.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فوتبالیست هایی که سال 98 عروس و داماد شدند + تصاویر
سال 98 با وجود تمام اتفاقات خوب و بدی که داشت، برای فوتبالیست ها سال چندان بدی نبود و تعدادی از آن ها ازدواج و زندگی مشترک خود را آغاز کردند. (ادامه)
۱۳مورد مشکوک به کرونا در دو تیم فوتبال شمالی
۳ بازیکن از ۲ تیم لیگ یکی مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا هستند.(ادامه)
پرسپولیس در خطر سقوط به لیگ یک
سرپرست دبیرکلی فدراسیون با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ تاکید کرد برخی باشگاه‌ها ظرف یک هفته نسبت به پرداخت بدهی ها خود فرصت دارند.(ادامه)
شمال نیوز : این نکته را باید یادآور شویم که چرا این سرمربی در تمام شهرها منفور است؟ در انزلی هواداران ملوان چرا باید وی را کتک بزنند؟ هواداران آلومینیوم چرا باید از خجالت سرمربی سابق خود درآیند؟ .... محمود فکری درباره بابلی ها چه گفت ؟ + واکنش تند باشگاه رایکا بابل
شمال نیوز : این نکته را باید یادآور شویم که چرا این سرمربی در تمام شهرها منفور است؟ در انزلی هواداران ملوان چرا باید وی را کتک بزنند؟ هواداران آلومینیوم چرا باید از خجالت سرمربی سابق خود درآیند؟ ....(ادامه)
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شد؟
مسئولان فدراسیون فوتبال در جمع‌بندی نهایی برای انتخاب سرمربی به دراگان اسکوچیچ رسیدند تا این مربی هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد.(ادامه)
شمال نیوز : پس از شکست‌های متوالی برابر ملوان انزلی و داماش گیلان که شهرآوردهای حساسی برای سپیدرود محسوب می‌شود، مسئولان باشگاه در پی ایجاد تغییرات در کادر فنی خود بودند..... «نادر دست‌نشان» سرمربی سپیدرود رشت شد
شمال نیوز : پس از شکست‌های متوالی برابر ملوان انزلی و داماش گیلان که شهرآوردهای حساسی برای سپیدرود محسوب می‌شود، مسئولان باشگاه در پی ایجاد تغییرات در کادر فنی خود بودند.....(ادامه)
هفته بدشانسی استقلال!
تیم فوتبال استقلال در هفته نهم میهمان تراکتور تبریز است و آبی پوشان معمولا در این هفته‌ها نتایج خوبی در ادوار گذشته لیگ نگرفته‌اند.(ادامه)
یک تساوی و ۲ باخت نمایندگان فوتبال گیلان
سپیدرود در شهرآورد شمال مساوی کرد، داماش و ملوان برابر حریفان شکست خوردند.(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت: مسئولان و نمایندگان مازندران که تمام سعی‌شان این بود بنده و آقای حدادیان هر طور که شده تیم‌داری کنیم، الان کجا هستند؟ چرا از ما حمایت نمی‌کنند، هیچ تسهیلات و کمکی که به ما نمی‌کنند، حداقل توانایی آن را هم ندارند که .... تمام گرفتاری های تیم نساجی نبود مدیران و نمایندگان مجلس قدرتمند است / نمایندگان ما اصلا خبری از ما ندارند و حال ما را نمی پرسند !
شمال نیوز : وی گفت: مسئولان و نمایندگان مازندران که تمام سعی‌شان این بود بنده و آقای حدادیان هر طور که شده تیم‌داری کنیم، الان کجا هستند؟ چرا از ما حمایت نمی‌کنند، هیچ تسهیلات و کمکی که به ما نمی‌کنند، حداقل توانایی آن را هم ندارند که ....(ادامه)

موقعی‌که اسیر شد ۹۰کیلوگرم بود، حالا ۴۸ کیلوگرم است. یک مشت استخوان با یک روکش پوست. تمام آن چیزی است که از محمد شریف پناهنده ۴۰‌ساله، یکی از ۲۱ صیادی‌که حدود پنج سال پیش اسیر دست دزدان دریایی سومالی شد، باقی مانده است. حرف‌های تکان‌دهنده ملوان ایرانی آزاد شده
موقعی‌که اسیر شد ۹۰کیلوگرم بود، حالا ۴۸ کیلوگرم است. یک مشت استخوان با یک روکش پوست. تمام آن چیزی است که از محمد شریف پناهنده ۴۰‌ساله، یکی از ۲۱ صیادی‌که حدود پنج سال پیش اسیر دست دزدان دریایی سومالی شد، باقی مانده است.(ادامه)
14 ماده‌ی غذایی سرشار از ویتامین C
ویتامین C قدرت آنتی اکسیدانیِ قابل توجهی دارد و ضروری‌ترین ویتامین برای پیشگیری از سرماخوردگی محسوب می‌شود(ادامه)

سایت فدراسیون فوتبال نوشت: کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال تعدادی از آرای پرونده‌های موجود در این کمیته را صادر کرد. پرسپولیس محکوم شد
سایت فدراسیون فوتبال نوشت: کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال تعدادی از آرای پرونده‌های موجود در این کمیته را صادر کرد.(ادامه)
فرزاد مجیدی مدیر تیم ملوان شد + عکس
فرزاد مجیدی به عنوان مدیر تیم فوتبال ملوان بندر انزلی انتخاب شد.(ادامه)
سال گذشته، هیجان‌انگیزترین اتفاقات لیگ یک، حول محور صعود تیم‌های مازندرانی به لیگ برتر می‌چرخید. جای خالی بابل در فوتبال ایران(يادداشت)
سال گذشته، هیجان‌انگیزترین اتفاقات لیگ یک، حول محور صعود تیم‌های مازندرانی به لیگ برتر می‌چرخید.(ادامه)
شمال نیوز : از تمام لیدرها و هواداران فهیم تیم خونه به خونه مازندران که در طی این سال ها ما را از حمایت های جانانه و دلسوزانه خود بی نصیب نگذاشته اند و در سرما و گرما در کنار تیم بودند نهایت تشکر را داشته باشم..... خونه به خونه بابل به سازمان همیاری شهرداری های خراسان شمالی واگذار شد / پس از جلسات متعدد با استاندار مازندران هیچ اتفاق خاصی رخ نداد / آرزو دارم روزی نماینده ای از بابل در لیگ برتر فوتبال کشور باشد !
شمال نیوز : از تمام لیدرها و هواداران فهیم تیم خونه به خونه مازندران که در طی این سال ها ما را از حمایت های جانانه و دلسوزانه خود بی نصیب نگذاشته اند و در سرما و گرما در کنار تیم بودند نهایت تشکر را داشته باشم.....(ادامه)
وضعیت نساجی تا یکشنبه مشخص می‌شود/مالکان نساجی حاضر بودند تیم را هبه کنند
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: هر دو مالک گفتند ما را معاف کنید و به هر فردی که دوست دارید باشگاه را واگذار کنید و ما هم به‌صورت مجانی باشگاه را می‌دهیم تا شما تعیین و تکلیف کنید.(ادامه)
عکس/ حضور صادق محرمی در تمرین پرسپولیس
صادق محرمی بازیکن سابق تیم های ملوان و پرسپولیس که در تیم فوتبال دیناموزاگرب کرواسی عضویت دارد در تمرین امروز سرخپوشان حاضر شد و با کادر فنی و بازیکنان به خوش و بش پرداخت.(ادامه)
پایان خوش لیگ یک برای خونه به خونه با یک برد بی دردسر
دیدارهای هفته پایانی مسابقات لیگ دسته اول برگزار شد و تیم گل گهر در دیدار مقابل گل ریحان با یک گل پیروز شد تا جام قهرمانی را مقتدرانه بالای سر ببرد و خونه به خونه هم که بقایش در لیگ قطعی شده بود بدون دردسر 3 امتیاز هفته پایانی را کسب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : در ابتدای لیگ نام‌های بزرگی برای صعود به لیگ برتر قرار داشتند؛ ملوان بندرانزلی، مس کرمان، گل گهر سیرجان، سرخپوشان پاکدشت، آلومینیوم اراک، شاهین بوشهر، بادران تهران، فجرسپاسی، گل ریحان البرز و حتی خونه به خونه..... پایان خوش لیگ یک برای خونه به خونه با یک برد بی دردسر
شمال نیوز : در ابتدای لیگ نام‌های بزرگی برای صعود به لیگ برتر قرار داشتند؛ ملوان بندرانزلی، مس کرمان، گل گهر سیرجان، سرخپوشان پاکدشت، آلومینیوم اراک، شاهین بوشهر، بادران تهران، فجرسپاسی، گل ریحان البرز و حتی خونه به خونه.....(ادامه)
«خونه به خونه» برای اعاده حیثیت در لیگ فوتبال باقی می ماند
مالک باشگاه خونه به خونه مازندران گفت، برای اعاده حیثیت و جایگاه فوتبالی خودمان در لیگ، دو بازی باقیمانده رقابتهای دسته یک را تا پایان ادامه خواهیم داد.(ادامه)
بازیکنان مطرح فوتبال ساحلی کشور به تیم شهریار ساری پیوستند
تیم شهریار ساری درآستانه فصل جدید رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور با جذب چندین بازیکن مطرح وملی پوش، یکی از تیم‌های فعال در بازار نقل وانتقلاتی نیز لقب گرفت. (ادامه)
برای پاکسازی طبیعی کبد چرب چه بخوریم؟
کبد، عضو همه فن حریف بدن ماست و مراقبت از آن بسیار مهم است.(ادامه)
۲ نماینده مازندران به مرحله دوم لیگ دسته یک کشور صعود کردند
دو نماینده مازندران در مرحله حذفی مسابقات لیگ دسته یک والیبال کشور با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله دوم صعود کردند وتکلیف دو تیم دیگر نیز به بازی سوم کشیده شد.(ادامه)
۶ مربی لیگ برتری در جمع ۶ تیم اول لیگ یک!
۶ تیم اول جدول لیگ دسته یک فوتبال با هدایت ۶ سرمربی با تجربه که سابقه حضور در لیگ برتر را دارند اداره می‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز : فیروز کریمی در مورد به دست گرفتن سکان هدایت نساجی مازندران گفت: من برنامه های خودم را به مالک باشگاه داده ام و به آنها گفته ام که نیت من نیت خیر است و اگر در این برهه زمانی کاری از دست من ساخته باشد با کمال میل انجام می دهم..... سابقه سقوط با هیچ تیمی را در کارنامه 30 ساله‌ام ندارم/ جایی کار می‌کنم که به دلم بنشیند
شمال نیوز : فیروز کریمی در مورد به دست گرفتن سکان هدایت نساجی مازندران گفت: من برنامه های خودم را به مالک باشگاه داده ام و به آنها گفته ام که نیت من نیت خیر است و اگر در این برهه زمانی کاری از دست من ساخته باشد با کمال میل انجام می دهم.....(ادامه)
عکس: حضور هواداران زن ملوانی در استادیوم تختی
بازگشت زنان ملوانی بعد از دو سال به استادیوم تختی برای تماشای بازی بین ملوان و سپاهان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال زنان.(ادامه)
خونه به خونه در سراشیبی سقوط
خونه به خونه بابل در دوازدهمین دیدار از رقابت‌های لیگ یک فوتبال کشور هفتمین شکست خود را پذیرفت.(ادامه)

دلیل حضور رامین رضاییان در تمرینات تیم بانوان ملوان بندر انزلی مشخص شد


جزییاتی جدید از عکس جنجالی رامین رضاییان در فضای مجازی
دلیل حضور رامین رضاییان در تمرینات تیم بانوان ملوان بندر انزلی مشخص شد (ادامه)
پیروزی دلچسب خونه به خونه در هفته هفتم
خونه به خونه بابل بعد از شکست‌های متوالی هفته‌های گذشته بلاخره طعم پیروزی را چشید.(ادامه)
خونه به خونه همچنان روی نوار ناکامی / تیم مدعی فصل گذشته در انتهای جدول !
هفته ششم لیگ دسته یک فوتبال کشور در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این هفته خونه به خونه مازندران در دیداری خارج از خانه مغلوب میزبان خود شد و در انتهای جدول قرار گرفت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.