگاه متمول حاد به نظر می‌رسد و اوضاع در این باشگاه عادی نیست.(ادامه)
اعلام برنامه بازی‌های جام حذفی
برنامه بازی‌های مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی اعلام شد.(ادامه)
ثبت نخستین امتیاز برای خونه به خونه
هفته سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور با توقف خونه به خونه مازندران برابر فجر شهید سپاسی برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : پرونده هفته نخست فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور در حالی عصر سه شنبه بسته شد که به علت حاضر نشدن تیم خونه به خونه به عنوان میزبان برابر میهمان خود ملوان بندرانزلی ، 3 بر صفر بازنده اعلام شد..... ملوان با عکس یادگاری سه امیتاز از خونه به خونه گرفت!
شمال نیوز : پرونده هفته نخست فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور در حالی عصر سه شنبه بسته شد که به علت حاضر نشدن تیم خونه به خونه به عنوان میزبان برابر میهمان خود ملوان بندرانزلی ، 3 بر صفر بازنده اعلام شد.....(ادامه)
شمال نیوز : حسن زاده ادامه داد: ما اصلا قصد تیمداری نداشتیم و فقط بخاطر وعده های این مسؤولان پای کار آمدیم، اما به دلیل عملی نشدن وعده ها قطعا برابر ملوان بازی نمی کنیم..... انصراف خونه به خونه از بازی امروز مقابل با ملوان
شمال نیوز : حسن زاده ادامه داد: ما اصلا قصد تیمداری نداشتیم و فقط بخاطر وعده های این مسؤولان پای کار آمدیم، اما به دلیل عملی نشدن وعده ها قطعا برابر ملوان بازی نمی کنیم.....(ادامه)
اکبر محمدی سرمربی خونه به خونه شد
سرمربی سابق تیم فوتبال جوانان ایران به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال خونه به خونه انتخاب شد.(ادامه)
چالش انتخاب سرمربی برای خونه به خونه، این بار اکبر محمدی
مسئولان بابلی خبر دادند با اکبر محمدی مربی جوانان تیم ملی ایران برای هدایت خونه به خونه به توافق رسیدند.(ادامه)
دربی شمالی لیگ برتر فوتبال ساحلی
تیم شهریار ساری در هفته نهم لیگ برتر فوتبال ساحلی به مصاف ملوان بندر گز می‌ رود.(ادامه)
شمال نیوز : با اعلام فروش باشگاه گسترش فولاد، در چند روز اخیر صحبت های زیادی مطرح شد مبنی براینکه برخی شهرها برای خرید سهام این باشگاه اقدام کردند. که اصلی ترین آن ها خونه به خونه بابل بوده است. تیمی که قبلا هم سابقه خرید سهام باشگاه را داشته است. .... بابل چشم انتظار تحولات تراکتور؛ خونه به خونه لیگ برتری می شود؟
شمال نیوز : با اعلام فروش باشگاه گسترش فولاد، در چند روز اخیر صحبت های زیادی مطرح شد مبنی براینکه برخی شهرها برای خرید سهام این باشگاه اقدام کردند. که اصلی ترین آن ها خونه به خونه بابل بوده است. تیمی که قبلا هم سابقه خرید سهام باشگاه را داشته است. ....(ادامه)
کسر ۶ امتیاز از ملوان بندرانزلی + عکس
باشگاه ملوان بندرانزلی با حکم فیفا به کسر ۶ امتیاز در فصل آینده مواجه شده است.(ادامه)
نادر دست نشان سرمربی سپیدرود شد
گیل خبر: کمیته فنی باشگاه سپیدرود پس از بررسی برنامه مربیان پیشنهادی برای پست سرمربیگری سپیدرود، بر روی انتخاب نادر دست نشان سرمربی فصل گذشته ملوان به جمع بندی رسیدند و این امر به رفیعی مدیرعامل باشگاه سپیدرود اعلام شد.(ادامه)
جدایی اسکوچیچ از تیم خونه به خونه/ دراگان به لیگ برتر می‌آید؟
سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل از این تیم جدا شد.(ادامه)
شمال نیوز : هفته سی‌وسوم مسابقات لیگ یک فوتبال با برتری نساجی مازندران و بادران مقابل فجرسپاسی و نفت مسجد سلیمان و توقف خونه‌به‌خونه برابر اکسین به پایان رسید..... برتری نساجی مقابل فجر سپاسی و توقف خونه‌به‌خونه مقابل اکسین
شمال نیوز : هفته سی‌وسوم مسابقات لیگ یک فوتبال با برتری نساجی مازندران و بادران مقابل فجرسپاسی و نفت مسجد سلیمان و توقف خونه‌به‌خونه برابر اکسین به پایان رسید.....(ادامه)
آنچه در برنامه نود گذشت + عکس
برنامه ۳ اردیبهشت نود با محوریت بررسی هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۲:۴۳ دوشنبه روی آنتن شبکه سه رفت.(ادامه)
اسامی داوران هفته سی‌وسوم لیگ یک اعلام شد / قضاوت یک آتش‌نشان در وطنی
کمیته داوران اسامی داوران دیدارهای هفته سی‌وسوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور را اعلام کرد.(ادامه)
جدال دو نمایندگان مازندران در هفته ۳۲ لیگ دسته یک
هفته سی و دوم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور امروز سه شنبه ۲۸ فروردین برگزار می‌شود.(ادامه)
آرایش ناوهای جنگی در ساحل شام/ نقشه منطقه
خرداد: با به بن بست رسیدن جلسه شورای امنیت و گسیل ناوهای جنگی امریکا و متحدانش به سواحل سوریه هر لحظه بیم آن می رود که شعله جنگ در مدیترانه روشن شود(ادامه)
شمال نیوز : تیم فوتبال نساجی مازندران با برتری مقابل ماشین‌سازی تبریز با یک گل دقیقه 85 به برتری رسید و 75 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به خونه‌به‌خونه در رده سوم چهارم لیگ قرار گرفت..... پیروزی نساجی و شکست خونه به خونه و شانس صعود به لیگ برتر
شمال نیوز : تیم فوتبال نساجی مازندران با برتری مقابل ماشین‌سازی تبریز با یک گل دقیقه 85 به برتری رسید و 75 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به خونه‌به‌خونه در رده سوم چهارم لیگ قرار گرفت.....(ادامه)
امیدواری نساجی با بردی خانگی/ نادر در انزلی ترمز خونه به خونه را کشید!
هفته سی و یکم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر روز سه شنبه 21 فروردین برگزار شد که در این روز نساجی برد و خونه به خونه مغلوب نادر دست نشان شد.(ادامه)
هر تیمی که از لحاظ فوتبالی لیاقتش را دارد به لیگ برتر صعود کند
مهدی هاشمی‌نسب گفت: فضای خوبی در تیم وجود دارد و مالک باشگاه، بازیکنان و کادر فنی تلاش می‌کنند تا در بازی‌های آینده هم نتایج خوبی بگیریم.(ادامه)
قضات دیدارهای این هفته نساجی و خونه به خونه از گیلان و کردستان می‌آیند
اسامی داوران قضاوت کننده در هفته ۲۹ لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور از سوی کمیته داوران اعلام شده است.(ادامه)
جواد نکونام رسماً هدایت نساجی را برعهده گرفت
عصر دیروز بالاخره مسؤولان نساجی به تصمیم نهایی خود رسیدند و نکونام را جایگزین مهابادی کردند تا شاید بتوانند وضعیت خود را در هفته‌های باقیمانده کمی بهبود بخشند.(ادامه)
داوران دربی ۸۶ مشخص شدند
در فاصله ۴۸ ساعت مانده به دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر تقریبا گروه داوری این مسابقه مشخص شده است.(ادامه)


عادل فردوسی‌پور در برنامه این هفته بیشترین آیتم‌ها را به بازی پیش روی استقلال و پرسپولیس اختصاص داده بود. گزارش برنامه نود؛ ویژه دربی 86
عادل فردوسی‌پور در برنامه این هفته بیشترین آیتم‌ها را به بازی پیش روی استقلال و پرسپولیس اختصاص داده بود.(ادامه)
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: با حمایت مردم و طرفداران خوب نساجی به کورس صعود بر می‌گردیم. امیری: با حمایت مردم به کورس صعود بر می‌گردیم/ بی‌غیرتی به هیچ کدام از بازیکنان نساجی نمی‌چسبد
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: با حمایت مردم و طرفداران خوب نساجی به کورس صعود بر می‌گردیم.(ادامه)
مهابادی سکاندار نساجی باقی می‌ماند
اعضای هیأت مدیره باشگاه پیرامون مسائل مختلف و همچنین نتایج هفته‌های اخیر تیم نساجی جلسه‌ای برگزار کردند و تصمیماتی گرفتند که مهم‌ترین آن حمایت قاطع و کامل از مهابادی به‌عنوان سرمربی تیم تا پایان فصل بود.(ادامه)
برد برای ماندن در کورس صعود
تیم‌های فوتبال نساجی و خونه به خونه مازندران به مصاف حریفان می‌روند.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 33 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.