.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سردار حاجی‌زاده گفت:همه بخش‌های نیرو‌های مسلح اعم از ارتش، سپاه پاسداران، فرماندهی انتظامی کل کشور و وزارت اطلاعات فعال هستند و امنیت ما یک امنیت پایدار است. امنیت ایران یک امنیت پایدار است
سردار حاجی‌زاده گفت:همه بخش‌های نیرو‌های مسلح اعم از ارتش، سپاه پاسداران، فرماندهی انتظامی کل کشور و وزارت اطلاعات فعال هستند و امنیت ما یک امنیت پایدار است.(ادامه)
محمد ابراهیم همت در طول مبارزات و فعالیت‌ها در قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل سپاه «قمشه» نقش چشمگیری داشت. چه کسی دستور قتل شهید همت را صادر کرد؟
محمد ابراهیم همت در طول مبارزات و فعالیت‌ها در قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل سپاه «قمشه» نقش چشمگیری داشت.(ادامه)
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: امروز جبهه مقاومت به‌ویژه نیروهای حماس در عملیات طوفان الاقصی با تکیه بر ایمان و سلاح‌هایی که دارند حالت تهاجمی به خود گرفته و قهرمانانه ارتش اسرائیل را دچار چالش اساسی کرده‌اند ....(خبر)
(ادامه)
رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها می‌توانند به شرط پوشاندن شیشه‌های مغازه خود در ماه رمضان فعالیت کنند.­ شرط فعالیت اغذیه فروشان در ماه رمضان
رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها می‌توانند به شرط پوشاندن شیشه‌های مغازه خود در ماه رمضان فعالیت کنند.­(ادامه)
حمید رسایی که از مخالفان سرسخت روحانی بود، این نامه را برنتابید و نامه سردار سلیمانی را به دستبوسی ابوموسی اشعری تشبیه کرد. ماجرای توئیت رسایی علیه سردار قاسم سلیمانی چه بود؟
حمید رسایی که از مخالفان سرسخت روحانی بود، این نامه را برنتابید و نامه سردار سلیمانی را به دستبوسی ابوموسی اشعری تشبیه کرد.(ادامه)
فرمانده انتظامی مازندران از کشف کلاهبرداری ۱۰۰ میلیاردی با دستگیری ۱۳ نفرو انهدام یک باند هرمی گلدکوئیست در شهرستان عباس آباد خبر داد. کشف کلاهبرداری ۱۰۰ میلیاردی شرکت هرمی
فرمانده انتظامی مازندران از کشف کلاهبرداری ۱۰۰ میلیاردی با دستگیری ۱۳ نفرو انهدام یک باند هرمی گلدکوئیست در شهرستان عباس آباد خبر داد.(ادامه)
سردار حاجی زاده کجا، رأی خود را به صندوق انداخت؟ + عکس
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران آراء خود را برای مجالس خبرگان و شورای اسلامی به صندوق انداخت.(ادامه)
تصاویر حضور سردار قاآنی پای صندوق رای
سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس با حضور در حوزه اخذ رای در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کرد.(ادامه)
پائولو دیبالا پس از بازی رم مقابل تورینو، به درخواست سردار آزمون واکنش نشان داد. جواب رد دیبالا به درخواست سردار آزمون
پائولو دیبالا پس از بازی رم مقابل تورینو، به درخواست سردار آزمون واکنش نشان داد.(ادامه)
رییس جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران لیست داوطلبان این شورا برای انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در استان اعلام کرد.

اعلام لیست انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در مازندران
رییس جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران لیست داوطلبان این شورا برای انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در استان اعلام کرد. (ادامه)
سردار مرتضی قربانی فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس  با صدور پیامی درگذشت جانباز سرافراز انقلاب اسلامی سردار کساییان را تسلیت گفت.
پیام تسلیت سردار مرتضی قربانی در پی درگذشت سردار کساییان
سردار مرتضی قربانی فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت جانباز سرافراز انقلاب اسلامی سردار کساییان را تسلیت گفت. (ادامه)
سردار سرلشکر سلامی با صدور پیامی درگذشت جانباز سرافراز انقلاب اسلامی سردار کساییان را تسلیت گفت. پیام تسلیت سرلشگر سلامی در پی عروج آسمانی سردار کساییان
سردار سرلشکر سلامی با صدور پیامی درگذشت جانباز سرافراز انقلاب اسلامی سردار کساییان را تسلیت گفت.(ادامه)
جانشین انتظامی مازندران از دستگیری ۵ آدم ربا و رهایی گروگان طی مدتی کمتر از ۸ ساعت پس از وقوع جرم خبر داد. دستگیری ۵ آدم ربا و رهایی گروگان در بابل
جانشین انتظامی مازندران از دستگیری ۵ آدم ربا و رهایی گروگان طی مدتی کمتر از ۸ ساعت پس از وقوع جرم خبر داد.(ادامه)
فرمانده کل سپاه گفت: ۱۱ اسفندماه، یک اتمام حجت دیگر با دشمن داریم و همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور ملت پای صندوق‌های رای، مشت محکم دیگری به دهان دشمن می‌زنند / ما پیش‌مرگ مردمیم و به دشمنان می‌گوییم هرچه با ما درگیر شوید بیشتر نشان می‌دهید که ناکامید، ما کوتاه نمی‌آییم ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : سردار «سید محمد کسائیان» فرمانده تیپ لشکر ۲۵ کربلا مازندران و فرمانده تیپ ۷۵ ظفر در دوران دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست. سردار «کسائیان» به همرزمان شهیدش پیوست
شمال نیوز : سردار «سید محمد کسائیان» فرمانده تیپ لشکر ۲۵ کربلا مازندران و فرمانده تیپ ۷۵ ظفر در دوران دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست. (ادامه)
سخنگوی فراجا جزئیاتی از پرونده کوروش کمپانی را تشریح کرد و گفت: پلیس امنیت اقتصادی به این موضوع ورود کرده است و تحقیقات ادامه دارد. خروج مالک کوروش کمپانی از کشور ثبت نشده است
سخنگوی فراجا جزئیاتی از پرونده کوروش کمپانی را تشریح کرد و گفت: پلیس امنیت اقتصادی به این موضوع ورود کرده است و تحقیقات ادامه دارد.(ادامه)
برخی منابع غربی به بیان ادعا‌هایی درباره فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران پرداخته‌اند. پشت پرده خبرسازی جدید درباره سردار قاآنی
برخی منابع غربی به بیان ادعا‌هایی درباره فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران پرداخته‌اند.(ادامه)
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان شهادت یک سرباز در این استان خبر داد. عاملان شهادت سرباز سیستانی بازداشت شدند
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان شهادت یک سرباز در این استان خبر داد.(ادامه)
رییس ستادکل نیروهای مسلح گفت : صهیونیست ها شکستی خوردند که قابل جبران نیست اما با کشتار مردم بی دفاع می‌خواهند این شکست را جبران کنند که قطعا امکان پذیر نیست / این مسیری است که در تمام سطوح نیروهای مسلح در حال طی شدن است و مسیر ارتقای توان و آمادگی در حال انجام است ....(خبر)
(ادامه)
شرایط و جزئیات طرح جدید کسری خدمت سربازی اعلام شد. جزئیات طرح جدید کسری خدمت و امریه سربازی اعلام شد
شرایط و جزئیات طرح جدید کسری خدمت سربازی اعلام شد.(ادامه)
اولین تصویر از قاتلی که ۱۲ نفر از اعضای خانواده اش را کشت(۱۶+)
عکسی از عامل قتل عام خانوادگی در فاریاب کرمان منتشر شد.(ادامه)
فرمانده انتظامی مازندران از برداشت میلیاردی نوه از حساب بانکی پدربزرگش برای خریدن بازی‌های اینترنتی آنلاین در شهرستان بهشهر خبر داد. سرقت نوه از حساب پدربزرگش برای خرید بازی
فرمانده انتظامی مازندران از برداشت میلیاردی نوه از حساب بانکی پدربزرگش برای خریدن بازی‌های اینترنتی آنلاین در شهرستان بهشهر خبر داد.(ادامه)
"امیرحسین شریفیان" که خود را مالک مجموعه کوروش کمپانی معرفی کرده، یک سرباز فراری متولد ۱۳۷۵ است که توانسته است با کمک تبلیغات گسترده سلبریتی‌ها اعتماد مردم را جلب و اقدام به کلاهبرداری چندهزار میلیارد تومانی کند. چگونه یک سرباز فراری جیب مردم را خالی کرد!
"امیرحسین شریفیان" که خود را مالک مجموعه کوروش کمپانی معرفی کرده، یک سرباز فراری متولد ۱۳۷۵ است که توانسته است با کمک تبلیغات گسترده سلبریتی‌ها اعتماد مردم را جلب و اقدام به کلاهبرداری چندهزار میلیارد تومانی کند.(ادامه)
دشمن تلاش می‌کند تا فضای خوب را تیره و تار نشان دهد/ دیروز از روی ناو تماماً ایرانی با موفقیت موشک بالستیک شلیک کردیم/ جوانان کشورمان انواع ماهواره‌ را در مدار قرار می‌دهند ....(خبر)
(ادامه)
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از ورود این پلیس به پرونده «کوروش کمپانی» خبر داد. ورود پلیس به پرونده «کوروش کمپانی»
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از ورود این پلیس به پرونده «کوروش کمپانی» خبر داد.(ادامه)
قصه قالیباف و رائفی‌پور چیست؟
(ادامه)
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: امروز ما می‌توانیم با استفاده از پهپاد‌های پیشرفته غیرقابل رؤیت، عملیات شناسایی را در هر نقطه‌ای انجام دهیم. سردار حاجی‌زاده: پهپادهای پیشرفته ما عملیات شناسایی را در هر نقطه‌ای انجام می‌دهند
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: امروز ما می‌توانیم با استفاده از پهپاد‌های پیشرفته غیرقابل رؤیت، عملیات شناسایی را در هر نقطه‌ای انجام دهیم.(ادامه)
سیدرضی می‌گفت: حاج‌خانم! این یکجا (کربلا) را می‌خواهم با هم برویم! می خندیدم و می گفتم: حاج‌آقا! من را خجالت نده. گفت: نه کربلا را باید با هم برویم! / با ۱۷۰ کیلومتر در نزدیکی داعشی‌ها رانندگی می‌کردم/ ۳۵ سال معلم بودم بدون یک ریال حقوق! ....(خبر)
(ادامه)
«عبد اللطیف جمال رشید» ریاست جمهوری عراق چهارشنبه شب اعلام کرد که از اقدامات دولت برای پایان یافتن حضور نظامیان ائتلاف بین‌المللی ضد داعش به رهبری آمریکا در عراق حمایت می‌کنیم. رئیس جمهور عراق از پایان حضور ائتلاف بین‌المللی در کشورش حمایت کرد
«عبد اللطیف جمال رشید» ریاست جمهوری عراق چهارشنبه شب اعلام کرد که از اقدامات دولت برای پایان یافتن حضور نظامیان ائتلاف بین‌المللی ضد داعش به رهبری آمریکا در عراق حمایت می‌کنیم.(ادامه)
رئیس پلیس راهور فراجا می‌گوید که امسال هم برابر روش سنوات گذشته، خودروهای تولید داخل از فردا ۲۳ بهمن به مدل ۱۴۰۳ شماره گذاری و سند می‌شوند. شماره گذاری خودروهای تولید داخل با مدل ۱۴۰۳ از فردا
رئیس پلیس راهور فراجا می‌گوید که امسال هم برابر روش سنوات گذشته، خودروهای تولید داخل از فردا ۲۳ بهمن به مدل ۱۴۰۳ شماره گذاری و سند می‌شوند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.273 seconds.