.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تعدادی از مدیران در پرونده تخلف واردات چای در بازداشت هستند/ آخرین وضعیت پرونده اکبر طبری و بیژن زنگنه / توماج صالحی چرا آزاد شد؟ / ممنوع الخروج شدن از سه طریق انجام می‌شود. برخی بر اساس دعوای کیفری و به اقتضای شرایط به فرد ابلاغ می شود....(خبر)
(ادامه)
سخنگوی وزارت خارجه چین گفت به رسمیت شناختن دیپلماتیک طالبان با رسیدگی مؤثر به نگرانی‌ها انجام می شود. افغانستان باید در جامعه جهانی باقی بماند
سخنگوی وزارت خارجه چین گفت به رسمیت شناختن دیپلماتیک طالبان با رسیدگی مؤثر به نگرانی‌ها انجام می شود.(ادامه)
شمال نیوز : آیا برای نجات شرکت‌هایی که به مدیریت برخی نورچشمی‌ها به وضعیت امروز رسیده‌اند باید از جیب کارگران و بازنشستگان هزینه کرد و قانونی عجیب تدوین نموده که برابر آن کارگران و کارمندان، مانند کارگران اهرام ثلاثه در مصر باستان، تا چند صباحی پیش از مرگ خود، در خدمت مدیرانی باشند که حقوق دهها میلیون تومانی می‌گیرند و در همه عمر خود حتی یک روز به اندازه کارگر کار نکردند و رنج نکشیدند ؟ افزایش سن بازنشستگی ؛ پاشیدن بذر یأس در جامعه ایرانی !
شمال نیوز : آیا برای نجات شرکت‌هایی که به مدیریت برخی نورچشمی‌ها به وضعیت امروز رسیده‌اند باید از جیب کارگران و بازنشستگان هزینه کرد و قانونی عجیب تدوین نموده که برابر آن کارگران و کارمندان، مانند کارگران اهرام ثلاثه در مصر باستان، تا چند صباحی پیش از مرگ خود، در خدمت مدیرانی باشند که حقوق دهها میلیون تومانی می‌گیرند و در همه عمر خود حتی یک روز به اندازه کارگر کار نکردند و رنج نکشیدند ؟(ادامه)
عملکرد مجلس یازدهم قابل دفاع است/ هوشمندانه مسائل مردم را در دستور کار قانون گذاری خود قرار دادیم/ تلاش کردیم مجلس منفعل را به مجلسی فعال تبدیل کنیم / تغییر ریل حمایت بی‌حساب و رانت‌زا از خودروسازان گرچه ناممکن به نظر می‌رسید اما مجلس ....(خبر)
(ادامه)
پیشرفت‌های امروز کشور نتیجه مقاومت مردم است/ در دولت تصمیم گرفته‌ایم که هرگز دچار حاشیه‌ها نشویم/ دست از تلاش برای توسعه کشور بر نمی‌داریم/ سوال این است؛ آیا این پروژه‌ها نمی‌توانست زودتر به سرانجام برسد؟!....(خبر)
(ادامه)
محققان یک سیاره کشف کرده اند که بسیار بزرگتر از ستاره خود است و براساس دانش فعلی، وجود آن غیرممکن است. کشف سیاره ای که وجودش غیر ممکن بود!
محققان یک سیاره کشف کرده اند که بسیار بزرگتر از ستاره خود است و براساس دانش فعلی، وجود آن غیرممکن است.(ادامه)
احمدی‌نژاد می‌خواهد خود را متفاوت از جریان حاکم بر جمهوری اسلامی نشان دهد چراکه این توهم را دارد که نظام جمهوری اسلامی ماندگار نیست. احمدی نژاد محصول صادق محصولی است و او مجلس را نهادی معطل در کشور ارزیابی می‌کند
احمدی‌نژاد می‌خواهد خود را متفاوت از جریان حاکم بر جمهوری اسلامی نشان دهد چراکه این توهم را دارد که نظام جمهوری اسلامی ماندگار نیست.(ادامه)
 یک مقام وزارت خارجه اسرائیل گفت این رژیم پس از پایان جنگ با قطر «تسویه حساب» می‌کند.

خط‌ونشان عجیب تل‌آویو برای قطر؛ بعد از جنگ تسویه حساب می‌کنیم!
یک مقام وزارت خارجه اسرائیل گفت این رژیم پس از پایان جنگ با قطر «تسویه حساب» می‌کند. (ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی جبهه پایداری گفت: ممکن است شما رویتان نشود بپرسید که پایداری در آنجاست و گروه‌گرایی است، اما من ادعا می‌کنم در دولت یک نفر از پایداری نیست. بروید پیدا کنید بیاورید؛ یک نفر .... محصولی به چهارهزار نفر در عید، کارت هدیه می‌دهد / در دولت سیزدهم یک نفر از پایداری نیست / خانه لاریجانی از خانه محصولی گران‌تر است / ۷۰ درصد بدنه دولت رئیسی از دولت روحانی است/ بالای شصت الی هفتاد درصد از کارمند ریز و درشت و حتی مسئول وزارت کشور الان اصلاح‌طلب هستند
شمال نیوز : سخنگوی جبهه پایداری گفت: ممکن است شما رویتان نشود بپرسید که پایداری در آنجاست و گروه‌گرایی است، اما من ادعا می‌کنم در دولت یک نفر از پایداری نیست. بروید پیدا کنید بیاورید؛ یک نفر ....(ادامه)
نماینده مجلس خبرگان از آغاز روند تعیین قائم مقام رهبری توسط این نهاد عالی خبر داد.

در کمیسیون‌های خبرگان در مورد قائم مقام رهبری دارند کار می‌کنند اما از گزینه‌ها هیچ‌کسی باخبر نیست /این کمیسیون فقط و فقط با رهبری مشورت می‌کند
نماینده مجلس خبرگان از آغاز روند تعیین قائم مقام رهبری توسط این نهاد عالی خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : ما در کشوری اسلامی زندگی می‌کنیم و رعایت عفاف و حجاب باعث شده که جنبه‌های هنری بازیگران خانم تقویت شود و این برای بازیگران پس از انقلاب یک امتیاز محسوب می‌شود. قبل از انقلاب اصلاً توجهی به هنرمندان نمی‌شد/ رعایت حجاب باعث تقویت جنبه‌های هنری خانم‌های بازیگر شده/ جای خالی سردار سلیمانی به شدت احساس می‌شود/ به خاطر انقلاب، شهدا و رهبرم در انتخابات شرکت می‌کنم
شمال نیوز : ما در کشوری اسلامی زندگی می‌کنیم و رعایت عفاف و حجاب باعث شده که جنبه‌های هنری بازیگران خانم تقویت شود و این برای بازیگران پس از انقلاب یک امتیاز محسوب می‌شود.(ادامه)
سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ناو هواپیمابر آمریکا دیروز پس از پاسخ فارسی به تمام سوالات نیروهای جمهوری اسلامی از تنگه هرمز وارد خلیج فارس شد / خلیج فارس بحر فارسی است و ما از این ها سوال و جواب می کنیم و آنان نیز پاسخ می دهند ....(خبر)
(ادامه)
خبرگزاری آسوشیتدپرس اعلام کرد که یک نفکش مرتبط با رژیم صهیونیستی در سواحل عدن یمن توقیف شده است. آسوشیتدپرس: نفتکش مرتبط با اسرائیل در سواحل یمن توقیف شد
خبرگزاری آسوشیتدپرس اعلام کرد که یک نفکش مرتبط با رژیم صهیونیستی در سواحل عدن یمن توقیف شده است.(ادامه)
باقری گفت: از روزی که طوفان‌الاقصی شکل گرفت، حزب‌الله لبنان بیش از ۷۰ شهید تقدیم کرده است. روایت خبرنگار اعزامی به لبنان از خانواده‌های شهدای جنگ غزه
باقری گفت: از روزی که طوفان‌الاقصی شکل گرفت، حزب‌الله لبنان بیش از ۷۰ شهید تقدیم کرده است.(ادامه)
کدام طرف جنگ پیروز آتش بس ۴ روزه است؟
(ادامه)
بازیگر آمریکایی برنده جایزه اسکار پس از شرکت در راهپیمایی حامیان فلسطین و سخنرانی در آن، از سوی آژانس استعدادیابی خود کنار گذاشته شد. آژانس استعدادیابی آمریکایی با بازیگر برنده اسکار به دلیل حمایت از فلسطین قطع همکاری کرد
بازیگر آمریکایی برنده جایزه اسکار پس از شرکت در راهپیمایی حامیان فلسطین و سخنرانی در آن، از سوی آژانس استعدادیابی خود کنار گذاشته شد.(ادامه)
مصوبه اخیر مجلس مبنی بر افزایش سن بازنشستگی از دو جهت قابل بررسی است. افزایش سن بازنشستگی، دستپخت چه کسانی است؟(يادداشت)
مصوبه اخیر مجلس مبنی بر افزایش سن بازنشستگی از دو جهت قابل بررسی است.(ادامه)
«صهیونیست ها به واسطه تخریب زیرساخت های غیرنظامی نوار غزه سعی دارند این پیام را به ساکنان این منطقه برسانند که هیچ نشانه ای از امید و زندگی و آینده در نوار غزه وجود ندارد و بهتر است که آن ها هر چه سریعتر خانه و کاشانه خود را به سمت مقاصدی دیگر ترک کنند. دستورکاری که هدف نهایی آن، تحقق منافع رژیم اشغالگر قدس و کاستن از بار شکست سنگینی است که رژیم صهیونیستی در جریان عملیات طوفان الاقصی آن را متحمل شد.» صهیونیست ها از جان غزه چه می خواهند؟!(يادداشت)
«صهیونیست ها به واسطه تخریب زیرساخت های غیرنظامی نوار غزه سعی دارند این پیام را به ساکنان این منطقه برسانند که هیچ نشانه ای از امید و زندگی و آینده در نوار غزه وجود ندارد و بهتر است که آن ها هر چه سریعتر خانه و کاشانه خود را به سمت مقاصدی دیگر ترک کنند. دستورکاری که هدف نهایی آن، تحقق منافع رژیم اشغالگر قدس و کاستن از بار شکست سنگینی است که رژیم صهیونیستی در جریان عملیات طوفان الاقصی آن را متحمل شد.»(ادامه)
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: امشب آخرین مهلت ثبت نام ۸ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه فروش است و به هیچ وجه تمدید نخواهد شد. امشب؛ آخرین مهلت ثبت‌نام ۸ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: امشب آخرین مهلت ثبت نام ۸ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه فروش است و به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.(ادامه)
طبق لایحه برنامه هفتم، پنج دهک اول جامعه از سبد معیشتی از جمله گوشت قرمز و سفید، تخم مرغ، پنیر، روغن مایع و ماکارونی برخوردار می‌شوند. پنج دهک اول جامعه سبد معیشتی دریافت می‌کنند
طبق لایحه برنامه هفتم، پنج دهک اول جامعه از سبد معیشتی از جمله گوشت قرمز و سفید، تخم مرغ، پنیر، روغن مایع و ماکارونی برخوردار می‌شوند.(ادامه)
استاندار مازندران با انتقاد از وضعیت توزیع و مدیریت دارو در مازندران و تعیین مهلت ۱۵ روزه برای کنترل بازار دارو در استان، گفت: وضعیت کنونی بازار دارو در مازندران رضایتبخش نیست و کل خدماتی که مجوعه مدیریت بهداشت و درمان استان ارائه می‌کند به دلیل همین نارضایتی تحت‌الشعاع قرار گرفته است. انتقاد تند استاندار مازندران از مافیای دارو در مازندران
استاندار مازندران با انتقاد از وضعیت توزیع و مدیریت دارو در مازندران و تعیین مهلت ۱۵ روزه برای کنترل بازار دارو در استان، گفت: وضعیت کنونی بازار دارو در مازندران رضایتبخش نیست و کل خدماتی که مجوعه مدیریت بهداشت و درمان استان ارائه می‌کند به دلیل همین نارضایتی تحت‌الشعاع قرار گرفته است.(ادامه)
روزنامه گاردین نوشت: نتانیاهو بیش از پیش، مایه‌ دردسر است. گاردین: هرگونه صلحی با حضور نتانیاهو غیرممکن است
روزنامه گاردین نوشت: نتانیاهو بیش از پیش، مایه‌ دردسر است.(ادامه)
نزدیک به ۷۰ درصد از رتبه‌های تک رقمی و زیر ۳۰۰۰ کنکور از دانش‌آموزان سمپادی هستند / در نبود مدارس سمپاد کرسی‌های ارزشمند دانشگاه‌های برتر کشور فقط مخصوص کسانی می‌شد که از آموزش‌های مدارس غیردولتی برخوردار هستند....(خبر)
(ادامه)
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد . استیضاح امیرعبداللهیان به دلیل رفتار عربستان
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد .(ادامه)
شمال نیوز : یک نماینده رد صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت می‌خواهد انتخابات را مدیریت کند. مدیریت دیگر بیش از این نمی‌شود. ما از زبان خودشان در جا‌های مختلف و توسط واسطه‌ها شنیده‌ایم که دولت نیاز دارد ۷۰ درصد کرسی مجلس را داشته باشد. نماینده رد صلاحیت شده : به من گفتند سوال از وزیر کشور را پس بگیر تا تایید صلاحیت شوی!
شمال نیوز : یک نماینده رد صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت می‌خواهد انتخابات را مدیریت کند. مدیریت دیگر بیش از این نمی‌شود. ما از زبان خودشان در جا‌های مختلف و توسط واسطه‌ها شنیده‌ایم که دولت نیاز دارد ۷۰ درصد کرسی مجلس را داشته باشد.(ادامه)
ستاره منچستر سیتی از آرزویش برای بازی در کنار رونالدو خبر داد. رونالدو ستاره سیتی را به عربستان کشاند
ستاره منچستر سیتی از آرزویش برای بازی در کنار رونالدو خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده افشاکننده شاسی بلند بگیرهای مجلس یازدهم گفت: مجلسی که مدعی شفافیت است هنوز تکلیف ماجرای خودرو های شاسی بلند و نمایندگان خودش را معلوم نکرده است. اعتبار مجلس به واسطه موضوع شاسی بلند ها مورد تردید قرار گرفت. بوی فساد در پرونده شاسی بلندها آشکار است، چرا مجلس و قالیباف سکوت کردند؟
شمال نیوز : نماینده افشاکننده شاسی بلند بگیرهای مجلس یازدهم گفت: مجلسی که مدعی شفافیت است هنوز تکلیف ماجرای خودرو های شاسی بلند و نمایندگان خودش را معلوم نکرده است. اعتبار مجلس به واسطه موضوع شاسی بلند ها مورد تردید قرار گرفت.(ادامه)
شمال نیوز : امروز حدود 18 ماه از صدور این حکم و تعیین مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران به‌عنوان متولی ساماندهی سواحل سپری شده است اما همگان و حتی استاندار  آگاهی دارند که هیچ اتفاق خاصی در سواحل نیافتاده است و سواحلی که حریم 60 متری آن با دستور رییس‌جمهوری آزاد شد، درحال حاضر به حال خود رها است . همه در انتظار سازمان عمران سواحل ! / گام اول در مازندران اشتباه بود
شمال نیوز : امروز حدود 18 ماه از صدور این حکم و تعیین مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران به‌عنوان متولی ساماندهی سواحل سپری شده است اما همگان و حتی استاندار آگاهی دارند که هیچ اتفاق خاصی در سواحل نیافتاده است و سواحلی که حریم 60 متری آن با دستور رییس‌جمهوری آزاد شد، درحال حاضر به حال خود رها است .(ادامه)
شمال نیوز: رئیس جمهور سابق پس از ثبت نام در مجلس خبرگان رهبری گفت فعلا قصد ارائه لیست در انتخابات را ندارد. برنامه خاصی برای ارائه لیست در انتخابات مجلس ندارم؛ در انتخابات خبرگان هم فعلا بنای ارائه لیست ندارم
شمال نیوز: رئیس جمهور سابق پس از ثبت نام در مجلس خبرگان رهبری گفت فعلا قصد ارائه لیست در انتخابات را ندارد.(ادامه)
احمد وحیدی درباره حادثه کمپ لنگرود گفت: با پیگیری فراجا فرد متهم دستگیر و مشخص شد شروع آتش‌سوزی با دخالت او بوده است. وزیر کشور: عمدی بودن حادثه کمپ لنگرود قطعی است
احمد وحیدی درباره حادثه کمپ لنگرود گفت: با پیگیری فراجا فرد متهم دستگیر و مشخص شد شروع آتش‌سوزی با دخالت او بوده است.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 383 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.303 seconds.