.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اگر انتخابات ضعیف باشد همه ضرر می‌کنند/ رای‌ندادن هیچ فایده‌ای ندارد/ باید به انتخابات از زاویه منافع ملی نگاه کنیم نه از زاویه‌های جناحی و گروهی / اگر انتخابات ضعیف برگزار شود هیچ کس سود نمی‌برد و همه ضربه می‌خورند ....(خبر)
(ادامه)
رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان در اظهاراتی گفت: ارمنستان باید بداند تنها راه موجود، قبول تمامی شرایط ما است. خط و نشان علی اف برای ایران؟
رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان در اظهاراتی گفت: ارمنستان باید بداند تنها راه موجود، قبول تمامی شرایط ما است.(ادامه)
تیم فوتبال استقلال که در صدر جدول لیگ بیست و سوم حضور دارد، برای حفظ این جایگاه کار سختی را تا پایان سال در پیش دارد و باید پنج بازی دشوار را پشت سر بگذارد. روز‌های سخت استقلال برای حفظ صدرنشینی
تیم فوتبال استقلال که در صدر جدول لیگ بیست و سوم حضور دارد، برای حفظ این جایگاه کار سختی را تا پایان سال در پیش دارد و باید پنج بازی دشوار را پشت سر بگذارد.(ادامه)
جمعی از رأی اولی‌ها و خانواده‌های شهدا امروز چهارشنبه ۹ اسفند با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند. جمعی از رأی اولی‌ها و خانواده‌های شهدا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
جمعی از رأی اولی‌ها و خانواده‌های شهدا امروز چهارشنبه ۹ اسفند با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.(ادامه)
زلنسکی از ورود خود به عربستان خبر داد
رئیس‌جمهور اوکراین از سفر به عربستان سعودی و برنامه دیدار با «محمد بن سلمان» خبر داد.(ادامه)
پائولو دیبالا پس از بازی رم مقابل تورینو، به درخواست سردار آزمون واکنش نشان داد. جواب رد دیبالا به درخواست سردار آزمون
پائولو دیبالا پس از بازی رم مقابل تورینو، به درخواست سردار آزمون واکنش نشان داد.(ادامه)
۶ بازیکن استقلال در خطر محرومیت از دیدار هفته آینده مقابل سپاهان قرار دارند. ۶ بازیکن آبی پوش در خطر محرومیت
۶ بازیکن استقلال در خطر محرومیت از دیدار هفته آینده مقابل سپاهان قرار دارند.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: این، چهره واقعی فرهنگ و تمدن و لیبرال دموکراسی غربی است که در ظاهر آن سیاستمداران اتو کشیده و لبخند بر لب قرار دارند اما در باطن، یک سگ هار و گرگ خونخوار است. تمدن غرب با اعدام یک مجرم مخالفت می‌کند اما ۳۰ هزار نفر در غزه به دست صهیونیستی اعدام میشوند و هیچ نمی‌گویند/ باطن اتوکشیده سیاستمداران غربی، یک سگ هار و گرگ خونخوار است/ اسلام بر همه اینها فائق خواهد آمد(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: این، چهره واقعی فرهنگ و تمدن و لیبرال دموکراسی غربی است که در ظاهر آن سیاستمداران اتو کشیده و لبخند بر لب قرار دارند اما در باطن، یک سگ هار و گرگ خونخوار است.(ادامه)
علی دایی در محاصره نیروهای امنیتی/ تصویر
تصویری دیده نشده از علی دایی در محاصره نیروهای امنیتی در دیدار ایران و عراق منتشر شده است. «علی دایی» کابوس همیشگی عراق؛ زننده اولین گل بعد از انقلاب به عراق و عامل اولین برد در خاک عراق بوده است.(ادامه)
نخست وزیر عراق بر ضرورت توقف جنگ در غزه و پایان نسل کشی در این باریکه از سوی اشغالگران به ویژه با نزدیک شدن به ماه رمضان تاکید کرد. موضع گیری نخست وزیر عراق درباره غزه
نخست وزیر عراق بر ضرورت توقف جنگ در غزه و پایان نسل کشی در این باریکه از سوی اشغالگران به ویژه با نزدیک شدن به ماه رمضان تاکید کرد.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار شرکت‌کنندگان در چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران فرمودند: دنیای اسلام نابودی غده سرطانی صهیونیسم را شاهد خواهد بود. حمایت از مردم و مقاومت غزه مهم‌ترین وظیفه قرآنی/نابودی غده سرطانی صهیونیست حتمی است/سران کشورهای اسلامی در موضوع غزه به قرآن عمل نمی‌کنند/امروز دنیای اسلام و آزادگان جهان عزادار مردم غزه هستند(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار شرکت‌کنندگان در چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران فرمودند: دنیای اسلام نابودی غده سرطانی صهیونیسم را شاهد خواهد بود.(ادامه)
فوق ستاره تیم فوتبال النصر عربستان در دیدار با ژوزه مورایس سرمربی سپاهان درخواست عجیبی را از مترجم این مربی داشت. درخواست عجیب رونالدو از مترجم «مورایس» برای قورمه سبزی!
فوق ستاره تیم فوتبال النصر عربستان در دیدار با ژوزه مورایس سرمربی سپاهان درخواست عجیبی را از مترجم این مربی داشت.(ادامه)
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پی دیدار معاون نماینده ویژه این کشور در امور ایران با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین اعلام کرد که واشنگتن نگران گسترش برنامه هسته‌ای ایران و غنی‌سازی اورانیوم است. آمریکا: نگران ادامه گسترش برنامه هسته‌ای ایران هستیم
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پی دیدار معاون نماینده ویژه این کشور در امور ایران با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین اعلام کرد که واشنگتن نگران گسترش برنامه هسته‌ای ایران و غنی‌سازی اورانیوم است.(ادامه)
علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس با دریافت کارت زرد در دیدار با تراکتور، بازی با ذوب آهن را از دست داد. محرومیت بیرانوند در بازی با ذوب آهن
علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس با دریافت کارت زرد در دیدار با تراکتور، بازی با ذوب آهن را از دست داد.(ادامه)
اردوغان خطاب به ارمنستان خواستار از دست ندادن فرصت تاریخی صلح شد. اردوغان به ارمنستان: فرصت تاریخی صلح را از دست ندهید
اردوغان خطاب به ارمنستان خواستار از دست ندادن فرصت تاریخی صلح شد.(ادامه)
برخی منابع غربی به بیان ادعا‌هایی درباره فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران پرداخته‌اند. پشت پرده خبرسازی جدید درباره سردار قاآنی
برخی منابع غربی به بیان ادعا‌هایی درباره فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران پرداخته‌اند.(ادامه)
عکس/ پوشش متفاوت یک مهمان بیت رهبری
صبح دیروز مردم استان آذربایجان شرقی با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار کردند. در میان مهمانان رهبر انقلاب اقلیت های مذهبی نیز حضور داشتند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۳۰ بهمن
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار رهبر معظم انقلاب با مردم آذربایجان شرقی و اعلام اسامی نهایی تاییدصلاحیت‌شدگان انتخابات مجلس پرداخته‌اند.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان‌شرقی فرمودند: همه باید در انتخابات شرکت کنند، انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است و راه اصلاح کشور انتخابات است. مردم در انتخابات به‌دنبال انتخاب اصلح باشند/ اختلافات سلیقه‌ای نباید در وحدت ملی تأثیر بگذارد/ افرادی که وارد میدان انتخابات شده‌اند، از سیاه‌نمایی و بیان مطالب خلاف واقع برای جلب نظر مردم اجتناب کنند/ مردم در ۲۲ بهمن «سرافرازی انقلابی» را به رخ دنیا کشیدند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان‌شرقی فرمودند: همه باید در انتخابات شرکت کنند، انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است و راه اصلاح کشور انتخابات است.(ادامه)
ستاره سابق تیم ملی فوتبال فرانسه و رئال مادرید از راز اصلی قهرمانی تیم ملی فوتبال قطر در جام ملت‌های آسیا سخن گفت. افشاگری یک فرانسوی درباره راز قهرمانی قطر در آسیا
ستاره سابق تیم ملی فوتبال فرانسه و رئال مادرید از راز اصلی قهرمانی تیم ملی فوتبال قطر در جام ملت‌های آسیا سخن گفت.(ادامه)
سفیر یمن در تهران گفت: در پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس به کشورمان هر هدفی در تیررسامان باشد می‌زنیم و این بخشی از پاسخ ما به این تجاوز است. هر هدفی در تیررس باشد می‌زنیم
سفیر یمن در تهران گفت: در پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس به کشورمان هر هدفی در تیررسامان باشد می‌زنیم و این بخشی از پاسخ ما به این تجاوز است.(ادامه)
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیمه شب گذشته در بیانیه‌ای، بار دیگر با تشکیل کشور فلسطین مخالفت و اعلام کرد اسرائیل قاطعانه آنچه «امرو‌نهی بین‌المللی در رابطه با حل‌وفصل دائمی با فلسطینیان» خواند را رد می‌کند. نتانیاهو بعد از گفت‌وگو با بایدن: امرونهی را نمی‌پذیریم
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیمه شب گذشته در بیانیه‌ای، بار دیگر با تشکیل کشور فلسطین مخالفت و اعلام کرد اسرائیل قاطعانه آنچه «امرو‌نهی بین‌المللی در رابطه با حل‌وفصل دائمی با فلسطینیان» خواند را رد می‌کند.(ادامه)
از حواشی دیدار پرسپولیس در اراک، درگیری شدید محمدحسین کنعانی‌زادگان با هوادار تیم میزبان بود. جریمه سنگین در انتظار مدافع ملی‌پوش پرسپولیس
از حواشی دیدار پرسپولیس در اراک، درگیری شدید محمدحسین کنعانی‌زادگان با هوادار تیم میزبان بود.(ادامه)
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد اختلافی که بین مدیرعامل و سرمربی این تیم به وجود آمده است پایانی ندارد و دود این اختلاف به چشم تیم و هواداران خواهد رفت. سرانجام اختلاف بین مدیرعامل و سرمربی استقلال چه می‌شود؟
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد اختلافی که بین مدیرعامل و سرمربی این تیم به وجود آمده است پایانی ندارد و دود این اختلاف به چشم تیم و هواداران خواهد رفت.(ادامه)
فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع وابستگان نظامی خارجی گفت: این نیرو آمادگی لازم جهت همکاری و تعامل هرچه بیشتر با کشور‌های همسو در زمینه‌های مختلف از جمله انجام رزمایش‌های مرکب و تبادل ناظر هوایی در رزمایش‌ها را دارد. آمادگی نیروی هوایی ارتش برای انجام رزمایش مرکب با کشورهای همسو
فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع وابستگان نظامی خارجی گفت: این نیرو آمادگی لازم جهت همکاری و تعامل هرچه بیشتر با کشور‌های همسو در زمینه‌های مختلف از جمله انجام رزمایش‌های مرکب و تبادل ناظر هوایی در رزمایش‌ها را دارد.(ادامه)
سیدرضی می‌گفت: حاج‌خانم! این یکجا (کربلا) را می‌خواهم با هم برویم! می خندیدم و می گفتم: حاج‌آقا! من را خجالت نده. گفت: نه کربلا را باید با هم برویم! / با ۱۷۰ کیلومتر در نزدیکی داعشی‌ها رانندگی می‌کردم/ ۳۵ سال معلم بودم بدون یک ریال حقوق! ....(خبر)
(ادامه)
«عبد اللطیف جمال رشید» ریاست جمهوری عراق چهارشنبه شب اعلام کرد که از اقدامات دولت برای پایان یافتن حضور نظامیان ائتلاف بین‌المللی ضد داعش به رهبری آمریکا در عراق حمایت می‌کنیم. رئیس جمهور عراق از پایان حضور ائتلاف بین‌المللی در کشورش حمایت کرد
«عبد اللطیف جمال رشید» ریاست جمهوری عراق چهارشنبه شب اعلام کرد که از اقدامات دولت برای پایان یافتن حضور نظامیان ائتلاف بین‌المللی ضد داعش به رهبری آمریکا در عراق حمایت می‌کنیم.(ادامه)
در پی کشته‌شدن یکی از اتباع ایرانی توسط پلیس سوئیس، سفیر این کشور در وزارت‌خارجه حضور یافت. حضور سفیر سوئیس در وزارت‌خارجه در پی کشته‌شدن یک ایرانی
در پی کشته‌شدن یکی از اتباع ایرانی توسط پلیس سوئیس، سفیر این کشور در وزارت‌خارجه حضور یافت.(ادامه)
دفاع مقدس پر از رویدادها و انسان‌هایی است که هنوز بسیاری از آنها ناگفته باقی مانده؛ یکی از این ماجراها روایت جانبازی یک سرهنگ ارتش است که علی رغم آنکه اسم او در لیست شهدا بوده؛ تا زمان درگذشتش سخنی از مجروحیتش به میان نیاورده است. این جانباز ارتشی مدت‌ها شهید بود
دفاع مقدس پر از رویدادها و انسان‌هایی است که هنوز بسیاری از آنها ناگفته باقی مانده؛ یکی از این ماجراها روایت جانبازی یک سرهنگ ارتش است که علی رغم آنکه اسم او در لیست شهدا بوده؛ تا زمان درگذشتش سخنی از مجروحیتش به میان نیاورده است.(ادامه)
آقای پزشکیان و علی مطهری ثبت‌نام کردند و در نهایت تایید نیز شدند. ما باید به مردم بگوییم ما حاضریم برای حل مشکلات شما جان بدهیم.
اصلاح‌طلبان وطن‌پرستان واقعی هستند/ باید آماده رفتن روی مین باشند/ حزب مدیران دولت روحانی برای همه حوزه‌ها نامزد دارد
آقای پزشکیان و علی مطهری ثبت‌نام کردند و در نهایت تایید نیز شدند. ما باید به مردم بگوییم ما حاضریم برای حل مشکلات شما جان بدهیم. (ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 543 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.536 seconds.