.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در میانه تنش‌ها بین دو طرف در مورد غزه، با یکدیگر تلفنی گفتگو کردند. تماس تلفنی بایدن و نتانیاهو در میان تنش‌های غزه
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در میانه تنش‌ها بین دو طرف در مورد غزه، با یکدیگر تلفنی گفتگو کردند.(ادامه)
رئیس‌جمهور پیروزی «ولادیمیر پوتین» در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه را تبریک گفت. رئیسی پیروزی پوتین در انتخابات روسیه را تبریک گفت
رئیس‌جمهور پیروزی «ولادیمیر پوتین» در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه را تبریک گفت.(ادامه)
کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه اعلام کرد که با شمارش ۹۹ درصد آراء، ولادیمیر پوتین با کسب بیش از ۸۷ درصد نفر اول و مجدد رئیس جمهور این کشور است. پیروزی پوتین در انتخابات روسیه با کسب بیش از ۸۷ درصد آرا
کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه اعلام کرد که با شمارش ۹۹ درصد آراء، ولادیمیر پوتین با کسب بیش از ۸۷ درصد نفر اول و مجدد رئیس جمهور این کشور است.(ادامه)
رئیس مجلس قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی و قانون ارجاع اختلاف بانک مرکزی ایران و دولت پادشاهی بحرین به داوری را ابلاغ کرد. قالیباف دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد
رئیس مجلس قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی و قانون ارجاع اختلاف بانک مرکزی ایران و دولت پادشاهی بحرین به داوری را ابلاغ کرد.(ادامه)
برنامه دولت برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در وضع مقررات برای فعالیت کسب‌وکارهای دیجیتال
رئیس‌جمهور با بیان این‌که «نظام اجرایی کشور به فعالین بخش اقتصاد دیجیتال اعتماد دارد و مسائل و چالش‌های احتمالی پیش‌روی فعالین این بخش را پیگیری خواهد کرد ...(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان را برای اجرا ابلاغ کرد. قالیباف قانون ساماندهی کولبری و ملوانی را ابلاغ کرد
رئیس مجلس شورای اسلامی قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان را برای اجرا ابلاغ کرد.(ادامه)
نشست صمیمی رئیس جمهور با اصحاب رسانه/ رئیسی: امروز دسته‌بندی رسانه‌ها بر اساس امیدآفرینی و یاس‌آفرینی است/ راهبرد دشمن بزرگنمایی ضعف‌ها و ترویج «نمی‌توانید» و «نمی‌شود»ها است +تصاویر(خبر)
(ادامه)
ساعاتی پیش خبری با عنوان واریز عیدی رئیس جمهور برای شهروندان در فضای مجازی منتشر شده و از مردم خواسته شده به یک سامانه مراجعه کرده و برای دریافت عیدی خود ... واریز عیدی نقدی رئیس‌جمهور / ماجرا چیست؟
ساعاتی پیش خبری با عنوان واریز عیدی رئیس جمهور برای شهروندان در فضای مجازی منتشر شده و از مردم خواسته شده به یک سامانه مراجعه کرده و برای دریافت عیدی خود ...(ادامه)
عکس/ نشست مدیران رسانه‌ها با رئیس جمهور
نشست جمعی از مدیران رسانه‌ها با آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور عصر پنجشنبه ۲۴ اسفند در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد. (ادامه)
رئیس‌جمهور فرانسه گفت کشورهای اروپایی اگر صلح می‌خواهند باید برای جنگ آماده باشند. ماکرون: اروپا باید آماده جنگ باشد
رئیس‌جمهور فرانسه گفت کشورهای اروپایی اگر صلح می‌خواهند باید برای جنگ آماده باشند.(ادامه)
خبرمهم/ اردوغان ترور شد ؟ + اولین عکس از لحظه حادثه
حادثه‌ای در جریان بازدید اردوغان در استان شرناق واقع در جنوب شرقی ترکیه رخ داده است.(ادامه)
رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: وظیفه ما در سازمان ابلاغ اطلاعات به دستگاه‌های نظارتی است. اطلاعات حقوق و مزایای مسئولان چه زمان شفاف می‌شود؟
رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: وظیفه ما در سازمان ابلاغ اطلاعات به دستگاه‌های نظارتی است.(ادامه)
شمال نیوز : چرا در اینگونه موارد از بنیاد ملی نخبگان و جوانانی که مدتهاست در نوبت اشتغال قرار دارند بهره ای برده نمی شود؟ انتقاد شدید از استخدام افراد خاص در استان بالا گرفت + اسامی افراد خاص !
شمال نیوز : چرا در اینگونه موارد از بنیاد ملی نخبگان و جوانانی که مدتهاست در نوبت اشتغال قرار دارند بهره ای برده نمی شود؟(ادامه)
برای حضور سرخابی‌ها در فصل بعد رقابت‌های باشگاهی در سطح قاره آسیا، لازم است که هر دو تیم به بخش خصوصی واگذار شوند که دو تیم تا یازده فروردین برای این کار زمان دارند. باشگاه پرسپولیس فروخته شد +سند/ یک هلدینگ ثروتمند استقلال را می‎‌خرد
برای حضور سرخابی‌ها در فصل بعد رقابت‌های باشگاهی در سطح قاره آسیا، لازم است که هر دو تیم به بخش خصوصی واگذار شوند که دو تیم تا یازده فروردین برای این کار زمان دارند.(ادامه)
اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، برای وزرای کابینه مأموریت‌های ویژه صادر کرد. فرمان رئیس‌جمهور به وزرا/ ماموریت ویژه رئیسی به وزیران چیست؟
اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، برای وزرای کابینه مأموریت‌های ویژه صادر کرد.(ادامه)
حسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: آزادراه منجیل - رودبار به ارزش ۵ هزار میلیارد تومان فردا و در آستانه سفرهای نوروزی با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود. رئیسی فردا آزادراه منجیل-رودبار را افتتاح می‌کند
حسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: آزادراه منجیل - رودبار به ارزش ۵ هزار میلیارد تومان فردا و در آستانه سفرهای نوروزی با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود.(ادامه)
یک روانپزشک با مقایسه رفتار و صحبت بایدن در سخنرانی سالانه و قبل از آن، گفت که احتمالا او قبل از سخنرانی داروی محرک استفاده کرده است. آیا بایدن قبل از سخنرانی در کنگره، محرک مصرف کرده بود؟
یک روانپزشک با مقایسه رفتار و صحبت بایدن در سخنرانی سالانه و قبل از آن، گفت که احتمالا او قبل از سخنرانی داروی محرک استفاده کرده است.(ادامه)
«آصف علی زرداری» به عنوان رئیس‌جمهور جدید پاکستان انتخاب شد. رئیس‌جمهور جدید پاکستان انتخاب شد
«آصف علی زرداری» به عنوان رئیس‌جمهور جدید پاکستان انتخاب شد.(ادامه)
محمد باقر نوبخت در واکنش به خبر تعطیلی کتاب‌خانه سازمان برنامه و بودجه به رئیس دولت سیزدهم نامه نوشت. نوبخت به ابراهیم رئیسی نامه نوشت/ اخبار دلهره آوری از جابه جایی...
محمد باقر نوبخت در واکنش به خبر تعطیلی کتاب‌خانه سازمان برنامه و بودجه به رئیس دولت سیزدهم نامه نوشت.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۱۹ اسفند
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر تاکید مقام معظم رهبری بر عدم ستیزه‌جویی و تهمت از سوی نمایندگان مجلس دوازدهم پرداخته‌اند.(ادامه)
امین‌نژاد، نکونام قدیری، حسینیان، تیزتک و حسینی سفرای جدید ایران در فرانسه، برزیل، تونس، نیجر و کنگو امروز با رئیس جمهور دیدار کردند. پنج سفیر تازه منصوب شده ایران و سوابقشان
امین‌نژاد، نکونام قدیری، حسینیان، تیزتک و حسینی سفرای جدید ایران در فرانسه، برزیل، تونس، نیجر و کنگو امروز با رئیس جمهور دیدار کردند.(ادامه)
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور پیشین به میزان مشارکت در انتخابات امسال واکنش نشان داد. کنایه احمدی‌نژاد به میزان مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور پیشین به میزان مشارکت در انتخابات امسال واکنش نشان داد.(ادامه)
تشکیل هر مجلس جدید، حامل امیدهای جدید است/ نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود/ نباید اجازه بدهیم پرچمداری مقابله با استکبار از جمهوری اسلامی گرفته شود آن چیزی که می‌تواند شیرینی مجلس جدید را نابود کند، سخنان اختلاف‌انگیز، دعوا راه انداختن‌ها و ستیزه‌گری‌های دشمن‌پسند است / نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود/ مجلس خبرگان در انتخاب خود، هیچگاه از اصول ثابت جمهوری اسلامی غفلت نکند(خبر)
تشکیل هر مجلس جدید، حامل امیدهای جدید است/ نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود/ نباید اجازه بدهیم پرچمداری مقابله با استکبار از جمهوری اسلامی گرفته شود(ادامه)
معترضان مکزیکی که خواستار اجرای عدالت بودند، یک خودرو را به درب کاخ ریاست‌جمهوری کوبیدند و وارد محوطه کاخ شدند. معترضان مکزیکی به کاخ ریاست‌جمهوری هجوم بردند
معترضان مکزیکی که خواستار اجرای عدالت بودند، یک خودرو را به درب کاخ ریاست‌جمهوری کوبیدند و وارد محوطه کاخ شدند.(ادامه)
رئیس‌جمهور روسیه در دیدار با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: مسکو همچنان به صورت بسیار فعال به همکاری با آژانس اتمی ادامه می‌دهد. پوتین در دیدار گروسی: به همکاری با آژانس اتمی ادامه می‌دهیم
رئیس‌جمهور روسیه در دیدار با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: مسکو همچنان به صورت بسیار فعال به همکاری با آژانس اتمی ادامه می‌دهد.(ادامه)
حمید رسایی که از مخالفان سرسخت روحانی بود، این نامه را برنتابید و نامه سردار سلیمانی را به دستبوسی ابوموسی اشعری تشبیه کرد. ماجرای توئیت رسایی علیه سردار قاسم سلیمانی چه بود؟
حمید رسایی که از مخالفان سرسخت روحانی بود، این نامه را برنتابید و نامه سردار سلیمانی را به دستبوسی ابوموسی اشعری تشبیه کرد.(ادامه)
معاون حقوقی رئیس‌جمهور درباره آخرین وضعیت پرونده هواپیمای اوکراینی توضیح داد. سرانجام پرونده هواپیمای اوکراینی به کجا رسید؟
معاون حقوقی رئیس‌جمهور درباره آخرین وضعیت پرونده هواپیمای اوکراینی توضیح داد.(ادامه)
طرح از سوی هیأت دولت تصویب شده است و به‌ زودی در دو استان به صورت پایلوت اجرا می‌شود که به زوجین مشاوره رایگان ارائه می‌دهد‌. تصویب مشاوره رایگان برای زوجین در ۵ سال اول ازدواج
طرح از سوی هیأت دولت تصویب شده است و به‌ زودی در دو استان به صورت پایلوت اجرا می‌شود که به زوجین مشاوره رایگان ارائه می‌دهد‌.(ادامه)
رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران ضمن عذرخواهی از مردم، گفت: سریعا پروژه ساخت و ساز اطراف باغ گیاه شناسی باید متوقف شود. ماجرای باغ گیاه‌شناسی چه بود؟
رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران ضمن عذرخواهی از مردم، گفت: سریعا پروژه ساخت و ساز اطراف باغ گیاه شناسی باید متوقف شود.(ادامه)
شمال نیوز : نخستین واکنش‌های یک نماینده باید عرضه برنامه و ایده و تفکر باشد، نه توهم‌بافی و دعوای قدرت و حاشیه‌های بی‌فایده و متأسفانه تیکه‌پرانی به‌عنوان «مجلس انقلابی» و تلاش برای ایجاد فضای مسموم سیاسی در مجلس آینده .... منتخبان به جای حاشیه‌سازی، ایده و برنامه بدهند / مردم پاسخ این حاشیه‌سازی‌ها و تیکه‌پرانی‌ها را خواهند داد
شمال نیوز : نخستین واکنش‌های یک نماینده باید عرضه برنامه و ایده و تفکر باشد، نه توهم‌بافی و دعوای قدرت و حاشیه‌های بی‌فایده و متأسفانه تیکه‌پرانی به‌عنوان «مجلس انقلابی» و تلاش برای ایجاد فضای مسموم سیاسی در مجلس آینده ....(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 655 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.683 seconds.