.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 حجم کار ما محدود بود و وسیع نبود. برای نیروهای نظامی و عملیاتی هم نبود؛ اما گویا صرف تاثیر آن حرکت جهادی در دلگرمی آن مجاهدان خط مقدم ایثار، ارزش معنایی بسیاری داشت. روایتی از یک دیدار(يادداشت)
حجم کار ما محدود بود و وسیع نبود. برای نیروهای نظامی و عملیاتی هم نبود؛ اما گویا صرف تاثیر آن حرکت جهادی در دلگرمی آن مجاهدان خط مقدم ایثار، ارزش معنایی بسیاری داشت.(ادامه)
اسحاق جهانگیری با اشاره به ابرچالش های پیش روی ایران می گوید: باید مسائلمان را با دنیا حل کنیم. ما معنای حل مسائلمان با دنیا را این می‌دانیم که بتوانیم به بازار دنیا دسترسی داشته باشیم و تکنولوژی و منابع مالی از دنیا بگیریم. این به معنای تعامل با دنیا است. ایران استعداد زیادی دارد و کشورها علاقه‌مند هستند که با ایران کار کنند. اسحاق جهانگیری: هیچ کسی نفهمید چه کسی پشت بابک زنجانی بود
اسحاق جهانگیری با اشاره به ابرچالش های پیش روی ایران می گوید: باید مسائلمان را با دنیا حل کنیم. ما معنای حل مسائلمان با دنیا را این می‌دانیم که بتوانیم به بازار دنیا دسترسی داشته باشیم و تکنولوژی و منابع مالی از دنیا بگیریم. این به معنای تعامل با دنیا است. ایران استعداد زیادی دارد و کشورها علاقه‌مند هستند که با ایران کار کنند.(ادامه)
مدیر پشتیبانی و راهبری عملیات شرکت سپرده‌گذاری مرکزی از جزئیات انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث و افزایش زمان‌بندی این فرآیند خبر داد. جزئیات افزایش زمان‌بندی انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث اعلام شد
مدیر پشتیبانی و راهبری عملیات شرکت سپرده‌گذاری مرکزی از جزئیات انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث و افزایش زمان‌بندی این فرآیند خبر داد.(ادامه)
وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری در اظهاراتی به استعفای رییس سازمان سنجش و وضعیت این سازمان واکنش نشان داد. واکنش عجیب وزیر علوم به استعفای رییس سازمان سنجش
وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری در اظهاراتی به استعفای رییس سازمان سنجش و وضعیت این سازمان واکنش نشان داد.(ادامه)
مجموعه «جوانمردان» کاری از گروه نوجوان مرکز پویانمایی صباست که به تهیه کنندگی الهام ابراهیمی به تولید رسیده است. «جوانمردان» ترسیمی از دلاوری قهرمانان ایران زمین
مجموعه «جوانمردان» کاری از گروه نوجوان مرکز پویانمایی صباست که به تهیه کنندگی الهام ابراهیمی به تولید رسیده است.(ادامه)
وزیر کار اظهار کرد: ما دهک بندی و صدک‌بندی داریم. فردی ممکن است صدک ۹۰ باشد و فرد دیگری صدک ۸۹، فردی که صدک .... خبر مهم وزیر کار برای یارانه‌بگیران/ دهک‌بندی‌ها تغییر کرد؛ یارانه این افراد قطع می‌شود
وزیر کار اظهار کرد: ما دهک بندی و صدک‌بندی داریم. فردی ممکن است صدک ۹۰ باشد و فرد دیگری صدک ۸۹، فردی که صدک ....(ادامه)
قبل از مه‌بانگ چه اتفاقی افتاده است و حیات در زمین چگونه به وجود آمد؟ این‌ها تنها بخشی از سؤالاتی است که دانشمندان با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند. ۱۱ راز فضایی بزرگ که بی‌پاسخ باقی مانده‌اند
قبل از مه‌بانگ چه اتفاقی افتاده است و حیات در زمین چگونه به وجود آمد؟ این‌ها تنها بخشی از سؤالاتی است که دانشمندان با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند.(ادامه)
وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای از رسیدگی به همه اعتراضات رتبه‌بندی معلمان خبر داد. آموزش و پرورش: اعتراض جدید به رتبه‌بندی معلمان پذیرفته نمی‌شود
وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای از رسیدگی به همه اعتراضات رتبه‌بندی معلمان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز:

تقریبا یک‌چهارم نمایندگان مجلس در رای‌گیری‌های مهم مثل تصویب بودجه حضور ندارند. این ۷۰ نماینده مجلس همیشه غایب هستند / یک‌چهارم نمایندگان در رای‌گیری‌های مهم مجلس حضور ندارند
شمال نیوز: تقریبا یک‌چهارم نمایندگان مجلس در رای‌گیری‌های مهم مثل تصویب بودجه حضور ندارند.(ادامه)
شمال نیوز : سفره یلدا نیز از دیرباز سفره‌ای شیرین بود با انواع خوراکی‌ها و شیرینی‌های محلی که در مطبخ خانه با مباشرت مادران و مادربزرگ‌ها و دختران جوان تهیه و تزیین می‌شد و بر سفره قرار می‌گرفت . «یلدا» و نگرانی از گرانی ! / فراوانی ، گرانی و دیگر هیچ !
شمال نیوز : سفره یلدا نیز از دیرباز سفره‌ای شیرین بود با انواع خوراکی‌ها و شیرینی‌های محلی که در مطبخ خانه با مباشرت مادران و مادربزرگ‌ها و دختران جوان تهیه و تزیین می‌شد و بر سفره قرار می‌گرفت .(ادامه)
آقای احمدی‌نژاد درباره ماجرای هولوکاست گفت که من چیزهایی را می‌دانم که شما نمی‌دانید و به توصیه‌ها، توجهی نمی‌کردحرکت در جاده سیاست شاقول، لوازم و الزامات خودش را دارد. ماجرای دیدار لاریجانی و احمدی نژاد در ساعت یک بامداد
آقای احمدی‌نژاد درباره ماجرای هولوکاست گفت که من چیزهایی را می‌دانم که شما نمی‌دانید و به توصیه‌ها، توجهی نمی‌کردحرکت در جاده سیاست شاقول، لوازم و الزامات خودش را دارد.(ادامه)
شاید برای شما هم سوال باشد که قیمت خودروهای کارکرده چگونه است و بر اساس لکه رنگ شدگی و سال تولید، قیمت خودروهای دست دوم چگونه تعیین می شود. نحوه محاسبه قیمت خودرو کارکرده چگونه است؟
شاید برای شما هم سوال باشد که قیمت خودروهای کارکرده چگونه است و بر اساس لکه رنگ شدگی و سال تولید، قیمت خودروهای دست دوم چگونه تعیین می شود.(ادامه)
مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به بازگشت سریع جایگاه های سوخت به مدار عرضه گفت: خبری از سهمیه جبرانی نخواهد بود. سهمیه بنزین اضافه می‌شود؟
مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به بازگشت سریع جایگاه های سوخت به مدار عرضه گفت: خبری از سهمیه جبرانی نخواهد بود.(ادامه)
یک تحلیلگر رسانه گفت:تعداد کاربران فضای مجازی از جمعیت مازندران بیشتر بوده و ضریب نفوذ اینترنت در استان 137درصد است. شمار کاربران فضای مجازی از جمعیت مازندران بیشتر است
یک تحلیلگر رسانه گفت:تعداد کاربران فضای مجازی از جمعیت مازندران بیشتر بوده و ضریب نفوذ اینترنت در استان 137درصد است.(ادامه)
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: برادران و خواهران عزیز، عاقبت بخیری ما در گرو بصیرت و تشخیص جبهه خودی از دشمن است. سردار حاجی زاده : عملیات طوفان الاقصی شروع حوادث بزرگ در جهان و منطقه است
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: برادران و خواهران عزیز، عاقبت بخیری ما در گرو بصیرت و تشخیص جبهه خودی از دشمن است.(ادامه)
شمال نیوز : یک تحلیلگر رسانه گفت:تعداد کاربران فضای مجازی از جمعیت مازندران بیشتر بوده و ضریب نفوذ اینترنت در استان 137درصد است. شمار کاربران فضای مجازی از جمعیت مازندران بیشتر است
شمال نیوز : یک تحلیلگر رسانه گفت:تعداد کاربران فضای مجازی از جمعیت مازندران بیشتر بوده و ضریب نفوذ اینترنت در استان 137درصد است.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران:به جریمه اکتفا نشود ؛خلاف قانون عمل کردن با جریمه جبران نمی‌شود /هر ساخت و سازی که به صورت غیرمجاز در حال اجرا باشد، قلع و قمع می شود / شهردار رامسر : با سوداگری‌های مسکن و این‌که هرکسی دلش خواست برخورد می شود ....(خبر)
(ادامه)
سخنان رئیس بانک مرکزی ترکیه درباره مبارزه با تورم واکنش‌های تمسخرآمیز فراوانی به دنبال داشته است. مصاحبه دردسرساز رئیس بانک مرکزی ترکیه
سخنان رئیس بانک مرکزی ترکیه درباره مبارزه با تورم واکنش‌های تمسخرآمیز فراوانی به دنبال داشته است.(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به خبرنگار راشاتودی در خصوص احتمال ورود آمریکا به موضوع یمن گفت: یمنی‌ها بدشان نمی‌آید که با آمریکا وارد جنگ شوند و این حماقت آمریکا خواهد بود که بخواهد واکنشی به حملات یمن نشان دهد. رضایی: یمنی‌ها بدشان نمی‌آید که با آمریکا وارد جنگ شوند
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به خبرنگار راشاتودی در خصوص احتمال ورود آمریکا به موضوع یمن گفت: یمنی‌ها بدشان نمی‌آید که با آمریکا وارد جنگ شوند و این حماقت آمریکا خواهد بود که بخواهد واکنشی به حملات یمن نشان دهد.(ادامه)
ببینید / اقدام عجیب رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان در مواجهه با سوال ساده خبرنگار
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان در پاسخ به سوال عدم تامین کود توسط دولت و وجود همان کود در بازار آزاد به صورت ناگهانی میکروفون را از یقه برداشت و از ادامه گفت‌وگو سر باز زد(ادامه)
کارشناس داوری گفت: داوران عراقی اتاق سیستم کمک داور ویدیویی عملکرد خوبی در دربی صد و دوم نداشتند و کمکی به بنیادی فر نکردند. داور دربی ۳بار درخواست داوران عراقی را رد کرد
کارشناس داوری گفت: داوران عراقی اتاق سیستم کمک داور ویدیویی عملکرد خوبی در دربی صد و دوم نداشتند و کمکی به بنیادی فر نکردند.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان گفت: این فساد سه میلیارد و ششصد میلیون دلاری که در کشور بر سرزبان‌ها افتاده، چه بساط و چه فسادی است؟! وقتی مردم می‌شنوند سه میلیارد و ششصد میلیون دلار فساد رخ داده است می‌گویند یعنی چی؟(خبر)
(ادامه)
سرمربی نفت آبادن تاکید کرد برای اینکه مردم آبادان را بیش از این ناراحت نکند، استعفا می‌دهد.​
به مادرم فحاشی شد، جایز نیست بمانم
سرمربی نفت آبادن تاکید کرد برای اینکه مردم آبادان را بیش از این ناراحت نکند، استعفا می‌دهد.​ (ادامه)
شمال نیوز : رئیس سازمان حج و زیارت جزئیات زمان، هزینه و اولویت‌های عمره مفرده را اعلام کرد. ثبت‌نام عمره از 22 آذر و اعزام زائران از ۲۸ آذر آغاز می‌شود. قیمت، اولویت و زمان سفر عمره اعلام شد / پرواز مستقیم از ساری به عربستان + کد دستوری
شمال نیوز : رئیس سازمان حج و زیارت جزئیات زمان، هزینه و اولویت‌های عمره مفرده را اعلام کرد. ثبت‌نام عمره از 22 آذر و اعزام زائران از ۲۸ آذر آغاز می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : استانداری در زمان آقای روحانی صحبت می‌کند و می‌گوید اگر کسی نگاه دولت روحانی را قبول ندارد خیانت است که در این دولت بماند. الان همان آقا در این دولت هم استاندار است. احمدی نژاد جنم مدیریت داشت/ دلیل تغییر رفتارش عدم آمادگی درونی بود!
شمال نیوز : استانداری در زمان آقای روحانی صحبت می‌کند و می‌گوید اگر کسی نگاه دولت روحانی را قبول ندارد خیانت است که در این دولت بماند. الان همان آقا در این دولت هم استاندار است.(ادامه)
پیمان جبلی رییس صدا و سیما در مورد بازگشت عادل فردوسی پور گفت: نمی‌توانم اسم این شخص را بیاورم، چون باعث می‌شود به او وزن بدهم. رئیس صدا و سیما در مورد فردوسی پور: ‌نمی‌توانستیم او را مدیریت کنیم پس برایش جایگزین آوردیم!
پیمان جبلی رییس صدا و سیما در مورد بازگشت عادل فردوسی پور گفت: نمی‌توانم اسم این شخص را بیاورم، چون باعث می‌شود به او وزن بدهم.(ادامه)
شمال نیوز : هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان گفت: نتایج بررسی‌های هیات‌های نظارت پس از ۱۴ دی اعلام می‌شود. نتایج بررسی‌ هیات‌های نظارت پس از ۱۴ دی اعلام می‌شود / ۲۱۰۰ نفر انصراف دادند و شکایت نکردند
شمال نیوز : هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان گفت: نتایج بررسی‌های هیات‌های نظارت پس از ۱۴ دی اعلام می‌شود.(ادامه)
اعضای باند مخوف دزدان خون ریز که با مجروح کردن رانندگان تاکسی‌های اینترنتی ،خودرو و اموال آن ها را می‌ربودنددستگیر شدند. رانندگان تاکسی های اینترنتی طعمه دزدان خون ریز!
اعضای باند مخوف دزدان خون ریز که با مجروح کردن رانندگان تاکسی‌های اینترنتی ،خودرو و اموال آن ها را می‌ربودنددستگیر شدند.(ادامه)
رئیس جمهور: کارهای موازی زیاد داریم/ بخش‌هایی هم داریم که کسی آن را نمی‌بیند/ شورای عالی انقلاب فرهنگی باید تقسیم کار حساب شده انجام دهد/ نیاز فرهنگی جامعه باید شناخته شود/ دائما باید عملکرد دستگاه‌ها رصد شود ....(خبر)
(ادامه)
برخی مشارکت‌کنندگان در طرح‌های فروش یکپارچه خودرو (داخلی و وارداتی) به دلایل مختلف، از طرحی که در آن شرکت کرده بودند، انصراف داده‌اند؛ اما حال برخی از آن‌ها قصد دارند دوباره در طرح‌های جدید اعم از داخلی‌ و وارداتی شرکت کنند؛ بنابراین این سوال برایشان پیش می‌آید که اصلا این امر برایشان امکان‌پذیر هست یا خیر؟ امکان ثبت‌نام مجدد در سامانه یکپارچه خودرو برای این متقاضیان +جزئیات
برخی مشارکت‌کنندگان در طرح‌های فروش یکپارچه خودرو (داخلی و وارداتی) به دلایل مختلف، از طرحی که در آن شرکت کرده بودند، انصراف داده‌اند؛ اما حال برخی از آن‌ها قصد دارند دوباره در طرح‌های جدید اعم از داخلی‌ و وارداتی شرکت کنند؛ بنابراین این سوال برایشان پیش می‌آید که اصلا این امر برایشان امکان‌پذیر هست یا خیر؟(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.471 seconds.