.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تیم ملی فوتبال کشورمان در شرایطی در مصاف مقابل قطر از گردونه مسابقات حذف شد که پیش از این دو بار در چنین مرحله‌ای مقابل میزبان شکست خورده بود. تکرار ۳ باره یک اتفاق تلخ پس از باخت ایران مقابل قطر
تیم ملی فوتبال کشورمان در شرایطی در مصاف مقابل قطر از گردونه مسابقات حذف شد که پیش از این دو بار در چنین مرحله‌ای مقابل میزبان شکست خورده بود.(ادامه)
فرمانده انتظامی استان کرمان از شهادت سرهنگ «علی محمدی» یکی دیگر از مأموران انتظامی مجروح شده در حادثه تروریستی گلزار شهدا کرمان خبر داد. شهادت یکی از مأموران مجروح فراجا در حادثه تروریستی گلزار شهدا
فرمانده انتظامی استان کرمان از شهادت سرهنگ «علی محمدی» یکی دیگر از مأموران انتظامی مجروح شده در حادثه تروریستی گلزار شهدا کرمان خبر داد.(ادامه)
ایران و قطر از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم رفتند. ایران ۲ - قطر ۳ /حسرت قهرمانی در جام‌ملت‌ها به نیم قرن رسید
ایران و قطر از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم رفتند.(ادامه)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد. شجاعی کیاسری : خالص‌سازی باعث کاهش مشارکت می شود | گرانی گوشت و ارز در آستانه انتخابات نشانه خوبی برای مشارکت نیست / رسایی : مواضع یک سری از خواص جامعه گرد است | خیلی ها برای پشت میز رفتن حاضرند ولی برای روی مین رفتن حاضر نیستند....(خبر)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد.(ادامه)
درد سر شیرین قلعه نویی برای بازی با قطر
دست امیر قلعه نویی برای بازی با قطر در خط حمله کاملاً باز است.(ادامه)
تیم‌های ایران و ژاپن در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم رفتند و ایران با شکست ژاپن راهیِ نیمه‌نهایی شد.

ایران با شکست ژاپن به جمع ۴ تیم پایانی جام ملت‌های آسیا رسید/ قطر حریف ایران در نیمه نهایی
تیم‌های ایران و ژاپن در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم رفتند و ایران با شکست ژاپن راهیِ نیمه‌نهایی شد. (ادامه)
حضور مقام ارشد سپاه در یک مراسم ختم با پوششی متفاوت + تصاویر
خبرگزاری فارس تصاویری از حضور سردار آقانی فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم چهلمین روز شهادت سردار رضی موسوی را منتشر کرده است.(ادامه)
فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری یک زن ۳۵ ساله به جرم قتل دختر بچه هفت ساله همسایه‌اش خبر داد و گفت: متهم انگیزه خود را از این اقدام اختلاف و کینه توزی اعلام کرده است. کینه توزی زن همسایه عامل قتل دختر ۷ ساله
فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری یک زن ۳۵ ساله به جرم قتل دختر بچه هفت ساله همسایه‌اش خبر داد و گفت: متهم انگیزه خود را از این اقدام اختلاف و کینه توزی اعلام کرده است.(ادامه)
حسن روحانی این روزها در وضعیت یک بازنده تمام‌عیار قرار گرفته است. او به یک عزلت همه‌جانبه‌ای دچار شده و چه‌بسا ردصلاحیتش برای انتخابات خبرگان، سرآغازی باشد بر پایان حیات سیاسی وی. تنهایی راهبردی شیخ اعتدال(يادداشت)
حسن روحانی این روزها در وضعیت یک بازنده تمام‌عیار قرار گرفته است. او به یک عزلت همه‌جانبه‌ای دچار شده و چه‌بسا ردصلاحیتش برای انتخابات خبرگان، سرآغازی باشد بر پایان حیات سیاسی وی. (ادامه)
فرمانده کل سپاه گفت: گاه دشمنان تهدید می‌کنند و این روزها هم از میان کلمات مقامات آمریکایی برخی تهدیدات را می شنویم، ما به آنها می‌گوییم شما ما را آزموده‌اید و همدیگر را می‌شناسیم، هیچ تهدیدی را بدون پاسخ نمی‌گذاریم‌. واکنش مهم فرمانده کل سپاه به تهدیدهای آمریکا / | پیام صریح سردار سلامی به جو بایدن
فرمانده کل سپاه گفت: گاه دشمنان تهدید می‌کنند و این روزها هم از میان کلمات مقامات آمریکایی برخی تهدیدات را می شنویم، ما به آنها می‌گوییم شما ما را آزموده‌اید و همدیگر را می‌شناسیم، هیچ تهدیدی را بدون پاسخ نمی‌گذاریم‌.(ادامه)
تیم ملی ایران و سوریه به تساوی یک بر یک در پایان وقت‌های قانونی رسیدند اما ایران موفق شد در ضربات پنالتی شاگردان هکتور کوپر را شکست دهد.

پیروزی ایران مقابل سوریه در ضربات پنالتی / صعود با جان کندن!
تیم ملی ایران و سوریه به تساوی یک بر یک در پایان وقت‌های قانونی رسیدند اما ایران موفق شد در ضربات پنالتی شاگردان هکتور کوپر را شکست دهد. (ادامه)
رئیس پلیس بین الملل فراجا، صبح امروز از استرداد ۶ متهم فراری به کشور خبر داد. استرداد ۶ متهم فراری به کشور
رئیس پلیس بین الملل فراجا، صبح امروز از استرداد ۶ متهم فراری به کشور خبر داد.(ادامه)
رئیس پلیس فتا کشور گفت: تا قبل از احراز هویت فرد، سیم کارت خریداری شده، فعال نشود و این امر باید از سوی اپراتور‌ها و شهروندان رعایت شود. قبل از احراز هویت، سیم کارت خریداری شده نباید فعال شود
رئیس پلیس فتا کشور گفت: تا قبل از احراز هویت فرد، سیم کارت خریداری شده، فعال نشود و این امر باید از سوی اپراتور‌ها و شهروندان رعایت شود.(ادامه)
تصویر حضور شهید سیدرضی موسوی بر مزار شهید همدانی
دختر شهید موسوی می‌گوید: پدرم و شهید حسین همدانی دوستی عمیقی با هم داشتند. وقتی ابووهب می‌خواست برای مأموریت به سوریه برود به همسرش می‌گفت: برای من ساک نبندید، سید رضی همه چیز را آماده می‌کند.(ادامه)
فرمانده انتظامی فارس گفت: ۲ مامور فداکار پلیس در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح به شهادت رسیدند. شهادت ۲ مامور پلیس در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح
فرمانده انتظامی فارس گفت: ۲ مامور فداکار پلیس در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح به شهادت رسیدند.(ادامه)
فرمانده مرزبانی انتظامی از هلاکت یک نفر از اعضای گروهک تروریستی انصار الفرقان در درگیری مسلحانه مرزبانان استان سیستان و بلوچستان با این گروهک تروریستی در منطقه مرزی کستک جکیگور خبر داد. هلاکت یک نفر از اعضای گروهک تروریستی توسط مرزبانان سیستان و بلوچستان
فرمانده مرزبانی انتظامی از هلاکت یک نفر از اعضای گروهک تروریستی انصار الفرقان در درگیری مسلحانه مرزبانان استان سیستان و بلوچستان با این گروهک تروریستی در منطقه مرزی کستک جکیگور خبر داد.(ادامه)
«حسن باقری به دلیل این‌که در محورهای مختلف اطلاعات‌ عملیات داشت اطلاعات را جمع‌بندی خوبی کرده بود و ارائه داد. حسن باقری یک گزارش شسته، رفته و کامل و دقیق نسبت به خطوط خودی و دشمن ارائه داد و اولین‌بار ما ثابت کردیم که می‌توانیم.» یادی از نابغه اطلاعاتی جنگ(يادداشت)
«حسن باقری به دلیل این‌که در محورهای مختلف اطلاعات‌ عملیات داشت اطلاعات را جمع‌بندی خوبی کرده بود و ارائه داد. حسن باقری یک گزارش شسته، رفته و کامل و دقیق نسبت به خطوط خودی و دشمن ارائه داد و اولین‌بار ما ثابت کردیم که می‌توانیم.»(ادامه)
آیین گرامیداشت شهدای اطلاعات عملیات سپاه برگزار شد
اجلاسیه شهدای اطلاعات سپاه و گرامیداشت سالروز شهادت سرلشکر شهید «حسن باقری» با حضور رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح برگزار شد.(ادامه)
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: میانگین خدمت سربازی با احتساب دوره آموزشی به ۱۴ ماه خواهد رسید. خدمت سربازی کم می‌شود؟
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: میانگین خدمت سربازی با احتساب دوره آموزشی به ۱۴ ماه خواهد رسید.(ادامه)
سردار حسینی با بیان اینکه ۲۴ استان کشور متأثر از وضعیت بارشی برف و باران هستند، از هموطنان درخواست کرد از تردد غیرضروری در جاده‌ها خودداری کنند. آخرین وضعیت تردد در جاده‌ها از زبان رئیس پلیس راهور کشور
سردار حسینی با بیان اینکه ۲۴ استان کشور متأثر از وضعیت بارشی برف و باران هستند، از هموطنان درخواست کرد از تردد غیرضروری در جاده‌ها خودداری کنند.(ادامه)
وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه هیچگونه سلاحی به یمنی‌ها نداده‌ایم و اگر آمریکا اطلاعاتی در این رابطه دارد باید مستندات را در اختیار ما بگذارد، تصریح کرد: اگر فورا نسل‌کشی علیه غزه متوقف شود، امنیت به دریای سرخ بازمی‌گردد / ما بخش مهمی از منطقه و امنیت منطقه هستیم ....(خبر)
(ادامه)
رئیس پلیس راهور فراجا گفت که درحال حاضر هیچ یک از محور‌های مواصلاتی کشور به دلیل شرایط جوی مسدود نیست. هیچ یک از محور‌های اصلی مسدود نیست
رئیس پلیس راهور فراجا گفت که درحال حاضر هیچ یک از محور‌های مواصلاتی کشور به دلیل شرایط جوی مسدود نیست.(ادامه)
رئیس پلیس فتا فراجا گفت: ۱۵ باند بزرگ قمار و شرط‌بندی با دستگیری ۱۵۲ نفر در سراسر کشور متلاشی شد. ۱۵ باند قمار و شرط‌بندی در کشور متلاشی شد
رئیس پلیس فتا فراجا گفت: ۱۵ باند بزرگ قمار و شرط‌بندی با دستگیری ۱۵۲ نفر در سراسر کشور متلاشی شد.(ادامه)
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بامداد چهارشنبه در مصاحبه با شبکه «اِی‌بی‌سی نیوز» درباره افزایش خطر وقوع جنگ گسترده در غرب آسیا هشدار داد. امیرعبداللهیان: خطر جنگ در خاورمیانه افزایش یافته است
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بامداد چهارشنبه در مصاحبه با شبکه «اِی‌بی‌سی نیوز» درباره افزایش خطر وقوع جنگ گسترده در غرب آسیا هشدار داد.(ادامه)
فرمانده انتظامی البرز از دستگیری مرد شیطان صفت که با پوشش مسافرکش اقدام به سوار کردن خانم‌های جوان در ماهدشت نموده و آن ها را تحت اذیت و آزار قرار می‌داد، خبر داد. دستگيری مرد شيطان صفت
فرمانده انتظامی البرز از دستگیری مرد شیطان صفت که با پوشش مسافرکش اقدام به سوار کردن خانم‌های جوان در ماهدشت نموده و آن ها را تحت اذیت و آزار قرار می‌داد، خبر داد.(ادامه)
از سال ۹۶ تا امروز، سپاه به هفت اقدام تروریستی پاسخ داده/ به هر جنایتی پاسخ مناسب داده خواهد شد/ انتقام سخت از آمریکایی‌ها، همچنان به قوت خود باقی است/ در ضربه اخیر موشکی سپاه، عناصر مؤثری از موساد در اربیل و از داعش در ادلب سوریه به هلاکت رسیدند ....(خبر)
(ادامه)
پرتاب ماهواره ثریا برگ زرینی در تاریخ فضایی کشور بود
(ادامه)
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ۱۸۰ تیر جنگی و ۲ قبضه سلاح کلاشینکف جنگی از سرباز متواری ارتش در کرمان کشف شد. ۱۸۰ تیر جنگی از سرباز فراری ارتش در کرمان کشف شد
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ۱۸۰ تیر جنگی و ۲ قبضه سلاح کلاشینکف جنگی از سرباز متواری ارتش در کرمان کشف شد.(ادامه)
ماهواره ثریا متعلق به پژوهشگاه فضایی ایران با موفقیت در مدار ۷۵۰ کیلومتری زمین قرار گرفت. ماهواره ثریا با موفقیت به فضا پرتاب شد
ماهواره ثریا متعلق به پژوهشگاه فضایی ایران با موفقیت در مدار ۷۵۰ کیلومتری زمین قرار گرفت.(ادامه)
وزارت اطلاعات در اطلاعیه سوم پیرامون فاجعه‌ی تروریستی کرمان از هلاکت دو تروریست در درگیری مسلحانه با سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد / دستگیری و هلاکت تعدادی از سرکردگان داعشی/ سناریوی دو مرحله‌ای و خطرناکی که خنثی شد ....(خبر)
(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 255 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.27 seconds.